arkadaşlar merhaba. elimde 1 adet kutulu ve içindeki garanti belgesi imzalanmamış olan steelseries aerox 3 winter wireless mouse var. faturasına ulaşamıyorum. türkiyedeki yetkili firması olan firmaya mhd@despec.com.tr adresi üzerinden mail gönderdim ve fatura-garanti belgesi olmadan işlem yapamayacaklarını söyledi. açıkçası yıllardır böyle bir cevap almıyordum. sonuçta o ürünün satış tarihini bilmelerini beklerim zira satıldığı zaman yada sisteme kayıt edildiği zaman zaten görmeleri gerekir sanırım. onu da geçtim garanti belgesi de var kimse doldurmamış. bunun suçlusu neden ben oluyorum? 10 bin liralık ürün alsam ertesi gün faturasını kaybetsem 1 günde garantisi mi bitecek yani? kısaca bu konuda steelseries'e mi ulaşayım sizce yada ne yapabilirim? resmen sorumluluktan kaçıyorlar. genel merkeze mail atsam amerikaya yani çözüm üretirler mi sizce? |
Bildirim