Şimdi Ara

SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI (85. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.762
Cevap
8
Favori
171.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üç gün önce bana da "hız limitinizin % 80'nini doldurdunuz" diye mesaj gönderdiler.
    Tüketici hakem heyetine başvuranların fikirlerini almak istiyorum. Tabii diğer arkadaşların yorumları da benim için değerlidir.

    27.07.2010 tarihinde Superonline 10 Mbit limitsiz fiber internet abonesi oldum.
    Elimdeki orijinal sözleşmenin hiçbir maddesinde AKK ile ilgili bir açıklama yok. Hemen MH’lerini arayıp nedenini sordum.
    Verdikleri cevaba göre 4.23 ABONE, işbu sözleşmeyi imzalayarak, TELLCOM’un web sitesinde yayınladığı “kullanım koşullarını” kabul etmiş sayılır” maddesine göre limitim düşürülecekmiş. Detaylı bir şikayet yazımı mail ile kendilerine gönderdim. Bugün telefonla aranıp şikayetim hakkında bilgi verdiler. Sözleşmemdeki “4.23 ABONE, işbu sözleşmeyi imzalayarak, TELLCOM’un web sitesinde yayınladığı “kullanım koşullarını” kabul etmiş sayılır” ile “15 Mart 2010’dan sonraki aboneliklerde geçerli olmak üzere” maddelerine dayanarak hız alanımın % 100 dolduğu an download hızımın 1 mbite, upload hızımn da 256 kbite ineceğini söylediler. Bende yasal hakkımı kullanacağımı söyleyerek telefonu kapattım.
    Sormak istediğim şudur?
    Aboneliğim 3 ay sonra bitiyor. Tüketici hakem heyetinden karar 3 aydan önce çıkmaz diye yazanlar var. Başvurayım mı başvurmayayım mı?
    Başvurursam Superonline’nin verdiği sözlü olumsuz cevap yeterli midir? Yoksa yazılı bir cevap mı istedikten sonra tüketici hakem heyetine başvurayım?

    Edit:Şikayetlerinizi https://tuketici.btk.gov.tr/ sitesine de yapmayı ihmal etmeyin. Ben şikayetimi yaptım.
    Pazartesi günü de tüketici hakem heyetine başvuruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettu -- 21 Nisan 2012; 11:39:10 >




  • hayir sikayet sonrasi hattiniz iptal edildikten sonra neyi kazanmis olacaksiniz ? Önemli olan burada size kota uygulamayacaklarinin karara baglanmasi degil mi ?..Kararlar bu yönde mi cıkıyor yada bu karari superonline uyguluyor mu ? .Hayırsa zaten dava acmak bastan kayıp degil mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: streamin

    hayir sikayet sonrasi hattiniz iptal edildikten sonra neyi kazanmis olacaksiniz ? Önemli olan burada size kota uygulamayacaklarinin karara baglanmasi degil mi ?..Kararlar bu yönde mi cıkıyor yada bu karari superonline uyguluyor mu ? .Hayırsa zaten dava acmak bastan kayıp degil mi ?

    Neden dava açmasın anlayamadım tabi ki kararlar tüketicinin lehine çıkıyor biraz forumu incelemeni öneririm. Ayrıca karar bu yönde çıkmadı diyelim haksızlığa karşı durup adım atmak gerekir. Sus pus beklemek kimseye birşey kazandırmaz.
  • mevzu o degil dostum ..Size dava sonrasi 100 mbit 'i kotasiz , akk nanesi olmadan sunuyorlar mi yoksa 100-200 gb kotali verelim veya sözlesmenizi iptal mi edelim diyorlar ..Yani tüm mevzu bu basligin da anlam ve önemi AKK Nanesini Kaldırtmak degil mi ? ..O halde actıgımız davalar amaca ulaşmıyor demektir ..yoksa neden dava aciyorsun kim neden diyebilir sana, aç diledigin kadar ,ara hakkını tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streamin -- 22 Nisan 2012; 17:32:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ettu

    Üç gün önce bana da "hız limitinizin % 80'nini doldurdunuz" diye mesaj gönderdiler.
    Tüketici hakem heyetine başvuranların fikirlerini almak istiyorum. Tabii diğer arkadaşların yorumları da benim için değerlidir.

