superonline ile yaşadığım sorunların ardı arkası kesilmiyor.bende biraz uğraştım kendileriyle ve 2 faturayı ödememe çözümüne gittik.
yaşadıklarım şunlar.
taahhütüm varken siteye girdiğimde vdsl başvurusu yapmak istedim.
aradım yaptım tamam onayladık dediler.modem gelicek size dediler.
beni 1 hafta sonra arayıp başvuru yapamayacağımı , mevcut taahhütümde başka kampanyaya geçemeyeceğimi belirttiler.
bende sinirlendim neden onayladınız o zaman vs konuştum.imkanı yok diyip konuyu kapadılar.
sağolsun devletin çalışmayan kurumu btk'ya yazdım.1 aydır cevap alamadım.
aradım superonline'ı. 12 ay sonra taahhütümü istediğim gibi cayma bedeli olmadan iptal edebileceğimi söyledim.
öyle birşey duymadık dediler. bende resmi gazete ve haberlerde 2014'den beri çıktığını belirttim.iptal kaydımı oluşturdum bu arada benim 430 tl taahhüt cayma bedeli ödeyeceğimi belirttiler.okey dedim.
beni aradı iptal birimi.şikayetiniz varmış dedi.evet dedim ve olayları anlattım.tekrar vdsl geçemeyeceğimi belirtti ama özür nihayetinde 2 fatura almayacaklarını belirttiler.
şimdi 2 fatura ödemeyeceğim. 140 tl cebimde.
birde 2 fatura sonra , 175 arayarak öğrendiğime göre , kaymakamlığa gidip dilekçe ile iptal edileceğini öğrendiğim için 3 ay kala iptal ettiricem.
sizde bu tarz şeyler yaparak 2 fatura sildirebilirsiniz belki.denemekte fayda var.
saygılar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme