Bildirim
sol musteri hizmetleri komedisi
KAHVE DUNYASI Dünyası Gofrik Sütlü Kutu 24'lü : Amazon.com.tr: Gıda Ürünleri
https://www.amazon.com.tr/dp/B074PSYL33?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
7 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bu tarz işlerle çağrı merkezleri ilgilenmez. Kimden hizmet almak istiyorsanız onun size en yakın yetkili bayisini ya da müdürlüğünü bulacaksınız. Onlarla temas kurup konuyu görüşeceksiniz. Sizi altyapı işlerine bakan kişilerle görüştüreceklerdir.
Telekomda ise;
Bölge müdürlüklerine başvuru yapılması gerekiyor. -
Öyle yaptim zaten ilk once, kayserideki altyapi ile ugrasan ana bayi ile gorustum ,3-4 ay gibi bi sureden bahsetti, ben de süreyi kisaltmak icin ne yapilabilir dedim, 532 532 0000 a yonlendirdi, onlar da boyle dedi, en azindan telekom fiber altyapisi var, ayni zamanda sol altyapisi dosenebilir mi sorusuna bir cevap verilebilirde ya bayiden ya da musteri hizmetlerinden diye dslusunuyorum, teknik olarak mumkun degilse soylemis olsalar boşu boşuna bina yoneticisini yanima alip dolasmak zorunda kalmazdim, oyle degilk
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
müşteri temsilcisi taşeron eleman ne dediğini bilmez bağlantının hızlı gelmesini sağlayamaz... -
O size çağrı merkezini arayıp "fiber istiyorum" şeklinde talep oluşturun demek istemiştir. Arayıp fiber ne zaman gelir/süreyi kısaltabilir miyiz tarzında soru sorun dememiştir.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X