    27.07.2010 tarihinde Superonline 10 Mbit limitsiz fiber internet abonesi oldum.
    Elimdeki orijinal sözleşmenin hiçbir maddesinde AKK ile ilgili bir açıklama yok. Hemen MH’lerini arayıp nedenini sordum.
    Verdikleri cevaba göre 4.23 ABONE, işbu sözleşmeyi imzalayarak, TELLCOM’un web sitesinde yayınladığı “kullanım koşullarını” kabul etmiş sayılır” maddesine göre limitim düşürülecekmiş. Detaylı bir şikayet yazımı mail ile kendilerine gönderdim. Bugün telefonla aranıp şikayetim hakkında bilgi verdiler. Sözleşmemdeki “4.23 ABONE, işbu sözleşmeyi imzalayarak, TELLCOM’un web sitesinde yayınladığı “kullanım koşullarını” kabul etmiş sayılır” ile “15 Mart 2010’dan sonraki aboneliklerde geçerli olmak üzere” maddelerine dayanarak hız alanımın % 100 dolduğu an download hızımın 1 mbite, upload hızımn da 256 kbite ineceğini söylediler. Bende yasal hakkımı kullanacağımı söyleyerek telefonu kapattım.
    Sormak istediğim şudur?
    Aboneliğim 3 ay sonra bitiyor. Tüketici hakem heyetinden karar 3 aydan önce çıkmaz diye yazanlar var. Başvurayım mı başvurmayayım mı?
    Başvurursam Superonline’nin verdiği sözlü olumsuz cevap yeterli midir? Yoksa yazılı bir cevap mı istedikten sonra tüketici hakem heyetine başvurayım?

    Edit:Şikayetlerinizi https://tuketici.btk.gov.tr/ sitesine de yapmayı ihmal etmeyin. Ben şikayetimi yaptım.
    Pazartesi günü de tüketici hakem heyetine başvuruyorum.




    Aboneliğiniz yani sözleşmenizin yeniden imzalamadığınız sürece bitiş tarihi yok. Taahhüt süreniz bitecek. Hiçbir kampanya yada bedava verelim dedikleri isteklerini kabul etmeyin. Siz Tüketici Hakem Heyetinden limitsiz kararını çıkardığınızda bunu uygulamakla zorunlular. Uygulanmazsa hukuk üzerinden uygulatabiliyorsunuz. Ama kazanan arkadaşlar bunun olmasını sabırsızlıkla beklemelerine rağmen kararları uyguluyorlar. Çünkü olası bir mahkeme sürecinde kaybedecekleri pek çok delil var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: streamin

    mevzu o degil dostum ..Size dava sonrasi 100 mbit 'i kotasiz , akk nanesi olmadan sunuyorlar mi yoksa 100-200 gb kotali verelim veya sözlesmenizi iptal mi edelim diyorlar ..Yani tüm mevzu bu basligin da anlam ve önemi AKK Nanesini Kaldırtmak degil mi ? ..O halde actıgımız davalar amaca ulaşmıyor demektir ..yoksa neden dava aciyorsun kim neden diyebilir sana, aç diledigin kadar ,ara hakkını tabi.

    Tabi ki.. adil kullanım koşullarının kaldırılmasını hukuki sebepler ve talep bölümünde istiyorsun. Karara uyarak gerçek manada limitsiz vermek zorundalar.
  • inşallah bu başlık altında dedigin gibi bunun uygulandıgını 20 -50-100 mbit'in kotasız, akk'siz verildigini görürüz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: streamin

    inşallah bu başlık altında dedigin gibi bunun uygulandıgını 20 -50-100 mbit'in kotasız, akk'siz verildigini görürüz.

    Burada da var ama bu siteleri inceleyebilirsin:
    (en son çıkan karar 20 mb. Sözleşme Tarihi Kasım 2011)

    www.superoffline.net

    http://superoffline.blogcu.com/superoffline-100-mbps-rezil-internet/11735172

    https://www.facebook.com/groups/370912814935/




  • Arkadaşlar ya buna ne dersiniz?
    İki gün önce durumumu belirten yazıyı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna mail yoluyla gönderdim. Aynı gün cevap geldi.
    Bu cevaptan anladığım kurum sanki Superonline'ne taraf gibi düşünüyor. Tabii bunda interneti şuursuzca kullanan abonelerin (24 saat download yapmayı marifet zannedenler) hiç mi suçu yoktur.

    Edit:Başvurumu hızım 1mbite indirildikten sonra mı yoksa şimdi mi yapmalıyım?

    quote:

    Sayın ......
    Son zamanlarda işletmeciler tarafından şebeke kaynaklarının verimli şekilde kullanılması ve tüm abonelerin interneti kullanmaları durumunda şebeke üzerindeki yoğunluğun dengelenmesi gerekçesiyle uygulamaya aldıkları adil kullanım koşulları sektörün gerekleri ve tüketici menfaatleri açısından Kurumumuz tarafından incelenmektedir.
    Bilgilerinize rica ederiz.
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
    Tüketici İle İlişkiler Müdürlüğü




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettu -- 22 Nisan 2012; 20:25:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redkit0

    arkadaşlar aralık ayında çamış olduğum dava nihayet sonuçlandırıldı tüm yaptığım yazışmaları sizinle paylaşıyorum umarım kimse bu superonline denen firmayla bir daha çalışmaz.


    quote:

    BUCA KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA

    ŞİKAYET EDEN : Serkan ŞE......
    A............... .......Ş. / İZMİR


    ŞİKAYET EDİLEN : SUPERONLİNE İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş
    Salih Tozan Sok. Karamancılar İş Merkezi No:18 34394 Esentepe-Şişli / İstanbul

    ŞİKAYET KONUSU: 20 mbit sınırsız internet paketime kota uygulaması getirilmesi ve hızımın düşürülmesi.

    OLAYLAR : Dilekçem ekinde sunmuş olduğum sözleşmede de görüleceği üzere Superonline markası ile hizmet veren Tellcom İletişim Hizmetleri A.Ş. ile 20 Kasım 2011 günü 20Mbps Limitsiz Fiber İnternet paketi hizmeti alabilmem için, aylık 55.-TL bedelli, sözleşme iptalinde tazminat içeren taahhütlü sözleşmeyi ev adresimde imzaladım.
    Ancak bağlı bulunduğumuz toki konutlarında Superonline firmasının kampanyalarında ve sözleşmesinde adil kullanım koşullarını içeren ya da detaylıca belirten hiçbir açıklama yoktu. Buna bağlı olarak Superonline müşteri hizmetlerini arayarak bilgi aldım. Buradaki yaptığım görüşmelerde de bana adil kullanım koşullarından bahsedilmeyerek tarifemin limitsiz olacağı konusunda bana bilgi vermişlerdir. Kurulum için 20.11.2011 tarihinde evime montaj ve kurulum yapmaya gelen arkadaşların işlem bitiminde sözleşme imzalatıldıktan sonra limitli internet bilgisi vermesi üzerine Superonline müşteri hizmetlerini arayarak duruma itiraz edip şikayet kaydı almışlardır. Bu arada Tellcom İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından 22 Kasım 2011 Salı günü sabah saat 03:35’de Adil Kullanım Kotasının %80’lik kısmının dolduğunu söyleyen mesaj tarafıma gönderilmiştir.
    Söz konusu mesajın gönderildiği andan itibaren ise 20Mbps olması gereken Download ve Upload hızım 0,1Mbps’ye Tellcom İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından haksız bir biçimde düşürülmüştür.
    Tellcom İletişim Hizmetleri A.Ş. müşteri hizmetleri ve elektronik posta servisine defaten yaptığım başvurulara rağmen internet bağlantı hızım yükseltilmemiş, bağlantı hızımın düşürülmesine 22 Aralık 2004 tarih ve 25678 sayılı Resmi Gazetede yayımlanmış olan “Telekomünikasyon Sektöründe Tüketici Hakları” Yönetmeliğinin 19. Maddesi doğrultusunda 15 Mart 2010 tarihinde Turkcell Superonline İnternet Sitesinde ve müşterilere gönderilen faturalarda duyurulduğu ve sözleşmede bulunan 4.23 Maddesi gerekçe olarak gösterilmiştir.
    Ancak anılan yönetmeliğin EK On sekizinci Maddenin Son Fıkrasında Anılan Türden Haksız Şartlar başlığı altında; g) Tüketicinin, abonelik sözleşmesinin kurulmasından önce fiilen bilgi sahibi olamayacağı sözleşme şartlarını, aksi ispat edilemeyecek şekilde kabul ettiğini gösteren kayıtlar, maddesinde ve 4077 sayılı kanunun 6. Maddesinde de açıkça belirtildiği üzere sözleşmede bulunan 4.23 maddesi haksız şart içeren geçersiz bir maddedir.
    Ayrıca 15 Mart 2010 tarihinde Tellcom İletişim Hizmetleri A.Ş. ile aramda herhangi bir ticari ilişki olmaması, hizmeti satın alma kararı verdiğim sırada firmanın hizmetin Limitsiz ve hızlı olduğu yönüne muhtelif gazete, dergi, televizyon ve billboardlar aracılığı ile yoğun biçimde reklam yapıyor olması ve hizmeti tarafıma satan personellerine özellikle ve üstüne basa basa sormuş olmama rağmen internet kullanımımda herhangi bir kısıtlama ve limit bulunmayacağına dair sözlü beyanı nedeni ile internet hizmetini Tellcom İletişim Hizmetleri A.Ş. den almaya karar verdim.
    Fakat geldiğimiz noktada Tellcom İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından 25 GB Download ve Upload Limitli internet paketi tarafıma uygulanmaktadır.
    Mahkemenizden fazladan doğan haklarım saklı kalmak koşulu ile, mağduriyetimin giderilmesi ve Tellcom İletişim Hizmetleri A.Ş. 20Mbps bağlantı hızında ve limitsiz internet kullanımı hakkımın tarafıma iadesi yönünde karar vermesini arz ederim.


