Ben üyeliği şu seyyar bayi arabaları var orada ayak üstü imzalamıştım.Ben 12 ay tahahütlü zannediyordum ilk 4 aay 9 tl fatura geldi,şimdi sözleşmenin ilk sayfasına göz attım da kampanya kısmı boş,kampanya tahahüt süreside boş limitsiz 10 mb olarak işaretli bunlar bana tahahüt falan yapmamış herhalde oysaki ben 12 ay diye biliyordum.Bu durumda bende tahahüt yok gözüküyor.
Hocam kendin de yazmissin. Maddenin tamamini okuyorum..Ozellikle "reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen " Reklaminda gercek sınırısz demis degil mi bu adamlar.. Su anda ne diyorlar. Yok aslinda sınırsız degil "kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran" Kullanim amacim download yapmak, hat hizimi da ona gore tercih etmisim.. Ama bekledigim fayda azaliyor.Hatta bir sure sonra 1/20sine dusuyor. Gayet bu tanima gore ayipli mal kapsamina girer. Cunku bana satarken boyle satmamis bu mali.
Bunu tartismak bile abes.
quote:
Orijinalden alıntı: Mystic_34
quote:
Orijinalden alıntı: gobris
50 gb bana yeter diyen komsulariniza sunu gosterin bence
"Tüketici bu durumda, sözleşmeden dönme, hizmetin yeniden görülmesi veya ayıp oranında bedel indirimi haklarına sahiptir. Tüketicinin sözleşmeyi sona erdirmesi, durumun gereği olarak haklı görülemiyorsa, bedelden indirim ile yetinilir. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 4 üncü maddede belirtilen şartlar çerçevesinde tazminat da isteyebilir. Sağlayıcı, tüketicinin seçtiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür."
Kardesim bana vaadettiginiz hatti saglayamiyorsunuz madem. o Zaman ucreti dusun desinler. Sonucta ayipli mal satiyor ve bedel indirimi hakkiniz sakli Sonucta cevrenizde 50 gbta olsa ben halimden memnunum diyecek birileri cikacaktir. En azindan indirim talep etsinler ki finansal olarak "kapak" nasil yapiliyormus gorsun birileri.
Konunun belirttiğin maddeyle alakası yok, porselen almıyorsun 1 ay içinde iade edesin :) Maddenin tamamını yazdım.. Bu konu ile ilgili madde 19/3 maddesidir karıştırmayalım..
Madde 4- Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
bende kendi sözleşmemi bir bulup didik didik okuyayım bakalım neler var...
ayrıca bende ttnet aboneliğimi iptal ettirp peşin para 150 lira zarara uğradım , kapatırken bu para ne olacak acaba...
iptal ettirirken tazminat olarak ttnet kurulum masraflarınıda alabiliyormuyuz.
444 * *** num. GSM hattınızdan ararken dikkat edin farklı ücretlendirme oluyor ben dün kendi ISP'mi aradım Avea hattı üzerinden başına 0212 alan kodunuda ekleyerek sonuç; 13 Dk. 40 Kntr...
yazı yazabilmek için üyelik çok kolay.. ad soyad çakma bi mail adresi onay bile istemiyor.. ;)
ben kendi adıma 2 giriş yaptım :
Nasıl bir mantık sınırsız internet satıyorum deyip sonra buna KOTA koydum der? 19/3 üncü maddeden fes edecem sözleşmemi.. bukadar saçmalayan bi teknoloji şirketi daha vardı.. AVEA .. ordada bi kaç kişi toplanıp bak ne çok kişi bize geçecek diye bomba 10000 dakika kampanyasını yapmışlardı.. ne oldu battılar.. umudum bir an önce batmanız..
