Şimdi Ara

Sony Çok Problemli Servis Hikayesi ve Teleservice

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sony Mobile ve teleservice problemi,

    Arkadaşlar 6 ay önce almış olduğum Sony Xperia Z5 telefonumu aldıktan 20 gün sonra şarj problemi nedeniyle teleservice e gönderdim. Cihaz için doa kapsamında değişim kararı çıktı ve teleservis cihaz yurtdışından gelecek diye tam 2 buçuk ay sonra bana yeni cihazı yolladı. Bu süre zarfında Sony Mobile müşteri hizmetleri ile en az 20 defa iletişime geçtim ve sürekli şikayet kaydı oluşturdular ancak hiçbir şekilde sürece müdahale edemediler.

    Neticede 2 buçuk ay sonra gelen cihazımı kullanmaya başladım ve bunda da yine şarj problemi, telefonda aşırı ısınma (bu kronik olabilir) ve aşırı yavaşlık (fotoğraf çekince kaydetme süresi uzunluğu, belli belirsiz z2 de görmediğim kasmalar) problemleriyle yine teleservice e yolladım. AMA ARTIK BIKTIM. 29 Ağustosta teleservice Ankara şubesine ulaştı, 29 Ağustosta tamire alındı, aynı gün yedek parça bekliyor durumuna düştü, 20 Ekimde tekrar tamire alındı ve yine 20 Ekimde yedek parça bekliyor durumuna düştü.

    Şimdiye kadar hangi Sony telefonum olursa olsun (Arc, S, Z, Z2, Z3) servis süresinde 1 haftayı geçmeyen bu teleservice ya da sony, şimdi servis sürelerinde sınırları zorluyor. 6 ay önce aldığım telefonu 2 ay kullandım, onda da sorunlu olduğu için kullanamadım. Teleservice de karşımda muhattap bulamıyorum, Sony Mobile biz müdahale edemeyiz sadece şikayet kaydı oluştururuz diyip duruyor, şikayetvar a bakıyorum bir tane şikayete cevap veren olmamış, tüketici kanununu umursadıkları bile yok ve bu tutumları: 2006 YILINDAN BERİ SONY DEN BAŞKA TELEFON KULLANMAYAN BENİ SONY'DEN UZAKLAŞTIRIYOR. Bir sonraki telefonumu Sony almamaya tövbe etmek üzereyim.

    Herhangi bir yardımınız olacağını çok zannetmiyorum ancak başımdan gelen budur. Kimse kötülemek amacıyla yazdığımı falan zannetmesin, bu sayfada yıllardır ne kadar Sony telefon hayranı olduğumu tanıyanlar bilir. Çalıştığım yerdeki iş arkadaşlarıma, eşime, kardeşime, en iyi arkadaşlarıma vb Sony cep telefonu aldıran ben, çevremdekilerin dalga geçmesine maruz kalıyorum. Maddi olan kaybımın (parasını verdiğim bir ürünü kullanamamak) yanı sıra manevi olarak herkese övdüğüm telefonu servisin göndermemesi yüzünden dalga konusu oldum.

    Benim anladığım Sony artık servis sorunlarıyla ilgili müşterilerini artık önemsemiyor. Bu işin bu hallere gelmesinin tek sebebi budur, yoksa eskiden 1 hafta olmadan sıfır telefonlar yollayan, sorunları ivedi olarak çözen (ki yine teleservice e yollardım) şirketin bu hallere gelmesinin başka bir açıklaması olamaz. Çözüm ise ya adam akıllı tekrar müşterilerini önemseyecekler bu işi halledecekler ya da Teleservice ile servis anlaşmasını iptal edip adam akıllı bir servisle anlaşacaklar, ya da teleservice e gerekli yaptırımları yapacaklar.

    Bu kadar umursamazlık, müşteri memnuniyetini hiçe sayan bir anlayış görmedim.

    Umarım bir şekilde burayı okuyan yetkili birileri olur da durumun ne kadar ciddi boyutlara ulaştığının farkına varırlar.







  • bacardi_mojito kullanıcısına yanıt
    İnsan mağduriyeti konusunda Türkiye'de açık ara rekortmen firmadır kendileri, en büyük suç sony tr ekibinin. Linkedin üzerinden sony Türkiye müdürü Tarık AKAD profilinden dahi mesaj attım adamlar tepeden tırnağa duyarsız. Yurt dışından geliyormuş telefon banane kardeşim stok tut, parayı tek çekim alıyorsun 1,2 ay ürün mü bekletilir serviste, yasal haklarınızı arayın diye birde laf ezberlemişler allahım kafayı yersin. Eleman ararken çözüm odaklı, güler yüzlü , insan ilişkileri üst düzey diye eleman aramıyorlar mı birde ... yok kardeşim yok sony iyidir güzeldir diğer telefondan az sorun çıkıyor ama en büyük sorun kesinlikle telefondan değil satış sonrası hizmetlerden çıkıyor. Z5p telefonum da kulaklık sorunu var yemin ederim vermeye korkuyorum, yedek parça olsa bile söktüklerini doğru dürüst toparlıyamıyorlar. Linkedin üzerinden toplanalım aynı gün aynı anda herkes sony müdürüne içimizden geçenleri yazalım. Hesabı bulamam diyenler varsa buradan paylaşırım direk linkini.




