Şimdi Ara

★ SONY XPERIA™ M5 | ANA KONU & FAN CLUB ★ 6.0 (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
823
Cevap
11
Favori
33.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • maykey kullanıcısına yanıt
    Yaşamış olduğunuz sorun siz ve teknik servis arasında.Ve siz halen Sony hakkında aynı şikayeti dile getiriyorsunuz.Bu yaptığınız hiç etik değil.
    Her markada benzer durumdaki müşteriler vardır.Yaşadığınız şanssızlık hepsi bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ****

    Sana has değil bunlar dolandırıcı. Başımdan geçenler şurada :http://forum.donanimhaber.com/m_112961561/tm.htm

    Aynen alayi dolandirici....tüketicisini hiçe sayan işletme mantığı....İŞPORTACILAR bunlardan daha dürüst ticaret yapıyor.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maykey -- 25 Aralık 2015; 10:04:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: real_king

    Yaşamış olduğunuz sorun siz ve teknik servis arasında.Ve siz halen Sony hakkında aynı şikayeti dile getiriyorsunuz.Bu yaptığınız hiç etik değil.
    Her markada benzer durumdaki müşteriler vardır.Yaşadığınız şanssızlık hepsi bu.

    Olay tamamen benim ile SONY arasinda nedenmi cunki bu cihazlar sorunlu 10 cihazin en az 3 yada 4 un de bu sorun var sadece turkiyede degil yurt disindada durum ayni Sony dememin sebebide sudur herdefasinda tam donanimli vs diye sacmaladiklari servisin arkasinda durmalari o kadar cok benim lehime yani tuketicinin lehine olmasi gereken durum varki ana onlar icin tuketici yalanci sahtekar ve dolandirici bir haftadir durumu anlatiyorum bir cahil edasiyla anlamiyorlar ve o kadar olayi arastirdiklarini telefonumun garanti disi kaldigini telefonu benim kirdigimi 2 saatlik arastirma sonucu soyluyorlar onlara gore ben gerizekaliyim kirdigim plastiklerini ellerimle kopardigim telefon icin doa talep ettigim bir yazi yaziyorum bu kadar gerizekaliyim yani umarim bir gunboyle bir olayi yasamazsiniz yasarsaniz eger tepkinizi merak ediyorum cunki sinir sisteminizi altust ediyorlar sadece sizi suclayarak ne derseniz diyin siz suclusunuz neden çunki guvenip cihaz aldiniz suan parayi gonderip yaptirsam bile ayni arizayi gelince yine yapacak cunki onun icinhic bir sey yapilmadi ve benim cihazim garanti disi kalacak yok boyle bir geri zekali isletme mantigi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maykey -- 24 Aralık 2015; 18:43:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün itibariyle Turkcell 4G uyumlu yeni 64k nano sim karta geçmiş bulunmaktayım.
    Ayarlar/Diğer/Mobil Şebekeler bölümünde
    "LTE (tercih edilen)/VCDMA/Gsm" seçili şekilde.


    *VCDMA:3G/H
    *Gsm:2G/Edge



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi real_king -- 25 Aralık 2015; 0:42:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • real_king kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun ama tavsiye 3g kullan şimdilik 4g de şebeke sorunu oluyor bazen