bu arada beni arayıp ismimiz superonline olarak değiştiği için yeni sözleşme imzalamanız lazım ekibimiz sizin müsait olduğunuz bir zaman gelip imzalatacak diye kandırarak yeni sözleşmeyi kabul etmemi böylece 19/3 den sözleşmemi fes etme imkanımı elimden almaya çalışmanızda nasıl güzide bir şirket olduğunuzu gösteriyor.. neyseki evde değildim bu hafta.. ayıp yaa.. utanır insan biraz.. çevremdeki herkesin aboneliğini iptal etmesi için elimden geleni ardıma koymayacam! bu saatten sonra istersen sınırsız yap çok umrumuzda.. BYEE BYEE neresinin super olduğunu anlayamadığım internetimi offline yapmak isteyen online şirket!!
yazın yazın yazın.. dökün içinizii ;)
şaka gibi...TTnet iyki var diyeceğim nerdeyse...
Arkadaşlar.
Superonline'a geçmek için tazminat ödeyen arkadaşlar. Tüketici Hakem Heyeti'nde dava açarken istem bölümüne tazminat taleplerinizi de yazabilirsiniz. Hatta ben yeni servis sağlayıcı için gereken bedeli de yazıcam. Tabii karar nasıl olur bilinmez. Ama yazmak da zarar yok fayda var.
Hocam kendin de yazmissin. Maddenin tamamini okuyorum..Ozellikle "reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen " Reklaminda gercek sınırısz demis degil mi bu adamlar.. Su anda ne diyorlar. Yok aslinda sınırsız degil "kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran" Kullanim amacim download yapmak, hat hizimi da ona gore tercih etmisim.. Ama bekledigim fayda azaliyor.Hatta bir sure sonra 1/20sine dusuyor. Gayet bu tanima gore ayipli mal kapsamina girer. Cunku bana satarken boyle satmamis bu mali.
Bunu tartismak bile abes.
quote:
Orijinalden alıntı: Mystic_34
quote:
Orijinalden alıntı: gobris
50 gb bana yeter diyen komsulariniza sunu gosterin bence
"Tüketici bu durumda, sözleşmeden dönme, hizmetin yeniden görülmesi veya ayıp oranında bedel indirimi haklarına sahiptir. Tüketicinin sözleşmeyi sona erdirmesi, durumun gereği olarak haklı görülemiyorsa, bedelden indirim ile yetinilir. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 4 üncü maddede belirtilen şartlar çerçevesinde tazminat da isteyebilir. Sağlayıcı, tüketicinin seçtiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür."
Kardesim bana vaadettiginiz hatti saglayamiyorsunuz madem. o Zaman ucreti dusun desinler. Sonucta ayipli mal satiyor ve bedel indirimi hakkiniz sakli Sonucta cevrenizde 50 gbta olsa ben halimden memnunum diyecek birileri cikacaktir. En azindan indirim talep etsinler ki finansal olarak "kapak" nasil yapiliyormus gorsun birileri.
Konunun belirttiğin maddeyle alakası yok, porselen almıyorsun 1 ay içinde iade edesin :) Maddenin tamamını yazdım.. Bu konu ile ilgili madde 19/3 maddesidir karıştırmayalım..
Madde 4- Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
Uzatmıyayım Senin dediğin satıcı ya da sağlayıcı diyelim haber vermesse 1 ay önceden hani bu maddeye falan tutturmaya calısırsın .. Ama kurum haber verdi işte sana sözleşmeyi değiştiriyorum kabul etmiyorsan iptal edebilirsin hak talep etmiyorum diyor..Senin dediğin gibi indirim falan talep etme hikaye yani..Ama bi dene istersen
quote:
Orijinalden alıntı: Artemis_KaSTeL
şaka gibi...TTnet iyki var diyeceğim nerdeyse...
Yaaa. Bende arada "acaba fibere geçsem mi?" diyen mesajları görür; "tabii ki geç durman hata" deyip durdum. Ne hataymış.
