Şimdi Ara

subaru ımpreza 1.5awd

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
4
Favori
4.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar bu aracın yakıt tüketimi nedir bazılar lpg de 25 kuruş diyo şeh,r dışı bazılar 18 kuruş net bi cavap alamadım yardımcı olacak arkadaş varmı



  • 4x4 subarunun 35 kuruş yakacağı kanatindeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    4x4 subarunun 35 kuruş yakacağı kanatindeyim
    1 yıllık 2008 model 1.5 AWD tecrübesi ile ;

    şehir dışı (Ankara-Adana arası) Cruise %80 aktif halde ortalama 100km/h sabit hızda 481km de tekrar dolumda 88tl lpg alarak 18. kuruş

    Ankara şehir içi trafiğinde 1 yıldır her hafta denenen ortalama 50tl LPG ile ortalama 215km (sakin kullanımda) 23. kuruş

    Kış ayında en soğuk havalarda 50 tl LPG ile ortalama 190km (normal kullanımda) 26. kuruş

    Fotoğraf Ankara'da km sıfırlanarak Adana'ya ortalama 30km kala çekilmiştir.

    Uzun yolda 100km sabit hızla ortalama 5.2 lt benzin tüketimini gösterir.


     subaru ımpreza 1.5awd



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 24 Ağustos 2014; 20:36:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    1 yıllık 2008 model 1.5 AWD tecrübesi ile ;

    şehir dışı (Ankara-Adana arası) Cruise %80 aktif halde ortalama 100km/h sabit hızda 481km de tekrar dolumda 88tl lpg alarak 18. kuruş

    Ankara şehir içi trafiğinde 1 yıldır her hafta denenen ortalama 50tl LPG ile ortalama 215km (sakin kullanımda) 23. kuruş

    Kış ayında en soğuk havalarda 50 tl LPG ile ortalama 190km (normal kullanımda) 26. kuruş

    Fotoğraf Ankara'da km sıfırlanarak çekilmiştir.
    Uzun yolda 100km sabit hızla ortalama 5.2 lt benzin tüketimini gösterir.
    (Adana'ya ortalama 30km kala çekilmiştir)

     subaru ımpreza 1.5awd

    Bu değerler gerçekmi?? Halk arasında subarular 35 kurustan aşağı yakmaz dedikoduları var sonuçta 4 çeker...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    1 yıllık 2008 model 1.5 AWD tecrübesi ile ;

    şehir dışı (Ankara-Adana arası) Cruise %80 aktif halde ortalama 100km/h sabit hızda 481km de tekrar dolumda 88tl lpg alarak 18. kuruş

    Ankara şehir içi trafiğinde 1 yıldır her hafta denenen ortalama 50tl LPG ile ortalama 215km (sakin kullanımda) 23. kuruş

    Kış ayında en soğuk havalarda 50 tl LPG ile ortalama 190km (normal kullanımda) 26. kuruş

    Fotoğraf Ankara'da km sıfırlanarak çekilmiştir.
    Uzun yolda 100km sabit hızla ortalama 5.2 lt benzin tüketimini gösterir.
    (Adana'ya ortalama 30km kala çekilmiştir)

     subaru ımpreza 1.5awd

    Bu değerler gerçekmi?? Halk arasında subarular 35 kurustan aşağı yakmaz dedikoduları var sonuçta 4 çeker...

    Alıntıları Göster
    Hocam yukarıdaki araç yeni belki o daha iyi sonuçlar almış olabilir.Forumun bir subaru konusu vardı sayfalarca konuşulmuş o konuyu arayınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower
    Bu değerler gerçekmi?? Halk arasında subarular 35 kurustan aşağı yakmaz dedikoduları var sonuçta 4 çeker...



    Ankara'daysanız buyrun müsait bir zamanda deneme yapabiliriz.

    Bizim halkımız kullanmadığı herşey hakkında yorum yapma konusunda uzmandır.

    Benzin'de Toyota Corolla 1.6 otom. normal kullanımda şehir içi nasıl 30-35 kuruş ortalama yakıyorsa bu ondan daha az yakıyor.

    Sürekli simetrik 4 çeker ve nispeten rakiplerinden daha ağır bir otomobil (bu nedenle olsa gerek süspansiyon konforu sınıfının üstünde)

    Geçen yıl mart ayında yeni çıkan 2013 model yeni kasa Auris 1.33 life aracı sıfır alıp 3 ay sonra

    Subaru Impreza 1.5 AWD kullanıp aradaki ciddi farkı gördüğüm için daha 4500km deyken Auris'i sattım bunu aldım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 24 Ağustos 2014; 20:48:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower
    Bu değerler gerçekmi?? Halk arasında subarular 35 kurustan aşağı yakmaz dedikoduları var sonuçta 4 çeker...



