Merhaba herkese. Xiaomi Mi TV Stick cihaz aldım ancak saat ve internet bağlantısı ile ilgili sorunlar yaşadım. İnternette çok araştırmama rağmen tam çözümü bulamadım. Ama yazılanları bir araya getirince problemi çözdüm. Sorun bu şekilde yaşanmakta : Bir çok kişi cihazı HDMİ çıkışına bağladıktan sonra gücü TV deki USB den alıyor. TV kapatılınca güç kesiliyor ve cihaz saati sıfırlıyor. TV'yi açınca cihaz saati internet ağından güncelliyor. Ancak internetten saat güncellenemiyor. Saat güncel olmayınca da internete giriş yapılamıyor. Bu saat problemi Dsmart internet kullanıcıları ve bazı farklı internet servis sağlayıcı kullanıcılarında var. Kullandığınız modemin arayüzüne giriş yaptıktan sonra modemin DNS ayarlarını Google DNS'leri olarak yapılandırınca problem çözülüyor. Ana konuda kaybolmaması ve arandığında kolay bulunabilmesi için ayrı bir konu açmayı tercih ettim. Umarım faydası olur. Herkese iyi forumlar. Google DNS leri 8.8.8.8 8.8.4.4 Not: Xiaomi Mi Box S 4K cihazda da benzer sorun var. Ancak elimde cihaz olmadığı için deneme yapmadım. Deneyen ve başarılı olan arkadaşlar yazarsa güzel olur. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unnamedist -- 3 Mart 2021; 13:24:20 > |
Xiaomi Mi TV Stick Saat ve İnternet Bağlantısı Sorunu Çözümü
Xiaomi Mi TV Stick ile saat ve internet bağlantısı sorunları yaşıyorsanız, aşağıdaki adımları izleyerek sorunu çözebilirsiniz:
-
Mi Stick'i İnternete Bağlayın:
- TV Stick'in WiFi ayarlarına gidin ve mevcut WiFi ağınıza bağlanın.
- Şifreyi doğru şekilde girdiğinizden emin olun.
- WiFi ağınızın güçlü olduğundan emin olun.
-
Saat Sorunlarını Giderin:
- TV Stick'i fişten çekin ve birkaç dakika sonra tekrar takın.
- TV Stick'inizin yazılımını en son sürüme güncelleyin.
- TV'nizdeki tarih ve saat ayarlarını manuel olarak ayarlayın.
-
İnternet Sorunlarını Giderin:
- Yönlendiricinizi yeniden başlatın.
- TV Stick'i yönlendiricinize daha yakın bir yere taşıyın.
- Farklı bir WiFi ağını deneyin.
- TV Stick'in yazılımını en son sürüme güncelleyin.
- TV Stick'i fabrika ayarlarına sıfırlayın.
Bu adımları uyguladıktan sonra Mi TV Stick'inizin sorunsuz bir şekilde çalıştığından emin olun. Sorun devam ediyorsa, Xiaomi destek hattına başvurun.