Şimdi Ara

Sony ücret iadesi yapacak ama benden para istiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sony vaio notebookum açılmadığı ve recoveryde takılı kaldığı için 15 Ağustos tarihinde servise kargoyla yolladım,20 günlük servis süresi doldu,bilgisayar bugün servise tamir olup ulaşmış,servise bilgisayarı istemediğimi ücret iadesi istediğimi söyledim,müşteri hizmetlerini aramamı söylediler,aradım,20 günlük süreyi geçtiği için ücret iadesi istediğimi belirrtim,bir süre bekletip servisle görüşeceklerini söylediler,yaklaşık bir 10 dk bekledikten sonra ; ücret iade prosedürünün başlatılabilmesi için 190.- tl peşinen ödemem gerektiği söylendi,sebebini sorduğumda klavyede bir tuşun eksik olduğunu,bunun kullanıcı hatası olduğunu ve cihazın iade alınabilmesi için klavyenin değişmesi gerektiği söylendi,prosedür böyle imiş,daha önce birkaç ürün iadesi yaptığım oldu,böyle saçma bir şeyle karşılaşmadım,biraz düşündükten sonra cihazın 1.085 tl ye alındığını hatırladım,2-3 ayda sürse elime 895 tl para kalacaktı,bilgisayarı kabul etsem ve satmaya kalksam 400 tl ancak eder,190 tl ödemeyi kabul ettim.Böyle bir olay başına gelen varmı ?







  • bende servis süresinin 20 iş günü dolmasını bekliyorum 1 haftası kaldı. ürün teslim ederken tuş eksik miydi? hatırlıyormusunuz? sonuçta eksik tuş size engel teşkil etmiyordu arıza başka sebepten olmuş. hakem heyetine gidebilir veya dediğiniz hesapta 195tl verip kalan parayı geri alabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.