Şimdi Ara

SORUNSUZ ISINMA İÇİN ÖNERİLER - İZMİR (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
0
Favori
4.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    tekirdağlı hocam tabi senin kafan rahat ,satıcı da sen servis de sen firma da sensin

    koskoca mits. ,toshiba vs. Türkiye'ye göndermiş cihazlarını satış yapıyor bizim burnu yukarıda servislerimiz bir vakum yapma olayından bile kaçıyor (abi bunun vakumu fabrikada yapıldı gibi çok bilmiş eda ile )

    bu durumda üreten satan firmalar ne yapsın , sonra çıkıyor bir vatandaş şu marka cihaz işe yaramaz diye feryat ediyor

    bir ara bir vatandaş arada bir gelip mits. klimalar yaramaz kart yanıyor ,Türkiye şartlarına göre yapılmamış deyip kaçıyordu

    yahu bir ülke de voltaj dalgalanması 180 ila 250 volt olurmu ?

    adama diyoruz ki senin bulunduğun bölgede yada senin evinde bir problem olabilir bir incelettir ,yok o tutturmuş bütün suç cihazda

    arçeliğe bir şey olmuyormuş ,he onu Allah yaratıyor mits.i Japonlarmı ?

    kimse elektrik kurumuna çatmayı göze alamadığından vurun abalıya yöntemine devam ediyor

    sv: arkadaşım sana katılmadığım konu şudur...

    bu malı üreten kim atıyorum toshiba daikin fujitsu zibro herneyse

    bu malı yada malları ülkemize sokan girmesine izin veren ticaret kanununu hazırlayanlar diyecek ki malı getiren distribütör firmaya kardeşim sen bu malı getirebilmen ve yurtiçinde satabilmen için kaliteli TSE li servis yapılandırmasına gideceksin bende bunu denetliyecem

    distribütör firma malı getirmeden ilk önce ülke çapında kaliteli TSE li yeterlilik sahibi işinin uzmanı yaygın servis ağını kuracak ve sürekli denetleyecek gidecek servise takımını taklavatını kontrol edecek hatta otokontrol yapacak bir servisin yaptığı montaja diğer servisini yollayacak kontrol yapan servisçi arkadaş müşteri ile kontak kurup fikrini alacak memnuniyetini soracak bunu belgelendirmek için servis montajı yapılan cihazın resmini çekecek bakacak konsolun klimanın laztik takozları kullanılmışmı bandaj yapılmışmı su gideri tesisatı çekilmişmi delikler tıkanmışmı belgeleyecek..

    distribütör firma bizi senede 2 defa geziye götüreceğine kıbrıs brezilya uzakdoğu tailand yemekler partyler düzenleyeceğine bu masrafı 3 ayda bir servisleri eğitime alacak sürekli eğitim verecek ve denetleyecek

    hata yaptığında bunu servise fatura edecek işini iyi yapanları ödüllendirecek ..

    işte benim anladığım gerçek servis ağı ve hizmet verme yapılanması ancak böyle kurulur..


    bilmem anlatabildimmi

    bana niye katılmıyorsunuz anlamadım

    yazdıklarınızın hepsinin altına imzamı atarım ama bir işe yaramaz (hiç bir konuda yetkim yok)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    tekirdağlı hocam tabi senin kafan rahat ,satıcı da sen servis de sen firma da sensin

    koskoca mits. ,toshiba vs. Türkiye'ye göndermiş cihazlarını satış yapıyor bizim burnu yukarıda servislerimiz bir vakum yapma olayından bile kaçıyor (abi bunun vakumu fabrikada yapıldı gibi çok bilmiş eda ile )

    bu durumda üreten satan firmalar ne yapsın , sonra çıkıyor bir vatandaş şu marka cihaz işe yaramaz diye feryat ediyor

    bir ara bir vatandaş arada bir gelip mits. klimalar yaramaz kart yanıyor ,Türkiye şartlarına göre yapılmamış deyip kaçıyordu

    yahu bir ülke de voltaj dalgalanması 180 ila 250 volt olurmu ?

    adama diyoruz ki senin bulunduğun bölgede yada senin evinde bir problem olabilir bir incelettir ,yok o tutturmuş bütün suç cihazda

    arçeliğe bir şey olmuyormuş ,he onu Allah yaratıyor mits.i Japonlarmı ?

