Şimdi Ara

SONY SERVİS MENÜSÜ GİRİŞİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
2.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar cuma günü 1 adet sony 32u2530 lcd aldık fakat magazada sadece teshir ürünü oldugundan pazartesi altunnizadedeki subelerinin stogunda gözüken ürünü gondermeyi teklif ettiler.bu sekilde anlaştık ve ödemeyi yaptık.fakat bugun gelen ürünü pakedinden cıkardıktan sonra tvnin tozlu vede üzerinde bezle silinmiş sekilde izler oldugunu gördük.acaba teşhir ürününün bizemi yolladılar diye supheye düştük.servis menüsünden tvnin ne kadar süre acık kaldıgının tespit edildigini duymuştum fakat cokta emin değilim.bu konuda cok acil yardimlarınızı bekliyorum.şimdiden hepinize teşekkürler



  • tv'nin kutusu fabrika çıkışından alıcıya ulaşıncıya kadar asla açılmaz eğer toz ve izler varsa kesin size ulaşmadan önce açılmıştır
    sony türkiyeden bu bilgilere ulaşmak için yardım alabilirsiniz ama önce aldığınız yerle bir konuşun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xfii

    tv'nin kutusu fabrika çıkışından alıcıya ulaşıncıya kadar asla açılmaz eğer toz ve izler varsa kesin size ulaşmadan önce açılmıştır
    sony türkiyeden bu bilgilere ulaşmak için yardım alabilirsiniz ama önce aldığınız yerle bir konuşun

    cevabın icin teşekkür ederim.akşam aldıgımız yere gittim ve sorunu onlarada anlattım.satıcı arkadaşlar hiç problem cıkarmadan yenisi gelene kadar beklememi ve değiştireceklerini söylediler.aslında yaptıkları ellerindeki teşhiri ya tutarsa mantıgıyla yollamaktan başka bir şey degildi ve onlarda bunun utancı icinde ses cıkarmadan stoklarına girince yenisini göndereceklerini söylemek zorunda kaldılar
  • doğru karar vermişsiniz bilinçli bir tüketicinin yapması gerekeni yapmışsınız güle güle kullan
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.