Şimdi Ara

SuperADSL+USR9110

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oncelikle iyi bayramlar arkadaslar..

    Sanirim sorunum icin en dogru topic bu..

    Hemen konuya giriyorum;

    Ben Kablonet kullanicisiyim, fakat ADSL'e gecis yapmak istiyorum..Evimde bir desktop ve iki laptop'unda interneti kullanabilmesi icin kampanya ile desktop icin; USR9110 Wireless ADSL2+ Router, laptoplar icinde; Wireless USB Adapter aldim..

    Superonline'dan da SuperADSL basvurumu yaptim ve ADSL'im acildi..

    Yasadigim sorunsa su;
    Modemi Superonline'dan almadigim icin modem konusunda hic bir destek alamiyorum..

    Modemi kitapciginda yazdigi sekilde baglantilarini yaptim fakat browser uzerinden yapilan Basic Setup'ta takildim..

    Basic Setup HTML Ornegi

    Sitedeki ornekte; Login > Next > Next yaptiktan sonraki asamada yani 3. asama olan "Channel and SSID"de sordugu;

    Wireless Mode: Mixed (11b+11g)'yi secmem gerekiyor sanirim hem kablo ile desktop'a hem de wireless ile laptoplara interneti saglayabilmek icin..
    Security Type: WPA only secenegini seciyorum..
    Channel: Auto ve 1-13 arasindan hangisini secmem gerek bilmiyorum..Default'u yani 6'yi secili biraktim..

    Ardindan > Next > Next yapip 5. Asama olan "Parameter Settings" e geldigimizde Ulke olarak Turkiyeyi sectikten sonra iki ISP secenegi cikiyor;

    -Turktelekom (PPPoE) ve Turktelekom (PPPoA)

    Bunlardan da hangisini secmem gerektigini bilmiyorum..

    Yardimci olursaniz sevinirim..

    Tekrar iyi bayramler dilerim, ve simdiden tesekkurler..







  • Arkadaslar yukardaki sorunlarimi cozdum..
  • pppoe 8/35 şeklinde yaparsan olacaktır.
  • adam sorunlarımı çözdüm demiş, yine cevap yazmışsın. ama haklısın başka türlü post kasılmıyor...

    modlar bu mesajı silebilir...
  • Bu gibi sorunların için Telekom müşteri hizmetlerini aramalısın, artık eskisi gibi değil, telefonda fazla belemiyorsun ve sorununu dinleyip yardımcı olmaya çalışıyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MaviBodrum

    Bu gibi sorunların için Telekom müşteri hizmetlerini aramalısın, artık eskisi gibi değil, telefonda fazla belemiyorsun ve sorununu dinleyip yardımcı olmaya çalışıyorlar.

    tabi hatları dolu olmazsa ne zaman arasam kesin dolu olyu bekletiyo
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ZYXEL VMG3925 B10B <<ANA KONU>>
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.