Şimdi Ara

Superonline IPV6 Tanimlatma Taktigi (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
437
Cevap
8
Favori
26.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TolgaGazi3548 T kullanıcısına yanıt

    Bu aktardığınız durum, halihazırda IPv6 kullanan ama bir nedenden ötürü bu imkanı kaybetmiş kullanıcılar için geçerli sanırım. Konu içeriğinde, bölge bazında IPv6 verildiği vs. konuşulmuştu. Haliyle, bölgede IPv6 verilmiyorken, bu şekilde bir yöntem izlesek bile, IPv6 edinme imkanı yok diye anlıyorum.


    Yoksa yukarıdaki durumdan bağımsız, ilgili birime ulaşabilene IPv6 tanımlaması yapılabilir anlamında mı?

  • iptv kullanımında online oyunlarda ve platformlardan izlenen dizi filmlerde sorun yaşatıyor mu? v6'ya geçmek için nasıl bir yol izlemem lazım. Huawei HG8245X6-10 modem kullanıyorum.

  • ilgili L1 Network birime kayıt ulaşırsa manuel açıyorlar durumdan bağımsız olarak.

  • Dgkn_sglmr D kullanıcısına yanıt

    Bu modem ipv6 desteklemiyor dediler dün mh ile görüştüm ama emin değilim belki de baslarından savmak için dediler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kordsa K kullanıcısına yanıt
    Belki bölge için demişlerdir bilemiyorum ben de bir görüşüp soracağım arayüzde v6 görünüyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kordsa K kullanıcısına yanıt

    bana da desteklemiyor diyorlar. ben o yüzden manuel açtırıyorum hocam :))




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TolgaGazi3548 -- 25 Aralık 2024; 18:19:34 >
  • İp v6 yı kullanan arkadaşlar hangi routerleri kullanıyor?

  • cimbom38 kullanıcısına yanıt
    İpv6 benim bildiğim keenetic marka routerlar kullanıyor. İnternet dağıtımında en iyi cihaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mh lerinden aradılar ipv6 açılması ile ilgli not iletmişsiniz,önceleri pilot bölgede hizmet verbiyorduk şimdi Türkiyede her yerde hizmet verilebiliyoruz ,açılma işlemi için saha ekibine yönlendirilmiş .Dönüş yapıldı mı dedi yapılmadı dedim. Ekiple görüşüp size dönüş yapacağım gerekirse L1 ile iletişime geçeceğim dedi.

  • Mh den canlı aradılar, karışıklık olmuş açıldımı kontrol edermisiniz dedi, bende açıldı dedim.

    geçmek isteyen arkadaşların mh lerinde arıza kaydı açtırmalarını ama kaydın saha ekibine değilde çözüm merkezine düşmesi gerekiyormuş.L1 de daha hızlı açılması için yeni bir ekip kuruldu dedi.


    Siteden yapılan başvuruda iletişim formu bir süre sonra kapatılıyormuş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 3 Ocak 2025; 21:23:47 >
  • cimbom38 kullanıcısına yanıt

    ben şimdi telefonla müşteri hizmetlerini aradım.

    Adrese göre IPV6 var dediler, adresiniz desteklemiyor dediler. Talebimle ilgili kayıt bile açmadı.

    Acaba bu tüm Türkiye'ye hizmet konusu henüz çözülmedi mi yoksa çağrı merkezin çalışanının haberi mi yok ?

    Ona göre ısrar edeceğim.

  • tuzsuz_deli_bekir kullanıcısına yanıt

    Kimin ne bildiği belli değil.Bende Kayserideyim.İpv6 hizmetimiz yok diye geçiştirebilirler diye içimden geçmedi değil.


    Ben mh lerine direk ipv6 açın demedim.Bağlantı sorunlarım var hattımınkontrol edilmesini istiyorum dedim.Uzaktan hız kontrolü yapacaktı,sinyal gönderdim gitmiyor dedi hattınızda sorun var arıza kaydı açayım dedi.Kayıt açtılar gelen ekip arkadaş notebook ile hızı kontrol etti hızınızda sorun yok ve mh lerinin uzaktan kontrolü ve sinyal göndermesinin eskide kaldığınız geçerli olmadığını söyledi.


    Gelen ekibe ısrarla ipv6 yı açtırmak istediğimi ve noy yazmasını istedim.Uzun süre ne dediğimi anlamadı ipv6 nın neolduğunu bilmiyor ben noy yazamam dedi.Tekrar ısrar edince yazyım dedi.3-4 gün mh lerinde robot araması yapıldı işlemininz saha ekibince çözülmüştür devam ediyorsa 2 basın diye bende 2 ye bastım.En son dün canlı mh leri aradı ve yukarda anlattığım şekilde oldu.


    Bence tekrar arayın ve bağlantı sorunları yaşıyorum deyin arıza kaydı açtırın.


    Hazır bilen bir mh leri bulmuşken geçecek arkadaşlar benim gibi sorun yaşamasın, beklemesinler diye nasıl hızlı geçiş yapabileceğini sordum......geçmek isteyen arkadaşların mh lerinde arıza kaydı açtırmalarını ama kaydın saha ekibine değilde çözüm merkezine düşmesi gerekiyormuş.L1 de daha hızlı açılması için yeni bir ekip kuruldu dedi.


    Siteden yapılan başvuruda iletişim formu bir süre sonra kapatılıyormuş.


    ....mh lerinde arıza kaydı açtırmalarını ama kaydın saha ekibine değilde çözüm merkezine düşmesi gerekiyormuş... bu nasıl yapılıyor bilen biri varsa açıklasın.





