Şimdi Ara

Şuan en iyi üç 1.6 dizel motor hangisi? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
301
Cevap
2
Favori
45.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6 crdi 136 bg 260 tork

    120 blue hdi 300 tork

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    2017 doblo var şirkette kullanıyor babamlar 14 bin km oldu multi jet motor güzel revize edilmiş ama yakıtı maşallah iyi yakıyor 2004 1.9 jtd doblo muz vardı onda ki motor gibi motora hiç denk gelemedim daha.

    Yakıtı iyi yakmıyor içiyor mübarek 200 nm torku alınca yakıt kalmıyor. İstanbul dışı 100 km'de 7.5 lt ile 9.8 lt arası geziyor tüketim



    2. Sıraya CRDI'yi koyabiliriz. Torkunu MJet gibi üst devirlerde değilde alt devirlerde verdiğinden 1. Viteste harika bir gezi modu var. Pedalların hiçbirine basmadan yürüme hızında rölantide çok güzel gidiyor. Bir yeri yavaş yavaş gezerken güzel bir özellik. MJet'te bunu yapmayı başaramadım stop etmeye çalışıyor. Gerçi MJet'te 4500-5000 devirde shift up diyor devir çevirmeyi seviyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizel motorun iyisi mi olur hepsi doğa düşmanı ucubeler,Zararın neresinden dönülse kardır 2020 den sonra çoğu firma üretimi bırakıyor.
  • E.R.W. kullanıcısına yanıt
    dizel motor co2 salinimi benzinli motordan daha azdir

    fakat dizellerdeki nox gazlarini filtrelemek zor ve maliyetlidir ureticiler bu maliyetten kacmak icin hibrit motorlara yonelmislerdir egr sistemi partikul filtre sistemi bu yuzden kullanilir

    yoksa bu sisteme sahip dizel motorlarda benzinlilerde asagi yukari ayni kirletiyor dogayi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 bmw dizelinin neresi en iyi yahu en iyi 3 e bile giremez.Zf şanzımanla bile ne performans da ne tüketimde en iyi 3 te değil

    hyundai 1.6

    opel 1.6

    reno 1.6

    psa 1.6 diye gider sıralama salt motor olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyi 1.6 160 hp 380 nm tork çift turbo . Reno motorları uzun ömürlülük , hızlanma ve tasarruf hepsinin ortalamasını alınca en iyi renault

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnv_58

    En iyi 1.6 160 hp 380 nm tork çift turbo . Reno motorları uzun ömürlülük , hızlanma ve tasarruf hepsinin ortalamasını alınca en iyi renault

    iyiymis 1.6 da bundan guclu dizel uretilmedi

    sanirim hondaninki var 350 tork

    cift turbo dusuk devirlerde torkun yuzde 90 ini veriyormus 342 tork vuruyor

    cok iyi gercekten

    demekki dizelde reno 1 adim one gecti

    motor piyasasinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 0 dada wag var guclu 240 bg dizel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nfdkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: cnv_58

    En iyi 1.6 160 hp 380 nm tork çift turbo . Reno motorları uzun ömürlülük , hızlanma ve tasarruf hepsinin ortalamasını alınca en iyi renault

    iyiymis 1.6 da bundan guclu dizel uretilmedi

    sanirim hondaninki var 350 tork

    cift turbo dusuk devirlerde torkun yuzde 90 ini veriyormus 342 tork vuruyor

    cok iyi gercekten

    demekki dizelde reno 1 adim one gecti

    motor piyasasinda



    Aynen şuan en iyi 1.6 motordur kendisi reno-nissan ortaklığı ama işin %85 üstü renault tarafının diğer veriler vs. Hepsi toplanıp bölündüğünde en iyi renault motoru ortaya çıkıyor bir artısıda bu motorların başlangıc mimarisi reno f1 de kullanılan taban ve teknolojiden alınarak yapılıp geliştirilmesi .



    2.0 dizelde en iyi taraf vag grubudur dediğiniz gibi 240 bg lik motor muhteşemdir ve el bombası olan dsg işte bu motorda tam uyum sağlamakda kesinlikle öyle 1.6 larda yaşanan patlama elde kalma sorunu yoktur dsg nin sorunsuz olduğu motor 240 bg lik 2.0 lt. Lik motordur .



    Bu forumda çoğu insanlar ya marka fanatikliğinden ya sağdan soldan duyma yanlış bilgiler yada en iyi ben bilirim düşünce tarzında yorum yapıyor .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnv_58 -- 10 Ocak 2018; 1:45:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnv_58

    quote:

    Orijinalden alıntı: nfdkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: cnv_58

    En iyi 1.6 160 hp 380 nm tork çift turbo . Reno motorları uzun ömürlülük , hızlanma ve tasarruf hepsinin ortalamasını alınca en iyi renault

    iyiymis 1.6 da bundan guclu dizel uretilmedi

    sanirim hondaninki var 350 tork

    cift turbo dusuk devirlerde torkun yuzde 90 ini veriyormus 342 tork vuruyor

    cok iyi gercekten

    demekki dizelde reno 1 adim one gecti

    motor piyasasinda



    Aynen şuan en iyi 1.6 motordur kendisi reno-nissan ortaklığı ama işin %85 üstü renault tarafının diğer veriler vs. Hepsi toplanıp bölündüğünde en iyi renault motoru ortaya çıkıyor bir artısıda bu motorların başlangıc mimarisi reno f1 de kullanılan taban ve teknolojiden alınarak yapılıp geliştirilmesi .



    2.0 dizelde en iyi taraf vag grubudur dediğiniz gibi 240 bg lik motor muhteşemdir ve el bombası olan dsg işte bu motorda tam uyum sağlamakda kesinlikle öyle 1.6 larda yaşanan patlama elde kalma sorunu yoktur dsg nin sorunsuz olduğu motor 240 bg lik 2.0 lt. Lik motordur .



    Bu forumda çoğu insanlar ya marka fanatikliğinden ya sağdan soldan duyma yanlış bilgiler yada en iyi ben bilirim düşünce tarzında yorum yapıyor .

    bunlar yeni teknolojj motorlar pesinden diger markalarda devam eder en iyi dizel fakat piyasa motoru olmamis daha

    kullanan pek azdir insanlar kullandiklari motorlara yorum yapip yakit performans en iyi hangisidir onu soyluyor



    bende hdi motor iyidir diyorum suan piyasada kullanilan bu konuda yakit cekis iliskisi verimlilik hesabina gore digerlerinden verimli bahsedilen diger motorlardan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    1.6 bmw dizelinin neresi en iyi yahu en iyi 3 e bile giremez.Zf şanzımanla bile ne performans da ne tüketimde en iyi 3 te değil

    hyundai 1.6

    opel 1.6

    reno 1.6

    psa 1.6 diye gider sıralama salt motor olarak

    Neden uce giremiyor kullandiniz mi? Ayrica 1.6 dizel ve zf kombinasyonu hangi aracta var?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel denildiğinde Fransız..

    Benzinli denildiğinde Japon..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Neye göre?

    Benzinde dizelde İtalya'nın işidir.

    Tartışmasız..

    Ferrarinin aldığı ödüller ortada ,Multijet diye bir ünite var istenilen koşulları sağlıyor uzun ömür,dayanıklılık,performans,yakıt hepsini sağlıyor.
    (1,6 için özellikle)
    Multiair,Twinair ödüllü motorlar.
    Japon anca atmosferikte belki konuşur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 10 Ocak 2018; 9:58:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Neye göre?

    Benzinde dizelde İtalya'nın işidir.

    Tartışmasız..

    Ferrarinin aldığı ödüller ortada ,Multijet diye bir ünite var istenilen koşulları sağlıyor uzun ömür,dayanıklılık,performans,yakıt hepsini sağlıyor.
    (1,6 için özellikle)
    Multiair,Twinair ödüllü motorlar.
    Japon anca atmosferikte belki konuşur.

    Japonun yaptığı neredeyse her içten yanmalı motor komando gibidir limitleri zorlarsın sıkıştırırsın.. Motorun başına hersey gelir.. ama hala sana bir şeyler sağlamak için vardır emir bekler.. Koltuk deynekli gazi olur derinin altındaki kemik görünür yine emir bekler.. Japon motorları ölmez şehit olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arian Galatian -- 10 Ocak 2018; 10:58:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Neye göre?

