Şimdi Ara

SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
3
Favori
14.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Muhteşem araç ve rezalet CVT...Subaru sayfasında CVT'yi öven birçok argüman ve metaryele yer vermiş ancak bu şanzımandan artık vazgeçmeliler...

    Bi akilli sensin heralde :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masmas1514

    Bu ülkede mazot ile benzin arasındaki fark kalkmadıkça mazota devam
    Levorg güzel araç ama insanlar da haklı. Sonuçta insanlar arabasını sattığı zaman fazla zarar etmek istemiyorlar ve haklı olarak piyasası olmayan arabalara yönelmek istemiyorlar :( Yoksa levorg gerçekten özellikle dış tasarım olarak göze hitap eden bir model. Garip olan bagaj olayını bu kader önemseyip SW araç almayan bir millet olmamız. SW olayı tutsa eminim Levorg beklenenden daha fazla satardı. Araç 167 beygir ama o performansı verebilir mi orası da muamma ! Volvo V40 için yaptığım araştırmalarda 180 beygir olasına rağmen aktarım da böyle olmadığı söyleniyordu. Mazda 3 için de motorun zayıf olduğu söyleniyor. 116 ise misal sanki 136 değil daha güçlü hissiyatı veriyor insana

    Arabanın 7.6 sn 0-100 hızlanması var performan s olarak gayet iyi gözüküyor kağıt üstünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Muhteşem araç ve rezalet CVT...Subaru sayfasında CVT'yi öven birçok argüman ve metaryele yer vermiş ancak bu şanzımandan artık vazgeçmeliler...

    Bi akilli sensin heralde :)

    yaklaşık 7 milyar içinde teksem

    bu süper bir şey

  • Çok güzel ya insallah tutulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aile için ideal bir otomobil hayran kaldım..Varsın millet burun kıvırsın , bilen kişi alsın..İmkan olsa alırdım.
  • Bu arabanın eleştirilebilecek bir iki yönünden biri CVT şanzımanı. (diğeri tartışmaya açık yakıt tüketimi ki bence normal)

    Ben de CVT şanzımanları sevmiyorum. zamanında ford focus dizel CVT ve audi a4 1.8 tfsi multitronic kullanmış biri olarak bunu çok net söyleyebiliyorum.

    Test etmeden bilemeyiz ancak Lineartronic şanzıman sürekli revizyondan geçiyor ve son haliyle klasik CVT şanzımanlardan oldukça farklı karakteri var deniyor.

    Mesela farklı kaynaklardan alıntılar:

    "The Lineartronic CVT automatic is among the better CVTs we’ve driven, with stepped ratios doing a reasonable impression of a conventional automatic, "

    "When mated to the boxer diesel, the CVT automatic doesn’t do the classic CVT thing of over-revving combined with no real performance pick-up "

    " CVTs (continuously variable transmissions) usually come in for criticism regarding a lack of responsiveness and the trademark drone that are a result of their fitment, but the Lineartronic CVT in the Outback is a good one"

    "the CVT Lineartronic transmission does a good job of not sounding or feeling like a CVT"

    yani genel olarak, klasik CVT gibi davranmadığını, klasik şanzımanları simüle etmeye çalıştığından bahsedilmiş.


    gelsin de test sürüşüne çıkalım. ön yargılı olmayalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    Bu arabanın eleştirilebilecek bir iki yönünden biri CVT şanzımanı. (diğeri tartışmaya açık yakıt tüketimi ki bence normal)

    Ben de CVT şanzımanları sevmiyorum. zamanında ford focus dizel CVT ve audi a4 1.8 tfsi multitronic kullanmış biri olarak bunu çok net söyleyebiliyorum.

    Test etmeden bilemeyiz ancak Lineartronic şanzıman sürekli revizyondan geçiyor ve son haliyle klasik CVT şanzımanlardan oldukça farklı karakteri var deniyor.

    Mesela farklı kaynaklardan alıntılar:

    "The Lineartronic CVT automatic is among the better CVTs we’ve driven, with stepped ratios doing a reasonable impression of a conventional automatic, "

    "When mated to the boxer diesel, the CVT automatic doesn’t do the classic CVT thing of over-revving combined with no real performance pick-up "

    " CVTs (continuously variable transmissions) usually come in for criticism regarding a lack of responsiveness and the trademark drone that are a result of their fitment, but the Lineartronic CVT in the Outback is a good one"

    "the CVT Lineartronic transmission does a good job of not sounding or feeling like a CVT"

    yani genel olarak, klasik CVT gibi davranmadığını, klasik şanzımanları simüle etmeye çalıştığından bahsedilmiş.


    gelsin de test sürüşüne çıkalım. ön yargılı olmayalım.