Ben yukardan destekliymisim. Henuz bizim siteye gelemediler :) Ben magdur durumda olanlara fikir versin diye yaziyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: marslanoglu
Başından beri yazılanları okuyorum. Ben de birkaç şey yazmak istedim. Önce şunu belirteyim, Superonline sayfasında "Adil Kullanım" ile ilgili açıklama, başlangıç tarihi belirtilmeden, en az 6 aydır sitelerinde yer alıyor. Bunu şurdan biliyorum, tanıdıklarımıdan ttnet adsl kullanan vardı ve bu ttnet in adil kullanım limitini aştığı için bağlantı hızının düştüğünü anlatmıştı ben de bunun üzerine Superonline ın sayfasında arayıp görmüştüm. Yazılanlar son başlangıç tarihi harici hala o sayfada duruyor. Superonline ın hatası bu uygulamayı en başında yapmamak oldu. Eğer en baştan böyle başlasaydı kimse bu kadar feryat etmezdi, belki de Superonline fiber abonesi olmazdı. Bazı arkadaşlar diğer ülkelerde de "adil kullanım" ın olduğunu yazmış, bazı arkadaşlar da bunun olmadığını yazmış. Doğrudur diğer ülkelerde "adil kullanım" var. İsteyen adil kullanım veya fair use değil de "bandwith cap, bandwith management, bandwith throttling" gibi terimlerle araştırma yaparsa bilgi edinebilir. Bu uygulama dünyada ve ülkemizde niye uygulanıyor kısaca belirteyim. Uygulamadaki amaç bir ağdaki trafik ve paket akış hızının kontrolü ve sağlıklı akışının ölçümüdür. Alt yapınız ne kadar sağlam, ne kadar kuvvetli olursa olsun eğer bir kesim kullanıcı, genelde bu tür kullanıcılar az bir yüzdelik dilimdedir, belli bir zamanda bant genişliğinin büyük bir çoğunluğunu kullanırsa, bu ağda tıkanıklıklar meydana getirir ve diğer çoğunluk olan kullanıcıları etkiler. Örneğin; yüksek bağlantı hızındaki limitsiz kullanıcıların, kotalı kullanıcıları etkilemesi gibi. Superonline ı ele aldığımızda şunun farkında olmalıyız ki burda sadece limitsiz kullanıcılar yok. Ben limitsiz kullanıcıyım diyip 24 saat indirme yapıp, bant genişliğini sıkıntıya uğratmasını önlemek için bu uygulama dünyada ve ülkemizde uygulanıyor. Bu arada belirteyim ben de 10 Mbit limitsiz kullanıcısıyım. Şunu kabul etmek lazım; ben paramı veriyorum bu yüzden internette herşeye sınırsız erişebilirim... Bu mükün değil. Dünyanın hiç bir yerinde internet tamamen sınırsız değil. Sınırsızlık maddi olarak sınırlandırılmış. Yani parayı verdiğin ölçüde sınırını genişletebiliyorsun ama bu hiç bir zaman tam sınırsızlığa ulaşmıyor. Örnek verecek olursam, hepimizin bildiği ve kullandığı dosya paylaşım sitesi var. Buraya üye olduğun zaman, standart üyelikte, sana günlük 5Gb indirme izni veriyor. İstersen limiti arttırabiliyorsun ama bunun için ekstra para ödüyorsun. Bu ekstra parayı ödesen bile yine günlük limitten kurtulamıyorsun. Ama öbür tarafta ne oluyor sen limitini arttırdığında ücretsiz kullanıcıların saniye geri sayımı artıyor veya şu an ücretli kullanıcılarımız slotlarımızı kullanıyor daha sonra deneyin şeklinde uyarı alıyor. Bunu yapan firma ücretini ödeyen kullanıcılarını korumak için ücretsiz kullanıcıları gözden çıkarabilir. Ama ister limitli olsun ister limitsiz olsun, Superonline veya diğer internet servis sağlayıcılar tüm abonelerini gözetmek durumunda. Eğer bu adil kullanım uygulaması olmasa, yüksek hızdaki kullanıcıların kapsadığı bant genişliği yüzünden daha yavaş hızlardaki ve kotalı kullanıcılar mağdur olacak, bunu engellemek de tüm dünyada olduğu gibi adil kullanım uygulamasına geçmek. Bu olmasa yarın hepimiz bağlantı hızı konusunda sıkıntı içine düşeriz ve internet servis sağlayıcımızı suçlamaya başlarız. Dünyada adil kullanım nasıl uygulanıyor; genel uygulama belli bir indirme/yükleme limiti koymak bu limit aştığında bağlantı hızını düşürmek. Ama çok daha radikal uygulamalar da var; örneğin Japonya'da ilk limit aşımında uyarı, ikincisinde ise internet hizmetinin durdurulması gibi uygulamalar var. Firmalar bir girişim yaptıklarında uzun vadeli düşünürler. Kar, zarar hesaplarını ona göre yaparlar. Eğer bir de holding iseler ve yabancı ortakları varsa daha sağlam ve rahat iş yaparlar. Dolayısıyla Superonline da bu uygulama sonucu kaybedeceği müşteriyi, uğrayacağı zararı göze almıştır. Ben tepki verilmesin demiyorum. Ama böyle bir uygulamadan da geri adım atacaklarını da düşünmüyorum. Çünkü bu uygulama, tüm dünyada olduğu gibi, verecekleri hizmetin kalitesini etkiliyor. TTNet, Turknet ve şimdi de Superonline bu uygulamaya başladı. Abone sayısı arttıkça diğer genişbant internet servis sağlayıcılarda bu uygulamaya geçecektir. Bu uygulamadan kaçış malesef yok. Benim bu yazdıklarım bu forumdaki çoğu arkadaşı kızdıracaktır ama biz kabul etsekde etmesekde gerçek bu.
Superonline sitesinde "Adil Kullanım" başlıgı altında bir açıklama daha öncede vardı ancak, iceriginde şuan tartışılan kota/sınır uygulası yoktu.
Başından beri yazılanları okuyorum. Ben de birkaç şey yazmak istedim. Önce şunu belirteyim, Superonline sayfasında "Adil Kullanım" ile ilgili açıklama, başlangıç tarihi belirtilmeden, en az 6 aydır sitelerinde yer alıyor. Bunu şurdan biliyorum, tanıdıklarımıdan ttnet adsl kullanan vardı ve bu ttnet in adil kullanım limitini aştığı için bağlantı hızının düştüğünü anlatmıştı ben de bunun üzerine Superonline ın sayfasında arayıp görmüştüm. Yazılanlar son başlangıç tarihi harici hala o sayfada duruyor. Superonline ın hatası bu uygulamayı en başında yapmamak oldu. Eğer en baştan böyle başlasaydı kimse bu kadar feryat etmezdi, belki de Superonline fiber abonesi olmazdı. Bazı arkadaşlar diğer ülkelerde de "adil kullanım" ın olduğunu yazmış, bazı arkadaşlar da bunun olmadığını yazmış. Doğrudur diğer ülkelerde "adil kullanım" var. İsteyen adil kullanım veya fair use değil de "bandwith cap, bandwith management, bandwith throttling" gibi terimlerle araştırma yaparsa bilgi edinebilir. Bu uygulama dünyada ve ülkemizde niye uygulanıyor kısaca belirteyim. Uygulamadaki amaç bir ağdaki trafik ve paket akış hızının kontrolü ve sağlıklı akışının ölçümüdür. Alt yapınız ne kadar sağlam, ne kadar kuvvetli olursa olsun eğer bir kesim kullanıcı, genelde bu tür kullanıcılar az bir yüzdelik dilimdedir, belli bir zamanda bant genişliğinin büyük bir