Bildirim
Sony LCD tv sağ köşede enine çizgi sorunu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
değiştir yada iade hemen. -
Değişim veya iade hakkım yokmuş Sony ürünlerinde ilk 30 günde sorun çıkarsa değişim yapıyorlarmış doğrumu????
Ben sadece 3-4 ay kullandım ürün iade veye değişim istiyorum ne yamalıyım? -
Bu tip çizgi problemleri LCD ve Led tv lerde ya da monitörlerde ısınma neticesinde ortaya çıkıyor ve düzelmiyor. Hatta çoğu kez cihazı ilk açtığınızda bu çizgi görünmez, biraz ısındıktan sonra ortaya çıkar. Her panelde olacak diye bir şey yok ama seninkinde oluşmuş. Cihazı sıfırıyla değiştireceklerini sanmıyorum ama panelini değiştirebilirler. -
quote:
Orijinalden alıntı: ennes55
Slm 4 ay önce aldığım sony 32bx300 Sony LCD tvde sağ köşede enine bir çizgi oluştu fabrika ayarlarına dönsem geçermi acaba teknik servise götürsem ne olur tamir edipmi verirler yoksa yenisini mi verirler yada kullanıcı hatası die kabul etmezler mi ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim?
1-Senin panelin(TV nin kendisi) "Sony-Eurasia" Garantilimi???
2-Panelini nereden aldın?? ve bu 30 günlük süreç için sana söylenen "yalandır"!!(onun için sana panelinin Garantisi kimdendir
ve nereden aldın diye sordum!)
Bu arada her kim ise bunları sana söyliyen;ya seni sallamış yada işi bilmiyor!
3-Resim gönderme imkanın varmıdır?
4-Görmeden kesin bir şey diyemem ama "Data-block-defect"(V/H SL hatası dediğimiz)hatası olabilir;
Bu durumda iki işlem yapılacaktır;Panelin Garantisi devam ediyorsaki,normalda Üretici Garanti süresi 24 aydır!!
A-Modül değişimi
B-Panel değişimi,yani TV nin birebir değişimi
diğer seçenekler ise;
C-Para iadesi
D-Muadil bir ürünle değişim
NOT;A-maddesi;panelin yeni model sayıldığı için,buna ait aynı veya muadil Modül,Sony nin elinde bulunmaktadır!ve bahsettiğim
hata söz konusu,sadece Modül değişimi yapılacaktır;bu kabil VSL hatası olan Modüller tamir edilemezler!
5-Sen şimdi malı satın aldığın yer ile değilde,doğrudan Servis le muhatap olacaksın!onlar gelip bakarlar(veya panelini Servise götürürler)
sanada durumu bildirirler ve değişim/tamir v.s her ne işlem yapılacaksa bunuda sana ve Merkez Servise bildirirler......
Bu işlem dünyanın her yerinde aynı prosedürde işler!ama Satıcı bazlı bazı özel durumlarda değişim v.s işleri Servis/Merkez ilede
değilde doğrudan Satıcı vasıtasıyla olur,ama bu daha çok USA/Canada/UK ve bazı gelişmiş ülkelerde böyledir!
6-Bahsettiğin hata Invertor hatasıda olabilir,o zaman panel açılır tamir edilir veya MB hatası varsa,bunun değişimi yapılır v.s
Kısaca Servis ler bu işleri bilirler ve ben bunları çakal paralelci veya ne olduğu belli olmayan ithal paneller için yazmadım!!!!
Bahsettiğim durum sadece yasal TR Sony Distribütör bazlı ve Sony-Eurasia Garantili paneller içnidir!
Çok kişide bu hatalar çıktı/çıkıyor vede çıkacaktır,dolayısıyla Sony-Eurasia da bunları bir şekilde hallediyor++
-
quote:
Orijinalden alıntı: albani
quote:
Orijinalden alıntı: ennes55
Slm 4 ay önce aldığım sony 32bx300 Sony LCD tvde sağ köşede enine bir çizgi oluştu fabrika ayarlarına dönsem geçermi acaba teknik servise götürsem ne olur tamir edipmi verirler yoksa yenisini mi verirler yada kullanıcı hatası die kabul etmezler mi ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim?
1-Senin panelin(TV nin kendisi) "Sony-Eurasia" Garantilimi???
2-Panelini nereden aldın?? ve bu 30 günlük süreç için sana söylenen "yalandır"!!(onun için sana panelinin Garantisi kimdendir
ve nereden aldın diye sordum!)
Bu arada her kim ise bunları sana söyliyen;ya seni sallamış yada işi bilmiyor!
3-Resim gönderme imkanın varmıdır?
4-Görmeden kesin bir şey diyemem ama "Data-block-defect"(V/H SL hatası dediğimiz)hatası olabilir;
Bu durumda iki işlem yapılacaktır;Panelin Garantisi devam ediyorsaki,normalda Üretici Garanti süresi 24 aydır!!
A-Modül değişimi
B-Panel değişimi,yani TV nin birebir değişimi
diğer seçenekler ise;
C-Para iadesi
D-Muadil bir ürünle değişim
NOT;A-maddesi;panelin yeni model sayıldığı için,buna ait aynı veya muadil Modül,Sony nin elinde bulunmaktadır!ve bahsettiğim
hata söz konusu,sadece Modül değişimi yapılacaktır;bu kabil VSL hatası olan Modüller tamir edilemezler!
5-Sen şimdi malı satın aldığın yer ile değilde,doğrudan Servis le muhatap olacaksın!onlar gelip bakarlar(veya panelini Servise götürürler)
sanada durumu bildirirler ve değişim/tamir v.s her ne işlem yapılacaksa bunuda sana ve Merkez Servise bildirirler......
Bu işlem dünyanın her yerinde aynı prosedürde işler!ama Satıcı bazlı bazı özel durumlarda değişim v.s işleri Servis/Merkez ilede
değilde doğrudan Satıcı vasıtasıyla olur,ama bu daha çok USA/Canada/UK ve bazı gelişmiş ülkelerde böyledir!
6-Bahsettiğin hata Invertor hatasıda olabilir,o zaman panel açılır tamir edilir veya MB hatası varsa,bunun değişimi yapılır v.s
Kısaca Servis ler bu işleri bilirler ve ben bunları çakal paralelci veya ne olduğu belli olmayan ithal paneller için yazmadım!!!!
Bahsettiğim durum sadece yasal TR Sony Distribütör bazlı ve Sony-Eurasia Garantili paneller içnidir!
Çok kişide bu hatalar çıktı/çıkıyor vede çıkacaktır,dolayısıyla Sony-Eurasia da bunları bir şekilde hallediyor++
Bilgilerin için teşekkürler
Tv panel Sony-Eurasia garantili tvyi alalı daha 3 ay oldu ortalama günlük 1 saat kullandım diyebilirim..
Sony müşteri hizmetlerini aradım değişim veya iade ilk 30 gün için geçerli dediler değişim ve iade kesinlikle yapmıyoruz sadece tvyi onarabiliyoruz dediler.
Ama ben değişim veya iade istiyorum "tvyi alıp teknik servise götürecekler heryeri çizilecek tvnin içini açacaklar " ben bunu istemiyorum...
Resimlerinide akşam çekip yollarım..
Yardımlarınız için teşekkürler..
-
quote:
Orijinalden alıntı: albani
quote:
Orijinalden alıntı: ennes55
Slm 4 ay önce aldığım sony 32bx300 Sony LCD tvde sağ köşede enine bir çizgi oluştu fabrika ayarlarına dönsem geçermi acaba teknik servise götürsem ne olur tamir edipmi verirler yoksa yenisini mi verirler yada kullanıcı hatası die kabul etmezler mi ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim?
1-Senin panelin(TV nin kendisi) "Sony-Eurasia" Garantilimi???
2-Panelini nereden aldın?? ve bu 30 günlük süreç için sana söylenen "yalandır"!!(onun için sana panelinin Garantisi kimdendir
ve nereden aldın diye sordum!)
