4 aydır internet bağlantı sorunum vardı. Sorunum şu idi: Santrale 800mt mesafedeyim ancak aldığım hız 2 mbit. Arıza kaydı bırakıyorum. Siz 8 mbit alıyorsunuz diyorlar. Ekipler geldi hattı ölçtü hız 8 mbit gösteriyor modemi değiştirin dendi. yeni modem aldım kabloları yeniledim, başka bilgisayarda denedim sonuç aynı sorunum çözülmedi. Tekrar uğraştım ama nafile. Telekom ekipleri "sen yalan söylüyorsun hattımız temiz sende sorun var" demeye getiriyorlar. Tek yaptıkları ellerindeki aletle hattı ölçmek. Bir uzmanlıkları yok yani. Neyse devam ettim arıza kaydı bırakmaya sonunda nasıl olduysa santrali kontrol etmişler meğerse bizim santral kırsal santralmiş santralin içinde otursam 4 mbit alabilirmişim. Tek çözüm santral değiştirmek imiş onun için ise yetki ilde imiş kendilerinin yetkisi yokmuş. Ancak 4 ayın sonunda kusurun santralde olduğunu kabul ettirebildim. Bu süreçte harcadığım emek cabası. Adamlara işini biz öğretecez. Arıyorum ttneti santral değişim istiyorum bizde yetki yok telekomun altyapısı yetki telekomda. Arıyorum telekomu biz internete bakıyoruz git ttnetle görüş diyorlar. Tam bir komedi. Sonunda girdim twittera ttnet ve telekom yöneticilerine twit attım. Binbir rica ile 2 ayda bir getirtebildiğim ekip 4 saattir santralin yanında park etmiş bir baktım 4 aydır 2.5 mbiti geçmeyen hızım 5 mbite dayanmış. İşin kısası biz adam olmayız diyorum. Madem sorun çözülebiliyordu niye daha önce çözmedin? Niye müşteri insan yerine konulmuyor? Kısacası internet konusunda zor durumda kalanlara tavsiyem twitter :D
TTnetin 2 tane sevdiğim olayı var, biri ttnetmüzik diğeri sosyal medya üzerinden verdikleri destek olayı telefonla arıyoruz umurlarında olmuyor sosyal medyadan bir mesaj gönderiyoruz hemen ertesi günü arıyorlar çözüm üretmeye çalışıyorlar, benimde ping sorunum vardı yurtiçine 25-30 ms ping biniyordu muhtemelen santral portuyla ilgili bir durumdu, dh ttnetdestekten durumu anlattım ertesi gün hemen aradılar ilgili birime sorunun iletildiğini söylediler 1 saat sonra ping sorunum düzeldi, o açıdan seviyorum bu hizmetlerini.
şimdi kontrol ettim hız 8.3 mbit oldu. sosyal medyadan (facebook, twitte vs) bende çok uğraştım. esasen pek fayda vermedi. ben 4 aydır çözemediğim sorunu (hem de santral sorunu. yatırım kararı gerekir diyorlardı. 1-2 sene ancak çözülür diyorlardı) ttnet ve telekom üst düzey yöneticilerine twit atınca 1 günde çözdüm. Keşke başta öyle yapsaymışım 4 ay 2 mbit kesintili internet kullanacağıma insan gibi internet kullanırdım. Ah işte bizim insanımız.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme