Şimdi Ara

SPOR ARABA TERCİHİ? TT & RCZ... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
17.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci


    Peugeot'yu az buçuk tanıyorsam 2 sene sonra tıkırtılar cızırtılar başlayacak o alette.


    İmzamdaki araç 2007 model ve de ne bir tıkırtı ne bir cızırtı ne de başka bir sorun var aracımda.
  • Tasarım malzeme kalitesi ve rahatlık olarak Rcz TT'den daha iyi. İki aracı da kullanmış biri olarak Rcz'nin malzeme kalitesinin o fiyat aralığındaki bir çok araçtan daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Geçen yıl EVO dergisinde Rcz Scirocco ve TT'nin karşılaştırması vardı, Rcz tasarım ve malzeme kalitesi konusunda 1. seçilmişti.
    TT'nin Rcz'den üstün olduğu konu ise performans ve marka değeri.
    Sıfır bir araç olması şart değilse TT daha mantıklı bir seçenek. İlk siz kullanmak istiyorsanız Rcz alın.
  • İkisi arasından rcz daha güzel..ve daha mantıklı..
    İkinci el 350z de bakabilirsiniz..nismo modifiyesiyle dehşet olur..
  • polo ŞİROKKO TAVSİYE EDENLER BİLE OLMUŞ vay arakdaş
    bana kalırsa 2 side uygundur 2 sinide test et bak hangisi içine sinerse al :))
  • parça sıkıntın olmayacaksa kesinlikle tt al sonçta bir audi ve daha havalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WiZeNTe -- 27 Mart 2012; 14:53:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci


    Peugeot'yu az buçuk tanıyorsam 2 sene sonra tıkırtılar cızırtılar başlayacak o alette.


    İmzamdaki araç 2007 model ve de ne bir tıkırtı ne bir cızırtı ne de başka bir sorun var aracımda.

    Aynı aracın benzinlisini 5 sene boyunca kullandım merak etmeyin.

    Ancak RCZ ile aynı kefeye koyup karşılaştırma mantığınızı çözemedim.

    RCZ ile 207'nin yürüyen aksamı, süspansiyon sertliği vs.'si aynı sanıyorsunuz herhalde?
    SLK gibi araçlarda bile süper sertlik yüzünden gelen tavan çatırtılarını falan biliyoruz, Peugeot'yu hayal edemiyorum böylesine sert aksamla...
    Bunu anlatmaya çalışıyorum.

    RCZ'nin sadece deri kaplı 308 konsolu mu rakiplerinden daha iyiymiş? Görsel anlamda belki. Ama kalite anlamında bence hayır.
    Audi'nin genel işçilik ve üretim kalitesi yeter. Bir defa daha söyleyeyim, bu anlamda Peugeot'nun üzerinden atlar geçer, fersah fersah şekilde hem de.
    Kaldı ki ben diğerleri gibi VW-Audi vs. fanboyu da değilim, anti-VW'ci olduğum bile iddia ediliyorken, kendisini bu kadar savunacağımı düşünmezdim

    RCZ'nin sıfırına verilen paralara acıyorum, o kadar söyleyeyim.




  • Ben kendi adıma AUDI TT gibi bir araçla PEUGEOT RCZ gibi bir aracı bırakın karşılaştırmayı aynı cümle içerisinde bile kurmam. Önceki mesajlarda denildiği gibi araç gerçekten çakma bir araç. Yani bir tarafta Alman TT bir tarafta Fransız RCZ. Bir kere RCZ zaten baştan mağlup. Motor konusunda TT karşısında şansı yok. Gönül ister PORSCHE CAYENNE'ye binin ama 1998-2000 model bir aracı da almak pek akıllıca durmuyor ama RCZ alacağıma CAYENNE'yi alırdım ben.

