Arkadaşlar merhaba, Geçtiğimiz hafta yeni bir eve taşındım ve Superonline'dan internet bağlattım. Dün sabah binadaki başka bir komşu yeni internet bağlattığı için Türk Telekom elemanlarının bina önündeki kutuda işlem yaptığını gördüm, o sırada benim internetim kesildi. Superonline'ı arayıp durumu anlattım, bugün bana "Binaya kadar gelen internette bir sıkıntı yok, elektrikçi çağırıp bina içi tesisatı kontrol ettirmeniz lazım." diye mesaj geldi. Bu durumda nasıl bir yol izlemem lazım? Açıkçası bina içi tesisatta bir sıkıntı olmadığını düşünüyorum. Verdikleri hizmetin arkasında durmadıkları için de biraz sinirlendim, bağlatalı henüz 1 hafta bile olmadığı için acaba iptal ettirebilir miyim? Sizin tavsiyeniz ne olur? Bu konularda çok bilgili değilim, fikir verebilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler. |
Superonline İnternet Kesintileri Hakkında Bilgiler
Superonline internet kullanıcıları, internet kesintileriyle ilgili sorunlar yaşayabiliyor. Bu kesintiler, farklı nedenlerden kaynaklanabilir ve değişen sürelerde devam edebilir.
Superonline internet kesintisi durumunda, kullanıcıların şu adımları uygulamaları önerilir:
- Modeminizi Kontrol Edin: Modeminizin güç kablosunun bağlı olduğundan ve ışıkların yandığından emin olun.
- Kabloları İnceleyin: Modeme bağlı tüm kabloların hasarlı veya gevşek olmadığını kontrol edin.
- Superonline Müşteri Hizmetleriyle İletişime Geçin: Kesinti devam ediyorsa, Superonline müşteri hizmetleriyle 444 5 444 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz.
- Durum Güncellemelerini Takip Edin: Son durum güncellemeleri ve tahmini geri yükleme süreleri için Superonline'ın sosyal medya hesaplarını veya web sitesini kontrol edin.
Superonline internet kesintisi sorunu yaşıyorsanız, lütfen sabırlı olun ve müşteri hizmetlerinin talimatlarına uyun. Kesintinin en kısa sürede giderilmesi için ellerinden geleni yapacaklardır.