çoğunluğunu kullanırsa, bu ağda tıkanıklıklar meydana getirir ve diğer çoğunluk olan kullanıcıları etkiler. Örneğin; yüksek bağlantı hızındaki limitsiz kullanıcıların, kotalı kullanıcıları etkilemesi gibi. Superonline ı ele aldığımızda şunun farkında olmalıyız ki burda sadece limitsiz kullanıcılar yok. Ben limitsiz kullanıcıyım diyip 24 saat indirme yapıp, bant genişliğini sıkıntıya uğratmasını önlemek için bu uygulama dünyada ve ülkemizde uygulanıyor. Bu arada belirteyim ben de 10 Mbit limitsiz kullanıcısıyım. Şunu kabul etmek lazım; ben paramı veriyorum bu yüzden internette herşeye sınırsız erişebilirim... Bu mükün değil. Dünyanın hiç bir yerinde internet tamamen sınırsız değil. Sınırsızlık maddi olarak sınırlandırılmış. Yani parayı verdiğin ölçüde sınırını genişletebiliyorsun ama bu hiç bir zaman tam sınırsızlığa ulaşmıyor. Örnek verecek olursam, hepimizin bildiği ve kullandığı dosya paylaşım sitesi var. Buraya üye olduğun zaman, standart üyelikte, sana günlük 5Gb indirme izni veriyor. İstersen limiti arttırabiliyorsun ama bunun için ekstra para ödüyorsun. Bu ekstra parayı ödesen bile yine günlük limitten kurtulamıyorsun. Ama öbür tarafta ne oluyor sen limitini arttırdığında ücretsiz kullanıcıların saniye geri sayımı artıyor veya şu an ücretli kullanıcılarımız slotlarımızı kullanıyor daha sonra deneyin şeklinde uyarı alıyor. Bunu yapan firma ücretini ödeyen kullanıcılarını korumak için ücretsiz kullanıcıları gözden çıkarabilir. Ama ister limitli olsun ister limitsiz olsun, Superonline veya diğer internet servis sağlayıcılar tüm abonelerini gözetmek durumunda. Eğer bu adil kullanım uygulaması olmasa, yüksek hızdaki kullanıcıların kapsadığı bant genişliği yüzünden daha yavaş hızlardaki ve kotalı kullanıcılar mağdur olacak, bunu engellemek de tüm dünyada olduğu gibi adil kullanım uygulamasına geçmek. Bu olmasa yarın hepimiz bağlantı hızı konusunda sıkıntı içine düşeriz ve internet servis sağlayıcımızı suçlamaya başlarız. Dünyada adil kullanım nasıl uygulanıyor; genel uygulama belli bir indirme/yükleme limiti koymak bu limit aştığında bağlantı hızını düşürmek. Ama çok daha radikal uygulamalar da var; örneğin Japonya'da ilk limit aşımında uyarı, ikincisinde ise internet hizmetinin durdurulması gibi uygulamalar var. Firmalar bir girişim yaptıklarında uzun vadeli düşünürler. Kar, zarar hesaplarını ona göre yaparlar. Eğer bir de holding iseler ve yabancı ortakları varsa daha sağlam ve rahat iş yaparlar. Dolayısıyla Superonline da bu uygulama sonucu kaybedeceği müşteriyi, uğrayacağı zararı göze almıştır. Ben tepki verilmesin demiyorum. Ama böyle bir uygulamadan da geri adım atacaklarını da düşünmüyorum. Çünkü bu uygulama, tüm dünyada olduğu gibi, verecekleri hizmetin kalitesini etkiliyor. TTNet, Turknet ve şimdi de Superonline bu uygulamaya başladı. Abone sayısı arttıkça diğer genişbant internet servis sağlayıcılarda bu uygulamaya geçecektir. Bu uygulamadan kaçış malesef yok. Benim bu yazdıklarım bu forumdaki çoğu arkadaşı kızdıracaktır ama biz kabul etsekde etmesekde gerçek bu.
