Şimdi Ara

SPOR ARABA TERCİHİ? TT & RCZ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
99
Cevap
0
Favori
17.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gerçek bir spor araba alacağız(yaz gelmeden) tabiki bütçemiz bir 911 e el vermiyor...
    İki model arasında sıkıştık kaldık;ikisininde güçleri ve fiyatları yakın...
    2007-2008 model 60-90 bin km de audi tt 2.0 tfsi 211 hp...
    sıfır km pug rcz 1.6 200 hp manuel...
    ikisininde kendine göre avantajları var...
    mekanik-teknik olarak tt öne çıkarken ekonomi yedek parça ve tasarım olarak rcz öne çıkıyor..mantıklı olan hangisi sizce tecrübesinden yararlanabilceklerimiz varsa yardımcı olurlarsa seviniriz







  • 2 ÖRNEK-

     SPOR ARABA TERCİHİ? TT & RCZ...


     SPOR ARABA TERCİHİ? TT & RCZ...
  • Goruntu olarak RCZ derım. Duyduklarıma gore performans olarakta beklentılerı karsılıyormus. Ama daha uygun fıyata cabrıo'da bulabılırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DursunBey

    Goruntu olarak RCZ derım. Duyduklarıma gore performans olarakta beklentılerı karsılıyormus. Ama daha uygun fıyata cabrıo'da bulabılırsınız.
    2 aracıda kullandım daha önce rcz sesiyle insanı acayip gaza basmak için tahrik ederken tt daha tok bir sürüş sunuyor...rcz yi sıfır alabilecek olmamız onu cazip kılarken insan audi audi dir demekten kendini alamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joz -- 27 Mart 2012; 11:01:17 >
  • Rcz yakit anlaminda hic ekonomik degil bilginiz olsun..
  • Rcz cok çakma duruyor şahsen bedava verseler satar baska araba alırım

    TT bı derece daha iyi
  • rcz hocam çok sık duruyor performansta ıyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeylerBeyi35

    rcz hocam çok sık duruyor performansta ıyi
    Ben ikisini karşılaştırmazdım. Pug pug'dur, belli olmaz adamın başına bela olabilir... Ben tarz ve oturaklılık olarak TT'yi daha çok beğeniyorum. Ömür, sorunsuzluk ve eskiyince sahip olacağı görünüm olarak da TT daha mantıklı duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Ben ikisini karşılaştırmazdım. Pug pug'dur, belli olmaz adamın başına bela olabilir... Ben tarz ve oturaklılık olarak TT'yi daha çok beğeniyorum. Ömür, sorunsuzluk ve eskiyince sahip olacağı görünüm olarak da TT daha mantıklı duruyor.

    Alıntıları Göster
    0 km eksiği olmayan sorunsuz rcz daha mantıklı duruyor ama şuda kesin ki bu arabalarda ekonomı olmaz özellikle bu zam yağmurlarından sonra açıkcası almak büyük cesaret
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeylerBeyi35

    rcz hocam çok sık duruyor performansta ıyi
    Herşey performans ve görüntü yani öyle mi?

    Peugeot'yu az buçuk tanıyorsam 2 sene sonra tıkırtılar cızırtılar başlayacak o alette.
    Tasarımı ve sertliği gereği...

    TT genel üretim kalitesi ve dayanıklılık anlamında RCZ'yi kaç defa sallayıp duvara çarpar belli değil.

    Tartışmasız TT diyorum.
    RCZ'nin fikir babası zaten TT.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    Herşey performans ve görüntü yani öyle mi?

    Peugeot'yu az buçuk tanıyorsam 2 sene sonra tıkırtılar cızırtılar başlayacak o alette.
    Tasarımı ve sertliği gereği...

    TT genel üretim kalitesi ve dayanıklılık anlamında RCZ'yi kaç defa sallayıp duvara çarpar belli değil.

    Tartışmasız TT diyorum.
    RCZ'nin fikir babası zaten TT.

    Alıntıları Göster
    60-90 bin km nasıl kullanılmıs belli cünkü spor araba yorgun motorla masraf kacınılmaz. sıfır alacaksanız TT derim ama ikinci el dusunmeyin bence onun için Rcz ki hosuma giden bir arac. siz bakmayın yok dökülürmüşlere 80-90 bin TL yeriyorsunuz boru degil.karar sizin hayırlısı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pimbo

    60-90 bin km nasıl kullanılmıs belli cünkü spor araba yorgun motorla masraf kacınılmaz. sıfır alacaksanız TT derim ama ikinci el dusunmeyin bence onun için Rcz ki hosuma giden bir arac. siz bakmayın yok dökülürmüşlere 80-90 bin TL yeriyorsunuz boru degil.karar sizin hayırlısı olsun