    kimse elektrik kurumuna çatmayı göze alamadığından vurun abalıya yöntemine devam ediyor

    sv: arkadaşım sana katılmadığım konu şudur...

    bu malı üreten kim atıyorum toshiba daikin fujitsu zibro herneyse

    bu malı yada malları ülkemize sokan girmesine izin veren ticaret kanununu hazırlayanlar diyecek ki malı getiren distribütör firmaya kardeşim sen bu malı getirebilmen ve yurtiçinde satabilmen için kaliteli TSE li servis yapılandırmasına gideceksin bende bunu denetliyecem

    distribütör firma malı getirmeden ilk önce ülke çapında kaliteli TSE li yeterlilik sahibi işinin uzmanı yaygın servis ağını kuracak ve sürekli denetleyecek gidecek servise takımını taklavatını kontrol edecek hatta otokontrol yapacak bir servisin yaptığı montaja diğer servisini yollayacak kontrol yapan servisçi arkadaş müşteri ile kontak kurup fikrini alacak memnuniyetini soracak bunu belgelendirmek için servis montajı yapılan cihazın resmini çekecek bakacak konsolun klimanın laztik takozları kullanılmışmı bandaj yapılmışmı su gideri tesisatı çekilmişmi delikler tıkanmışmı belgeleyecek..

    distribütör firma bizi senede 2 defa geziye götüreceğine kıbrıs brezilya uzakdoğu tailand yemekler partyler düzenleyeceğine bu masrafı 3 ayda bir servisleri eğitime alacak sürekli eğitim verecek ve denetleyecek

    hata yaptığında bunu servise fatura edecek işini iyi yapanları ödüllendirecek ..

    işte benim anladığım gerçek servis ağı ve hizmet verme yapılanması ancak böyle kurulur..


    bilmem anlatabildimmi

    abi esas soruna değinmişsiniz tebrikler ben bunu şimdiye kadar me de gördüm adam kapı ağzına iç üniteyi kuruyor oraya örtü seriyor. hatt abalkona sermeye çalıştılar balkon beter durumdaydı gerk yok dedim ben durdurdum. daikin ısısanda sonraki servisleri süperdi ilek servis rezalette olsa. bence tüm firmalar bu şekilde gerçek eğitimle daha az sorunla uğraşırlar. ve ilave bir masraf getirmeyeceğinide siz açıklamışsınız. ağzınıza sağlık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    tekirdağlı hocam tabi senin kafan rahat ,satıcı da sen servis de sen firma da sensin

    koskoca mits. ,toshiba vs. Türkiye'ye göndermiş cihazlarını satış yapıyor bizim burnu yukarıda servislerimiz bir vakum yapma olayından bile kaçıyor (abi bunun vakumu fabrikada yapıldı gibi çok bilmiş eda ile )

    bu durumda üreten satan firmalar ne yapsın , sonra çıkıyor bir vatandaş şu marka cihaz işe yaramaz diye feryat ediyor

    bir ara bir vatandaş arada bir gelip mits. klimalar yaramaz kart yanıyor ,Türkiye şartlarına göre yapılmamış deyip kaçıyordu

    yahu bir ülke de voltaj dalgalanması 180 ila 250 volt olurmu ?

    adama diyoruz ki senin bulunduğun bölgede yada senin evinde bir problem olabilir bir incelettir ,yok o tutturmuş bütün suç cihazda

    arçeliğe bir şey olmuyormuş ,he onu Allah yaratıyor mits.i Japonlarmı ?

    kimse elektrik kurumuna çatmayı göze alamadığından vurun abalıya yöntemine devam ediyor

    sv: arkadaşım sana katılmadığım konu şudur...

    bu malı üreten kim atıyorum toshiba daikin fujitsu zibro herneyse

    bu malı yada malları ülkemize sokan girmesine izin veren ticaret kanununu hazırlayanlar diyecek ki malı getiren distribütör firmaya kardeşim sen bu malı getirebilmen ve yurtiçinde satabilmen için kaliteli TSE li servis yapılandırmasına gideceksin bende bunu denetliyecem

    distribütör firma malı getirmeden ilk önce ülke çapında kaliteli TSE li yeterlilik sahibi işinin uzmanı yaygın servis ağını kuracak ve sürekli denetleyecek gidecek servise takımını taklavatını kontrol edecek hatta otokontrol yapacak bir servisin yaptığı montaja diğer servisini yollayacak kontrol yapan servisçi arkadaş müşteri ile kontak kurup fikrini alacak memnuniyetini soracak bunu belgelendirmek için servis montajı yapılan cihazın resmini çekecek bakacak konsolun klimanın laztik takozları kullanılmışmı bandaj yapılmışmı su gideri tesisatı çekilmişmi delikler tıkanmışmı belgeleyecek..

