Şimdi Ara

SSD takılı Asus laptopumu servise göndereceğim. Bir kaç sorum vardı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Laptopun ekranında donanımsal bir arıza oluştu. Şöyle ki ekran 90. civarı açıyla dururken ekran gidiyor ama dar ve geniş açılarda açınca ekran geri geliyor. Temazssızlık gibi bir problem oluşmuş sanırım.

    Laptopu servise göndermeyi düşünüyorum yalnız şöyle bir sorun var. Ben daha önce HDD yuvasına SSD takmıştım. Çıkan HDD'yi de optik sürücüyü çıkarıp yerine sata 2 portuna takmıştım. Malesef laptopu ilk aldığım düzene çeviremiyorum çünkü HDD tek parça olduğundan windows kuramıyorum. Servise göndermeden önce hangisini yapmam garanti dışı kalmaması adına daha doğru olur?

    1-HDD yuvasında SSD, optik sürücü duruyor.
    2-HDD yuvasında HDD, optik sürücü duruyor. (HDD'yi depo olarka kullandığımdan ve tek parça olduğundan windows kuramayacağım. Dolayısıyla serviste laptop açılmayacak.)


    Bu arada aynı sorunu yaşayan olduysa bilgilendirirse sevinirim. Yani laptop garanti dışı kaldıysa boşuna servise göndererek zaman kaybetmeyeyim. Teşekkürler şimdiden.







  • Shakumakavelli S kullanıcısına yanıt
    Geçen gün benzer bir soru sorulmuştu. Asus HDD değişimi açılabilir kapaktan yapıldığı için SSD takılınc agaranti bozulmuyor ancak Caddy takıp dvd yazıcıyı çıkartırsanız garanti dışı kalıyor demiş. SSD + DVD yazıcı kombinasyonu ile gönderin.

    Tecrübeli servis elemanına denk gelirse sürücünün daha önce çıkarılıp takıldığını rahatlıkla tespit edebilir. Bu durumda da sizden servis ücreti talep edilebilir.

    NOT: Vidaları ilk söktüğünüzde duyulan çıt sesi ve vida ucundaki renkli boya garanti içindir. Servis o vidayı sökerken o ses gelmez ise vidanın daha önce söküldüğünü anlamış olur




  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Yani dediğiniz şekilde ssd+dwd sürücüsü kombinasyonuyla göndersem garanti dışı kalmıyor diyorsunuz. Ben de SSD'yi kendileri takınca garanti dışı kalmıyor diye biliyorum. Peki daha önce laptopun serviste tamirden geçip geçmediğini görebilirler mi? Yani SSD'yi benim taktığım kesin anlaşılacaksa başka bir yol bulup SSD'siz göndermeyi düşeneceğim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.