Arkadaşlar, olayı duyduğumda bende hayret ettim ve tüketici mahkemesine gidecek olan olayla ilgili gerekli ayrıntıları olay ilerledikçe buradan vereceğim, bir yakınımın başından geçen olayın özeti kısaca şöyle.
Ankara'da fiber abonesi olmak için telefonla başvuru yapılıyor, müşteriye o bölgede fiber hizmetini hiç bir durumda veremedikleri, adsl bağlayabilecekleri söyleniyor, müşteri kabul ediyor. 3 gün sonra kapıya kargo geliyor, kurulumun kendilerine ait olmadığı, 0 850 222 0 222 numarasından yardım alarak kurmaları söyleniyor ve kargoyu teslim edip gidiyorlar. Bu noktada bir arkadaşım kendilerine kurulumda yardımcı olmak için numarayı arıyor, modem, kablolar, her şey tastamam, hattaki eleman da teyit ediyor, ve 192.168.2.1 sayfasına giriliyor, telefondaki eleman menüden "İnternet" seçeneğine girilmesini istiyor ve bu noktada problem başlıyor.
Resimdeki "Lütfen Sayfa Yüklenirken Bekleyin" mesajı geçmiyor ve sayfa sürekli doluyor görünüyor, eleman beklenmesini söylese de en sonunda bekleyemiyor ve modemin bozuk olduğunu söylüyor, herhangi bir numara vermeden arıza kaydı yazdırmalarını söyleyip kapatıyor. (Bu noktada süperonlinedaki eleman bilen birilerine yada bana sorsa internet explorer haricinde başka bir tarayıcının bu sayfayı açabileceğini öğrenirdi)
Bunun üstüne abone, yetkili bir numara bulup, telefon açıyor, olayı anlatıyor, hizmeti veremiyeceksiniz modeminizi alın diyor, karşı tarafta anlaşılan problemin çözümünü bilmiyor olacakki modemi biz alamayız, siz gönderin diyor. Modemin geldiğinin ilk günü, abonelik başvurusunun yapılmasının 3. günü Superonline'ın hizmet verememesi sebebiyle hizmet başvurusu iptal ediliyor, kargo parası müşteri tarafından ödenerek modem kargoyla kendilerine geri gönderiliyor. (Yasal 7 günlük cayma süresi içinde iptal edilmiş)
Buraya kadar da her şey normal değil mi arkadaşlar? İşin içine cinler bu noktadan sonra karışıyor... :)
Bir kaç gün sonra kapıya bir kargo daha geliyor ve evdekilere bu kargoyu almak zorunda oldukları söyleniyor, evin hanımı "biz abone değiliz, iptal oldu" diyor, yine de kargocu eleman kendince iknaya çalışıyor, neyseki evin hanımı durumu biliyor ve kapısını kapatıyor.
Ve son nokta, FATURA GELİYOR!!!!! 320 lira, süperonline'a tekrar telefon açılıp bu faturanın ne olduğu soruluyor, telefonda verilen bilgiye göre her kapıdan çevrilen modem 160lira bedelle kendilerine ödetileceği, kendilerine 2 kere modem yolladıkları ve 160+160=320 lirayı ödemeleri gerektiği, sözleşmede bunu taahhüt ettiklerini söylüyorlar. Telefon konuşmaları sonuç vermiyor, olay sizin bizim için ne kadar net görünsede superonline olayı anlamazdan gelmiş.
Bendeki bilgiye göre olay bu hafta tüketici mahkemesine intikal edecek, gelişmeleri buradan yazmaya devam edeceğim.
tefecilik böyle bir şey oluyor galiba
Saçmalıkmış. Bir çalışanın saçmalamasıdır büyük ihtimal. Telefonda mahkemeye gideceğinizi söyleseydiniz vazgeçerlerdi büyük ihtimalle.
bendede explorer de böyle sayfa yükleniyor diyo kalıyor.Firefoxta sorun yok... İşin özü her kapıya gelip gitmede 160 lira tamamen saçmalık!!! Ayrıca zaten iptal edilmiş daha neye modem yolluyolar orasıda ayrı bi saçmalık!!
