Şimdi Ara

Superonline fiber modem nasıl değiştirilir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superonline 25 mbit kullanıyorum. Huawei HG253 modem var ve kopmalar yüzünden memnun değilim. Arkadaşımdan alacağım Pirelli A226G modemi kullanmak istiyorum. Modemin kurulumunu yaparken ekstra olarak herhangi bir işlem yapmam gerekir mi ?



  • Yürüyedur ! kullanıcısına yanıt
    Modem seri numaraları superonline da adınıza kayıtlıdır. Yani fiber hizmeti onna göre verilir. Yeni modelinizi alıp kurduktan sonra müşteri hizmetlerinden teknik servise bağlanıp modelinizi degistirdiginizi söyleseniz gerekmekte. Yeni modelinizde seri noyu sizin orada sistem adınıza kaydedip 25mbps hızı vermeleri gerekir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    Peki böyle bir talebi kabul ederler mi acaba ? Çünkü ben mevcut modemle sıkıntı yaşadığım halde değiştirme talebimi kabul etmediler.
  • Yürüyedur ! kullanıcısına yanıt
    İyi de siz değiştirme yapmayacaksınız ki siz de olan bir modemi kuracaksınız. Müşteri hizmetlerini de arayıp fiber internet hizmetimi bu modem e taşımak istiyorum diğer modemdeki arızalarım yüzünden diyeceksiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    Umarım dediğiniz gibi olur. Teşekkür ederim.
  • Yürüyedur ! kullanıcısına yanıt
    Önemli değil. İnşallah yani dediğim gibi sizi eli kolu bırakmaya mecbur değiller sonuçta . Yapmaları gerekir. Güzel ve tatlı bir dille anlayın derdinizi. Baktınız olmuyor sert çıkışırsınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    Az önce aradım. Bunlara tatlı dil yaramıyor hocam. Başka modem kullanamazsınız diyor. Bizim sistemimizde bahsettiğiniz gibi bir düşme de gözükmüyor. Arıza kaydı da açamayız diyorlar. Zorla bağırttıracaklar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yürüyedur ! kullanıcısına yanıt
    Şimdi fiber ise sizin abonelik bu abonelerde başka modem kullanılmıyor ama şöyle bir ay cidden bir arıza ve yahut kopma durumu var ise o şekilde değişim yapılıp tekrar kendilerine ait bir modem veriyorlar size. Adsl abonelerde ise tak çalıştır olarak işlev görüyor. Benim anlamadığım arıza var sürekli koma oluyorsa onlarda bunun gözükmemesini iddia etmesi. Siz baskı kurun deyin ki arızalarıyla devam ediyor sisteminizde gözükmüyor olabilir fakat ben şuan memnun değilim ne yapayım yani iptal mi edelim aboneligimizi başka bir servis saglayicisina mi geçelim. Sıkıntılıyım işte kardeşim ben modemde sürekli kopmalar yaşıyorum ve bunun değişimini talep ediyorum de. Böyle haklara sahipsiniz çünkü ya da gidip yüz yüze görüşmeniz de de fayda olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    Şikayetvar'a şikayet bıraktım. Ayrıca dediğiniz gibi bir kere daha arayıp şansımı deneyeceğim. En son çare olarak da gidip yüzyüze konuşurum dediğiniz gibi. Yardımınız için teşekkür ederim.
  • Yürüyedur ! kullanıcısına yanıt
    Estağfirullah . İnşallah halledersiniz başka diyeceğim bir şey kalmadı ne yazık ki :-)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yürüyedur ! kullanıcısına yanıt
    Benzer problem bende de bir suredir var. Kopmalar olmasına ragmen superonline musteri hizmetlerinde bir kopma goremediklerini soylediler. 1 ay icinde 3.kez arayısımda da aynı cevabı verdiklerinde çok sert (ama küfürsüz) bağırıp söyledikleri tüm ayarları 3 kez yaptığımı , buna ragmen düzelme olmadığını , bu sebeple derhal arıza kaydı açmalarını ve gerekiyorsa modemi değiştirmelerini söyledim. O kadar bağırma üzerine müşteri hizmetleri görevlisi özür dileyip arıza kaydını açtı. Yaklaşık birgün sonra bir sms aldım ve gerekli düzenlemelerin yapıldığı bildirildi. Bir hafta kadar kopma yaşamadım ancak sonra tekrar kopmalar başladı (günde 2-3 kez). Problemin modem kaynaklı olduğunu düşünüyorum ancak superonline'i arayıp tekrar kavga etmeye enerjim yok. Sizin durumunuzda bir değişiklik oldu mu, modemi değiştirebildiniz mi?
  • İlk olarak PPPoE için kullanıcı adı ve şifre lazım bunun için
    SIFRE FIBER (8 haneli MÜŞTERİ NO) yazıp 532 752 2000 ‘e sms atarsanız şifreniz size gönderiliyor.
    Sonra yeni bağlantı oluşturmanız lazım bu kısımda PPPoE yi seçin kullanıcı adınız 1XXXXXXX@fiber şifre de mesaj ile gelen şifre eğer ki MAC adresi kısıtlaması kullanıldı ise yeni router bu özelliği destekliyor ise MAC clone ya da el ile MAC adresini değiştirin.

    Kolay gelsin...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.