Madem adalet isteniyor, neden byte başına para alınmıyor? Herkes kullandığı kadar ödesin. Telefonlardaki kontörler gibi.
Bir kısım insan çok fazla kullanıyor olabilir. Kendi hesaplarına göre %5. Bir kısımda az kullanıyor. Az kullananlar için ne yapacaklar acaba. Mesela "yaz aylarını ben yazlıkta geçireceğim için internet hesabımın 3 aylığına dondurulması..."
quote:
Orijinalden alıntı: elninom1
Superonline geçmek için adsl sözleşmemi iptal ettirip geçtim. Bunun için de 250 liralık ceza ödedim. Aralık'ta 12 aylık sözleşme imzaladım. Hukuksal olarak 250 TL cezayı ödettirmem ya da modemi iade etmemem gibi hakkım doğuyor mu?
quote:
Orijinalden alıntı: TRaMbLeN
bende kendi sözleşmemi bir bulup didik didik okuyayım bakalım neler var...
ayrıca bende ttnet aboneliğimi iptal ettirp peşin para 150 lira zarara uğradım , kapatırken bu para ne olacak acaba...
Arkadaşlar bakın bende 100 tl aynı şekilde ödedim fakat SOL bu bedeli faturalardan düşüyor. Yani telekom un ödetmiş olduğu tahahüt bedelini faturalardan düşüp karşılıyorlar.
Gerçi hemen iptal ettiricez diyeceksiniz. Sonraki aylar diye birşey olmayacak yani.. Böyle olunca aslında ödemesi lazım. Direk zarara uğratmış oluyorlar çünkü..
quote:
Orijinalden alıntı: DungeonKeeper
vala ben iade edemiyeceğim sanırım , hat benim üstüme ama peder boşver dedi .. nasılsa yakında 2mb gerçek sınırsız bi tarife çıkartırlar yine ona geçeriz olmassa , telekomun telefon hattı flan var şimdi ugraşamam ben.
Hocam hepimiz iptal ettirmeliyizki adamlar farkına varsın. Kar edicem derken zarar etmek ne demekmiş tokat gibi çarpsın yüzlerine..
yazı yazabilmek için üyelik çok kolay.. ad soyad çakma bi mail adresi onay bile istemiyor.. ;)
ben kendi adıma 2 giriş yaptım :
Nasıl bir mantık sınırsız internet satıyorum deyip sonra buna KOTA koydum der? 19/3 üncü maddeden fes edecem sözleşmemi.. bukadar saçmalayan bi teknoloji şirketi daha vardı.. AVEA .. ordada bi kaç kişi toplanıp bak ne çok kişi bize geçecek diye bomba 10000 dakika kampanyasını yapmışlardı.. ne oldu battılar.. umudum bir an önce batmanız..
bu arada beni arayıp ismimiz superonline olarak değiştiği için yeni sözleşme imzalamanız lazım ekibimiz sizin müsait olduğunuz bir zaman gelip imzalatacak diye kandırarak yeni sözleşmeyi kabul etmemi böylece 19/3 den sözleşmemi fes etme imkanımı elimden almaya çalışmanızda nasıl güzide bir şirket olduğunuzu gösteriyor.. neyseki evde değildim bu hafta.. ayıp yaa.. utanır insan biraz.. çevremdeki herkesin aboneliğini iptal etmesi için elimden geleni ardıma koymayacam! bu saatten sonra istersen sınırsız yap çok umrumuzda.. BYEE BYEE neresinin super olduğunu anlayamadığım internetimi offline yapmak isteyen online şirket!!
yazın yazın yazın.. dökün içinizii ;)
YAZIN YAZIN..
Kullandığı kadar ödemek isteyen 3g yi kullansınlar. Mevcut zaten byte başına para uygulaması
Ya herkes farklı birşey söylemiş, kararsız kalıyor insan. Kimisi var ama uygulanmayacak diyor, kimisi uygulanacak diyor. Yok mu kesin bilgisi olan?