her geçen gün yeni bir TTNET kazığı ile karşılaşıyorum. geçen ay internet kesildi, telefon ile arıza kaydı oluşturdum. ertesi gün teknisyenler eve gelmişler. Eşim kargocuya kapıyı açmış, kargocu ile birlikte TTNET ekibi de eve gelmiş. kendi kafalarından modeme bakıp, arıza modemde yeni modem almanız gerekiyor demişler. ben eve gittim, internet düzelmiş. modem de sorun yok. TTNET kendi hatlarından kaynaklanan sorun varmış,düzelmiş. buraya kadar her şey normal. dün faturam geldi, 14 TL hizmet ücreti diye bir ücret yansıtılmış. telefon açıp bu neyin ücreti diye sordum. teknik destek ücreti dediler. ben eve servis istemedim, telefonda teknik destek ücretli olmuştur diye bir ilgi verilmedi. gelen elemanlarda hiç bir şey yapmadan gitmişler. şikayet kaydı oluşturdum. ücretli olan hizmetlerde tüketicinin bilgisi ve onayı olmak zorunda dedim. onayınız varmış diyorlar. nerede ne zaman kim onay vermiş diyorum. Teknik Servis ekibinde onayım varmış, bunu ispatlamak zorunda değillermiş. ben telefonda bağırınca, eşiniz kapıyı açmasaydı o zaman dedi. bu kadar pişkin bir firmaya bu kadar pişkin Müşteri Hizmeti yakışır. uzun yıllardır internet kullanıyor, daha önce farklı İSS'lerden de internet hizmeti aldım. böyle bir uygulam ne duydum, ne de gördüm. taahhüt sürem dolsun diye kıvranıyorum, lanet olsun TTNET ve benzer zihniyetteki firmalara. 14 TL çok önemli bir rakam değil, ama insanı keriz yerine koymaları dokunuyor.