    HUKUKİ SEBEP : Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun

    NETİCE-İ TALEP : Yukarıda açıklanan nedenlerle Superonline aboneliğimin, sözleşmede belirtildiği şekilde 20 mbit hızında sınırsız hale getirilmesini saygılarımla arz ve talep ederim.


    Serkan ŞE........


    EKLER: TELLCOM İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş Doğrudan Satış Aboneliği Sözleşmesi


    bu dilekçeme istinaden gelen cevap aşşağıdaki gibidir.

     SUPERONLİNE FİBER ADİL KULLANIMA KARŞI ACİL EYLEM PLANI


    arkadaşlar soru sormak isteyen olursa seve seve yardım ederim supeerr@hotmail.com bana buradan mail atarak ulaşabilirsiniz.





    Öncelikle tebrikler.

    kararı izninizle superoffline.net sitesine koyuyorum. diğer arkadaşlara da örnek teşkil eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: streamin

    hayir sikayet sonrasi hattiniz iptal edildikten sonra neyi kazanmis olacaksiniz ? Önemli olan burada size kota uygulamayacaklarinin karara baglanmasi degil mi ?..Kararlar bu yönde mi cıkıyor yada bu karari superonline uyguluyor mu ? .Hayırsa zaten dava acmak bastan kayıp degil mi ?

    ekaslında mantık olarak doğru düşünüyorsunuz. sözleşme iptal edildikten sonra kazanılmış birşey yok gibi duruyor ilk bakışta.

    Ancak burada önemli olan hakem heyetine başvuran kişilerin kendi istekleri. mesela ben hizmetin hız düşürülmeden devamını talep ettim, haklı bulundum. serkan bey benden daha çok kızmış olmalı ki duruma lanet olsun istemiyorum onlardan birşey demiş ve sözleşmenin şartsız koşulsuz ve cezasız iptalini istemiş, doğal olarak o da haklı bulunmuş.

    Burada asıl önemli olan tüketici lehine kararların çıkmaya devam etmesi ki, buda firmanın bu uygulamasında ne kadar haksız ve adaletsiz olduğunu göstermekte.

    Kararları firmalar uygulamak zorunda, uygulamazlar ise icra kanalı ile zorla uygulatıyorsunuz. bu karar çıktıktan sonra kaçış yok. mahkemeye gitmek firmalarında işine gelmiyor. çünkü hakem heyeti kararları emsal teşkil etmiyor. yani herkesin tek tek başvurması gerekmekte. ancak tüketici mahkemeleri kararı emsal teşkil eder ve temyizi yok. yani firma tek bir davayı kaybederse iş biter. dolayısı ile ticari olarak kendilerinde doğru olan yolu izliyorlar.