  • ben de Tarık Akad'a şimdi bulup yazacağım sıkıntılarımı. gerçekten bu satış sonrası hizmete ne olduysa son 1 yıl içerisinde tarihte görülmemiş şekilde rezaletleşti. Eminim Japonya'daki falan yetkililer bu durumu bilseler Türkiye'ye sony yollamazlar.
  • Öyleyse şikayetleri Sony Türkiye'ye değil Sony International'e iletmek gerekiyor. Bir iki kişinin şikayetini "istisnai" olarak görüp aldırış edeceklerini sanmıyorum fakat binlerce kullanıcının ortak şikayetleri fark yaratacaktır. Nitekim bu binlerce kişiyi toplamak zaman alan bir iş. Change.org gibi portallar bunu hızlandırabilir, ama yine de bu insanları bulup change.org'a yönlendirmek de bir mesele, bir uğraş. Kullanıcı ve şikayetçilere iş düşüyor. "Armut piş, ağızıma düş" diyenlerin boş zamanlarından 10 dakikalarını bile ayıracaklarını sanmıyorum. Çoğu kişi ise umutsuz; "böyle gelmiş, böyle gider"ciler çok fazla milletimizde. Bu durum değişsin istiyorlar fakat bu konuda kıllarını kıpırdatmaktan da acizler.

    Bir gün belki aramızdan büyük bir kahraman çıkar da, dört bir yana dağılmış birlikleri tek bir krallık altında birleştirir ve gözü pek süvarilerini çirkin kodomanlar ile kirli yaratıkları üzerilerine salar.




  • Haplo kullanıcısına yanıt
    Keşke dedikleriniz gerçekleşebilse ama maalesef bizde bu mümkün görünmüyor.
    Bu yüzden teleservice bu kadar arsız ve umursamaz.
    Böyle bir mantık olabilir mi? Müşteri hizmetlerini aradığımızda herhangi bir yetkili bulmamız imkansız,
    Sadece bilgisayar kaydı cevap veriyor. Tarih yazmamıştır böyle müşteri hizmetleri.
  • Sony telefonlar çok sağlamdır ancak satış sonrası servisi o kadar kötü ki telefonda bir arıza çıktığı anda o telefonu çöpe atın daha iyi.Demek istediğim onlar kendilerini duzeltene kadar bilinçlenip biz de telefon almayalım.Türkiye pazarları batmak üzere olunca akılları başlarına gelir belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony tr gerçekten ahlaksız bir firma bende de aynı sıkıntı olmuştu. Sony biz servislere müdahale edemiyoruz diyor du.dedim 2500 tl ye cihaz satın sonra bir şeye karışmayın deyin dedim siz ne bo..Ka yararsınız dedimse de fayda vermedi. Sony tr gereksiz bir firma olsada sizde şansızlık tavan yapmış.geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni çıkan telefon xz sizi buyuleyebilir ama lütfen aldanmayın almayın aldırmayın ben bir telefona 2000 tl nin üzerinde para vericem ve telefonu üreten firma satış sonrasında sanki bizim malımız değilmiş gibi tepki verecek yok ya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu servis olayları son 1 seneye kadar yoktu gerçekten, her telefon en geç 1 2 haftada geliyordu forumda yazılanlara göre ama ne olduysa son 1 senedir arttı servis olayları. Bu servisten memnun olan var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen öyle son 1 senedir servise gidipte vaktinde dönen kimseyi görmedim. facebooktaki gruba da bu konuyu açtım, şikayeti olmayan kimse yok. yok mu acaba sony den buraları okuyan bir insan evladı?
  • Telefonu ekran sorunun dan 3 defa verdim ilk sorunda ekran değişimi oldu ikinci gittiğimde ekranın içinde toz kalmış servise bu şekilde alamayız dediler, sony ile görüştükten sonra aldılar ve ekran değişimi oldu dediler ama yapmamışlar. Sony ile tekrar görüşmem de kvk ya yönlendirdiler ekran değişimi yapıldı şuan sorun olmadan kullanabiliyorum şu var Teleservice 1 sene de bu duruma nasıl geldi ben sorunumu anlatıyorum yetkili bunu böyle kullanacaksınız diyebiliyor akıl vermede üstlerine yok.
  • Kusura bakmayın biraz hort olacak ama sizlere danışmak istediğim şeyler var

    Z3 Compact telefonumu Gittigidiyor üzerinden Sony Eurasia garantili almıştım. 3-4 gün önce servise yolladım üst kapak kapanmıyordu tam olarak contası gevşemişti ve ahizeden ses gelmiyordu. Servisten geldi ve ekranda çatlak var dendi 420 lira ücret çıkardılar. Halbuki çatlak falan yok. Hiçbir sorunu halletmeden geri yolladılar. Üstelik tam olarak tutmasada onlara verirken kapağı vardı. Onlardan geri aldığımda kapağı sökmüşler. Turkcell İletişim Merkezlerinden birine vermiştim. Onlarda Kvk Kartal a yollamış.

    Şimdi tekrar yollamayı düşünüyorum ancak şimdi anlamadığım şey Sony yetkili servisine versem o da Kvk veya Teleservice e mi veriyor ? Kendi bünyelerinde tadilat işlemleri yokmu Sony'nin ?
    Eğer öyleyse Sony e vermeyeyim direk Teleservice ye vereyim diyorum.
  • ONUR_345241 kullanıcısına yanıt
    evet sony nin kendi servisi yok maalesef. ve üzgünüm sanırım cihazınızı garanti dışı bırakacaklar :(
  • bacardi_mojito kullanıcısına yanıt
    Bugün servisten geldi tüm sorunları halletmişler sağolsunlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.