Teşbih gerçek olmuş, gerçek anlamda "selam verip, borçlu çıkmışlar", hizmet teşekkül etmediği halde etmiş gibi sıkılmadan fatura etmişler, superonline buralara düşmüşse hiç yaklaşmamak lazım, olay gerçekse ki öyle görünüyor,çıkabilecek en ufak pürüzde böyle pişkince niyeti bozan bir firma varlığını fazla koruyamaz. İsim değişkiliği, el değiştirme falan gibi bir planları açıklanırsa hiç şaşırmam. Arkadaşlara geçmiş olsun. Gerçekten okurken sinirlendim.
superonline abonesiyim ve korktum şu yazılanı okuduktan sonra....
quote:
Orijinalden alıntı: True_Sun superonline abonesiyim ve korktum şu yazılanı okuduktan sonra....
Bizde telefonla paketi degistirdik.. Tamam dediler 2 gun icinde aktif olacak paket ve bu ayin sonunda o paketin faturasi gelecek dediler.. Ay sOnu eski paketin oldugu ve tutarin 149 tl fatura geldi babam o aksam istanbulu aradi tuketici hakem heyetine gidecegiz dedi ses kayitlarini bile kaybettik dediler istanbuldan bir kadin olayi halledecegim dedi.. Olay ardindan eve 3 ay fatura gondermediler sucu kabullendiler.. Sizlerde biraz ustlerine gidin olay halledilir.
Karamehmet hacizleri aldı milletten çıkarmaya uğraşıyor herhalde.Geçmiş olsun ses kaydı yok falan derler şimdi size sakın kanmayın.Hakkınızı arayın.
Bu mesajdan sonra mail kutumu kontrol etmemişim, Superonline'dan Basın Danışmanı Deniz Bey bana mail atmış, durumu incelemek için benden iletişim bilgilerini istemiş, kendisine yeni yolladım, zannedersem müşteriyle bu konuyu konuşacaklar, ben de yoğunluktan fırsat buldukça buraya gelişmeleri yazmaya çalışacağım arkadaşlar.. :)
aynı olay benimde başıma geldi bursada 49 tl fiber bağlatmak istedim apartmanda kutu bulunmasına rğmen bir türlü bağlantım sağlanamadı beni 20 gün boyunca sorun var düzelteceğiz vs gibi şeylerle oyaladılar iptal edin kullanmak istemiyorum dedim bana 268 tl fatura çıkardılar. kullanmadığım hizmetin bedeli buymuş ödemedim ve tüketiciyi koruma derneklerinden birinden ihtar çektirdim sonra aradılar herhangibir borcunuz yoktur diye fakat 1 ay sonra fatura çıkardılar tekrar 12.36tl kampanya iptal bedeli. tabi ödemedim bende bugün sms geldi ödenmemiş faturanız var ve bir sonraki faturaya 19 tl açma bedeli yansıtacağız diye ben zaten iptal ettirmişim neden açtırayım sinir harbi yaşıyorum 2 aydır kurtulamadım hala son olarakta bugün yine bir fatura aldım 150 tl lik aradım tekrar bu nedir diye modemi teslim etmem gerekiyormuş ayaklarına gidip bu yüzden bu faturayı çıkarmışlar siz gelip almadınız 2 aydır modem duruyor ben getirmeyeceğim gelip alın dedim inatlaştık baya sonra kayıt açıyorum dedi en az 50 kayıt açtırmışımdır bu iptal sürecinde aç dedim onada aç kayıt inat ettim götürmeyeceğim modemi kurmak için koşa koşa geliyorlar almaya gelmiyorlar ben götürecekmişim ayaklarına kadar velhasılı hala uğraşıyorum nerden bulaştım mahkemeye gideceğim pazartesi başka seçeneğim kalamdı maddi manevi tazminat açmak istiyorum bu konuda diğer arkadaşların görüşlerini de almak isterim herkes iyi günler
Mağdur olan müşteriyle yeni görüştüm, müşteri temsilcisi geçenlerde onlara geri dönmüş ve yanlışlık olduğunu söyleyerek bu faturaları iptal etmiş, başvuru falan gibi sebeplerden başta ufak tefek paralar alınmış herhalde, onları da iade etmişler, nasıl ettiler o kadar ayrıntıyı bilmiyorum. Ama anladığım Superonline tamamen yaptığı yanlışı düzeltmiş. Herhalde Deniz Bey müdahale etti. Olay bu şekilde bittiği için imzamdan kaldırıyorum arkadaşlar.
superonline'ın bu yamukluklarını bile bile abone oldum. bu teknolojiyi geri çeviremezdim. telefondaki her konuşmada üstüne basa basa tekrarlıyorum onayladığım şeyleri. inşallah sorun çıkmaz ilerde ama çıkarsa kayıtlar bizden taraf olsun bari.
allah belalarını versin
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme