Şimdi Ara

Sony Xperia X servis hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 31.01.2017 tarihinde sony xperia x telefon aldım 2 gün sonra farkettimki arka kasada boşluk gibi birşey var parmakla hafifçe dokununca tık tık ses geliyor servise gönderdim değişim istediğimi belirttim kvk servisi bana sonyden aldıkları talimat doğrultusunda ürüne değişim yapılamayacağı benim talimatım olmadan telefonu pressleyip bana geri gönderdiklerini beyan ettiler.Tüketici hakem heyetine gitsem ücret iadesi yada değişim alabilirmiyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0keanos -- 7 Şubat 2017; 23:49:8 >



  • Hayır çıldıracağım Sony farklı konuşuyor KVK bambaşka konuşuyor.Sony diyorki yazılımsal bi sıkıntı olsaydı düzeltip yollarlardı ama cihaza press yapılmış doa kapsamı gereği değişmesi gerekiyor diyor, KVK daki bayan ise ukala ukala önümde yazılı beyan var onların sözlü beyanı bir işe yaramaz.Görüştüğünüz sony yetkilisinin adını verin bakayım bana diyor.Hayır benimle dalgamı geçiliyor onu anlamadım bu nasıl müşteri memnuniyetidir.
  • 09.02.2017 güncelleme;
    Sony yetkilileriyle yaptığım görüşme sonucu KVK sisteminde cihazda belirtilen sorun bulunamadığı yazdığından dolayı bir şey yapamayız diyorlar. kvkyı arayın ne işlem yapıldığını öğrenin dediğimde tarafıma kvkyı arayamayız diye bir yanıt aldım KVK sizin servisiniz değil mi ne demek arayamazsınız dediğim de arayamam demedim gibi baştan savma cevaplar aldım. Benim anlamadığım bu KVK yaptığı işlemleri servis raporlarına kayıt etmiyorlar mı sony ile servis arasında bu şekilde bağlantı sorunlarımı var? bir de sony yetkilisi diyor ki kvkyı arasam bile bana belirtilen soruna rastlayamadık diyecekler diyor. Ne yani ben şizofrenmiyim KVK ile görüşmelerimi uyduruyormuyum? Sony'den beni arayan yetkiliye diyorum ki bu arka kapakta boşluk olması fabrikasyon bir hata değil mi? evet öyle yanıtını alıyorum.Arka kapakta boşluk olması DOA kapsamına girmiyormu diyorum, yanıt yok.Üsteleyince bilmediğim konu hakkında yorum yapmamı istiyorsunuz diyor. Bu ne demek madem doa kapsamını bilmiyorsun madem ayıplı ürünlerden haberin yok ne diye beni arıyorsun arkadaşım.Sony fanıydım şu saatten sonra anladım ki appledan başkası yalanmış yazıklar olsun ne diyeyim tek çağre tüketici hakem heyeti gibi görünüyor. Sizde benim yaşadıklarımı yaşamak istemiyorsanız almayın aldırmayın arkadaş.

    Özellikle Not olarak press muhabbetini söylememe rağmen konuyla alakasız bir mail atılıyor.
    Ve bunlarda Mailler
    Zaten sıkıntıda bu kvk sisteminde yaptıkları işlem görünmüyor. Kvk yı arayıp cihaz durumu hakkında bilgi almak istediğimde. Buradaki sony yetkili servis personelimiz tarafından verilen elimde yazılı beyan var cihazınızın arka kapağında boşluk vardı ancak Press işlemi ile düzeldiği için bu ürünü değiştiremiyoruz deniyor. Bu ürün doa kapsamında değil mi? O arka kapağındaki boşluk fabrikasyon hata değil mi ben sıfır telefonun servise gitmiş halini kullanmak zorundamıyım? Sadece kvk sistemini kontrol edip bot mesaj atacağınıza kvkyı arayıp yapılan işlemleri teyit edebilirsiniz he edemiyorsanız kvk da yaptığım 534629**** numaralı hattımdan yapılan telefon görüşmelerini incelerseniz zaten bana söylenmiş olan arka kasada açıklık olduğu cihaza Press uygulandığı bana söylenen herşeyi öğrenebilirsiniz.

    9 Şub 2017 11:42 tarihinde <questions.tr@support.sonymobile.com> yazdı:


    Sony Mobile

    Sayın Berk S,


    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.


    Sorununuzla ilgili olarak, sizi bilgilendirmek isteriz ki Sony Xperia X model cihazınızda, yapılan servis incelemelerinde herhangi bir işlem yapılmadığı görülmektedir. Servis siteminde "Test Edildi. Belirtilen Arızaya Rastlanmadı." notu bulunarak, işlemleri 08/02/2017 tarihinde tamamlanmış olarak görülmektedir. Sony Xperia™ X model telefonunuzun servis sonrasında probleminin çözümlenmediğini düşünüyorsanız, sorununuzun biran önce çözümlenebilmesi için Sony Mobile teknik servislerinden birisine danışmanızı öneririz. Sizi bilgilendirmek isteriz ki yetkili teknik servislerimiz cihazınızın tamiri, parça değişimi ve swap (cihaz değişimi) konusunda karar verebilecek tek yetkili merci ve bilirkişidir.

    8 Şubat 2017 15:20 tarihinde Berk S. <> yazdı:
    Cihazım serviste olduğu için imei numarası elimde yok.
    Servis no:17000******
    Fatura Ektedir
    Not:KVK servisi cihazı pressleyip gönderdiklerini söylediler 07.02.2017 tarihindeki görüşmemizde ancak böyle bi işlem yapıldığı görülmüyor ve bu işlem tamamen onayım olmadan yapılmıştır. Eğer gerekli tarihdeki konuşmalar incelenirse ordaki bayanın bu söyledikleri bu işlemin yapılmış olduğu görünecektir.

    8 Şubat 2017 12:15 tarihinde <questions.tr@support.sonymobile.com> yazdı:

    Sony Mobile


    Sayın Berk SÖNMEZ,


    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.


    Sorununuzla ilgili olarak, iletmiş olduğunuz elektronik postanız sizlere sorunuzla alakalı yardımcı olabilmemiz için gerekli bilgileri tam olarak içermemektedir. Lütfen size göndermiş olduğumuz elektronik postayı telefonunuza ait 15 haneli IMEI numarası bilgilerini de ekleyerek cevaplayınız. Ayrıca sizi bilgilendirmek isteriz ki tarafımıza ilettiğini fatura eki net olmadığından dolayı tarih bilgileri görülmemektedir.




  • Geçmiş olsun ben kutudan kamerası arızalı çıkan sıfır sony xa için 1 ay uğraştım. Cihazı bir gün kullanmadan servise verdim lakin ne servis ne de sony cihazlara sahip çıkmıyor hep oyalama taktiği. Sony pişmanlıktır almayın aldırmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanky

    Geçmiş olsun ben kutudan kamerası arızalı çıkan sıfır sony xa için 1 ay uğraştım. Cihazı bir gün kullanmadan servise verdim lakin ne servis ne de sony cihazlara sahip çıkmıyor hep oyalama taktiği. Sony pişmanlıktır almayın aldırmayın.

    Müşteri hizmetleri mail göndermeniz gerekiyor dendi mail gönderdim en son attığım maile gelen yanıt.Özelliklede kvk ile görüşün bot mesaj göndermeyin diye eklemiştim mailde.Ama nafile neredeymiş bu sony yetkili teknik servis onu anlayamadım. Sabah saatlerinde kvk tarafından arandım verdiğiniz tarihlerdeki görüşme kayıtlarını bulamadık diye tarihine saatine dakikasına kadar verdim bakalım ne olucak. İnceleyip dönüş yapıcaklarını söylediler.Bir sonuç çıkarsa buraya düşerim.

    Sayın Berk S,

    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

    Sorununuzla ilgili olarak, önceki e-postamızda da belirttiğimiz gibi Sony Xperia™ X model telefonunuzun servis sonrasında probleminin çözümlenmediğini düşünüyorsanız, sorununuzun biran önce çözümlenebilmesi için Sony Mobile teknik servislerinden birisine danışmanızı öneririz. Sizi bilgilendirmek isteriz ki yetkili teknik servislerimiz cihazınızın tamiri, parça değişimi ve swap (cihaz değişimi) konusunda karar verebilecek tek yetkili merci ve bilirkişidir.




  • Son Güncelleme;
    Sony tarafından tekrar arandım gerekli telefon görüşmelerine ulaşıldığını cihazın arka kapağında boşluk olduğu cihaza bir parça takılmadığı için presslenerek tamir işlemi görünce düzeltildiği için doa kapsamı gereği ürün değişimi yapılamadığı söylendi ve suratıma kapatıldı telefon. Tek yol tüketici hakem heyeti kaldı bilgilerinize arkadaşlar almayın aldırmayın.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sony Xperia 3 Işık Sorunu
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.