Şimdi Ara

Stok leon ile piste girmek?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar aracım 2010 leon stylance 1.6 105hp manuel
    Trafik olmadığı durumlarda basan birisiyim vites ne kadar götürürse sonuna kadar gidiyorum. Piste girmek aracın sağlığını nasıl etkiler? Debriyaj vs. Erken değişmesi gereken parçalar olur mu
    Pistten çıktıktan sonra yapılması gerekenler nelerdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sure kasmak icin kullanılırsa tek masraf benzin + lastikler olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.B.R.O kullanıcısına yanıt
    Ozaman kısa süre içerisinde körfez veya istanbul parl videomu atarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul Park'a çıkacaksanız tavsiye etmem.

    Arabanızdan soğursunuz.

    Geniş bir pist, 250 beygir araçlarla gazlayınca gitmiyormuş gibi hissediyorsunuz. En az 300 beygir lazım İstanbul Park'ta keyif alabilmek için.

    Körfez pistini tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Sure kasmak icin kullanılırsa tek masraf benzin + lastikler olur.

    Frenler sıkıntı yaratmaz mı hocam peki?
  • Bence Leon ile piste girmek biraz komik olur yinede siz bilirsiniz tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastikler ve fren balatalari erkek değişir. Yüksek basinctan ötürü motorda zamanla bas gösterecek yağ kaçakları daha erken görülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Komik falan olmaz, amaç keyif almak değil mi zaten.

    Hem araba ne yapıyo ne yapamıyo limitleri görmüş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastikler yeni ise o kadar hızlı aşınma görülmez. Lakin hızlı atılacak turda, bir tur içerisinde bile frenlerinizin haşat olduğunu göreceksiniz. Balata aşınması olarak değil. Frenler ısınacak ve kolay soğumayacak. Pedal sünger gibi olacak vs. Ayrıca istanbulpark cidden 200 hp nin altına haram gibi ya. Git git bitmiyor çünkü.

    Ayrıca özellikle istanbulparkta abs nin pek devreye girmediğini göreceksiniz. Pist asfaltı çok iyi tutuyor. Oradaki limitleri gerçek hayatta denemenizi tavsiye etmem ama aracı görmüş olursunuz. Ayrıca pist organizasyonlarında asıl keyif piste çıkmaktan ziyade padok alanında vs gezmektir.
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    İ20 ile girmişti biri videoda var frenlerin ısındığını söylemişti

    Sana etki lastiklere olacaktır eski kastiğin varsa onlarla girmeyi deneyebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rahatlıkla çıkabilirsin, arabandan falan soğumuyorsun çünkü seanslarda bir sürü 90-130hp arası araçla gazlıyorsun zaten. Megane Rs Type r gibi araçlarda oluyor ama yarısı pistte araba kullanmayı bilmiyor, düzlüğe çıkıp basıyorlar, 2015te 122hp manuel Scirocco ile 2 tur atmıştım, 2 katım güçteki bazı araçlardan hızlıydım tur zamanı olarak, müthiş de keyifliydi.

    İki konu sıkıntı yaratacak, birincisi ön lastikleri yememen lazım, eğer çok ön lastiklere abanırsan kenarları cidden fazla aşınıyor, diğeri de arabanda varmı varsa ne kadar korumacı çalışıyor bilmiyorum ama ESP. Eğer kapanmıyorsa sıkılmaya hazır ol çünkü orada güçsüz araçta alacağın en büyük keyif limiti sürekli aşan, önden arkadan kayan arabayı hele ki 8. virajda kontrol etme zevki, eğer bunu ESP sürekli senin yerine yapıyorsa 2. turu atasın gelmiyor. Scirocco'dan bir sene önce de Golf 7 140hp tsi ile girmiştik, 3. turda hafif yağış başladı ve Golfün o berbat ESPsi herşeyi katletti. Böyle bir Esp'li aracım olsa yeminle sigortayı sökerim, yemişim Abs'yi çalışmasın.