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefon 1700 tl ye satışa çıktıktan 1ay sonra sony turkiye garantili 1219 tl ye düşmüştür bu kadar SORUNDAN sonra hala almak isteyen varsa 1 ay daha beklesin 800 tl olur....(akakçe) İŞPORTACILARIN TİCARETİ DAHA ETİK ve DÜRÜST......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maykey -- 25 Aralık 2015; 10:05:00 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • zack06 kullanıcısına yanıt
    Önerin için sağol dostum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maykey kullanıcısına yanıt
    @maykey
    Artık saçmalamayı kesin lütfen!
    Xperia M5 1500TL den satışa çıktı.Ve halen de 1400TL altına Sony Eurosa garantili bulmanız çok güç.1200TL ye M5 buldum sanıp alırsanız her türlü illegal sorunu yaşamanız olası.
    Siz sıkıntı yaşadınız diye herkes sıkıntı yaşamıyor.Cihazı karalamaya çalışmayın artık.Genelleme yapmanın faydası yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu hayran hayran takip ediyordum ama bu kronik yazılımsal sorunlar canımı sıktı. Anladığım kadarıyla da herhangi bir güncelleme aöz konusu olmamış. (M hariç)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon ile 25 günü devirdim ve sıfır sorunsuz bir şekilde hadi hayırlısı bakalım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ real_king
    http://www.binbircesit.com/sony-xperia-m5-cep-telefonu?ref=akakce&v=1.8.7. http://www.bizdeuygun.com/Sony-Xperia-M5-Cep-Telefonu?utm_source=Akakce&utm_medium=cpc&utm_campaign=standart&v=1.84.5http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-sony-xperia-m5-fiyati,5562285.html ...muhattabım siz değilsiniz sizi hedef alarak yazdığım tek kelime yok neden saçmalamayı kesin diyecek kadar hiddetlisiniz anlayabilmiş değilim insanlar mağdur ediliyor ve siz saçmalamaktan bahsediyorsunuz yaşadığım ilçede benim gibi sorunlu tüketici hatası denılerek bekleyen telefonlar var ve hiç birisi ücreti kabul etmeyip telefonu geri isteyen MAĞDUR OLMUŞ TÜKETİCİLER,,,,,,(tek çekim 1287 tl !!!!!!!!!!! sony euroassia garantili)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maykey -- 25 Aralık 2015; 12:09:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu nasıl hastalıklı bir yaklaşım. Şimdi telefonu bir teknoloji marketten alsak sorunumuz Sony ile olmayacak mı? Servis de satışın bir bütünüdür. Satış sonrası hizmettir. Sen bu hizmeti bana sağlayamıyorsan sen büyük bir marka değilsindir. Asıl etik olmayan markanın davranışı.

    Ben satış sonrası hizmetin de Sony ile alakadar olduğunu size kanunen ispatlayabilirim. Peki siz bana markanın ilgisi olmadığını ispatlayabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ****

    Bu nasıl hastalıklı bir yaklaşım. Şimdi telefonu bir teknoloji marketten alsak sorunumuz Sony ile olmayacak mı? Servis de satışın bir bütünüdür. Satış sonrası hizmettir. Sen bu hizmeti bana sağlayamıyorsan sen büyük bir marka değilsindir. Asıl etik olmayan markanın davranışı.

    Ben satış sonrası hizmetin de Sony ile alakadar olduğunu size kanunen ispatlayabilirim. Peki siz bana markanın ilgisi olmadığını ispatlayabilir misiniz?

    sonunda sorunumu anlayan tüketici olarak size teşekkür ediyorum 10 gündür SONY markası yetkililerine ve burada anlatmaya çalıştığım durum bu kaldıkı ben telefonu teknoloji marketten değil avea dan satın aldım ancak beni SONY müşteri hizmetleri yanlış yönlerdırdı telefonu direkt olarak siz gonderin 3+3 gün avantajlı olursunuz dedi şimdi ise hiçbir seyi kabul etmiyorlar cihazı satın aldığım bayi keşke bize getirseydiniz biz gönderseydik dedi şimdi çıkın işin içinden nasıl çıkacaksınız avea cihazı biliyor aldıktan 2 saat sonra kendilerine gittim mesai bittiği için ertesi günde hafta sonuna denk geldi kendim gönderdim sonuç bu yazdığım maillere gelen cevaplar kopyala yapıştır üzgünüz bilmem neyin 3. maddesi ve terbiye tarzında klişeleşmiş sözler,,,,,,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maykey -- 25 Aralık 2015; 13:04:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • maykey kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar bir diğer m5 konusuna sürekli yazıyordum, bu konuyu az önce fark ettim.

    @maykey öncellikle geçmiş olsun, bende m5 cihazımı ekranındaki ışık sızması sorunu, şarj problemiyle ilgili 11 Aralık tarihinde kvk kartal şubesine bıraktım, bu hafta 22 aralıkta cihazın değişim kararı çıktı ve şuan üretici firmanın yeni cihazı kvk ya göndermesi bekleniyor.

    Soruna gelirsek;

    Sony firmasını kimse burada bana savunma gibi bir hataya düşmesin. Tek kelime yazıyorum satış sonrası desteği REZALET durumda olan bir firma. Diğer firmaların satış sonrası beni çok ilgilendirmiyor ama bir gerçek varki kessinlikle bir daha Sony marka telefon almayı düşünmüyorum tavsiyede etmiyorum. Ne müşteri hizmetleri telefonu nede müşteri hizmetleri mail adresi hiçbir halta yaramayan insanlara gerek yazılı gerek sözlü copy paste cevap veren tamamen çalışmış olduğu yetkili servisleri kayıran, tüketicinin lehine hiçbir yararı olmayan bir firma haline dönüşmüş durumda. Değişim cihazının yurtiçi mi yoksa yurtdışı stoklardan mı çekileceğiyle alaklı bilgiye sahip olamayan hiç bir işe yaramayanlar sürüsüde denebilir. 20 günlük yasal bir süre var bu aşılmadığı sürece hiçbir şekilde hızlandırma işlemi yapamayız açıklamları sinir katsayalarımı çıkarıyor.