Bu arada her kim ise bunları sana söyliyen;ya seni sallamış yada işi bilmiyor!
3-Resim gönderme imkanın varmıdır?
4-Görmeden kesin bir şey diyemem ama "Data-block-defect"(V/H SL hatası dediğimiz)hatası olabilir;
Bu durumda iki işlem yapılacaktır;Panelin Garantisi devam ediyorsaki,normalda Üretici Garanti süresi 24 aydır!!
A-Modül değişimi
B-Panel değişimi,yani TV nin birebir değişimi
diğer seçenekler ise;
C-Para iadesi
D-Muadil bir ürünle değişim
NOT;A-maddesi;panelin yeni model sayıldığı için,buna ait aynı veya muadil Modül,Sony nin elinde bulunmaktadır!ve bahsettiğim
hata söz konusu,sadece Modül değişimi yapılacaktır;bu kabil VSL hatası olan Modüller tamir edilemezler!
5-Sen şimdi malı satın aldığın yer ile değilde,doğrudan Servis le muhatap olacaksın!onlar gelip bakarlar(veya panelini Servise götürürler)
sanada durumu bildirirler ve değişim/tamir v.s her ne işlem yapılacaksa bunuda sana ve Merkez Servise bildirirler......
Bu işlem dünyanın her yerinde aynı prosedürde işler!ama Satıcı bazlı bazı özel durumlarda değişim v.s işleri Servis/Merkez ilede
değilde doğrudan Satıcı vasıtasıyla olur,ama bu daha çok USA/Canada/UK ve bazı gelişmiş ülkelerde böyledir!
6-Bahsettiğin hata Invertor hatasıda olabilir,o zaman panel açılır tamir edilir veya MB hatası varsa,bunun değişimi yapılır v.s
Kısaca Servis ler bu işleri bilirler ve ben bunları çakal paralelci veya ne olduğu belli olmayan ithal paneller için yazmadım!!!!
Bahsettiğim durum sadece yasal TR Sony Distribütör bazlı ve Sony-Eurasia Garantili paneller içnidir!
Çok kişide bu hatalar çıktı/çıkıyor vede çıkacaktır,dolayısıyla Sony-Eurasia da bunları bir şekilde hallediyor++
Verdiğin bilgiler için teşekkürler
Tv panel Sony-Eurasia garantili tvyi alalı daha 3 ay oldu ortalama günlük 1 saat kullandım diyebilirim..
Sony müşteri hizmetlerini aradım değişim veya iade ilk 30 gün için geçerli dediler değişim ve iade kesinlikle yapmıyoruz sadece tvyi onarabiliyoruz dediler.
Ama ben değişim veya iade istiyorum "tvyi alıp teknik servise götürecekler heryeri çizilecek tvnin içini açacaklar " ben bunu istemiyorum...
Resimlerinide akşam çekip yollarım..
Yardımlarınız için teşekkürler..
-
Sana verilen bilgi eksik!! ve teknik bazı bilgilerden yine noksan!
-Ancak burada "asıl" olan panelin(senin elinde bulunan)sağlam çalışmasıdır ve bunu sağlayacak olan tarafta
Sony-Eurasia dır!
-İlk yazdığım msg daki A/B/C gibi maddelerden;Sony,Üretici taraf olarak önce ilk(A) maddeyi uygulayacaktır!!
veya sorun Modül hatası değilse o zamanda diğer elemanların tamiri yapılacaktır!
-Sony-Eurasia;Modül değişiminde uzmandır!zaten ellerinde stok Modül bulunur veya yoksada Belçika dan getiriltilip
Modül değişimi yapılır ki normalde Sony/TR de böyle yapıyor!!
-Birebir değişim ise Ülke bazlı olarak bazı durumlarda değişiklik gösteriyor,örneğin yukarıda 5.maddede açıkladım durum gibi!
-Ayrıca senin panelin bir kere Servise girmeden zaten bir işlem yapılamaz,çünkü daha ne hatası olduğu belli değilki!!
Modül hatası ise işlem basit ama diğer HW hatası v.s söz konusu ise bu defa tamir(genelde parça değişimi)ise bunuda onlar
halledeceklerdir!
