Şimdi Ara

Şok Market (cepteşok) İade Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şok Market in uygulaması cepteşok üzerinden 15 gün önce Columbia mont aldım. Ürün 15 gün sonra geldi, bedeni de büyük oldu.

    Hemen iade sürecini başlattım ama defalarca denememe rağmen iade kargo kodunu bir türlü alamadım ve ürünü gönderemedim. Müşteri hizmetlerini de 3 kez aramama rağmen sonuç alamadım.

    Bu devirde bu kadar büyük bir firmanın iade sürecini yönetememe rezilligini şaşkınlıkla takip ediyorum.

    Daha önce bu süreci yaşayan ve çözüm üretebilen varsa destek olabilir mi? Kargoya verip karşı ödemeli göndersem mi? 14 günlük iade süreci de dolmak üzere, sorun çıkartırlar mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Arkadaşımız süratle sizinle ilgilenecektir. Görüşme sonrası memnuniyet anketine yönlendirileceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Yotundaşi ırz düşmanı gel hele arkadaşa yardımcı ol

  • O kadar ağır sözlerle hitap etmen doğru mu 1 çocuk babası evli biri o


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sen buralarda yenisin herhalde onun ırz düşmanı olduğunu ben değil herkes biliyor

  • Karşı ödemeli kargo gönderme sakın. Kabul etmezler, geri döner. İki katı kargo ücreti ödemek zorunda kalırsın sonra. E-devlet üzerinden tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsin iade süreci ile ilgili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seninle muhatap olmaya değmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yotundaşi kullanıcısına yanıt

    beni bırak


    arkadaşın işini çöz

  • Yotundaşi kullanıcısına yanıt

    Gardaş adam sana ağır şeyler söylüyor he


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dikkate almıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • standartlarabidesi S kullanıcısına yanıt

    Bu sorun beni aşar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş çalıştığım firma adına yaşadıklarınıza çok üzüldüm, bu şikayetinizi e.mail yoluyla ulaşırsanız çok daha hızlı sonuç alacağınızı düşünüyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakaret detected


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.