    Şuna karar verdim, bundan sonra telefonlarımı ya paralel ithalat alıcam, yada gidicem tabularımı yıkıcam apple marka telefon alıp hiç uğraşmıcam bu rezilliklerle, bak yine sinir bastı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghan87 -- 25 Aralık 2015; 13:44:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maykey

    quote:

    Orijinalden alıntı: real_king

    @maykey
    Artık saçmalamayı kesin lütfen!
    Xperia M5 1500TL den satışa çıktı.Ve halen de 1400TL altına Sony Eurosa garantili bulmanız çok güç.1200TL ye M5 buldum sanıp alırsanız her türlü illegal sorunu yaşamanız olası.
    Siz sıkıntı yaşadınız diye herkes sıkıntı yaşamıyor.Cihazı karalamaya çalışmayın artık.Genelleme yapmanın faydası yok.

    yukarda linkleri attım ben bu cihaza kontratlı 1740 tl ödemeyi taahhüt ettim ilk taksitini bile ödemedim ve elime aldıktan 10 gün sonra geri verilen garantisi olmayan bir telefon......takdir sizlerin umarım bu sıkıntıyı yaşayan son kişi ben olurum çünki bizler bu paraları kolay kazanmıyoruz ama bizleri kazıklayanlar eminim bu paraları 1 öğünde harcıyorlar.....

    Hocam siz 1740TL'ye almış olabilirsiniz ancak Sony tarafından tavsiye edilen son kullanıcı fiyatı 1499TL'dir. Bu fiyat fiziksel mağazalardaki fiyattır. İnternet üzerinden satışlarda en baştan beri 1300TL civarında bulunabilmektedir. Yanlış anlamayın ama aradaki 450-500 TL fark sizin alırken yediğiniz kazık. Bunun dışında diğer konularda haklısınız. Sony'nin müşteriyi bu şekilde mağdur etmesi çok kötü. Hocam yapmanız gereken tüketici hakem heyetine gidip hakkınızı aramak. Umarım sorununuz çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ghan87 kullanıcısına yanıt
    20 iş günü olan yasal süre dolarsa herhangi bir hızlandırma işlemi yapmalarına gerek yok. Zaten direkt para iadesi alabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghan87

    Arkadaşlar bir diğer m5 konusuna sürekli yazıyordum, bu konuyu az önce fark ettim.

    @maykey öncellikle geçmiş olsun, bende m5 cihazımı ekranındaki ışık sızması sorunu, şarj problemiyle ilgili 11 Aralık tarihinde kvk kartal şubesine bıraktım, bu hafta 22 aralıkta cihazın değişim kararı çıktı ve şuan üretici firmanın yeni cihazı kvk ya göndermesi bekleniyor.

    Soruna gelirsek;

    Sony firmasını kimse burada bana savunma gibi bir hataya düşmesin. Tek kelime yazıyorum satış sonrası desteği REZALET durumda olan bir firma. Diğer firmaların satış sonrası beni çok ilgilendirmiyor ama bir gerçek varki kessinlikle bir daha Sony marka telefon almayı düşünmüyorum tavsiyede etmiyorum. Ne müşteri hizmetleri telefonu nede müşteri hizmetleri mail adresi hiçbir halta yaramayan insanlara gerek yazılı gerek sözlü copy paste cevap veren tamamen çalışmış olduğu yetkili servisleri kayıran, tüketicinin lehine hiçbir yararı olmayan bir firma haline dönüşmüş durumda. Değişim cihazının yurtiçi mi yoksa yurtdışı stoklardan mı çekileceğiyle alaklı bilgiye sahip olamayan hiç bir işe yaramayanlar sürüsüde denebilir. 20 günlük yasal bir süre var bu aşılmadığı sürece hiçbir şekilde hızlandırma işlemi yapamayız açıklamları sinir katsayalarımı çıkarıyor.

