Bildirim
sony z5 compact kvk cihaz değişimi swap cihaz acil yardım
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Sıfır cihaz hocam sony de şimdiye kadar hiç tamir görmüş cihazı verdiklerini görmedim . -
Benim de KVK ' ya vermiş olduğum Sony Xperia Z5 Premium için "İşlem Görüyor - Swap Cihaz Bekliyor" yazıyor.
Nette araştırdım çok farklı yorumlar (Bilgi kirliliği) var. Kutusunda sıfır diyen, arızalı telefonların sağlam parçaları birleştirilerek üretilen ürün diyen,vergi sorunu olmasın diye kutusuz fakat sıfır ürün diyen...
Bir kişi şu şekilde izah etmiş : "Arızalanan cihaz yurtdışında ki üretici firmaya gönderilir. Daha sonra firmadan sorunsuz, yenilenmiş cihaz ile değiştirilir. (Bozulan parça varsa onarılır, çizik var ise kasası değişir vb.) Kullanıcı hatası bulunmuyorsa eğer bu şekilde Swap olarak değişiklik sağlanır."
Bir başkası da ; "Arızalanan cihazların sağlam parçalarından yapılan bir cihazdır..." demiş.
Bu konuyu bizzat yaşamış olan veya bu konunun içerisinde olan değerli arkadaşlar net,kesin bilgileri esirgemezlerse çok memnun olurum.
Teşekkür ederim. İyi forumlar...
-
merhaba, siz cihazı hangi tarihte kvk ya gönderdiniz? değişim kararı hangi tarihte çıktı yani kaç gündür sizi bekletiyorlar ? onu merak ettim
ben 18 temmuzda gönderdim 31 temmuz tarihinde değişim kararı çıktı yani daha 3 gün oldu -
Merhaba, şöyle belirteyim. 13 /06 /2016'da ürünü satın aldım. 26/07/2016'da yani 45 gün olmadan, kulaklık ürün tarafından algılanmadığı gerekçesiye KVK'ya teslim ettim.
Belirttiğim gibi ürün yeni olduğu için tamir değil de değişim yoluna gidilmesini rica ederek kayıt oluşturttum.
Bu akşam sorgulama yaptığımda " Departman Statüsü: İşlem Görüyor - Swap Cihaz Bekliyor " ibaresini gördüm. -
benim cihaz 4,5 aylıktı. kulaklık sorunu z5 p nin kronik sorunu sanırım. -
Kronik sorunsa kötü...
Umarım, size de bana da sıfır ürün gönderilir.
Bakalım, bekleyip göreceğiz. -
Bugün 212 473 77 77 Sony Mobile 'i aradım ve Swap cihaz olayını sordum. Nette dolaşan farklı yorumlardan,bilgi kirliliğinden bahsettim.
Görüştüğüm kişi kesin bir dille sıfır cihaz verileceğini söyledi. Bakalım gelince göreceğiz... -
anladım, aslında bana para iadesi kararı çıksa daha iyi olur -
Durumda bir gelişme var mı?
Benim 20 işgünü bitti,hala gelmedi telefon yarın gidip para iadesi isteyebilirim tam karar vermedim telefonu beklese mi kararsısım piyasada z5 compact boyutunda pek telefon yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
20 iş günü dolduysa tabiki değişim ya da paranızı isteme hakkınız var. Sony müşteri hizmetleriyle görüşün derim.
Benim cihaz için de 10 gündür neredeyse "İşlem görüyor - Swap Cihaz bekliyor" yazıyordu.
Bugün baktım "İşlem görüyor - Parçası geldi" yazıyor.
Sony Müşteri Hizmetleri ile görüştüğümde Swap için bire bir sıfır cihaz değişimi demişlerdi. Şimdi "Parçası geldi" açıklaması için bir bilgisi ya da fikri olan paylaşabilir m ? -
quote:
Orijinalden alıntı: HARDTRANCER
20 iş günü dolduysa tabiki değişim ya da paranızı isteme hakkınız var. Sony müşteri hizmetleriyle görüşün derim.
Benim cihaz için de 10 gündür neredeyse "İşlem görüyor - Swap Cihaz bekliyor" yazıyordu.
Bugün baktım "İşlem görüyor - Parçası geldi" yazıyor.