  • cimbom38 kullanıcısına yanıt

    Çözüm merkezine düşmesi için ya MT bunu anlayıp doğrudan kaydı çözüm merkezine yönlendirecek ya da her zaman yaptıkları gibi saha ekibine iletecek, saha ekibi arayınca gelmeyin sistemden IPv6 açın, eve gelmenizi gerektiren bir durum yok diyeceksiniz. Onlar zaten müşteri eve gelmemizi istemiyor diye not düşüp kaydı kapatıyorlar. Ardından aramalarda sorunum çözülmedi tuşuna basacaksınız. Birkaç aramadan sonra çözüm merkezinden biri arayıp noluyor diye soracaktır. Ona derdinizi anlatacaksınız. Aksi takdirde MT önünde IPv6 ile ilgili bir süreç tanımlanmış değil. Böyle bir görmediklerinden ne işlem yapıyorlar, ne de çözüm merkezine talep iletiyorlar. Bu arada görüştüğüm MT, IPv6 tanımlamalarının başladığına dair bildirim gelmiş ancak detaylı bir açıklama veya bizim yapabileceğimiz bir işlem yok dedi. Tabi IPv6'nın ne olduğunu bilen bir MT buluncaya kadar 4-5 defa aramam gerekti. Başka bir sorunda maalesef verdikleri router eğer IPv6 desteklemiyorsa bu hizmeti alamıyorsunuz. Benim cihazı kontrol etti, WiFi 6 ZTE modem ancak modeli eski olduğundan destekleyen cihazlar arasında değil dedi. O zaman destekleyen cihazla değiştirin dedim, ücretsiz servis göndeririz ancak modem değişimi ücretli olur bilgisini verdi. Arıza olmadığı için ücretsiz değişim tanımlayamıyorlarmış.





  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Ücret istemeleri hoş değül.Banada ilk kurulumda h3600 verdiler.Hız sorunum var diye mh aradım.Bayan önce eternetle bana test ettirdi.700 mbps çıktı.Sonra kendisi test etti.800 mbps çıktı.Arıza kaydı açıyorum dedğ.Bende sorun modemden olabilir değişim istiyorum.Yapılacak kontrol ve modem değişimi için ücret varmı dedim.Kablolarda vs sizden kaynaklı sorun varsa ücretli yoksa ücret almıyoruz dedi.Ekip aradı bende tp link ex530v router istiyorum dedim.Arabada var abi dedi.Getirdiği jelatinleri benim yanımda açtığı sıfır modemin sadece poıwer ışığı yanıyırdu.Arızalı çıktı.Tekrar mh lerini arayıp kayıt açtırdı.Arabdan 2.ci yeni modem getirdi.Taktı çalıştı.Hızı testi yaptı.Düzeldi dedi.Hızım önceki modeme göre daha iyi .Benim cihazlardan kaynaklı da hız sorunu oluyor.Sürekli 950-1000 mbps de alsam yapacağım iş belli.Ex530v nin ipv6 desteği var kullanıyırum.Bugün openwrt yüklü Zyxell M1 i direk ont takdım.İpv6 çalıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 4 Ocak 2025; 18:47:35 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Ya bu MT kalitesi iyice düştü. Biraz önce tekrar aradım. Modemimin IPv6 destekleyip desteklemediğini kontrol edebilir misiniz dedim. IPv6'yı tek tek heceleyerek izah etmem gerekti. Sonra ZTE H3600 modemimin WiFi6 desteklemediğini söyledi. Benim beyin yandı :). IPv6 destekliyor mu diye soruyorum ve o bana WiFi6 desteğinden bahsediyor, ayrıca H3600 WiFi 6 modem değil diyor. Modem modelini gördüğünüz haliyle bana söyler misiniz diye sordum emin olmak için. H3600 V9 dedi. Yani neresinden tutsam elimde kalıyor. WiFi6 modemi WiFİ 6 değil demesine mi yansam, IPv6'yı heceleyerek anlatmamama rağmen onun hala WiFi6'da kalmasına mı yansam bilemedim. IPv6 dedikçe statik IP almak istiyorsanız 159tl demesi de ayrı bir komedi. Sonra zorla gelen bildirimi bulmasını sağladım. Sadece bireysel abonelere verilecekmiş dedi. Modemin ve altyapının desteklemesi gerekiyormuş diye de ekledi. Altyapıyı benin mi uyumlu hale getirmem gerekiyor diye sordum. Uzun bir sessizlik oldu. Efendim, hızlı bir şekilde altyapı geliştirmelerine devam ediliyormuş dedi :)))). Modemin eksikliğinden dolayı ücretsiz olarak değiştirilmesi gereğinden bahsetmeye çalıştım ancak zaten iyice kafası karışmış olan kadıncağızı fazla zorlamadan kapatmak zorunda kaldım. Çünkü sonuç almak mümkün değildi. Kadıncağız dönüp dolaşıp WiFİ6'ya geliyordu. DÖngüye girdi ben de bıraktım :):


    Bu arada ZTE H3600 V9 router serisinin IPv6 desteklemediğini kesin olarak başka bir müşteri temsilcisinden öğrendim. Nur topu gibi bir SoL sorunumuz oldu. Hayırlı uğurlu olsun! :)))




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 4 Ocak 2025; 19:53:29 >




  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    destekliyor hocam ama 2022 ekim üretimi h3600 v9 bulunca otomatik açıyordu ipv6 yı sistem. son zamanlardaki gelen h3600 v9 h3600p v9 ex530v lg8245x6-50 lg8245x6-10 lg8245x6-20 ipv6 desteği var ama SN yi işlerken ipv6 destekli diye girmedikleri için açılmıyor :)

  • sevindim hocam güle güle kullanın.

  • sabit ip kullanıp ipv6 alabilen var mı aramızda acaba ona göre deneyeyim

  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.