    Ankara'daysanız buyrun müsait bir zamanda deneme yapabiliriz.

    Bizim halkımız kullanmadığı herşey hakkında yorum yapma konusunda uzmandır.

    Benzin'de Toyota Corolla 1.6 otom. normal kullanımda şehir içi nasıl 30-35 kuruş ortalama yakıyorsa bu ondan daha az yakıyor.

    Sürekli simetrik 4 çeker ve nispeten rakiplerinden daha ağır bir otomobil (bu nedenle olsa gerek süspansiyon konforu sınıfının üstünde)

    Geçen yıl mart ayında yeni çıkan 2013 model yeni kasa Auris 1.33 life aracı sıfır alıp 3 ay sonra

    Subaru Impreza 1.5 AWD kullanıp aradaki ciddi farkı gördüğüm için daha 4500km deyken Auris'i sattım bunu aldım..

    Alıntıları Göster
    Şu 4x4 fazla yakar hurafisini kim uydurduysa bulup dövmek istiyorum. sürekli 4 çeker aracın 2 tekeri boşa dönmüyor ya? o da arabayı itiyor bre cahil... Sürekli 4x4 olmasının yakıt tüketimine etkisi, aktarma sırasındaki sürtünmeden dolayı olsa olsa %10 olur 20 kuruş yakacaksa 22 yakar, 35 yakmaz.

    Bende 2006 Impreza 2.0r var şehir dışı 22 kuruş şehir içi de 25-26 kuruş civarı yakıyor. Tabi kuruşla konuşmak yanlış. Ankara'da LPG ucuz 2.53 şu anda, Pocell benzeri kartlarla 2.40a almak mümkün. O yüzden litre bazında konuşursam şehir içi 11, şehir dışı 8-9 litre yakıyor 100km de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilteris_ -- 24 Ağustos 2014; 21:00:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Şu 4x4 fazla yakar hurafisini kim uydurduysa bulup dövmek istiyorum. sürekli 4 çeker aracın 2 tekeri boşa dönmüyor ya? o da arabayı itiyor bre cahil... Sürekli 4x4 olmasının yakıt tüketimine etkisi, aktarma sırasındaki sürtünmeden dolayı olsa olsa %10 olur 20 kuruş yakacaksa 22 yakar, 35 yakmaz.

    Bende 2006 Impreza 2.0r var şehir dışı 22 kuruş şehir içi de 25-26 kuruş civarı yakıyor. Tabi kuruşla konuşmak yanlış. Ankara'da LPG ucuz 2.53 şu anda, Pocell benzeri kartlarla 2.40a almak mümkün. O yüzden litre bazında konuşursam şehir içi 11, şehir dışı 8-9 litre yakıyor 100km de.

    Hocam şu anda şaşkınım :) bu 2.0r lerin tutulanı edeni ne dir biraz bilgi verirmisiniz babama derhal poloyu sattırıp almayı zorlayacam bide varex attınmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Şu 4x4 fazla yakar hurafisini kim uydurduysa bulup dövmek istiyorum. sürekli 4 çeker aracın 2 tekeri boşa dönmüyor ya? o da arabayı itiyor bre cahil... Sürekli 4x4 olmasının yakıt tüketimine etkisi, aktarma sırasındaki sürtünmeden dolayı olsa olsa %10 olur 20 kuruş yakacaksa 22 yakar, 35 yakmaz.

    Bende 2006 Impreza 2.0r var şehir dışı 22 kuruş şehir içi de 25-26 kuruş civarı yakıyor. Tabi kuruşla konuşmak yanlış. Ankara'da LPG ucuz 2.53 şu anda, Pocell benzeri kartlarla 2.40a almak mümkün. O yüzden litre bazında konuşursam şehir içi 11, şehir dışı 8-9 litre yakıyor 100km de.

    Hocam şu anda şaşkınım :) bu 2.0r lerin tutulanı edeni ne dir biraz bilgi verirmisiniz babama derhal poloyu sattırıp almayı zorlayacam bide varex attınmı

    Bendeki araç station wagon, benim kasa ölü kasa diye geçer :)

    Zaten 2.0r 2006 2007 de hawkeye olarak bilinen kasada sedan ve sw olarak , 2008-2009 yılındaki yeni kasada ise hb olarak var türkiyede.