    distribütör firma bizi senede 2 defa geziye götüreceğine kıbrıs brezilya uzakdoğu tailand yemekler partyler düzenleyeceğine bu masrafı 3 ayda bir servisleri eğitime alacak sürekli eğitim verecek ve denetleyecek

    hata yaptığında bunu servise fatura edecek işini iyi yapanları ödüllendirecek ..

    işte benim anladığım gerçek servis ağı ve hizmet verme yapılanması ancak böyle kurulur..


    bilmem anlatabildimmi

    bana niye katılmıyorsunuz anlamadım

    yazdıklarınızın hepsinin altına imzamı atarım ama bir işe yaramaz (hiç bir konuda yetkim yok)



    hocam sen indiragandi şeklinde bilmem kaç cop eer lerle yola çıkmışsın galiba ona katılmadı tekirdağlı hoca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56



    koskoca mits. ,toshiba vs. Türkiye'ye göndermiş cihazlarını satış yapıyor bizim burnu yukarıda servislerimiz bir vakum yapma olayından bile kaçıyor (abi bunun vakumu fabrikada yapıldı gibi çok bilmiş eda ile )

    bu durumda üreten satan firmalar ne yapsın , sonra çıkıyor bir vatandaş şu marka cihaz işe yaramaz diye feryat ediyor


    sv:alptuğ arkadaşım sana katılmadığım noktayı açayım hemen

    koskoca mits toshiba daikin zibro vs Türkiyede satışı yapılmadan evvel buraya temsilci gönderecek diyecek ki kardeşim biz dünya çapında büyük bir firmayız ürettiğimiz cihazların arkasındayız sana her türlü yedek parça ithalat desteğini vereceğiz ama sende bizim ürettiğimiz malları müşteri nazarında lekelemiyeceksin markamızın imajını zedelemeye hakkın yoktur...

    ilk önce servis teşkilatını bi kur görelim hepsi TSE li olacak atıyorum daıkın japonya sorumlusu gidecek çoruma veya mersine bakacak verilen adreste servis varmı ne iş yapar TSE si varmı taımı ekipmanı varmı elemanı varmı denetleyecek...

    bu sistemi distribütör kuracak ve denetleyecek üretici ise sadece denetleyecek ondan sonra distribütörlük verecek... satışına izin verilecek....


    servis eğitimi sadece teknik olarak eğitmeklede olmuyor müşteriye davranış biçimleride önemli

    bi servis eğer müşteriye bunun vakumu fabrikada yapılıp öyle geliyor diyorsa bu servisin servislik sözleşmesi iptal olacak


    bu dediklerimi bi düşün bak bakalım ondan sonra servis şikayetlerinde nasıl yok denecek kadar aza iniyor sorunlar




  • sanki diğer firmalar o eer - cop değerlerini sallamıyorlarmı ?

    ben sallayınca mı kötü oluyor

    ekmeğimi elimden almaya kalkmayın ben yaparım dersem yaparım hem de çinlilere Türkiye'nin ilk yerli klimasını bile yaparım (cümle düşük oldu ama zaten düşük olmayan ne var ki)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56



    koskoca mits. ,toshiba vs. Türkiye'ye göndermiş cihazlarını satış yapıyor bizim burnu yukarıda servislerimiz bir vakum yapma olayından bile kaçıyor (abi bunun vakumu fabrikada yapıldı gibi çok bilmiş eda ile )

    bu durumda üreten satan firmalar ne yapsın , sonra çıkıyor bir vatandaş şu marka cihaz işe yaramaz diye feryat ediyor


    sv:alptuğ arkadaşım sana katılmadığım noktayı açayım hemen

    koskoca mits toshiba daikin zibro vs Türkiyede satışı yapılmadan evvel buraya temsilci gönderecek diyecek ki kardeşim biz dünya çapında büyük bir firmayız ürettiğimiz cihazların arkasındayız sana her türlü yedek parça ithalat desteğini vereceğiz ama sende bizim ürettiğimiz malları müşteri nazarında lekelemiyeceksin markamızın imajını zedelemeye hakkın yoktur...