-Senin bahsettiğin "doğrudan ücretsiz ve şartsız değişim" prosedürü;yukarıda yazdığım gibi Satıcı veya Distribütör bazlı olarak
Ülkelere göre değişim gösterir ve bu işler Batıda çok büyük çoğunlukla ilk 30 gün veya 45 günü gibi süreçlerde(veya 30 günden daha kısa
da olabilir bu süreç)doğrudan SATICI(Mağaza/Markat v.s)firmalar vasıtasıyla olur,TR de benzer durumlar olsada,tam bir standardı yok gibi bizde!
++
Kaldıki şuanda panelini kimse görmedi,teknik manada! önce Servis yazdır ve mutlaka zaten alıp inceleyecekler,kaldıki bunlar değişim
raporu bile verseler,bunun nihai kararını Merkez verecektir,ama önce panel Servise girecekkki nesi var anlaşılsın!
++
Maalesef bizde Servisler bu nakil ve oradaki bazı fiziksel durumlar sebebiyle panele fiziki hasar verebiliyorlar,hatta rezil bile edebiliyorlar!
Ben böyle bir olayı Pio ile bir arkadaşta yaşadık ve şimdi Digicom ilede Davalıyız!!
+
-
arıza bildir servise. panel değiştirsinlerbence. -
Çıplak gözle görmediğim için net olarak şu hatası diyeniyorum!
1-önce sol tarafta,kenardan iki parmak içerde Vertical-stripe-line görmekteyim!
Şayet bu çizgi VSL hatası ise Modül değişimi(veya TV değişimi)gerektirir!!!
Yoksa benmi yalnış görüyorum,çünkü sen ilk msg da "sağ köşede enine çizgi" demişsin!!
2-Yine resimde sol üst tarafa doğru birkaç çizgi Horizontal stripe görüyorum!
++
Şimdi sorum şudur(örneğin bu tip VSL hatalarındaki ilk evre); panel soğuk açıyorsun ve bu çizgiler hemen beliriyor,yaklaşık 5-20dk
sonra çizgi kayboluyor(bu kaybolma daha sonra 1-2-3 ay gibi süreç sonunda sabit kalıyor ve kaybolmuyor)???? sende böylemi oluyor
Eğer böyle değilse Invertor ve sistem kaynaklı(MB de dahil) bir hata var demektir
Kısaca bunlar Servisler için kolay tesbitli arızalardır!
Servis yazdır ve gelip panele baksınlar ve işlemleri başlat++
-
albani sonynin hangi modelini öneriirsin -
panel değişecekmiş... -
Sn.ennes
Evet tahmin ettiğim gibi olmuş,yani klasik VSL hatası,dolayısıyla ya TV değişimi yada Modül değişimi olacaktı,ama
Sony-Eurasia Modül değişim konusunda uzmandırlar zaten ilk etapta bunu yapıyorlar ama panel eski model olursa
ve uyumlu/uygun Modül bulunamıyorsa o zaman TV değişimi(aynı veya muadil)devreye girer buda olamıyorsa para
iadesi olmaktadır!
++ -
quote:
Orijinalden alıntı: uykusuz27
albani sonynin hangi modelini öneriirsin
2010/2011 Modeller olarak HX9x Serisi
Piyasadaki en iyi TFT-LCD panel budur!