    2006-2007 modeller 27-35 arası satılıyor. STI Body kit jant seti vs extra donanımlı araçlara 35-40 arası istiyorlar, bence verilmez. O para veriliyorsa 2003 WRX alınır 230hp 0-100 5.8 sn asfalt kazıya kazıya gidilir :) Yalnız body kiti spoileri olmayan 2.0r sedanlar da arkadan çok tipsiz duruyor kel gibi. Ben de modifiye sevmediğim için sportwagonu aldım arkadan da gayet spor bir hatchback gibi duruyor bence.

    Yalnız manuel alacaksanız bun araçlar biraz sert. 4x4 olduğu için ortadaki viskozlu diferansiyel ve aktarmalarda zamanla boşluklar olabiliyor debryajı sert bırakırsanız motorun da gücüyle araba zıplayabiliyor. Ben tam otomatik yağ gibi akan hondadan buna geçince debryaja alışmam bi 3-4 ay sürdü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Şu 4x4 fazla yakar hurafisini kim uydurduysa bulup dövmek istiyorum. sürekli 4 çeker aracın 2 tekeri boşa dönmüyor ya? o da arabayı itiyor bre cahil... Sürekli 4x4 olmasının yakıt tüketimine etkisi, aktarma sırasındaki sürtünmeden dolayı olsa olsa %10 olur 20 kuruş yakacaksa 22 yakar, 35 yakmaz.

    Bende 2006 Impreza 2.0r var şehir dışı 22 kuruş şehir içi de 25-26 kuruş civarı yakıyor. Tabi kuruşla konuşmak yanlış. Ankara'da LPG ucuz 2.53 şu anda, Pocell benzeri kartlarla 2.40a almak mümkün. O yüzden litre bazında konuşursam şehir içi 11, şehir dışı 8-9 litre yakıyor 100km de.

    Hocam şu anda şaşkınım :) bu 2.0r lerin tutulanı edeni ne dir biraz bilgi verirmisiniz babama derhal poloyu sattırıp almayı zorlayacam bide varex attınmı

    Bendeki araç station wagon, benim kasa ölü kasa diye geçer :)

    Zaten 2.0r 2006 2007 de hawkeye olarak bilinen kasada sedan ve sw olarak , 2008-2009 yılındaki yeni kasada ise hb olarak var türkiyede.

    2006-2007 modeller 27-35 arası satılıyor. STI Body kit jant seti vs extra donanımlı araçlara 35-40 arası istiyorlar, bence verilmez. O para veriliyorsa 2003 WRX alınır 230hp 0-100 5.8 sn asfalt kazıya kazıya gidilir :) Yalnız body kiti spoileri olmayan 2.0r sedanlar da arkadan çok tipsiz duruyor kel gibi. Ben de modifiye sevmediğim için sportwagonu aldım arkadan da gayet spor bir hatchback gibi duruyor bence.

    Yalnız manuel alacaksanız bun araçlar biraz sert. 4x4 olduğu için ortadaki viskozlu diferansiyel ve aktarmalarda zamanla boşluklar olabiliyor debryajı sert bırakırsanız motorun da gücüyle araba zıplayabiliyor. Ben tam otomatik yağ gibi akan hondadan buna geçince debryaja alışmam bi 3-4 ay sürdü.

    Hımm teşekkürler hocam..benimde istediğim sti body kitli spoilerli olanlar diğerleri dediğiniz gibi tipsiz duruyor..kaputunda falan meşhur subaru havalandırması olacak :)) ama wrx ler fazla yakar 50-60 kurus yakar 2.0r daha mantikli gibi :)




  • .mpower kullanıcısına yanıt
    2.0r tam orta karar bir araç, hem lpg ile çok fazla sorunu yok, normal bir atmosferik araçla aşağı yukarı aynı yakıyor, hem de trafikte gezen standart arabaların çoğundan daha performanslı, agresif kullanmadığınızda ekonomikdir, agresifleşmek istediğinizde de altınızda 160hp vardır :) Aslında oynanmamış bir WRX in yakıt tüketimi basmadığınız sürece 2.0r ile aynı ama o araçla basmadan durmak çok zor ve LPG takılınca da yazık oluyor.

    Subarunun Dez avantajları:

    Ağır bakımlar cidden ağır. Triger + baskı balata değişimi 2000 lirayı buluyor.
    Sensör arızası olursa çok pahalı, maf sensörü 1300 lira, oksijen sensörü 650 lira gibi
    Ateşleme Bobin'i gibi 100-150bin km de bir değişecek parçalar da 1000tl nin üzerinde.
    2.0 oldugu için vergisi yıllık 1080tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilteris_ -- 24 Ağustos 2014; 23:07:39 >
  • Takip.
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    Dez avantajları gerçekten fenaymış neyse bi düşünelim çok teşekkürler hocam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    Dez avantajları gerçekten fenaymış neyse bi düşünelim çok teşekkürler hocam :)
    Takip. Ön yargıların kırılmasına neden olabilecek bir konu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Takip. Ön yargıların kırılmasına neden olabilecek bir konu.