    ilk önce servis teşkilatını bi kur görelim hepsi TSE li olacak atıyorum daıkın japonya sorumlusu gidecek çoruma veya mersine bakacak verilen adreste servis varmı ne iş yapar TSE si varmı taımı ekipmanı varmı elemanı varmı denetleyecek...

    bu sistemi distribütör kuracak ve denetleyecek üretici ise sadece denetleyecek ondan sonra distribütörlük verecek... satışına izin verilecek....


    servis eğitimi sadece teknik olarak eğitmeklede olmuyor müşteriye davranış biçimleride önemli

    bi servis eğer müşteriye bunun vakumu fabrikada yapılıp öyle geliyor diyorsa bu servisin servislik sözleşmesi iptal olacak


    bu dediklerimi bi düşün bak bakalım ondan sonra servis şikayetlerinde nasıl yok denecek kadar aza iniyor sorunlar

    abi bu dedikleriniz Türkiye'de olsa zaten biz Avrupa'ya değil onlar bize girmek için kapımızda bekler

    sonra sistem bu ülkede böyle işliyor adamlar ne yapsın

    mühendis akrabamız diyor ki ,

    bir şikayet geliyor biz bu şikayeti incelemeye alıyoruz sorumlu servisi uyarıyoruz

    eee ne oluyor hiç hepsi bu kadar ,peki firma diyelim ki ceza olarak servis yetkisini elinden aldı peki kime verecek verdiği bundan daha mı iyi olacak,ya da her şikayet sonrası servise ceza mı verecek peki bu şartlarda Türkiye'de hangi servis çalışmak ister

    biz buyuz bundan fazlasını konuşmak bile çene yormak dan öteye geçmez

    bence




  • şimdi bakıyorumda bu işin altyapısını kuracak firma yok ülkemde aslında olmayacak şey değil


    şimdi burda üreticide haksız adam adam gidiyor Türkiyede distribütör firma kuruyor sonra bi bakıyosun üretici başka bir firmayada mal üretmiş neymiş efendim serbest piyasa ekonomisiymiş


    servislik konusunda hiç kimse vazgeçilmez değildir ve hiç bir iş yarım kalmaz muhakkak işinin ehli bu işi profesyonel düşünen servisler varolmaya devam edecektir....

    bu yaptırımları yerine getiremeyenler sokak tamircisi olarak kalacaktır...

    her hatalı yapılan iş sonrası bunun faturasını servise kesecek taa ki servis işini doğru yapana kadar ülkem de girişimci insan çok var birileri çıkar ve tam layıkı ile yapar bu işleri sen merak etme

    bu işten ekmek yiyen işin hakkını verecek aldığı parayıda hak edecek...

    böyle çalışan işini düzgün yapan servisler her zaman daimi ayakta kalacak yapmayanlarda tası tarağı toplayıp gidecek çamaşır makinesi tamir edecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowparty

    İlgin için teşekkür ederim 1a1b1c. S1753'e baktım da Zibro'da fiyatlar uçmuş Mitsubishi Electric ya da Toshiba bakınıyorum ama önce yorum ve değerlendirmeleri bekliyorum.

    Ortam keşfi yaptırmamıştım o zaman ama kroki ve bilgilerle gitmiştim, 1735 olur dediler zamanında - Lunapark üstü Girne Bulvarı'ndaki Zibro Bayii - bu sefer keşif de yaptırıcam; güven sorunu yaşattılar bi kere

    hocam geç oldu ama ne yazık ki 1735 ten herkes şikayetçi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    tekirdağlı hocam tabi senin kafan rahat ,satıcı da sen servis de sen firma da sensin

    koskoca mits. ,toshiba vs. Türkiye'ye göndermiş cihazlarını satış yapıyor bizim burnu yukarıda servislerimiz bir vakum yapma olayından bile kaçıyor (abi bunun vakumu fabrikada yapıldı gibi çok bilmiş eda ile )

    bu durumda üreten satan firmalar ne yapsın , sonra çıkıyor bir vatandaş şu marka cihaz işe yaramaz diye feryat ediyor

    bir ara bir vatandaş arada bir gelip mits. klimalar yaramaz kart yanıyor ,Türkiye şartlarına göre yapılmamış deyip kaçıyordu

    yahu bir ülke de voltaj dalgalanması 180 ila 250 volt olurmu ?

