Şimdi Ara

★ SONY XPERIA™ M5 | ANA KONU & FAN CLUB ★ 6.0 (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
823
Cevap
11
Favori
33.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zack06

    Greenify da şuan için bir sorun olmadı gayet görevini yerine getiriyor. Gereksiz dosyaları silmek için Clean Master kullanıyorum başkada program kullanmıyorum. Bunun dışında ekrana cam film yaptırdım ve arka kısmı içinde silikon kılıf kullanıyorum onun dışında bende çok memnunum telefondan.

    Greenify bende de herhangi bir sorun teşkil etmedi ancak genellikle uyutulacak bir uygulamam olmuyor. Mesela uygulamaya girip uyut dediğinizde sizde hangi uygulamalar uyutulacak olarak çıkıyor ?

    Ayrıca cam film dediğiniz film mi yoksa kırılmaz cam mı ? Silikon kılıfı internetten aldıysanız link alabilir miyim ?
  • Photographer Boy kullanıcısına yanıt
    Yok ya telefoncu arkadaştan aldım silikon kılıfı ve film dediğim bu mika gibi bir şey 1-2 mm kalınlığında olanlardan.
    Greenify da seçtiğm uygulamaları uyuttum ve sonra bastığınızda da zaten uyutulacak program yok diyor çünkü seçili olanlar uyutuluyır
  • zack06 kullanıcısına yanıt
    Önceliğimiz Android 6.0 Marshmallow güncellemesi.Hele o bir gelsinde yaza da küsuratları gelir.Sony şu güncellemeyi Ocak ayına yetiştirebilseydi ne güzel olurdu.Öncelik Z serisi olacaktır.Ardından da bize gelir Şubat ayı gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Photographer Boy kullanıcısına yanıt
    Genel anlamda performanstan memnun musunuz ve şarjı bir günü rahat bir şekilde çıkarıyor mu? Kullanımınız nasıl bilmiyorum ama ben az da olsa oyun oynarım en çok sosyal ağları kullanırım. Gün boyu 3G açık bir şekilde günü kurtarır mı? Çok soru sordum ama idare edin. Saygılar. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamoste87

    Genel anlamda performanstan memnun musunuz ve şarjı bir günü rahat bir şekilde çıkarıyor mu? Kullanımınız nasıl bilmiyorum ama ben az da olsa oyun oynarım en çok sosyal ağları kullanırım. Gün boyu 3G açık bir şekilde günü kurtarır mı? Çok soru sordum ama idare edin. Saygılar. :)

    Ben genel anlamda çok memnunum. şarjı bir günü rahat çıkartıyor ki zırt pırt telefonu kurcalayan biriyim. Oyun çok oynamam ancak NFS indirdim test etmek için ve performnas yerinde. Gün içerisinde de sürekli Wifi+3G açık kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Photographer Boy

    Öncelikle @real_king dostuma yardımseverliğinden dolayı teşekkür ediyorum.

    Ben de M5 Gold kullanıcısı olarak aranızdayım. 1 hafta doluyor ve çok çok memnun olduğumu belirtmeliyim. Herhangi bir sorusu olan varsa yardımcı olmaya çalışırım.

    @zack06 bahsettiğiniz Greenify adlı uygulamayı kullanıyorum ancak gerçekten işe yarıyor mu emin değilim zira her seferinde uyutulacak uygulama yok diyor. Ancak şu açıdan faydası var ki ekrana kısayol oluşturarak uygulamaları uyutup ekranı kilitliyorum.

    Ayrıca tavsiye ettiğiniz bir uygulama veya verim arttırıcı yöntem var mıdır ?

    Real_King ile konuşmuştuk diğer arkadaşlara da sorayım; kılıf, temperli cam, arkası için jelatin vb kullanıyor musunuz ?

    Bu arada bu dediklerime ek olarak ilk mesaj bir rehber haline getirebilir. Tabii bu zamanla ve bizim de desteklerimizle olacak bir şey..

    @real_king




  • 2 gündür M5 kullanıyorum bugun şarjım %89 da kaldı dahada şarj olmuyor ne yapmam gerek sorun düzeltilebiliyor mu?
  • Photographer Boy kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam teşekkür ederim cevabın için. Bakalım kontratlı almayı düşünüyorum. Alırsam sizinle paylaşırım deneyimlerimi. Saygılar.
  • Photographer Boy kullanıcısına yanıt
    Çok iyi düşünmüşsün dostum.Ben de ilk mesajı oldukça yararlı bir rehber haline getirmeyi istiyorum.Fakat dediğin gibi daha çok deneyime ihtiyaç duyuyoruz.Sorun+Çözüm ve Nasıl Yapılır tarzında bir kaç planım var.Biraz zamanı var sadece.Teşekkürler düşüncen için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi real_king -- 19 Aralık 2015; 18:05:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: real_king

    Çok iyi düşünmüşsün dostum.Ben de ilk mesajı oldukça yararlı bir rehber haline getirmeyi istiyorum.Fakat dediğin gibi daha çok deneyime ihtiyaç duyuyoruz.Sorun+Çözüm ve Nasıl Yapılır tarzında bir kaç planım var.Biraz zamanı var sadece.Teşekkürler düşüncen için.

    Şu konunun ilk ancak popüler olmayan M5 konusu olması bizim için avantaj.