    RCZ'yi bu kadar kötülememenin sebebi arkadaşımın komşusu PEUGEOT AÇI OTOMOTİV'de çalışıyor. Kendisi bile diyor "RCZ yaramaz" diye. Ben zaten olumsuz düşünüyordum RCZ hakkında bu da ispatı oldu düşüncelerimin. Bu arada bu arabanın yanında tüm Fransızların ücretsiz opsiyonu tıkırdılar da hediye. Tabi biz forum ortamında böyle şeyler yazıyoruz ama sadece fikir vermek için. Şu an siz RCZ almak isteseniz buna kimsenin karışmaya hakkı yok. Sonuçta kendi tercihiniz, beğeniniz. Ama kısa ve net bir şey söylemek istiyorum son olarak ne alırsanız alın FRANSIZ almayın.

    edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sean Boswell -- 27 Mart 2012; 15:55:53 >




  • biri audi biri peugeot birisi sıfır birisi 60-90 k birisi 2.0 birisi 1.6 ben olsam tt alırdım daha ön planda bir araba performansı daha iyi yakıt yönünden tam bilmiyorum ama rczden daha iyi sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mad_Prince -- 27 Mart 2012; 15:59:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci


    Peugeot'yu az buçuk tanıyorsam 2 sene sonra tıkırtılar cızırtılar başlayacak o alette.


    İmzamdaki araç 2007 model ve de ne bir tıkırtı ne bir cızırtı ne de başka bir sorun var aracımda.

    Aynı aracın benzinlisini 5 sene boyunca kullandım merak etmeyin.

    Ancak RCZ ile aynı kefeye koyup karşılaştırma mantığınızı çözemedim.

    RCZ ile 207'nin yürüyen aksamı, süspansiyon sertliği vs.'si aynı sanıyorsunuz herhalde?
    SLK gibi araçlarda bile süper sertlik yüzünden gelen tavan çatırtılarını falan biliyoruz, Peugeot'yu hayal edemiyorum böylesine sert aksamla...
    Bunu anlatmaya çalışıyorum.

    RCZ'nin sadece deri kaplı 308 konsolu mu rakiplerinden daha iyiymiş? Görsel anlamda belki. Ama kalite anlamında bence hayır.
    Audi'nin genel işçilik ve üretim kalitesi yeter. Bir defa daha söyleyeyim, bu anlamda Peugeot'nun üzerinden atlar geçer, fersah fersah şekilde hem de.
    Kaldı ki ben diğerleri gibi VW-Audi vs. fanboyu da değilim, anti-VW'ci olduğum bile iddia ediliyorken, kendisini bu kadar savunacağımı düşünmezdim

    RCZ'nin sıfırına verilen paralara acıyorum, o kadar söyleyeyim.

    Öncelikle Rcz ve 207'yi aynı kefeye filan koyduğum yok. 207'yle Rcz'nin yürüyen aksamını da aynı kefeye koymuyorum. Rcz sportif bir yürüyen aksama ve süspansiyona sahip. 207'de sorun olmadığını ve Rcz'de de olmadığını söylemek istedim. Eğer 207 gibi bir otomobile Rcz'nin yürüyeni süspansiyonu konulursa 2 sene sonra tıkırtı ses ve benzeri şeylerin olması normal bir şey. Fakat bahsedilen araç bu şartlara uygun üretilmiş ve özelliklerine göre fiyatı olan bir araç.

    Rcz'nin konsolunun tasarımı 308'inkiyle aynı olabilir fakat kullanılan malzemeler kesinlikle farklı. Rcz'nin kapısından içeri girdiğinizde kalitesini çok rahat farkedebiliyorsunuz. Audi'nin işçiliği ve kalitesiyle Peugeot kalitesini mukayese etmiyorum bir yanda premium bir marka var ve de kalite ve işçilik konusunda çok çok iyi. Rcz ile TT'nin malzeme kalitesini mukayese ettim. TT'nin malzeme plastik kalitesi ve işçiliği gerçekten çok iyi fakat Rcz'nin deri kaplamaları bir başka.

    Evo'nun karşılaştırmasının fotoğraflarını yüklemek isterdim fakat dergi bir arkadaşımda isterseniz perşembe günü yüklerim.




  • Herneyse, kendimizi çok yormaya gerek yok.
    Peugeot'yu biliyorum neticede, 2 modelini uzun yıllar kullanıp eskittim. Ha son yıllarda kendilerini çok geliştirdiler ancak halen bir Almanın üretim kalitesine ulaşmadılar bence. Bahsettiğim malzeme kalitesi değil. Peki, dediğiniz gibi daha kaliteli olsun, o konuda da çok katılmıyorum ya neyse...
    Sonuçta bunlar ikimizin görüşleri ve pek değişmeyecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 27 Mart 2012; 16:41:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    Ben kendi adıma AUDI TT gibi bir araçla PEUGEOT RCZ gibi bir aracı bırakın karşılaştırmayı aynı cümle içerisinde bile kurmam. Önceki mesajlarda denildiği gibi araç gerçekten çakma bir araç. Yani bir tarafta Alman TT bir tarafta Fransız RCZ. Bir kere RCZ zaten baştan mağlup. Motor konusunda TT karşısında şansı yok. Gönül ister PORSCHE CAYENNE'ye binin ama 1998-2000 model bir aracı da almak pek akıllıca durmuyor ama RCZ alacağıma CAYENNE'yi alırdım ben.

    RCZ'yi bu kadar kötülememenin sebebi arkadaşımın komşusu PEUGEOT AÇI OTOMOTİV'de çalışıyor. Kendisi bile diyor "RCZ yaramaz" diye. Ben zaten olumsuz düşünüyordum RCZ hakkında bu da ispatı oldu düşüncelerimin. Bu arada bu arabanın yanında tüm Fransızların ücretsiz opsiyonu tıkırdılar da hediye. Tabi biz forum ortamında böyle şeyler yazıyoruz ama sadece fikir vermek için. Şu an siz RCZ almak isteseniz buna kimsenin karışmaya hakkı yok. Sonuçta kendi tercihiniz, beğeniniz. Ama kısa ve net bir şey söylemek istiyorum son olarak ne alırsanız alın FRANSIZ almayın.

    edit: imla

    Cayenne ve Rcz birbirleriyle uzaktan yakından alakası olan araçlar değil. Ayrıca 98-2000 yılları arasında Porsche'nin Cayenne diye bir aracı yoktu.

    Arkadaşınızın komşusunun test editörlerinden daha bilgili olduğuna da inanabilirsiniz. Bu işin otoritesi arkadaşınızın komşusudur.

    Eğer Rcz'nin motor konusunda TT karşısında şansı yoksa vay Bmw'nin haline.




  • rcz
  • RCZ'nin sıfır olması avantaj ve tasarımı çok güzel görünce baş çevirtiyor.
    Ama ben olsam TT'yi tercih ederdim. Temizi bulunabilirse 2.0 TFSI motorlu TT çok güzel olur.
  • Dikkat çeken araç RCZ bence, TT boyut olarak iddaalı değil...
  • asla marka fanatiği değilim, vw imde oldu fiat ımda ama pejo ve alfa romeo ya daha çok ısındım... toyota yada renault a hiç ısınamadım,- kullandığım kadarıyla;
    sanırım bir sanat eğitimcisi olduğumdan estetiği öne geçiriyor,şu anda 2.0 triptonic benzinli bir pug 407 kullanıyoruz, bu rcz tt sınıfı bir spor coupe 2. otomobilimiz olacak...peugeot olarak 206 gti- 406 coupe araçlarım oldu daha önce ve genelde belli km lerde alınıp yüksek km lere kadar kullanıldı, 406 coupe mi sattığımda 230 bin km deydi.. şu an kullandığım 407 140 bin km de ne tıkırtı duyuyorum ne de öyle ağır bir masrafla karşılaşmadım...benim 206 gti im 406 coue m asla dökülmdi arkadaşlar üstelik hakkını baya veririm yoksa ne diye bu otomobillere bineyim değil mi? şua ana kadar gördüğüm rcz yeni bir otomobil ama karşılaştırmalarda ,dergilerde ve tv programlarındaçok beğeniliyor.. audi tt ise nispeten daha performanlı görünüyor ve plastik kalitesi daha iyi...bakalım zaman var karar vermek için.




  • yani bu yaramaz, aynı cümlede kurmam,bu 2 si asla kıyaslanamaz gibi slogan tarzı cümlelere itibar etmiyorum.edenide görmedim.peugeot tabiki audi nin makenaik kaporta anlamında gerisinde (yoksa 5 yaşındaki tt ile sıfır km rcz aynı fiyatlrada olurmuydu)
    ama rcz motorları bmw ortak motorlarıdr.. çocuksu yorumlar yerine gerçek nedenlere inelim, kulanıcılar yok mu mesela hiç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: joz

    Gerçek bir spor araba alacağız(yaz gelmeden) tabiki bütçemiz bir 911 e el vermiyor...
    İki model arasında sıkıştık kaldık;ikisininde güçleri ve fiyatları yakın...
    2007-2008 model 60-90 bin km de audi tt 2.0 tfsi 211 hp...
    sıfır km pug rcz 1.6 200 hp manuel...
    ikisininde kendine göre avantajları var...
    mekanik-teknik olarak tt öne çıkarken ekonomi yedek parça ve tasarım olarak rcz öne çıkıyor..mantıklı olan hangisi sizce tecrübesinden yararlanabilceklerimiz varsa yardımcı olurlarsa seviniriz

    Bu iki araçtan ziyade VW Scirocco tavsiye ederim.Performansda çok aşırı bir beklentiniz yoksa(ki olsa bile tatmin edecektir.)Gene VW grubundan Polo GTI tavsiye ederim.

    scirocco düşünmesim değil ama içi bana çok basit geldi polo, golf ten alınmış gibi sanki ayrıca tt ve rcz kadarda spor değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    Ben kendi adıma AUDI TT gibi bir araçla PEUGEOT RCZ gibi bir aracı bırakın karşılaştırmayı aynı cümle içerisinde bile kurmam. Önceki mesajlarda denildiği gibi araç gerçekten çakma bir araç. Yani bir tarafta Alman TT bir tarafta Fransız RCZ. Bir kere RCZ zaten baştan mağlup. Motor konusunda TT karşısında şansı yok. Gönül ister PORSCHE CAYENNE'ye binin ama 1998-2000 model bir aracı da almak pek akıllıca durmuyor ama RCZ alacağıma CAYENNE'yi alırdım ben.

    RCZ'yi bu kadar kötülememenin sebebi arkadaşımın komşusu PEUGEOT AÇI OTOMOTİV'de çalışıyor. Kendisi bile diyor "RCZ yaramaz" diye. Ben zaten olumsuz düşünüyordum RCZ hakkında bu da ispatı oldu düşüncelerimin. Bu arada bu arabanın yanında tüm Fransızların ücretsiz opsiyonu tıkırdılar da hediye. Tabi biz forum ortamında böyle şeyler yazıyoruz ama sadece fikir vermek için. Şu an siz RCZ almak isteseniz buna kimsenin karışmaya hakkı yok. Sonuçta kendi tercihiniz, beğeniniz. Ama kısa ve net bir şey söylemek istiyorum son olarak ne alırsanız alın FRANSIZ almayın.

    edit: imla

    Cayenne ve Rcz birbirleriyle uzaktan yakından alakası olan araçlar değil. Ayrıca 98-2000 yılları arasında Porsche'nin Cayenne diye bir aracı yoktu.

    Arkadaşınızın komşusunun test editörlerinden daha bilgili olduğuna da inanabilirsiniz. Bu işin otoritesi arkadaşınızın komşusudur.

    Eğer Rcz'nin motor konusunda TT karşısında şansı yoksa vay Bmw'nin haline.


    Evet Cayenne değil 911 diyecektim.

    Ama RCZ motorunu BMW üretiyor diye TT'den daha iyi demek TT'ye haksızlık olur. Zaten motor olarak kağıt üstünde her şey ortada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joz

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: joz

    Gerçek bir spor araba alacağız(yaz gelmeden) tabiki bütçemiz bir 911 e el vermiyor...
    İki model arasında sıkıştık kaldık;ikisininde güçleri ve fiyatları yakın...
    2007-2008 model 60-90 bin km de audi tt 2.0 tfsi 211 hp...
    sıfır km pug rcz 1.6 200 hp manuel...
    ikisininde kendine göre avantajları var...
    mekanik-teknik olarak tt öne çıkarken ekonomi yedek parça ve tasarım olarak rcz öne çıkıyor..mantıklı olan hangisi sizce tecrübesinden yararlanabilceklerimiz varsa yardımcı olurlarsa seviniriz

    Bu iki araçtan ziyade VW Scirocco tavsiye ederim.Performansda çok aşırı bir beklentiniz yoksa(ki olsa bile tatmin edecektir.)Gene VW grubundan Polo GTI tavsiye ederim.

    scirocco düşünmesim değil ama içi bana çok basit geldi polo, golf ten alınmış gibi sanki ayrıca tt ve rcz kadarda spor değil

    RCZ yerine kesinlikle Scirocco tercih edilir TT'nin modası geçti zaten birde çekici bir araç değil iç dizayn olarak evet VW grubu biraz hafif kalıyor ama konfor olarak kesinlikle garanti ederim Scirocco'yu kullanmadıysanızda kullanmanızı tavsiye ederim.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.