    Benzinde dizelde İtalya'nın işidir.

    Tartışmasız..

    Ferrarinin aldığı ödüller ortada ,Multijet diye bir ünite var istenilen koşulları sağlıyor uzun ömür,dayanıklılık,performans,yakıt hepsini sağlıyor.
    (1,6 için özellikle)
    Multiair,Twinair ödüllü motorlar.
    Japon anca atmosferikte belki konuşur.





  • https://youtu.be/IWzAEPZ760k

    cok guldum

    aynen boyle hundai toyota honda orta segmentleri hep boyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    İtalyadan güzel motorlar çıkmıştır ve çıkacaktır ama bu japona çamur atılarak yapılmaz, haklıyken haksız duruma düşersin. Multair arızaları ortada, Honda'nın 30 yıllık vtec'i ortada, diğer japon markaların değişken subap zamanlama sistemlerini sağlamlığı ortada. Adamların hiçbir mekanik ünitesi tek bir kronik arıza çıkarmıyor. Turbo motorları da harika japonların tek tek örnek vermeme gerek yok, bilgisayar elinin altında. Alfa'nın sesi ve arıza çıkarması ile meşhur boxer veya sıralı twincam motorlarına gireyim mi? Fakat aynı zamanda muhteşem Busso V6 motorları da vardı.

    Bu konuda kim hangi ülkenin motor tiplerini kalitesini savunup diğerini gömerse haksız duruma düşer. Japonlarında İtalyan'larında kendi ekolü var ve bu ekol doğrultusunda hepsi gayet başarılı motorlar üretiyorlar.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Multiair arızalarımı?

    Yaklaşık 1 seneye yakın 500x 1,4 multiair kullandım bakımları dışında servise bile uğratmadı.Çoğu benzinlinin de canını okur.

    Elinizde belge,kanıt varmı Multiair motorların arızalı olduğuna dair.

    Ki bu motorlar Jeep,Alfa,Dodge vs kullanıyor..

    Japonada çamur attığımı belirtmissin.Yazdıklarımından çamur olan kısmı cevap olarak atarmısın.Nasıl çamurlamışım .Ne yazmışım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 10 Ocak 2018; 15:51:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Elimde Fiat grubundan onaylı resmi evrak maalesef bulunmamakta. Fakat google'a "multiair failure" yazarsan, çıkan yüzlerce dökümanı, konuyu görürsün. Benim de bildiğim bir aracın (2011 Giulietta) MA ünitesi bozuldu ve o dönem indirimle 2500tl civarı bir fiyatla değişti. Dünyada sadece senin 500x aracın yok ve senin durumundaki gibi 1 sene de kullanılıp satılmıyor bu araçlar, nasıl BMW'de kronik bir Vanos arızası varsa, multiair ünitesi gayet sorun çıkarabiliyor.

    Yazdığın şey ortada, "japon anca atmosferikte o da belki konuşur." Böyle birşey yok, muhteşem japon yapımı motorlar var, sadece atmosferik veya turbo benzinli değil, sadece performans veya ekonomi motoru olarak değil, başarısı herkesin malumu hybrid motorlar da var. Bunun burada oturup tartışmasını yapmak bile manasız. Nasıl birisi çıkar İtalyanlar anca dizelde belki konuşur dese bu tepkisi vereceksem, japon motorları için de veririm. Burada rus yapımı veya hindistan yapımı motorları konuşmuyoruz, italyan ve japon motorları söz konusu, ikisinin de kendi ekolünde ve tarzında gayet efsane örnekleri var, çıkıp birini diğerine üstün kılmaya çalışmak polemikten başka bişey doğurmaz, bu kadar basit.




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Hybridin nesi başarı?

    Bunlar dizel,benzin gibi değişkenlik sağlayan bir ünite değil.

    Her marka hybridde iyi bir AR-GE ile aynınyere ulaşır.

    Aklın sıra bana felsefe yapmaya çalışıyorsun..

    Japonların bir numaralı markası Toyota'yı örnek verirsek 90hplik 1,4dıd mi büyük bir başarı ? 1,33life mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.