    Şuna karar verdim, bundan sonra telefonlarımı ya paralel ithalat alıcam, yada gidicem tabularımı yıkıcam apple marka telefon alıp hiç uğraşmıcam bu rezilliklerle, bak yine sinir bastı




    Desteğiniz için TEŞEKKUR EDIYORUM...Ben yemin ettim bundan sonra sifir cihaz almayacağim bu tarz tokatcilara para kazandirmayacagim bende tabularim yuzunden apple kullanmadim alirsam apple baska telefon almayacagim aciyorum sikayetvar.com aderesini yüzbinlerce satan apple da sadece 133 tane şikayet var.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17

    20 iş günü olan yasal süre dolarsa herhangi bir hızlandırma işlemi yapmalarına gerek yok. Zaten direkt para iadesi alabilirsin.

    O kadar kolay olmuyor maalesef 27 isgunu olmus hala bekleyen var tuketici hakem heyetine gitseniz yasadigim kucuk ilcede 1 sene bekliyorsunuz karar icin bimere girseniz tuketici hakem heyetine yonlendiriyorlar mahkemeye gitseniz en az 6 ay ve bunlar tum bu surecleri bilerek kendilerine guvenen tuketicileri magdur ediyorlar onlari yok sayiyorlar ne diyeyim Allah hepsuni bildugi gibi yapsin 10 kisi ah eder bi sey olmaz 1 kisi ah eder dunyalari yikilir kendi konumu SONY japonyaya tasiyacagim.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17


    quote:

    Orijinalden alıntı: maykey

    quote:

    Orijinalden alıntı: real_king

    @maykey
    Artık saçmalamayı kesin lütfen!
    Xperia M5 1500TL den satışa çıktı.Ve halen de 1400TL altına Sony Eurosa garantili bulmanız çok güç.1200TL ye M5 buldum sanıp alırsanız her türlü illegal sorunu yaşamanız olası.
    Siz sıkıntı yaşadınız diye herkes sıkıntı yaşamıyor.Cihazı karalamaya çalışmayın artık.Genelleme yapmanın faydası yok.

    yukarda linkleri attım ben bu cihaza kontratlı 1740 tl ödemeyi taahhüt ettim ilk taksitini bile ödemedim ve elime aldıktan 10 gün sonra geri verilen garantisi olmayan bir telefon......takdir sizlerin umarım bu sıkıntıyı yaşayan son kişi ben olurum çünki bizler bu paraları kolay kazanmıyoruz ama bizleri kazıklayanlar eminim bu paraları 1 öğünde harcıyorlar.....

    Hocam siz 1740TL'ye almış olabilirsiniz ancak Sony tarafından tavsiye edilen son kullanıcı fiyatı 1499TL'dir. Bu fiyat fiziksel mağazalardaki fiyattır. İnternet üzerinden satışlarda en baştan beri 1300TL civarında bulunabilmektedir. Yanlış anlamayın ama aradaki 450-500 TL fark sizin alırken yediğiniz kazık. Bunun dışında diğer konularda haklısınız. Sony'nin müşteriyi bu şekilde mağdur etmesi çok kötü. Hocam yapmanız gereken tüketici hakem heyetine gidip hakkınızı aramak. Umarım sorununuz çözülür.

    Dogru soyluyorsunuz 1599 tl idi pesin rakam ben 24 taksitle aldigim icin o rakama cikti farkindayim ama bugun itibari ile 1287 tl fiyatla sony euroasia garantili cihazlar var 2 gun once yine turkiye garantili 1250 tl idi taksitli aldigim icin yuksek bedel odedim daha dogrusu daha taksitini bile odemedim elin amerikalisi 2700 e telefon cikariyor 1 sene sonraki fiyati 2900 burda 1500 e cikmis tel 1 ay sonra 250 tl daha asagi demek istedigin buydu sebebide sudur tuketiciyi illallah ettiriyorlar reklamasyon sonucu iyiyse bile kimse almiyor satamayicada fiyati dip yapip yine ona inananlari magdur ediyor politika bu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maykey -- 25 Aralık 2015; 14:04:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Telefonuma suan gelen cevap.......form nolu cihaziniz kargoya verilmistir 3 is gunu icerisinde teslim edilecektir ....... Satin alindiktan 2 saat sonra ariza yapan cihazimin cikarilan haksiz faturayi odememem sonucu arastirma ihtiyaci bile hissetmeden geriye postalama ....YAZZZZZZZZIKLARRR OLSUN BOYLE FIRMALARA LANET OLSUN.....Birkere de olaya tuketici gozuyle bakin be INSAFSIZLAR...telefonu bozuk sattiniz servisinizde telefonumu kirdiniz simdide bana geri iade oylemi vay arkadas ne kadarda ucuzmus bizim tuketici olarak bu insanlarin gozundeki degerimiz sadece ve sadece yolunacak kazmiyiz biz....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.