  • Tüketici Lehine bir karar da Antalya Konyaaltı Kaymakamlığından.

    http://www.superoffline.net/new-page-2/karar-5.html
  • Benimde hızımı 10mbit den 1mbite düşpürüyorlar adil kullanım adı altında.

    superoffline.net dekileri uygulayıp sonucu yazıcam.

    aşağıdaki dilekçenin kırmızı bölümlerine superonline için ne yazılması gerekiyor?

    quote:

    [Firma Ünvanı]




    Sayın Yetkili;

    Kurumunuzun ………………………… numaralı abonesiyim.


    Abone olduğum esnasında imzalamış olduğum sözleşmeye göre tarafıma vermiş olduğunuz hizmette herhangi bir download & upload hız yada veri miktarı sınırlaması uygulayamazsınız.

    Ben hizmetimi sizden alma tercihini yaparken hızı ve limitsiz oluşu nedeni ile tercih etmiştim. Hız ve limit konusunda da firmanız çalışanları tarafından hizmetin tarafıma satılması ve evimde gerekli bağlantıların yapılması esnasında tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmamıştır.

    Download & Upload miktarına göre hız ya da veri miktarı sınırlaması uygulamanızı dayandırmış olduğunuz sözleşmenizdeki .......... numaralı maddeler Türk Ticaret Kanunu ve Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına aykırıdır. Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına göre hiçbir sözleşme imza edildiği tarihten sonra tek taraflı değiştirilebilecek hiçbir dokümana atıfta bulunamaz, sözleşme eki olarak anılamaz.


    Yukarıda belirttiğim nedenle tarafıma uygulamış olduğunuz Download & Upload miktarıma göre hız düşürme eyleminize derhal son vermenizi, aksi takdirde fazladan kaynaklanan alacaklarım saklı kalmak koşulu ile firmanız ile aramda yapılmış olan sözleşmeye aykırı hareket ettiğiniz gerekçesi ile kurumunuz hakkında davacı olacağımın bilinmesini rica ederim.

    Saygılarımla

    [Adınız Soyadınız]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaRKeRs -- 27 Nisan 2012; 19:14:21 >




  • diğer yorumları okumadım ama superonline in içinden birisi olarak AKK nin gereğinden bahsediyim size . Biz bu interneti esas olarak yurtdışındaki serverlardan alıyoruz. ve adı üstünde sınırsız denilsede verilen hizmet karşılıgı yurt dışına para ödüyoruz. E herkese sınırsız vericeksen elbette bir kotası olması lazım. eğer bu kota olmazsa ödediğinizden çok daha fazla ödersiniz.Sadece kendinizi düşünmeyin . Siz 100gb indirceksiniz diye diğer insanların bandwidth inden yememelisiniz. herkes 100gb indirmek zorunda değil ve bu durumda abartanlar diğerlerine zarar veriyor. ne alaka kardeşim benim download ım diğerlerine ne zarar vercek ki ? demeyin işte :) veriyor. bende önceden sizin gibi kızıyordum fakat artık bu kotanın olması gerektiğini düşünüyorum. olumsuz yorum yapcak olan arkadaşim önce bidaha oku sonra yorumunu yap kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaRKeRs

    Benimde hızımı 10mbit den 1mbite düşpürüyorlar adil kullanım adı altında.

    superoffline.net dekileri uygulayıp sonucu yazıcam.

    aşağıdaki dilekçenin kırmızı bölümlerine superonline için ne yazılması gerekiyor?

    quote:

    [Firma Ünvanı]




    Sayın Yetkili;

    Kurumunuzun ………………………… numaralı abonesiyim.


    Abone olduğum esnasında imzalamış olduğum sözleşmeye göre tarafıma vermiş olduğunuz hizmette herhangi bir download & upload hız yada veri miktarı sınırlaması uygulayamazsınız.

    Ben hizmetimi sizden alma tercihini yaparken hızı ve limitsiz oluşu nedeni ile tercih etmiştim. Hız ve limit konusunda da firmanız çalışanları tarafından hizmetin tarafıma satılması ve evimde gerekli bağlantıların yapılması esnasında tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmamıştır.