Sony Müşteri Hizmetleri ile görüştüğümde Swap için bire bir sıfır cihaz değişimi demişlerdi. Şimdi "Parçası geldi" açıklaması için bir bilgisi ya da fikri olan paylaşabilir m ?
Kvk bayiindeki bayan bana şöyle anlatmıştı ; Ürüne değişim talebi olursa önce teknik servisimiz geçmiş olaylarada bakarak telefonu inceler eğer yapılamıyacak gibiyse veya tüketicinin kesinlikle haklı olduğu bir durum varsa sony e göndereceklerini ordada ayrıyeten inceleyeceklerini söyledi( yersen tabi) ben tabiki inanmadım çünkü daha önce sony den yetkili bir bayanla konuşmuştum bana en yetkili mercinin, telefonun değişim yapılıp yapamayacağına karar verebilecek en yetkili kişilerin kvk teknik servis olduğunu söylemişti. Şimdi benim telefondada ''İşlem Görüyor - Swap Cihaz Bekliyor '' yazıyor eğer sonradan sizinki gibi parça bekleniyor derlerse sıkıntı var. He şöyle bişeyde var benim tel Sony z3+ bu telefon su geçirmiyor denilen bi telefon ben bunu yine servise veririm bu sefer sadece Su sertifakasının geçersizliği yazarım yine değişim talebinde bulunurum. Hiç olmadı tüketici hakem heyetine giderim.
''
-
quote:
Orijinalden alıntı: yakup3457
quote:
Orijinalden alıntı: HARDTRANCER
20 iş günü dolduysa tabiki değişim ya da paranızı isteme hakkınız var. Sony müşteri hizmetleriyle görüşün derim.
Benim cihaz için de 10 gündür neredeyse "İşlem görüyor - Swap Cihaz bekliyor" yazıyordu.
Bugün baktım "İşlem görüyor - Parçası geldi" yazıyor.
Sony Müşteri Hizmetleri ile görüştüğümde Swap için bire bir sıfır cihaz değişimi demişlerdi. Şimdi "Parçası geldi" açıklaması için bir bilgisi ya da fikri olan paylaşabilir m ?
Kvk bayiindeki bayan bana şöyle anlatmıştı ; Ürüne değişim talebi olursa önce teknik servisimiz geçmiş olaylarada bakarak telefonu inceler eğer yapılamıyacak gibiyse veya tüketicinin kesinlikle haklı olduğu bir durum varsa sony e göndereceklerini ordada ayrıyeten inceleyeceklerini söyledi( yersen tabi) ben tabiki inanmadım çünkü daha önce sony den yetkili bir bayanla konuşmuştum bana en yetkili mercinin, telefonun değişim yapılıp yapamayacağına karar verebilecek en yetkili kişilerin kvk teknik servis olduğunu söylemişti. Şimdi benim telefondada ''İşlem Görüyor - Swap Cihaz Bekliyor '' yazıyor eğer sonradan sizinki gibi parça bekleniyor derlerse sıkıntı var. He şöyle bişeyde var benim tel Sony z3+ bu telefon su geçirmiyor denilen bi telefon ben bunu yine servise veririm bu sefer sadece Su sertifakasının geçersizliği yazarım yine değişim talebinde bulunurum. Hiç olmadı tüketici hakem heyetine giderim.
''
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim .
Dün yazmaya fırsatım olmadı. Sony müşteri hizmetlerini aradım ve önce"Swap Cihaz Bekliyor" ibaresi yazarken neden daha sonra "Parçası Geldi" ibaresi yazdığını sordum.
Telefondaki temsilci ise KVK kaynaklı bir veri girişi hatası olduğunu söyledi. Telefonumun değiştiği bilgisini , yeni IMEI numarası tanımlandığını ve hafta içi kuvvetle muhtemel yeni ürünü alabileceğimi söyledi.
Sizin durumla ilgili ise değişime karar veren merciinin "Yetkili Teknik Servis" olduğunu biliyorum. KVK ya da Teleservice.
-
quote:
Orijinalden alıntı: HARDTRANCER
quote:
Orijinalden alıntı: yakup3457
quote:
Orijinalden alıntı: HARDTRANCER
20 iş günü dolduysa tabiki değişim ya da paranızı isteme hakkınız var. Sony müşteri hizmetleriyle görüşün derim.