    adama diyoruz ki senin bulunduğun bölgede yada senin evinde bir problem olabilir bir incelettir ,yok o tutturmuş bütün suç cihazda

    arçeliğe bir şey olmuyormuş ,he onu Allah yaratıyor mits.i Japonlarmı ?

    kimse elektrik kurumuna çatmayı göze alamadığından vurun abalıya yöntemine devam ediyor

    sv: arkadaşım sana katılmadığım konu şudur...

    bu malı üreten kim atıyorum toshiba daikin fujitsu zibro herneyse

    bu malı yada malları ülkemize sokan girmesine izin veren ticaret kanununu hazırlayanlar diyecek ki malı getiren distribütör firmaya kardeşim sen bu malı getirebilmen ve yurtiçinde satabilmen için kaliteli TSE li servis yapılandırmasına gideceksin bende bunu denetliyecem

    distribütör firma malı getirmeden ilk önce ülke çapında kaliteli TSE li yeterlilik sahibi işinin uzmanı yaygın servis ağını kuracak ve sürekli denetleyecek gidecek servise takımını taklavatını kontrol edecek hatta otokontrol yapacak bir servisin yaptığı montaja diğer servisini yollayacak kontrol yapan servisçi arkadaş müşteri ile kontak kurup fikrini alacak memnuniyetini soracak bunu belgelendirmek için servis montajı yapılan cihazın resmini çekecek bakacak konsolun klimanın laztik takozları kullanılmışmı bandaj yapılmışmı su gideri tesisatı çekilmişmi delikler tıkanmışmı belgeleyecek..

    distribütör firma bizi senede 2 defa geziye götüreceğine kıbrıs brezilya uzakdoğu tailand yemekler partyler düzenleyeceğine bu masrafı 3 ayda bir servisleri eğitime alacak sürekli eğitim verecek ve denetleyecek

    hata yaptığında bunu servise fatura edecek işini iyi yapanları ödüllendirecek ..

    işte benim anladığım gerçek servis ağı ve hizmet verme yapılanması ancak böyle kurulur..


    bilmem anlatabildimmi

    Anladım hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9 köyden kovuldum

    ben birkez buraya evin dış yüksekliğinin resimlerini kısmi olarak işledim albani bana dedi senin orda mokun donar. sen delimisin ne diye klima ile uğraşıyorsun. ben şahsi olarak ok aslında klima bir ısıtma aracı değildir istanbul için bile sınırdır eleştirilerine her zaman katılırım. ve asla doğalgazın konforunu vermez derim. ama eklerim sıkıysa klimadan aldığın ısı ile ısınmaya çalış bakalım kombi ile. cebin varsa derler adama. işte ben bu şekilde kuzey ve batı çepheli alanda bu başarıyı sağlıyorsam. iddiam bundandır. geçensene denedim kombiyi 340-360 arası faturalar ödedim. ilk aylar soğuk olmadığı içinda kombiyi bile savundum çok fark yok yazdım ama sona kazın ayağı öyle olmadığı çıktı.. bu açıdan yazdıklarımın hepsi tecrübeye dayalıdır. yoksa şu klima kötü bu klima iyi tartışması değil. bu açıdan klima ila ilgilenilmesi düşüncemi açıkladım.

    zaten yukarıda ki geyik muhabbetim de ondan dı

    neymiş en ucuz ısınma doğalgaz daymış hee öyledir tabii inandık millet korkudan kombiye dokunamıyor

    benim bulunduğum yere hatta apartmana doğalgaz geleli 3 yılı geçti ben almadım alırsam da sadece mutfak ocağı için almayı düşünüyorum

    geçen sene en soğuk günlerde tek klima tek oda 60-65 tl ödedim ve bu durumda alırım bir klima daha 2 noktadan çalıştırırım düz mantıkla 120-130 tl verir keyfime bakarım , alt komşum kombiyi hemen hemen hiç yakmadığı halde 100 küsür tl ödüyor aşağı misafirliğe gittiğimde bir bakıyorum ki adam açmış elektrikli ısıtıcıyı yapışmış yanına eee ne anladık biz bu doğalgazdan

    hele ki sizin söylediğiniz 340-360 tl faturaya evin bütün odalarını klima donatsam yine o fiyatı bulmaz ama kombiciler satış yaparken onu söylemiyorlar yok bir tüp kaç lira muhabbetine girip sana tüpden kazandırıp kombiden acısını çıkarıyorlar



