Merhabalar Sunny SN55CRE88 Model televizyondan bi anda plastik kırılma sesi gibi ince bi ses geldi kapandı ve ondan sonra hiç bir şekil de elektrik gelmedi garantisi var ancak servise ulaşamadım mesai saatleri dışında olduğu için daha önce başına gelen yada anlayan birisi olacağı ümidiyle sizlere sormak istedim. Ve eve servis çağırdığımız da ücret alınıyor mu yada ürünü tamir ettirmek için.
Sakın sökmeyin. Garanti bilgisine erişmeye çalışın önce. Garanti bitmediyse servis ilgilenecektir. Ne olur ne olmaz diye korumalı priz alıp takın ucuzlardan. Onu bahane edip kullanıcı hatası diye ücret almasınlar. Garatnti bittiyse doğal olarak ücret alırlar.
Bilen arkadaşlar da fikirlerini söyleyeceklerdir.
Teşekkür ederim cihaz daha çok yeni bu sene içerisinde aldık sanırım en az 1.5 yıl daha garantisi vardır, ama gelmeye felan para alıyordular bi ara hala devam etmektemidir bu?
mertalemin
kullanıcısına yanıt
Gelmeye para alıp almama durumu garanti şartnamesinde yoksa, bu defa sunny "kol sentırı" arayarak bilgi alabilirsiniz. Ben bir ara email göndermiştim, beni telefonla aradılar sağolsunlar çok yardımcı oldular. Para alıp almayacakları görüşmede belli olacaktır.
buradan bir ticket oluşturup yolladım ama dönerlermi dönmezlermi bilemedim.. :(
Kesinlikle dönüyorlar ben akşamüzeri aynı yerden başvurdum, birkaç saat sonra bir bayan aradı konuştuk hatta teşekkür ettim ilgilendikleri için. TVnin arızasına gelince SMPS güç kaynağı katında bir patlama olmuş muhtemelen. Arıza tesbiti ve onarılması basittir ama biraz da servisin vicdanına kalmıştır...
çok teşekkür ederim yardımınız için çok sağolun :)