    2015 Subaru Forester üzerinden bu dönüşü yaptım, Subaru CVT'sini az çok bildiğimi düşünüyorum (2009-2015 arasındaki modelleri)
    pazarlama ile alakalı CVT'ye istersen pantolon istersen etek giydir, prensip olarak sonsuz kasnak ile çalışan bir yapı...
    Yıllar önce Nissan aynı şekilde Primera'larda aynı pazarlamayı yaptı hatta 7 ileri dediler... Şanzıman motorun performansını ciddi manada törpülüyor.


    test ettiğinizde önceli nesil CVT'ye göre sizce + / - 'leri neler yazarsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite


    2015 Subaru Forester üzerinden bu dönüşü yaptım, Subaru CVT'sini az çok bildiğimi düşünüyorum (2009-2015 arasındaki modelleri)
    pazarlama ile alakalı CVT'ye istersen pantolon istersen etek giydir, prensip olarak sonsuz kasnak ile çalışan bir yapı...
    Yıllar önce Nissan aynı şekilde Primera'larda aynı pazarlamayı yaptı hatta 7 ileri dediler... Şanzıman motorun performansını ciddi manada törpülüyor.


    test ettiğinizde önceli nesil CVT'ye göre sizce + / - 'leri neler yazarsanız sevinirim.

    Tam otomatik şanzımanlarla karşılaştırıldığında cvt nin performansı törpülediği söylenemez. tabi manuel veya dsg, tct gibi çift kavrama şanzımanlara göre bir nebze törpülüyor orası doğru. Ama yeni wrx, forester turbo, levorg 2.0 turbo hepsinde cvt mevcut ve ciddi bir performans kaybı yok. Hatta levorg 2.0 turbo, manuel sti ile aynı 0-100 süresine sahip.





  •  SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu) SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu) SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu) SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donniedarko -- 30 Temmuz 2015; 16:40:54 >




  • Araç bayilere gelmiş arkadaşlar test sürüşü yapan var mıdır yorum alsak?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu araba 160 hp dizel olsaydı ama nerde..
  • Fiyatına gore şahane duruyor.
    Iyı kı o kadar param yok, yoksa kafam karısırdu.zenginlik. Basa bela :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsi fikrim 111.500 fiyata pek alan görmeyiz. Alacak var mı forumdan merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite


    2015 Subaru Forester üzerinden bu dönüşü yaptım, Subaru CVT'sini az çok bildiğimi düşünüyorum (2009-2015 arasındaki modelleri)
    pazarlama ile alakalı CVT'ye istersen pantolon istersen etek giydir, prensip olarak sonsuz kasnak ile çalışan bir yapı...
    Yıllar önce Nissan aynı şekilde Primera'larda aynı pazarlamayı yaptı hatta 7 ileri dediler... Şanzıman motorun performansını ciddi manada törpülüyor.


    test ettiğinizde önceli nesil CVT'ye göre sizce + / - 'leri neler yazarsanız sevinirim.

    Tam otomatik şanzımanlarla karşılaştırıldığında cvt nin performansı törpülediği söylenemez. tabi manuel veya dsg, tct gibi çift kavrama şanzımanlara göre bir nebze törpülüyor orası doğru. Ama yeni wrx, forester turbo, levorg 2.0 turbo hepsinde cvt mevcut ve ciddi bir performans kaybı yok. Hatta levorg 2.0 turbo, manuel sti ile aynı 0-100 süresine sahip.



    Aga bu nedir... 5.45i killer resmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite


    2015 Subaru Forester üzerinden bu dönüşü yaptım, Subaru CVT'sini az çok bildiğimi düşünüyorum (2009-2015 arasındaki modelleri)
    pazarlama ile alakalı CVT'ye istersen pantolon istersen etek giydir, prensip olarak sonsuz kasnak ile çalışan bir yapı...
    Yıllar önce Nissan aynı şekilde Primera'larda aynı pazarlamayı yaptı hatta 7 ileri dediler... Şanzıman motorun performansını ciddi manada törpülüyor.


    test ettiğinizde önceli nesil CVT'ye göre sizce + / - 'leri neler yazarsanız sevinirim.

    Tam otomatik şanzımanlarla karşılaştırıldığında cvt nin performansı törpülediği söylenemez. tabi manuel veya dsg, tct gibi çift kavrama şanzımanlara göre bir nebze törpülüyor orası doğru. Ama yeni wrx, forester turbo, levorg 2.0 turbo hepsinde cvt mevcut ve ciddi bir performans kaybı yok. Hatta levorg 2.0 turbo, manuel sti ile aynı 0-100 süresine sahip.



    Aga bu nedir... 5.45i killer resmen.

    it goes like a raped ape up a tree..




  • Fiyat 90 deseler yine de satışlar düşük olur bence
  • Kadranda 180 biraz mütevazi olmamış mı? Aile arabası tamam da sadece dedeler kullanmayacak bu 0-100 ü 5,7 saniye olan arabayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lapis mavi olanı canavar.
  • İzmite getirmişler 3 adet salı günün'den itibaren test sürüşü olacakmış(plaka alamamışlar öyle söyledi)oturup pazarlık yaptım 107000 kadar düştü.Benim jettaya 68000 verdi.
    Araç çok güzel ve tok olmuş kesin inceleyin arka yolcu kısmı beklediğimden dar.Türkçe navigasyon yokmuş.ön konsol kaliteli direksiyon süper ama sürüşte nasıl bilemem a3 almaya gittim aklım subaru'da kaldı bekliyorum test sürüşü için.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.