Şimdi Ara

SONY'ye savaş açtım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • SONY den aldığım RDR HX 750B dvd nin içinden türkçe kullanım kılavuzu cıkmadı.kendileriyle görüşmeme rağmen sonuç alamadım.müşteri hizmetlerinde calışanların hepsi ayrı telden çaldığı için,bu sorunu ciddi boyutlara taşımaya karar verdim.attığım maillere kesinlikle cevap vermiyorlar.BİR DAHA SONY Mİ ASLA.....
    bu konu hakkında neler yapabilirim tavsiyeleriniz ne olur..Aletin kutusundan ingilizcesi bile cıkmadı,bana akıl veriyorlar internetden indir diye...biz salağız ya aklımıza gelmiyor...
    Cok acil bilgi istiyorum arkadaşlar....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nonroutine -- 13 Temmuz 2007; 9:38:48 >



  • Ürünle birlikte Sony Euroasia garanti belgesi mi geldi
    yoksa farklı bir firma garantisinde mi ?
  • sony euroasia garanti belgesi var,zaten sony yetkili satıcısından aldım...
  • sanayi ve ticaret bakanlığına şikayet edebilirsin. yasal olarak türkçe kullanma kılavuzu koyulması üreticinin ya da ithalatçının insiyatifinde değil. koymak zorundalar
  • Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Ama yaşadığın bu tatsız olay yuzunden koca bir markayı karalamak ta olmaz. Nedenini şimdi söyleyim. Bende göya yetkili servisten dvd player aldım.Kutunun içine baktık, turkçe klavuz yok.Ingılızce ve ispanyolca bilmeme rağmen sorumlu bir tüketici olarak Türkçe kalvuzumu istedim. Dedilerki elimizde kalmamış. Bir iki gün sonra tekrar uğradım ve klavuzu aldım. Sony bayilerinde anlayamadığım bir sebeple spotçu bir zihniyet var. Elemanlar çok eğitimli değil bayi sahipleri ise büyük bir markayı temsil etmek bir yana, ürünü nasıl kakalarım ona bakıyorlar.Neyse uzun lafın kısası klavuzumu aldım. Uzun yıllardır sony tercıh ederim. Hem ürün hem servis konusunda beni hiç üzmedi.Firma bu konularda çok titiz istediğiniz her ürün gerçekten parmak ucunuzda.Klavuzların olmaması ise bence tamamen bayilerin iş güzarlığı. Ama o bayileri de dize getirmek sonuçta sony'nin elinde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pacificblue -- 13 Temmuz 2007; 12:08:21 >




  • mesajımı bir kere daha dikkatli okursan eğer kendilerinin maillerime yanıt vermediklerini,müşteri hizmetlerininde soruna çözüm getirmediklerini yazmıştım...
  • Mesajlarına cevap verilmemesi gerçekten ilginç. Ben bir sürü sorun yaşadım, hemde öyle kitapçık çıkmaması felan bir yana, aldığım gün plasmam bozuldu ve bir daha çalışmadı.Anında çözüm getirdiler diyemeyeceğim ama bir iki hafta içinde yenisi ile değişti.Bence şölye yapabilirsin. Yabancı dilin varsa direkt Sony Europe 'a mail at bakalım ne olacak. Çünkü Sony için alışılmadık bir durum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • evet düşündüm bunu; bildiğin bir mail adresleri varmı; ben şöyle bir dolaştım,ordan oraya yönlendirip duruyorlar
  • böyle bir neden için "savaş" sözcüğünü kullanmak haksızlık olmuş. hakkınızı tabi ki arayacaksınız.
  • bence tükodere şikayet edin gerçi ben daa küçüğüm ama bu konuları yeni işledik onlar size yardımcı olmakla kalmaz onlarada aynı sizin istediğiniz gibi, güzel bi ceza keser
  • Sony'nin international sayfalarından bu adreslere ulaşabilirsin sanırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .TaneR.

    böyle bir neden için "savaş" sözcüğünü kullanmak haksızlık olmuş. hakkınızı tabi ki arayacaksınız.


    Tabiki,ben de farkındayım bunun,amacım durumun tam bir kara mizah örneği haline gelmesinden dolayı böyle bir yakıştırma yaptım

    Tabi bütün bu olaylardan sonra satıcı arkadaş binbir özürle 2-3 gün içinde kılavuzun tarafıma teslim edileceğini bildirdi.. bakalım göreceğiz
  • Aynı şey benimde başıma geldi geçen hafta aldığım dz230 un içinden maalesef türkçe içerik çıkmadı sinir bozucu
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.