    TT her ne kadar ikinci el ve 90 bin km lerde olsada 0 pug dan cok daha iyi olacağı kanaatindeyim

    TT kullanıcıları zaten genel anlamda apaçi tipler olmadığından arabanın yorgun olacağını da düşünmüyorum

    kesinlikle TT derim

    hayırlısı olur inş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirdaglar

    quote:

    Orijinalden alıntı: pimbo

    60-90 bin km nasıl kullanılmıs belli cünkü spor araba yorgun motorla masraf kacınılmaz. sıfır alacaksanız TT derim ama ikinci el dusunmeyin bence onun için Rcz ki hosuma giden bir arac. siz bakmayın yok dökülürmüşlere 80-90 bin TL yeriyorsunuz boru degil.karar sizin hayırlısı olsun

    TT her ne kadar ikinci el ve 90 bin km lerde olsada 0 pug dan cok daha iyi olacağı kanaatindeyim

    TT kullanıcıları zaten genel anlamda apaçi tipler olmadığından arabanın yorgun olacağını da düşünmüyorum

    kesinlikle TT derim

    hayırlısı olur inş.

    Alıntıları Göster
    apaçi degillerdir ama aracı sonuna kadar zorladıklarını düsünürüm cünkü tt alan adam paralıdır yakıt parası düsünmez bu yüzden zorlayacaklarına inanırım tabii bu benim düsüncem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joz

    Gerçek bir spor araba alacağız(yaz gelmeden) tabiki bütçemiz bir 911 e el vermiyor...
    İki model arasında sıkıştık kaldık;ikisininde güçleri ve fiyatları yakın...
    2007-2008 model 60-90 bin km de audi tt 2.0 tfsi 211 hp...
    sıfır km pug rcz 1.6 200 hp manuel...
    ikisininde kendine göre avantajları var...
    mekanik-teknik olarak tt öne çıkarken ekonomi yedek parça ve tasarım olarak rcz öne çıkıyor..mantıklı olan hangisi sizce tecrübesinden yararlanabilceklerimiz varsa yardımcı olurlarsa seviniriz

    Bu iki araçtan ziyade VW Scirocco tavsiye ederim.Performansda çok aşırı bir beklentiniz yoksa(ki olsa bile tatmin edecektir.)Gene VW grubundan Polo GTI tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirdaglar

    quote:

    Orijinalden alıntı: pimbo

    60-90 bin km nasıl kullanılmıs belli cünkü spor araba yorgun motorla masraf kacınılmaz. sıfır alacaksanız TT derim ama ikinci el dusunmeyin bence onun için Rcz ki hosuma giden bir arac. siz bakmayın yok dökülürmüşlere 80-90 bin TL yeriyorsunuz boru degil.karar sizin hayırlısı olsun

    TT her ne kadar ikinci el ve 90 bin km lerde olsada 0 pug dan cok daha iyi olacağı kanaatindeyim

    TT kullanıcıları zaten genel anlamda apaçi tipler olmadığından arabanın yorgun olacağını da düşünmüyorum

    kesinlikle TT derim

    hayırlısı olur inş.

    Alıntıları Göster
    TT'nin RCZ gibi çakma bi arabayla karşılaştırıldığını da gördük ya.

    TT'nin binicisi S2000 binicisine benzemez dostum. Temizini çok rahat bulursun. TT'nin RCZ'ye göre tek dezavantajı vergi dilimi. Eğer RCZ'yi sıfır alacaksanız bu fark yılda 900 lira olur ki bence TT'ye binmeye değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pimbo

    apaçi degillerdir ama aracı sonuna kadar zorladıklarını düsünürüm cünkü tt alan adam paralıdır yakıt parası düsünmez bu yüzden zorlayacaklarına inanırım tabii bu benim düsüncem.

    Alıntıları Göster
    Apaçi adammı gaza basıyor sadece? Spor araç bu ve binen adam illaki sınırları zorlar.2. el tt yerine 0 rcz öneririm.İçiniz rahat olur, başağrıtmaz. Rcz tt nin yanında 2 numara büyük gibi duruyor.TT bildiğimiz audi tasarımının etkisinden kurtulamadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.Avcı

    TT'nin RCZ gibi çakma bi arabayla karşılaştırıldığını da gördük ya.

    TT'nin binicisi S2000 binicisine benzemez dostum. Temizini çok rahat bulursun. TT'nin RCZ'ye göre tek dezavantajı vergi dilimi. Eğer RCZ'yi sıfır alacaksanız bu fark yılda 900 lira olur ki bence TT'ye binmeye değer.

    Alıntıları Göster
    ikinci el infiniti G bakın derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanYazgan.

    Apaçi adammı gaza basıyor sadece? Spor araç bu ve binen adam illaki sınırları zorlar.2. el tt yerine 0 rcz öneririm.İçiniz rahat olur, başağrıtmaz. Rcz tt nin yanında 2 numara büyük gibi duruyor.TT bildiğimiz audi tasarımının etkisinden kurtulamadı.

    Alıntıları Göster
    Tt de Rcz de spor araba değil ki? Keyif arabaları bunlar. İkisinin de düzgün kullanılmışını bulabilirsiniz. Tt'nin düzgün kullanılmışını çok daha kolay bulursunuz. Tt çok daha dayanıklı olur. Parçası da daha pahalı olmaz. Toplamda daha az masrafı olur. Gereksiz büyük bir görünüme sahip RCZ, üstelik içi daha ferah değil. Bu sınıfta görüntü olarak büyüklük iyi birşey değil. Arabaya alıştıktan sonra "şunun kıçını bir keseydik misss..." dersiniz. Bu tarz arabalar kullanan, geyik keyif arabaları ile ilgilenen birisiyim. RCZ belli bir süre sonra asabınızı bozar. "Dar da olsa araba dört kişilik olsun." şeklinde mi düşünüyorsunuz? Öyle bir düşünceniz yoksa, iki koltuk yeterse eski kasa Z4 de düşünebilirsiniz. Cabrio hem. Z4'ün performansı daha düşük olur; ama daha keyifli olur. Ben 3 sene bindim. Çeşitli avantajları ve dezavantajları olan bir aletti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Tt de Rcz de spor araba değil ki? Keyif arabaları bunlar. İkisinin de düzgün kullanılmışını bulabilirsiniz. Tt'nin düzgün kullanılmışını çok daha kolay bulursunuz. Tt çok daha dayanıklı olur. Parçası da daha pahalı olmaz. Toplamda daha az masrafı olur. Gereksiz büyük bir görünüme sahip RCZ, üstelik içi daha ferah değil. Bu sınıfta görüntü olarak büyüklük iyi birşey değil. Arabaya alıştıktan sonra "şunun kıçını bir keseydik misss..." dersiniz. Bu tarz arabalar kullanan, geyik keyif arabaları ile ilgilenen birisiyim. RCZ belli bir süre sonra asabınızı bozar. "Dar da olsa araba dört kişilik olsun." şeklinde mi düşünüyorsunuz? Öyle bir düşünceniz yoksa, iki koltuk yeterse eski kasa Z4 de düşünebilirsiniz. Cabrio hem. Z4'ün performansı daha düşük olur; ama daha keyifli olur. Ben 3 sene bindim. Çeşitli avantajları ve dezavantajları olan bir aletti.

    Alıntıları Göster
    rcz varken tt nin yüzüne bakmazdım valla

    üstelik 0 alma avantajı vari bu segmentlerdeki arabaları 0 almak her zaman daha olumlu bi yaklaşım olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Tt de Rcz de spor araba değil ki? Keyif arabaları bunlar. İkisinin de düzgün kullanılmışını bulabilirsiniz. Tt'nin düzgün kullanılmışını çok daha kolay bulursunuz. Tt çok daha dayanıklı olur. Parçası da daha pahalı olmaz. Toplamda daha az masrafı olur. Gereksiz büyük bir görünüme sahip RCZ, üstelik içi daha ferah değil. Bu sınıfta görüntü olarak büyüklük iyi birşey değil. Arabaya alıştıktan sonra "şunun kıçını bir keseydik misss..." dersiniz. Bu tarz arabalar kullanan, geyik keyif arabaları ile ilgilenen birisiyim. RCZ belli bir süre sonra asabınızı bozar. "Dar da olsa araba dört kişilik olsun." şeklinde mi düşünüyorsunuz? Öyle bir düşünceniz yoksa, iki koltuk yeterse eski kasa Z4 de düşünebilirsiniz. Cabrio hem. Z4'ün performansı daha düşük olur; ama daha keyifli olur. Ben 3 sene bindim. Çeşitli avantajları ve dezavantajları olan bir aletti.

    Alıntıları Göster
    98-2000 911 bak derim. en azından gerçek bir spor arabaya binmiş olursun. rcz yi tokat manyağı yapar. dikiz aynasından seni gören yol verir. pejoyo biniyo demezler. (şahsi fikrim)

     SPOR ARABA TERCİHİ? TT & RCZ...


     SPOR ARABA TERCİHİ? TT & RCZ...




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.