    Download & Upload miktarına göre hız ya da veri miktarı sınırlaması uygulamanızı dayandırmış olduğunuz sözleşmenizdeki .......... numaralı maddeler Türk Ticaret Kanunu ve Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına aykırıdır. Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına göre hiçbir sözleşme imza edildiği tarihten sonra tek taraflı değiştirilebilecek hiçbir dokümana atıfta bulunamaz, sözleşme eki olarak anılamaz.


    Yukarıda belirttiğim nedenle tarafıma uygulamış olduğunuz Download & Upload miktarıma göre hız düşürme eyleminize derhal son vermenizi, aksi takdirde fazladan kaynaklanan alacaklarım saklı kalmak koşulu ile firmanız ile aramda yapılmış olan sözleşmeye aykırı hareket ettiğiniz gerekçesi ile kurumunuz hakkında davacı olacağımın bilinmesini rica ederim.

    Saygılarımla

    [Adınız Soyadınız]


    Acaba sitenizdeki örnek tüketici hakem heyeti formu ile ben ttnet kullanıcısı olarak şikayette bulunabilirmiyim iyi günler , bu arada sonuna kadar destekcinizim :)




  • bende bir mail gönderdiğim büyük ihtimalle oturmuş 40dk sonra gelecek otomatik cevabı bekliyorum antalyada 20 mbs pardon şuanda 1 mbs olan adil kullanım sağolsun kullanmaktayım sadece 2 kişinin tepkisi yada 20 kişinin tepkisiyle olacak gibi değil

    superonline kullanan apartmanlar ve bu binaların yönetici , tel bilgileri bir işe yarar mı ?
  • bende kotalı internet kullanıcılardanım ama yurt dışında hem kota hemde bunun dolması halinde ceza veren tek ülke bizde tmm haklılar kota bence kısmen mantıklı ama bu tür değil mesela yoğun olan özellikle akşam saatleri yada haftasonları hızmızı mesela 5 mbs düşürsünler ama tutupta bize 100 gb demesinler internetin yoğun olduğu saatler hız düşsün 5 mbs herkese yeter bence ama tutupta gece 12 den sonra yine hızımız 20 mbs çıksın hem onların serverleri rahatlar hemde kimse böle bu tür mağduriyet yaşamaz ama şuda varki insanlar hala superonline seçiyor halen şuan en avantajlı kampanya onda ama herkese tavsiyem UYDUNET 3 mbs gerçek sınırsız kullansınlar kotası hız düşmesiz fiyatıda 49 tl arkadaşlar hız düşme fiaan yok deli gibi çekin.....


    son olarak ben sözleşmemden vazgeçip uydunete geçmek istiyorum ama superonline benden 300 tl para istiyor acaba ne yapmam gerekli bunu yapmış bi arkadaş bi yazarsa herkese burda örnek olur bence tam bi anlatım şuraya git şunu doldur şöle yap diye gerçekçi bi örnek ltf tşklr......




  • superonline kullanan apartmanlar ve bu binaların yönetici , tel bilgileri bir işe yarar mı ?
  • Arkadaşlar aynı şeyin TTNET e karşı yapılması içinde böyle taslaklar hazırlayabilirmisiniz. Çünkü asıl çıyanın başı TTNET ' tir
    Süpeonline ttnet alt yapısını kullanan bi firmadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek Han -- 6 Mayıs 2012; 19:04:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tek Han

    Arkadaşlar aynı şeyin TTNET e karşı yapılması içinde böyle taslaklar hazırlayabilirmisiniz. Çünkü asıl çıyanın başı TTNET ' tir
    Süpeonline ttnet alt yapısını kullanan bi firmadır.

    Öncelikle bazı şeyleri öğranmeniz lazım =) superonline ttnet altyapısını kullamamaktadır. Tamemen kendi ayrı bi isp'dir. Smile vs gibi ttnet'den toplu hat satın alıp onları satmak gibi bir durumu yoktur. Tabi bu söylediklerim verdikleri fiber internet hizmet için adsl için nasıl bir hizmetleri var bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lastzombie -- 6 Mayıs 2012; 23:23:55 >
  • 
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.