    Frenleri çok düşünme, tahmin ettiğin kadar ısınmıyor ve aşınmıyor tabi iyi durumda olduklarını düşünüyorum. Aracının gücü yüksek olsaydı durum farklı olurdu ama sürekli limit fren yaparsan tüterler. Seans sonunda da ön jantların simsiyah oluyor eğer yumuşak bir balatan varsa. Başlamadan önce lastik basınçlarını önerilenin 2-3 psi altına ayarla, ilk turdan sonra basınç yükseliyor zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 30 Ağustos 2017; 22:51:23 >




  • Lastik ve fren çok ömür kaybediyor. Leon la girilmez ne demek isteyen 70 hp 1.4 dizelle girer. Aracı tanımış olursunuz onu bunu da geçmektense Güzel çizgi tutturmaya çalışın düz yolda gücü olan geçiyor zaten ona yapacak bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Sure kasmak icin kullanılırsa tek masraf benzin + lastikler olur.

    Frenler sıkıntı yaratmaz mı hocam peki?

    Ben bizzat girdim ve sıkıntı yasamadım. Yani normal saga sola, avm ye gitmeye göre daha fazla asınacaktır ama o kadar da olsun. Pist sonucta. Araclar guclu olmadıgı icin freni o kadar kullanmıyorsunuz. Hızlanana kadar diger viraja yaklasıyorsunuz zaten.



    Ama bende lastikler resmen eridi. Fazla viraj kasmis olmamdan olabilir belki de. Her virajda ciyaklıyordu lastikler. O yuzden yeni lastik almaya yakın gitmekte fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabalarla piste isikta ilk ben kalkiyim mantigindan fazlasini goremessiniz. V6 3.0 350 hp bi araciniz olacakki o v viraja frenle girip gszla cikacaksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Rahatlıkla çıkabilirsin, arabandan falan soğumuyorsun çünkü seanslarda bir sürü 90-130hp arası araçla gazlıyorsun zaten. Megane Rs Type r gibi araçlarda oluyor ama yarısı pistte araba kullanmayı bilmiyor, düzlüğe çıkıp basıyorlar, 2015te 122hp manuel Scirocco ile 2 tur atmıştım, 2 katım güçteki bazı araçlardan hızlıydım tur zamanı olarak, müthiş de keyifliydi.

    İki konu sıkıntı yaratacak, birincisi ön lastikleri yememen lazım, eğer çok ön lastiklere abanırsan kenarları cidden fazla aşınıyor, diğeri de arabanda varmı varsa ne kadar korumacı çalışıyor bilmiyorum ama ESP. Eğer kapanmıyorsa sıkılmaya hazır ol çünkü orada güçsüz araçta alacağın en büyük keyif limiti sürekli aşan, önden arkadan kayan arabayı hele ki 8. virajda kontrol etme zevki, eğer bunu ESP sürekli senin yerine yapıyorsa 2. turu atasın gelmiyor. Scirocco'dan bir sene önce de Golf 7 140hp tsi ile girmiştik, 3. turda hafif yağış başladı ve Golfün o berbat ESPsi herşeyi katletti. Böyle bir Esp'li aracım olsa yeminle sigortayı sökerim, yemişim Abs'yi çalışmasın.

    Frenleri çok düşünme, tahmin ettiğin kadar ısınmıyor ve aşınmıyor tabi iyi durumda olduklarını düşünüyorum. Aracının gücü yüksek olsaydı durum farklı olurdu ama sürekli limit fren yaparsan tüterler. Seans sonunda da ön jantların simsiyah oluyor eğer yumuşak bir balatan varsa. Başlamadan önce lastik basınçlarını önerilenin 2-3 psi altına ayarla, ilk turdan sonra basınç yükseliyor zaten.

    sigortayı sökmeye gerek yok, yazılımsal olarak kapatılabiliyor abs ye etki etmeden




  • 207 1.4 HDI ile girdik. Geçilirken bile keyif aldım. Ama virajda ayikladiklarimiz oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Körfezde girdim arkadaşlar

    Biraz fazla abandım lasitkler haşat oldu

    Ama keyifliydi ya sevdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MalumEvinYeriniSoranAdam

    Körfezde girdim arkadaşlar

    Biraz fazla abandım lasitkler haşat oldu

    Ama keyifliydi ya sevdim

    Hocam ucret olayi nedir, nasıl oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben ciktim 2 sene oluyor,140bg astra ile ciktim. Arkadas grubuyla gitmistim,cok cok keyifli oluyor. Yaris asfaltinin farkini gorursunuz. Ben disk,balata ve lastik yemistim :).

    http://sendvid.com/enc683c9 Start finish duzlugunda 140hp astra-minimum 250hp golf gti farki ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talharo123 -- 31 Ağustos 2017; 18:47:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.