    Sonuna kadar katılıyorum babadan meslektar arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56



    koskoca mits. ,toshiba vs. Türkiye'ye göndermiş cihazlarını satış yapıyor bizim burnu yukarıda servislerimiz bir vakum yapma olayından bile kaçıyor (abi bunun vakumu fabrikada yapıldı gibi çok bilmiş eda ile )

    bu durumda üreten satan firmalar ne yapsın , sonra çıkıyor bir vatandaş şu marka cihaz işe yaramaz diye feryat ediyor


    sv:alptuğ arkadaşım sana katılmadığım noktayı açayım hemen

    koskoca mits toshiba daikin zibro vs Türkiyede satışı yapılmadan evvel buraya temsilci gönderecek diyecek ki kardeşim biz dünya çapında büyük bir firmayız ürettiğimiz cihazların arkasındayız sana her türlü yedek parça ithalat desteğini vereceğiz ama sende bizim ürettiğimiz malları müşteri nazarında lekelemiyeceksin markamızın imajını zedelemeye hakkın yoktur...

    ilk önce servis teşkilatını bi kur görelim hepsi TSE li olacak atıyorum daıkın japonya sorumlusu gidecek çoruma veya mersine bakacak verilen adreste servis varmı ne iş yapar TSE si varmı taımı ekipmanı varmı elemanı varmı denetleyecek...

    bu sistemi distribütör kuracak ve denetleyecek üretici ise sadece denetleyecek ondan sonra distribütörlük verecek... satışına izin verilecek....


    servis eğitimi sadece teknik olarak eğitmeklede olmuyor müşteriye davranış biçimleride önemli

    bi servis eğer müşteriye bunun vakumu fabrikada yapılıp öyle geliyor diyorsa bu servisin servislik sözleşmesi iptal olacak


    bu dediklerimi bi düşün bak bakalım ondan sonra servis şikayetlerinde nasıl yok denecek kadar aza iniyor sorunlar

    abi bu dedikleriniz Türkiye'de olsa zaten biz Avrupa'ya değil onlar bize girmek için kapımızda bekler

    sonra sistem bu ülkede böyle işliyor adamlar ne yapsın

    mühendis akrabamız diyor ki ,

    bir şikayet geliyor biz bu şikayeti incelemeye alıyoruz sorumlu servisi uyarıyoruz

    eee ne oluyor hiç hepsi bu kadar ,peki firma diyelim ki ceza olarak servis yetkisini elinden aldı peki kime verecek verdiği bundan daha mı iyi olacak,ya da her şikayet sonrası servise ceza mı verecek peki bu şartlarda Türkiye'de hangi servis çalışmak ister

    biz buyuz bundan fazlasını konuşmak bile çene yormak dan öteye geçmez

    bence

    abi bu dedikleriniz Türkiye'de olsa zaten biz Avrupa'ya değil onlar bize girmek için kapımızda bekler

    Hocam bize giren girmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowparty

    İlgin için teşekkür ederim 1a1b1c. S1753'e baktım da Zibro'da fiyatlar uçmuş Mitsubishi Electric ya da Toshiba bakınıyorum ama önce yorum ve değerlendirmeleri bekliyorum.

    Ortam keşfi yaptırmamıştım o zaman ama kroki ve bilgilerle gitmiştim, 1735 olur dediler zamanında - Lunapark üstü Girne Bulvarı'ndaki Zibro Bayii - bu sefer keşif de yaptırıcam; güven sorunu yaşattılar bi kere

    hocam geç oldu ama ne yazık ki 1735 ten herkes şikayetçi

    yo o kadar da geç sayılmaz ,arada bazı arkadaşları kaybettik ama ağlamaya devam ediyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowparty

    İlgin için teşekkür ederim 1a1b1c. S1753'e baktım da Zibro'da fiyatlar uçmuş Mitsubishi Electric ya da Toshiba bakınıyorum ama önce yorum ve değerlendirmeleri bekliyorum.

