Şimdi Ara

Şuan en iyi üç 1.6 dizel motor hangisi? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
301
Cevap
2
Favori
45.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kuzenin bu sene aldığı 308 120 hp Blue hdi aisin şanzıman aracını yaklaşık 50 km kadar kullanmıştım.Yorumlarda ki Rafine pürüzsüz deyimine sonuna kadar katılıyorum.Motorun şanzımanla uyumu çok iyi akıcı.Tüketim olarak da savurgan değil.

    Şimdi 308'de 92 HP'nin yerini alan blue hdi 100 beygirin gidişini merak etmiyor değilim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben hdi motoru antalya anamur yolunda anladim iyi oldugunu git gel yaptim o berbat yolda 115 bg e hdi ile onasil tirmanistir oyle 1500 kg arac 3 kisiyiz rampa istiyo arac duz yolda gider gibi cikiyor ilk bastan yorarim arabayi dedim buralarda bmw 520 epey arkadan takip etti cok cok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Kuzenin bu sene aldığı 308 120 hp Blue hdi aisin şanzıman aracını yaklaşık 50 km kadar kullanmıştım.Yorumlarda ki Rafine pürüzsüz deyimine sonuna kadar katılıyorum.Motorun şanzımanla uyumu çok iyi akıcı.Tüketim olarak da savurgan değil.

    Şimdi 308'de 92 HP'nin yerini alan blue hdi 100 beygirin gidişini merak etmiyor değilim.

    benzinlinin birtik ustu oyle icine binince dizelmi benzinlimi anlamassin devirlenirken biraz belli ediyor 2 ile 3 arasi viteslerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda' nin 120 Bg dizeli ve Peugeot'un 120'lik motorunu En ön siraya koyarim..Hem performansli hemde az yakan motorlar..



    Bu motorlar performans ve yakit tuketimi harmanligi adina cok iyi..



    Opel Astra 136 Bg ve Megane 130 Bg , Hyundai 136 Bg diger siralari alir..



    Diger motorlar daha performansli olabilir ancak yakit tuketimleri daha fazla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pejo 2.2 e hdi mrrak eder dururum 204 bg 400 tork

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nfdkurt

    pejo 2.2 e hdi mrrak eder dururum 204 bg 400 tork

    450 tork

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hdi bu konuda 10 numara 5 yıldız
  • e-hdi 68-92 ve bluehdi kullandım

    68 ve 92 liklerin tüketim efsane.Yukarıda arkadaşın yazdığı mantıklı geldi.Araç ilk kalkış ve kısa süreli gidişlerde yüksek tüketim olmuyor.68 ve 92 likte 5 li değer görmedim.4,5 uzun süreli tüketim.

    Bluehdi çok çok iyi motor.Sessiz güçlü ve tam otomatik şanzımana rağmen tüketim e-hdi den 1 lt fazla.Hem güç hemde aracın ağırlığını ve tam otomatik şanzımanlı hesaba katarsak gayet iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    e-hdi 68-92 ve bluehdi kullandım

    68 ve 92 liklerin tüketim efsane.Yukarıda arkadaşın yazdığı mantıklı geldi.Araç ilk kalkış ve kısa süreli gidişlerde yüksek tüketim olmuyor.68 ve 92 likte 5 li değer görmedim.4,5 uzun süreli tüketim.

    Bluehdi çok çok iyi motor.Sessiz güçlü ve tam otomatik şanzımana rağmen tüketim e-hdi den 1 lt fazla.Hem güç hemde aracın ağırlığını ve tam otomatik şanzımanlı hesaba katarsak gayet iyi

    genelde suyla sogutmali intercooler ve dikkat ettigim yag filrtesinin altinda arac yagini havayla sogutmak icin bile pekek kanalli sistem koymuslar ugrasmis adamlar yag hararet gostergesi bile koymuslar araca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar tork ve bg gücü tek başına pek bir anlam ifade etmiyor bence aracın aerodinamiği,mimarisi,motor kasa uyumu ve şanzımanı gibi bir çok faktör var 110 bg lik bir aracın çekişi ve atikliği 130 bg lik bir araçtan daha iyi olabilirmi bizzat test edince olur diyorsun
  • astra 1.6 bi turbo cdti 160 ps.. 9 ileri şanzımanıyla hondanın 1.6 160 ps dizeli sonrasında renault un 1.6 160 ps energy dizeli..
  • olayı daha basitleştirersek siz olsanız golf tdi 116 bg mi astra 136 bg mi alırsınız ikisinide test etmiş biri olarak tdi motor aynı işi belkide daha iyisini çıkarıyor nereye gitti 20 bg fark ha bu bir araç için sıra beklemeyide gerektirmez:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasua85 -- 9 Ocak 2018; 0:20:38 >
  • Opel CDTI 1.6 160HP

    Renault DCI 1.6 160HP

    PSA 1.6 HDI
  • jasua85 J kullanıcısına yanıt
    Hocam çok desteksiz sallıyorsun. Golf 110 tdi dsg vs Astra 136 cdti at6 yaptık. Hatta YouTube a ekledim. Ararsan bulursun.