    Rica ederim..
  • sony xperia m5 telefonumda kapanma sorunum vardı henüz 2saatlik cıhazken servıse gonderdım once donanımsal dendı sonra ekran kırıgı dendi cıldırdım 352 tl masraf cıkarıldı m5 satan avea ve diğer bayılerini dolaştım 1er2 ser tane hatta bır tanesinde sattıgı 5telden 3 unun aynı şıkayetle geri geldiğini soyleyen bayıde oldu arkadaşlar sorun direkt ekran kırığı değil içten kılcal kırık buradan şunu anlıyorum bu cıhazlar kılcal kırık şeklinde bu ülkeye geldi ve dağıltıldı ve bır taneside bana denk geldi şanssızlık bir tarafa konuyla ilgilenen kimse yok tek bildikleri fatura çıkarmak birilerinin bu soruna çözüm bulması gerek sony nın ürününe sahip çıkması ve tüketiciyi koruması gerekli,,,,alıcak arkadaslara tavsıyem biraz beklemeleri.....bu arızada tel kendiliğinden kapanıyor ve şarj aletine takmadan açılmıyor ve siz bunu yazılımsal farkedip servise gönderiyorsunuz hesap 350 ile 450 tl arası....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maykey -- 20 Aralık 2015; 21:13:00 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • maykey kullanıcısına yanıt
    quote:

    sorun direkt ekran kırığı değil içten kılcal kırık buradan şunu anlıyorum bu cıhazlar kılcal kırık şeklinde bu ülkeye geldi ve dağıltıldı


    Böyle bir şey olacağına ihtimal dahi vermem! Sony, bir kabile şirketi değildir.Koca bir ülkeye gönderilen tüm M5'lerde kılcal çatlak olacak ve bunu kasten bir şekilde tüm ülkeye böyle yollanacak..İnanılır gibi değil gerçekten.Sizin ki şanssızlık.Muhtemelen garantiye giden ürününüz işlem sırasında veya kargoda hasar gördü ve bunun parasını sizden almaya kalktılar.Veyahut size öyle bir ürün denk gelmiş de olabilir tabi.Kaldı ki ülkemize gelen tüm Xperia M5'lerde kapanma sorunu yok.Ve bu kapanma sorunu donanımsal olma ihtimali çok düşük.Sorun şebeke ile alakalı bir durum diye tahmin ediliyor.Ve büyük ihtimalle minör bir güncelleme ile düzeltilecektir.




  • O zaman şoyle diyelim onlarca ayni arizadan dolayi servise giden kullanicilar var birtanesine 450 tl hesap cikarilmis burada yasadigim sehirde bir diger avea yetkili bayine sattiklari 7 cijazdan gecen hafta 3 cihaz ayni arizadan geri gelmiş 450 tl hesap cikarilan kisi kutuya koymus bekliyor cihaz ne yapacagimi bilmiyorum diyor bizler bu cihazlari kirdik servose gonderdik mesela ben bu cihazi aldiktan 2 saat sonra kirdim ama farkinda degilim tüm diğer arkadaşlar gibi özür dilerim ama yok böyle bir sey bir yerde bir sorun var ya tuketicide yada satanda.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekrani direkt kirik olan cihazi ekran sorunsuz kullanabilen varsa yazsin ben o kirik 352 tl hesap cikardiklari ekrani kullandim resim cektim video cektim SONY cihazi benden 160 km uzak olan k.v.k servise gidip bizzat kontrol ettikten sonra elden teslim alacagim eger gpnderdigim gibi ise... eger kirik ezik var ise cihazi orada birakacağim ve gidip kendime 350 tl ye 2.el bir cihaz alacagim iste bu benim yeni telefonum 2000 tl ye aldim diyip kendimi kandiracagim SONY



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maykey -- 20 Aralık 2015; 23:30:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maykey kullanıcısına yanıt
    Yaşamış olduğunuz durum elbette üzücü.Geçmiş olsun.Aldığınız yer ile görüşün derim.Yeni alınan bir cihazdan yüksek bedelli maddi hasar çıkmış olması gerçekten ilginç bir durum.Şanssızlık diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada sunu soylemek istiyorum ben bu telefonu cok cok isteyerek aldim gold rengini aldigim an cocuk gibi sevinmistim ama yasadigimin talihsizlilik yada kotü niyet olduguna inaniyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maykey kullanıcısına yanıt
    Talihsizlik diyebiliriz.Forumda bu tip sorunu olan ilk defa sizi görüyorum.Belkide kötü niyetli bir satıcıdan aldınız telefonu.Bilemeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Simdi sikayet var sitesini inceledim 10 a yakin zehir zemberek ayni sorundan bahsedilmiş cepseyir adli sitedede ayni sikayet sanirim bu forumda benden hariç kimsede bu sorun yok olmasinida temenni etmiyorum tabiki...olumlu bir sonuc alirsam olumsuzu yazdigim gibi olumlu icinde burada olacagim....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maykey kullanıcısına yanıt
    Umarım en kısa zamanda cihazınız elinize geçer ve sorunsuz bir şekilde kullanırsınız.Olumlu olumsuz her türlü eleştiri ve yorumunuzu paylaşabilirsiniz elbette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5s mi yoksa bu mu ne dersiniz 5s 1500 liralara düşmüş 5s'in gpu birimi bu cihaza kıyasla daha güçlü ama mediatek işlemci tarafında 8 çekirdekli oluşundan geekbench skoru bir hayli yüksek birde 5s kendini kanıtlamış bir cihaz m5'in anladığım kadarıyla kronik bazı problemleri var o yüzden arada kaldım sizce hangi cihaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doom II -- 21 Aralık 2015; 0:35:41 >
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.