    Alıntıları Göster
    Sadece dezavantaj yazıp korkutmayalım, avantajlarını da yazalım;

    - Muazzam bir denge ve yol tutuş. Virajda arabanın sınırlarını zorlamak istiyor insan. Trafik yoksa yonca kavşaklardaki dönüşlere frene değil gaza basark girebilirsiniz.

    - Karda kışta çamurda 2WD araç sahiplerinin çektiği kepazelik sizin eğlenceniz olur. Doğal afet olsun diye Mikail'e dua edersiniz :P Aman yokuşta durmayım tekrar kalkamam gibi bir derdiniz asla olmaz. Yerde 20 cm kar varken yolda kalanlar zinciri olan taksi tutup evine giderken siz evden kameranızı alıp boş pazar yeri aramaya çıkarsınız.

    - Bakımları eksik olmayan bir subaru boxer motor, LPG takılmadığı sürece motordan yana sıkıntı çıkarmaz. Amerikada 500bin mil giden, 1 milyonu zorlayanlar var.http://www.subaru.com/LoveEveryMile.html

    - Kaliteli LPG kiti + doğru montaj ile benzinli kadar olmasa da motor ömrü iyidir.

    - Ufak bir egzoz modifiyesi ile çok acayip motor sesi duymak mümkün. Çevreyi rahatsız edecek düzeyde olanlara karşıyım. Benim araçta eski sahibinin taktığı Prodrive egzoz var, orta susturucu da iptal edilmiş. Sokak arasında gece vakti gazlamadığım için kimseden şikayet duymadım şu ana dek. Bunu yaparsanız küfür yersiniz.

    - Çarpışma testlerinde kötü notu yoktur.http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/impreza/2006

    - İç mekan sadedir, çoğu kişi beğenmez ama, 2006 2007 kasada ön göğüste sert plastik yoktur. Direksiyon ve vites topuzu deridir. Koltuk döşemeleri çok kalite ve koltuklar rahattır. 2008 de çıkan kasada ucuza kaçmışlar rekabet edebilmek için.

    - Tam bağımsız süspansiyon süstemi ile sürüş konforu sınıfındaki çoğu araçtan iyidir.

    Çoğu insan subaru lafını duyunca -rally şampiyonalarından kulak aşinalığı olsa gerek- ya da görünce normalin üzerinde ilgi gösteriyor araca. 30bin liralık golfe kimse dönüp bakmazken subaru'nun sahibine gelip sorular sorar. Klişe, "benzini içiyodur b"u muhabbeti yapar yaktı değerlerini duyunca da inanmaz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Sadece dezavantaj yazıp korkutmayalım, avantajlarını da yazalım;

    - Muazzam bir denge ve yol tutuş. Virajda arabanın sınırlarını zorlamak istiyor insan. Trafik yoksa yonca kavşaklardaki dönüşlere frene değil gaza basark girebilirsiniz.

    - Karda kışta çamurda 2WD araç sahiplerinin çektiği kepazelik sizin eğlenceniz olur. Doğal afet olsun diye Mikail'e dua edersiniz :P Aman yokuşta durmayım tekrar kalkamam gibi bir derdiniz asla olmaz. Yerde 20 cm kar varken yolda kalanlar zinciri olan taksi tutup evine giderken siz evden kameranızı alıp boş pazar yeri aramaya çıkarsınız.

    - Bakımları eksik olmayan bir subaru boxer motor, LPG takılmadığı sürece motordan yana sıkıntı çıkarmaz. Amerikada 500bin mil giden, 1 milyonu zorlayanlar var.http://www.subaru.com/LoveEveryMile.html

    - Kaliteli LPG kiti + doğru montaj ile benzinli kadar olmasa da motor ömrü iyidir.

    - Ufak bir egzoz modifiyesi ile çok acayip motor sesi duymak mümkün. Çevreyi rahatsız edecek düzeyde olanlara karşıyım. Benim araçta eski sahibinin taktığı Prodrive egzoz var, orta susturucu da iptal edilmiş. Sokak arasında gece vakti gazlamadığım için kimseden şikayet duymadım şu ana dek. Bunu yaparsanız küfür yersiniz.