Benim cihaz için de 10 gündür neredeyse "İşlem görüyor - Swap Cihaz bekliyor" yazıyordu.
Bugün baktım "İşlem görüyor - Parçası geldi" yazıyor.
Sony Müşteri Hizmetleri ile görüştüğümde Swap için bire bir sıfır cihaz değişimi demişlerdi. Şimdi "Parçası geldi" açıklaması için bir bilgisi ya da fikri olan paylaşabilir m ?
Kvk bayiindeki bayan bana şöyle anlatmıştı ; Ürüne değişim talebi olursa önce teknik servisimiz geçmiş olaylarada bakarak telefonu inceler eğer yapılamıyacak gibiyse veya tüketicinin kesinlikle haklı olduğu bir durum varsa sony e göndereceklerini ordada ayrıyeten inceleyeceklerini söyledi( yersen tabi) ben tabiki inanmadım çünkü daha önce sony den yetkili bir bayanla konuşmuştum bana en yetkili mercinin, telefonun değişim yapılıp yapamayacağına karar verebilecek en yetkili kişilerin kvk teknik servis olduğunu söylemişti. Şimdi benim telefondada ''İşlem Görüyor - Swap Cihaz Bekliyor '' yazıyor eğer sonradan sizinki gibi parça bekleniyor derlerse sıkıntı var. He şöyle bişeyde var benim tel Sony z3+ bu telefon su geçirmiyor denilen bi telefon ben bunu yine servise veririm bu sefer sadece Su sertifakasının geçersizliği yazarım yine değişim talebinde bulunurum. Hiç olmadı tüketici hakem heyetine giderim.
''
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim .
Dün yazmaya fırsatım olmadı. Sony müşteri hizmetlerini aradım ve önce"Swap Cihaz Bekliyor" ibaresi yazarken neden daha sonra "Parçası Geldi" ibaresi yazdığını sordum.
Telefondaki temsilci ise KVK kaynaklı bir veri girişi hatası olduğunu söyledi. Telefonumun değiştiği bilgisini , yeni IMEI numarası tanımlandığını ve hafta içi kuvvetle muhtemel yeni ürünü alabileceğimi söyledi.
Sizin durumla ilgili ise değişime karar veren merciinin "Yetkili Teknik Servis" olduğunu biliyorum. KVK ya da Teleservice.
Muhtemelen benimkide sorunsuz şekilde değişecektir çünkü Z3+ yeni bir telefon, yetkili servis değişim kararı verdiyse gerisi çokta önemli değil zaten en önemli merci orası ikimiz içinde hayırlısı olsun. :)
-
Arkadaslar merhabalar.
Benim de z3 compact telefonum kasa acikligi nedeniyle kvk teknik servise gitti. Su an swap cihazi bekleniyor yaziyor cumartesi gununden beri. Sizde durum ne oldu son olarak ? Gelisme var mi ? Kac gune gelir acaba telefon merak ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: bakone
Arkadaslar merhabalar.
Benim de z3 compact telefonum kasa acikligi nedeniyle kvk teknik servise gitti. Su an swap cihazi bekleniyor yaziyor cumartesi gununden beri. Sizde durum ne oldu son olarak ? Gelisme var mi ? Kac gune gelir acaba telefon merak ediyorum.
Cihaz kaç aylıktı ? kaçıncı defa servise verdiniz ? -
quote:
Orijinalden alıntı: yakup3457
quote:
Orijinalden alıntı: bakone
Arkadaslar merhabalar.
Benim de z3 compact telefonum kasa acikligi nedeniyle kvk teknik servise gitti. Su an swap cihazi bekleniyor yaziyor cumartesi gununden beri. Sizde durum ne oldu son olarak ? Gelisme var mi ? Kac gune gelir acaba telefon merak ediyorum.
Cihaz kaç aylıktı ? kaçıncı defa servise verdiniz ?
Hocam 15 aylikti. İkinci kez servise gitti telefon. Degisim onayi verilmis yeni cihaz gelicekmis.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: bakone
quote:
Orijinalden alıntı: yakup3457
quote:
Orijinalden alıntı: bakone
Arkadaslar merhabalar.
Benim de z3 compact telefonum kasa acikligi nedeniyle kvk teknik servise gitti. Su an swap cihazi bekleniyor yaziyor cumartesi gununden beri. Sizde durum ne oldu son olarak ? Gelisme var mi ? Kac gune gelir acaba telefon merak ediyorum.