    DSG daha hızlı bir şanzıman olmasına rağmen Astra içinden geçiyor Golfün. Plaka yı bile Zor görüyor golf. İki araç ta manuel olsa fark daha da fazla olurdu. Golf 110 ile 115 hp arasında fark yok denecek kadar az.

    1.6 tdi ın 1.6 cdti dan üstün yönü yok. Sadece şehir içinde yarım lt az yakıyor o kadar. Bu kadar vw fanlığı sağlığa zarar benden söylemesi.


    Sen golf teki tork patlamasına aldanma. Golf dsg ye rağmen gitmiyor.


    Peder beyde 105lik golf tdi vardı. Satıp otomatik 136 Astra k aldık. Oda senin gibi '' golf sanki daha iyi gidiyor '' diyordu. Ama vs de öyle olmadığını gördü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24. -- 9 Ocak 2018; 3:56:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neye gore en iyi?



    "Anneni mi daha cok seviyorsun, babani mi ?"

    "Duruma gore degisir"





    Bu soruda ona benzemis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    imzamdaki motor ile dün 925 km yol yaptım, nice audi a3'ler, 1.16D'ler, TSI fındık motorlar tokadımı yemiştir..

    PSA motor üreticilerine saygı ve selam olsun..

    siz onlara tokat atarken acaba onlar sizinle aynı ruh halindemiydiler.

    şuan 1 serisi kullanıyorum keşke bana denke gelseydiniz.

    bakardık kim kimin plakasını okuyor.

    sizinle uğraşmamışlardır kısaca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    imzamdaki motor ile dün 925 km yol yaptım, nice audi a3'ler, 1.16D'ler, TSI fındık motorlar tokadımı yemiştir..

    PSA motor üreticilerine saygı ve selam olsun..

    siz onlara tokat atarken acaba onlar sizinle aynı ruh halindemiydiler.

    şuan 1 serisi kullanıyorum keşke bana denke gelseydiniz.

    bakardık kim kimin plakasını okuyor.

    sizinle uğraşmamışlardır kısaca.

    1 serisi ?motor bilgisi filan yokmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_

    Dizel = Fiat.



    Common Rail yakıt püskürtme sistemini icat edip Bosch'a satan firma Fiat'tır. Diğer bütün firmalar sistemi Bosch'tan satışından sonra alıp değişik isimlerle ( Cdi, tdi, dci, tdci, cdti) kullanmaya başlamıştır.



    Zamanında Common Rail sistemli ilk motorda UniJet (JTD) olmuştur. JTD'nin geliştirilmesiyle de MultiJet motorlar çıkmıştır.



    Kısaca ilk üçe yazdığınız motorların üretilmesini sağlayan firma Fiat olduğundan 1. Sırada MultiJet olmalı.



    2'den sonraki sıralama değişebilir.

    Bahsettiğiniz teori malesef yanlış. Sistemi ilk çıkaran en iyisini yapacak diye birşey yoktur.
    Örnekleride bir çok yerde vardır.
    Mesela; İlk cep telefonu ericsondu fakat sonradan samsung ve iphone daha işlevsel, dayanıklı, teknolojik olarak üstün cihazlar çıkarmıştır.




  • Benim kullandığım motorlardan en pürüzsüz en güzel devirleneni 1.6 crdi 136 lık accent blue idi. Beklediğimden çok daha iyi bulmuştum o motoru.

    Güç olarak da özellikle üst hız ve yüksek devirlerde opelin 1.6 cdti motoru çok iyiydi. 1600 kiloluk eski kasa insigniada kullandım ve 120 ile 180 arası hızlarda 2.0 motorlara yakın hissettiriyordu.

    Ek olarak belirteyim 1.6 bluehdi motoru da kullandım. Tamam tüketimi bahsettiğim motorlardan daha iyi ama şahsen üstteki iki motordan da daha başarısız olduğunu düşünüyorum.Hem ses hem de performans olarak.
  • 1.6 i-DTEC 160 PS CR-V motoru çok iyi diyen olmuş. Hem rakiplerinin daha düşük beygirli motorları ondan daha iyi performansa sahip hem de aracı karışık tüketimde 8’in altına indiremiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.