Daha sonra HX8x(2010 Model) ve 2011 Modeller HX/NX gibi bunlarda OK dir
Veya daha uygun fiyatlı 2010 Model NX8/7 de olabilir
++ -
bu tv ayrıca hızlı sahnelerde bozulma yapıyor bilginiz olsun. -
13.06.2010 tarihinde Sony kdl32ex302 model tv aldım garantisi şu an dolmuş vaziyette, ekranda üstten yaklaşık 10 cm altından ekran çizgi halinde tekrarlıyor ve seyredilmesi imkansız hale geliyor, arızası hakkında bana bilgi verebilecek yardım edecek bir arkadaş varmı, yaptırmak mı daha mantıklı yoksa yeni bir tv almak mı? Lütfen bana yardımcı olun.... -
Garantinin bitmesine bir ay kala panel arızası verdi. Panel ellerinde olmadığından muadil bir ürün ya da aynı mağazada kullanabileceğim bir çek verileceğini söylediler.quote:
Orijinalden alıntı: ennes55quote:
Orijinalden alıntı: albani
quote:
Orijinalden alıntı: ennes55
Slm 4 ay önce aldığım sony 32bx300 Sony LCD tvde sağ köşede enine bir çizgi oluştu fabrika ayarlarına dönsem geçermi acaba teknik servise götürsem ne olur tamir edipmi verirler yoksa yenisini mi verirler yada kullanıcı hatası die kabul etmezler mi ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim?
1-Senin panelin(TV nin kendisi) "Sony-Eurasia" Garantilimi???
2-Panelini nereden aldın?? ve bu 30 günlük süreç için sana söylenen "yalandır"!!(onun için sana panelinin Garantisi kimdendir
ve nereden aldın diye sordum!)
Bu arada her kim ise bunları sana söyliyen;ya seni sallamış yada işi bilmiyor!
3-Resim gönderme imkanın varmıdır?
4-Görmeden kesin bir şey diyemem ama "Data-block-defect"(V/H SL hatası dediğimiz)hatası olabilir;
Bu durumda iki işlem yapılacaktır;Panelin Garantisi devam ediyorsaki,normalda Üretici Garanti süresi 24 aydır!!
A-Modül değişimi
B-Panel değişimi,yani TV nin birebir değişimi
diğer seçenekler ise;
C-Para iadesi
D-Muadil bir ürünle değişim
NOT;A-maddesi;panelin yeni model sayıldığı için,buna ait aynı veya muadil Modül,Sony nin elinde bulunmaktadır!ve bahsettiğim
hata söz konusu,sadece Modül değişimi yapılacaktır;bu kabil VSL hatası olan Modüller tamir edilemezler!
5-Sen şimdi malı satın aldığın yer ile değilde,doğrudan Servis le muhatap olacaksın!onlar gelip bakarlar(veya panelini Servise götürürler)
sanada durumu bildirirler ve değişim/tamir v.s her ne işlem yapılacaksa bunuda sana ve Merkez Servise bildirirler......
Bu işlem dünyanın her yerinde aynı prosedürde işler!ama Satıcı bazlı bazı özel durumlarda değişim v.s işleri Servis/Merkez ilede
değilde doğrudan Satıcı vasıtasıyla olur,ama bu daha çok USA/Canada/UK ve bazı gelişmiş ülkelerde böyledir!
6-Bahsettiğin hata Invertor hatasıda olabilir,o zaman panel açılır tamir edilir veya MB hatası varsa,bunun değişimi yapılır v.s
Kısaca Servis ler bu işleri bilirler ve ben bunları çakal paralelci veya ne olduğu belli olmayan ithal paneller için yazmadım!!!!
Bahsettiğim durum sadece yasal TR Sony Distribütör bazlı ve Sony-Eurasia Garantili paneller içnidir!
Çok kişide bu hatalar çıktı/çıkıyor vede çıkacaktır,dolayısıyla Sony-Eurasia da bunları bir şekilde hallediyor++
Bilgilerin için teşekkürler
Tv panel Sony-Eurasia garantili tvyi alalı daha 3 ay oldu ortalama günlük 1 saat kullandım diyebilirim..
Sony müşteri hizmetlerini aradım değişim veya iade ilk 30 gün için geçerli dediler değişim ve iade kesinlikle yapmıyoruz sadece tvyi onarabiliyoruz dediler.
Ama ben değişim veya iade istiyorum "tvyi alıp teknik servise götürecekler heryeri çizilecek tvnin içini açacaklar " ben bunu istemiyorum...
Resimlerinide akşam çekip yollarım..
Yardımlarınız için teşekkürler..
Para iadesi(fatura bedelini) isteyemez miyim?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsukru61 -- 30 Haziran 2015; 9:56:21 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X