    - Çarpışma testlerinde kötü notu yoktur.http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/impreza/2006

    - İç mekan sadedir, çoğu kişi beğenmez ama, 2006 2007 kasada ön göğüste sert plastik yoktur. Direksiyon ve vites topuzu deridir. Koltuk döşemeleri çok kalite ve koltuklar rahattır. 2008 de çıkan kasada ucuza kaçmışlar rekabet edebilmek için.

    - Tam bağımsız süspansiyon süstemi ile sürüş konforu sınıfındaki çoğu araçtan iyidir.

    Çoğu insan subaru lafını duyunca -rally şampiyonalarından kulak aşinalığı olsa gerek- ya da görünce normalin üzerinde ilgi gösteriyor araca. 30bin liralık golfe kimse dönüp bakmazken subaru'nun sahibine gelip sorular sorar. Klişe, "benzini içiyodur b"u muhabbeti yapar yaktı değerlerini duyunca da inanmaz :)

    Alıntıları Göster
    hocam ankarada olsam denemeye gelirdim takasa girmeyi düşünüyorum clio ile 2007 bir subaru var ancak yakıt ve parça çok kafamı karıştırıyo subaruyu kaç seneden beri düşünüyorum bakalım kısmet olucakmı bilmiyorum ama tüp takılalı araça baya olmuş araç 120 binde motor bi sıkıntı varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evocu

    hocam ankarada olsam denemeye gelirdim takasa girmeyi düşünüyorum clio ile 2007 bir subaru var ancak yakıt ve parça çok kafamı karıştırıyo subaruyu kaç seneden beri düşünüyorum bakalım kısmet olucakmı bilmiyorum ama tüp takılalı araça baya olmuş araç 120 binde motor bi sıkıntı varmı

    Alıntıları Göster
    Şu aralar 25.000-33.000 civarı araba bakıyordum. Şans eseri bu konuya denk geldim ve subaru çok ilgimi çekti, özellikle sizin yazdıklarınızdan sonra ilteris_.

    Avantaj kısmı beni çok cezbetti açıkçası, ankara dikmen'de oturduğumdan 2. nolu avantaj ilgi çekici. LPG takılmamış ve kazasız bir tane bulabilirsem aradığım markaların arasına soktum hemen, teşekkürler :).
    Tek sıkıntı yedek parça ve bakımlar gibi görünüyor benim açımdan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NPC

    Şu aralar 25.000-33.000 civarı araba bakıyordum. Şans eseri bu konuya denk geldim ve subaru çok ilgimi çekti, özellikle sizin yazdıklarınızdan sonra ilteris_.

    Avantaj kısmı beni çok cezbetti açıkçası, ankara dikmen'de oturduğumdan 2. nolu avantaj ilgi çekici. LPG takılmamış ve kazasız bir tane bulabilirsem aradığım markaların arasına soktum hemen, teşekkürler :).
    Tek sıkıntı yedek parça ve bakımlar gibi görünüyor benim açımdan.

    Alıntıları Göster
    aynen hocam yedek parça ve bakımlar birde yakıt çok kafamı karıştırıyo herkes farklı birşey söylüyo yakıt hakkında salı yada çarşamba arabaya bakmaya gidicam artık bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evocu

    aynen hocam yedek parça ve bakımlar birde yakıt çok kafamı karıştırıyo herkes farklı birşey söylüyo yakıt hakkında salı yada çarşamba arabaya bakmaya gidicam artık bakalım

    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-sahibinden.2007.model119000.km-lpgli-impreza-son-fiyattttttt-173521007/detay/ araç bu arkadaşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evocu

    aynen hocam yedek parça ve bakımlar birde yakıt çok kafamı karıştırıyo herkes farklı birşey söylüyo yakıt hakkında salı yada çarşamba arabaya bakmaya gidicam artık bakalım

    Alıntıları Göster
    Bu yedek parça ve bakım konusu benide düşündürüyordu bir zamanlar. Taki Toyota ile aralarındaki konfor ve yol tutuş farkını görene kadar.
    Aralarındaki ciddi sürüş zevkini söylemeye gerek bile yok. Fakat alıp 1 yıl kullandıktan sonra tüm bu düşündüklerimin yersiz olduğunu anladım.
    Günümüzde Subaru için parça ve bakım konusunda özellikle İstanbul - Ankara - Bursa - Antalya gibi büyük illerde asla sıkıntı yok.
    Boxer Motorun muhteşem homurtusuna ve pürüssüz devirlenişine kapılmazsanız yakıt tüketimide çok iyi düzeyde.

    Gerisi bu dünyaya 1 kez geldiğinizi düşünmekle alakalı




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.