    Ortam keşfi yaptırmamıştım o zaman ama kroki ve bilgilerle gitmiştim, 1735 olur dediler zamanında - Lunapark üstü Girne Bulvarı'ndaki Zibro Bayii - bu sefer keşif de yaptırıcam; güven sorunu yaşattılar bi kere

    hocam geç oldu ama ne yazık ki 1735 ten herkes şikayetçi

    yo o kadar da geç sayılmaz ,arada bazı arkadaşları kaybettik ama ağlamaya devam ediyoruz

    doğru değil mi hocam ? forumda herkes şikayetçi bu modelden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    vay canına sayın seyirciler

    vatandaş 2 yıldır donuyorum diyor biz burada 3 ncü dünya savaşını çıkardık

    bu klima işi evlere şenlik bir iş oldu yaw

    iş arkadaşın sorununa yardım etmenin çok ötesine geçti komediye döndü

    hatta arkadaşı bile unuttuk sahi kimdi yardım isteyen

    ha yukarıda bir defa araya girmiş arkadaşım servisleri tekrar çağırdım demiş bakalım ne sonuç çıkacak biraz bekleyelim

    tekirdağlı hocam bir konu hariç diğer görüşlerinize katılıyorum (essahtan klimacıymışım sankide )

    tamam o klima her durumda sıcak vermesi gerekiyor ama o kadar büyük alan da ben randımanlı çalışacağını zannetmiyorum

    çalışır derseniz bu defa da bizimi kandırıyorlar demek gerekir ,yani madem 9 binlik 12 binlik 18 binlik aynı işi görüyorsa bizler ne diye seçmeye çalışıyoruz ki , al 1 tane 9 binlik tak bütün evi ısıt olsun bitsin

    zaten 9 binliklerin eer-cop değerleride çok yüksek olduğu için bir taşla iki kuş da vurmuş oluruz

    son defa ikaz ediyorum beni kızdırmayın iki de bir bir klimayla bütün evi ısıtma fantazilerini gündeme getirip habire beni kızdırmayın fena yaparım

    en çok da bizi zorlayan insanlar çok hoşuma gidiyor ,1 tane 24 binlik alacak akıllım takacak bir yere oh bütün ev hamam olacak ,nasıl olacaksa ,yahu öyle bir iş başarılabilse kaloriferciler niye yapmıyor onlarda salona 5 metre bir petek takar bütün evi tek noktadan ısıtır böylece boru,kazı extra petek derdinden de kurtulur

    ha bu arada unutmuşum ,bir de anlatanlar var

    neymiş efendim salona kurmuş klimayı o üflüyormuş 10 metre ötede ki odayı da ısıtıyormuş

    klima değil kompresör mübarek

    olmuşken apartman kapısını açın biraz da komşuya verin

    Hocam akşam akşama kopardım beni yeminle derdi, soğuğu unuttum Ve evet bayram ertesi servisi cağırıcam da; bugün bir bomba daha öğrendim ki benim klimayı aldığım bayii el değiştirmiş Girne Bulvarı, Lunapark üstü, Bosch bayi karşısı; bilenler bilir... Şimdi bir de yeni bayiye laf anlatıcaz bakalım offf off




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowparty

    İlgin için teşekkür ederim 1a1b1c. S1753'e baktım da Zibro'da fiyatlar uçmuş Mitsubishi Electric ya da Toshiba bakınıyorum ama önce yorum ve değerlendirmeleri bekliyorum.

    Ortam keşfi yaptırmamıştım o zaman ama kroki ve bilgilerle gitmiştim, 1735 olur dediler zamanında - Lunapark üstü Girne Bulvarı'ndaki Zibro Bayii - bu sefer keşif de yaptırıcam; güven sorunu yaşattılar bi kere

    hocam geç oldu ama ne yazık ki 1735 ten herkes şikayetçi

    yo o kadar da geç sayılmaz ,arada bazı arkadaşları kaybettik ama ağlamaya devam ediyoruz

    doğru değil mi hocam ? forumda herkes şikayetçi bu modelden.

    herkesi bilmem de shadowparty isimli arkadaş bayağı şikayetçi gibi

    daha fazla konuşursak dilimize acı biber sürüyorlar ,he yada yok demek yerine daha politik cevaplar vererek ben yırtmaya çalışıyorum artık diğerlerini bilmem




  • shadowparty

    Sayın arkadaşım sizin sorununuz bayilerle değil PVG ile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowparty

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    vay canına sayın seyirciler

    vatandaş 2 yıldır donuyorum diyor biz burada 3 ncü dünya savaşını çıkardık

    bu klima işi evlere şenlik bir iş oldu yaw

    iş arkadaşın sorununa yardım etmenin çok ötesine geçti komediye döndü

    hatta arkadaşı bile unuttuk sahi kimdi yardım isteyen

    ha yukarıda bir defa araya girmiş arkadaşım servisleri tekrar çağırdım demiş bakalım ne sonuç çıkacak biraz bekleyelim

    tekirdağlı hocam bir konu hariç diğer görüşlerinize katılıyorum (essahtan klimacıymışım sankide )

    tamam o klima her durumda sıcak vermesi gerekiyor ama o kadar büyük alan da ben randımanlı çalışacağını zannetmiyorum