Cihaz kaç aylıktı ? kaçıncı defa servise verdiniz ?
Hocam 15 aylikti. İkinci kez servise gitti telefon. Degisim onayi verilmis yeni cihaz gelicekmis.
2 defada oluyor mu o iş, bizim burdaki servis 4 defa aynı problem olmadan değişim talebinde bulunamazsın diye beni uğraştırdı bende oyunu kuralına göre oynadım 4.de anca değişim talebinde bulundum ondada kabul ettiler, bende bekliyorum işte. Siz değişim talebini onayladıklarını nereden öğrendiniz ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: yakup3457
quote:
Orijinalden alıntı: bakone
quote:
Orijinalden alıntı: yakup3457
quote:
Orijinalden alıntı: bakone
Arkadaslar merhabalar.
Benim de z3 compact telefonum kasa acikligi nedeniyle kvk teknik servise gitti. Su an swap cihazi bekleniyor yaziyor cumartesi gununden beri. Sizde durum ne oldu son olarak ? Gelisme var mi ? Kac gune gelir acaba telefon merak ediyorum.
Cihaz kaç aylıktı ? kaçıncı defa servise verdiniz ?
Hocam 15 aylikti. İkinci kez servise gitti telefon. Degisim onayi verilmis yeni cihaz gelicekmis.
2 defada oluyor mu o iş, bizim burdaki servis 4 defa aynı problem olmadan değişim talebinde bulunamazsın diye beni uğraştırdı bende oyunu kuralına göre oynadım 4.de anca değişim talebinde bulundum ondada kabul ettiler, bende bekliyorum işte. Siz değişim talebini onayladıklarını nereden öğrendiniz ?
Hocam ben servise verdim. Değişim için bi şey demedim. Kronik sorunmuş z3 compact telefonlarda kasa açılması. O yüzden değişim istemiş kvk. Sony de onaylamış. Telefon bekliyorlarmış. Dün telefonda konuştuğumda bana verilen bilgiler bunlardı. Kvk sorgulama sayfasında da Swap cihaz bekleniyor yazıyor. Ben oradan gördüm.
-
quote:
Orijinalden alıntı: bakone
quote:
Orijinalden alıntı: yakup3457
quote:
Orijinalden alıntı: bakone
quote:
Orijinalden alıntı: yakup3457
quote:
Orijinalden alıntı: bakone
Arkadaslar merhabalar.
Benim de z3 compact telefonum kasa acikligi nedeniyle kvk teknik servise gitti. Su an swap cihazi bekleniyor yaziyor cumartesi gununden beri. Sizde durum ne oldu son olarak ? Gelisme var mi ? Kac gune gelir acaba telefon merak ediyorum.
Cihaz kaç aylıktı ? kaçıncı defa servise verdiniz ?
Hocam 15 aylikti. İkinci kez servise gitti telefon. Degisim onayi verilmis yeni cihaz gelicekmis.
2 defada oluyor mu o iş, bizim burdaki servis 4 defa aynı problem olmadan değişim talebinde bulunamazsın diye beni uğraştırdı bende oyunu kuralına göre oynadım 4.de anca değişim talebinde bulundum ondada kabul ettiler, bende bekliyorum işte. Siz değişim talebini onayladıklarını nereden öğrendiniz ?
Hocam ben servise verdim. Değişim için bi şey demedim. Kronik sorunmuş z3 compact telefonlarda kasa açılması. O yüzden değişim istemiş kvk. Sony de onaylamış. Telefon bekliyorlarmış. Dün telefonda konuştuğumda bana verilen bilgiler bunlardı. Kvk sorgulama sayfasında da Swap cihaz bekleniyor yazıyor. Ben oradan gördüm.
Sizin kvk iyiymiş beni burda maymuna çevirdiler her gidişimde değişim istiyorum filan dedim yok dediler 4 kere aynı sorun olmadan talepte bulunamazsınız diye... şimdi sizinle aynı durumdayım bendede Swap cihaz bekleniyor yazıyor hadi bakalım hayırlısı.
Benzer içerikler
- whatsapp tarih ve saat yanlış hatası android
- sony telefon
- device health services nedir
- sony xperia 1 vi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X