    çalışır derseniz bu defa da bizimi kandırıyorlar demek gerekir ,yani madem 9 binlik 12 binlik 18 binlik aynı işi görüyorsa bizler ne diye seçmeye çalışıyoruz ki , al 1 tane 9 binlik tak bütün evi ısıt olsun bitsin

    zaten 9 binliklerin eer-cop değerleride çok yüksek olduğu için bir taşla iki kuş da vurmuş oluruz

    son defa ikaz ediyorum beni kızdırmayın iki de bir bir klimayla bütün evi ısıtma fantazilerini gündeme getirip habire beni kızdırmayın fena yaparım

    en çok da bizi zorlayan insanlar çok hoşuma gidiyor ,1 tane 24 binlik alacak akıllım takacak bir yere oh bütün ev hamam olacak ,nasıl olacaksa ,yahu öyle bir iş başarılabilse kaloriferciler niye yapmıyor onlarda salona 5 metre bir petek takar bütün evi tek noktadan ısıtır böylece boru,kazı extra petek derdinden de kurtulur

    ha bu arada unutmuşum ,bir de anlatanlar var

    neymiş efendim salona kurmuş klimayı o üflüyormuş 10 metre ötede ki odayı da ısıtıyormuş

    klima değil kompresör mübarek

    olmuşken apartman kapısını açın biraz da komşuya verin

    Hocam akşam akşama kopardım beni yeminle derdi, soğuğu unuttum Ve evet bayram ertesi servisi cağırıcam da; bugün bir bomba daha öğrendim ki benim klimayı aldığım bayii el değiştirmiş Girne Bulvarı, Lunapark üstü, Bosch bayi karşısı; bilenler bilir... Şimdi bir de yeni bayiye laf anlatıcaz bakalım offf off

    of işte hakikaten bu el değiştirme işi kötü olmuş şimdi aynen dediğin gibi anlat dur adamlara

    ama sen istersen bu bizim yazdıklarımızı yazıcıdan çıkar adamlar 1-2 günde anca okur heralde hala anlamadım diyemez

    yok hala anlamadım derse haber ver izmir emekliler ekibini toplayıp bir eğlence düzenleyelim

    ben bile korktum bu ekipten adamlar bütün malları bırakıp kaçmazlarsa iyidir




  • PVG bi el at bu işe "Türkiye'nin önde gelen klima satıcısıdır." demek lafla olmuyor malınıza sahip çıkın....

    alptuğ56 iş öyle noktaya gelmiş ki mağdur ben miyim Zibro'mu anlamadım zaten. Laf söylerim arkadaş daha d beterini yapıcam gerekirse! Hayırlısı ile şu bayram bi çıksında....
  • alptuğ56
    iclavak
    9 köyden kovuldum
    1a1b1c
    ben

    Tekirdagda kar yağınca iyi mangal oluyormuş bir buluşma ayarlayalım birimizde araba varsa her şey ortak, lastik eskime parasına kadar hakkıma düşeni veririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowparty

    İlgin için teşekkür ederim 1a1b1c. S1753'e baktım da Zibro'da fiyatlar uçmuş Mitsubishi Electric ya da Toshiba bakınıyorum ama önce yorum ve değerlendirmeleri bekliyorum.

    Ortam keşfi yaptırmamıştım o zaman ama kroki ve bilgilerle gitmiştim, 1735 olur dediler zamanında - Lunapark üstü Girne Bulvarı'ndaki Zibro Bayii - bu sefer keşif de yaptırıcam; güven sorunu yaşattılar bi kere

    hocam geç oldu ama ne yazık ki 1735 ten herkes şikayetçi

    yo o kadar da geç sayılmaz ,arada bazı arkadaşları kaybettik ama ağlamaya devam ediyoruz

    doğru değil mi hocam ? forumda herkes şikayetçi bu modelden.

    herkesi bilmem de shadowparty isimli arkadaş bayağı şikayetçi gibi

    daha fazla konuşursak dilimize acı biber sürüyorlar ,he yada yok demek yerine daha politik cevaplar vererek ben yırtmaya çalışıyorum artık diğerlerini bilmem





  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.