Şimdi Ara

SUPERONLİNE MAĞDURİYET HİKAYESİ(TALİHSİZ OLAYLAR VE CİDDİYETSİZ FİRMA İÇERİR)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superonline'ı 2 yıldır sorunsuz kullanıyordum ta ki taahhütüm bitene kadar.Taahütüm bitmesine yakın süperonline'ı aradım altyapımın vdsl destekleyip desteklemediğini sordum ve bana desteklediğini söylediler.50 mbps'e kadar hız alabileceğim söylendi.50 mbit pahalı olduğunu düşünerek 24 ay taahhüt verip ayda 67 tl ye 24 mbps'e geçmek istediğimi söyledim.Tabi onlarda kayıt açıp aranacağımı söylediler.72 saat süre verdiler ancak aramadılar.Ben her 3 günde bir aradım ve her seferinde yeni kayıt açtılar.Aramadığım zamanlar kayıtlar kendi kendine açılıyor, telefonuma mesajlar geliyordu.Bu şekilde beni 1 ay oyaladılar.En sonunda arayıp altyapı desteklemiyor dediler bende aboneliğimi iptal etmek istediğimi söyledim.Bana modemi teslim etmem için bir superonline yetkili bayisine gitmemi söylediler.Ayrıca telefon hattımda superonline'da.Telefon kapanınca numaramda kapanacağı için hattımı türk telekoma bir çırpıda taşıdım.Böylece yeni iss'ye geçtiğimde telefon numaram değişmeyecekti.Beykozda bayi olmadığı için en yakın çekmeköy bayisine gittim.Zaten anadolu yakasında yetkili bayii 3-4 yerde var.Bayii de çalışan hanımefendi aboneliğim aktivasyon sürecinde olduğunu ve iptal kaydıda açılmadığı için modemi teslim alıp aboneliğimi iptal edemeyeceğini söyledi.Bende afedersiniz hanımefendi çok özür dileyerek söylüyürom acaba benimle billur mu geçiyorlar.Ben superonline'ı aradım iptal talebinde buludum iptal için modemimle birlikte bayii'ye gelmemi söylediler dedim.Bayii çalışanı hanımefendi benim superonline'ı tekrar aramam gerektiğini söyledi.Bende hemen arayıp durumu müşteri temsilcisine bildirdim.Müşteri temsilcisi iptal kaydı açtı ve modemi kargo ile de gönderebileceğimi söyledi.Olaya bakarmısınız her aradağımda yeni bir süpriz bilgi alıyorum.Madem kargo ile gönderiliyor beni neden işimden güçümden alıkoyuyorsunuz serzenişinde bulunurak kapadım telefonu.Takriben 3 gün içinde iptal biriminde arandım.Beni arayan müşteri temsilcisi önce size tablet verelim dedi yok dedim sonra 1 ay bizden olsun dediler yine yok dedim.Sonra 3 ay bedava sonrası 64 tl olsun dediler yine yok yok istemez dedim.Sonra müşteri temsilcisi bana biraz hatta bekleyin dedi tamam bekliyorum dedim.yaklaşık 3 dakika bekledikten sonra temsilci teklifi artırarak 6 ay bedava 16 mbps'ye kadar 100 dk da telefon sonrası 64 tl son teklif dedi.Bende tamam kabul öyle olsun bakalım.En azından kampanya tanımlamasınıda becirirsiniz dedim ama demez olaydım.Ben telefon hattımı taşımak gibi bir hata yapmışım ve geri taşımadan kampanyayı sisteme giremiyorlarmış.Geri taşıma işlemini 72 saat içerisinde yapacaklarını söyledi.MT'ye aman kardeşim bana 72 saat demeyin dedim.Gerçeği konuşun sizde 72 saat 1 ay sürüyor dedim.O zaman en kısa sürede yapılacaktır dedi.Peki ivedi olsun lütfen diyerek görüşmeyi sonlandırdım.Sizinde tahmin edeceğiniz gibi 72 saatte olmadı.Ben artık superonline'ı her gün aramaya başladım.Her müşteri temsilcisini tanıyordum artık.Onlarda vallah blllah iletiyoruz.Size çözüm merkezi dönüş yapacak.İlgili ve yetkili kişiler size dönüş yapacak.Talebiniz alındı en kısa sürede dönülecek deyip durdular.Arada biz türk telekoma iletiyoruz türk telekom reddiyor.Siz türk telekom ile de bir görüşün dediler.Türk telekomu da aradım onlarda biz telefona bir şey yapamıyoruz bunu superonline yapacak. Türk telekom mt'si telefonla ilgili işlemler bölge müdürlüğünden yapılıyor dedi.Bende gittim türk telekoma onlar bize superonline'dan herhangibir talap gelmemiş dedi.Tabi bende superonline'nın yalan söylediğini anlayıp öfkelendim.Tam superonline'ı bu sefer kesin olarak kapatacak iken beni aradılar ve kusura bakmayın sistemimizde hata olmuş.Bayii yönlendirmesi yapılmamış.Taşıma işlemini bayii yapıyor dedi.Haydaaa siz dedim napıyorsunuz.Hem bana Türk telekom reddetti dediniz hemde şimdi hata var diyorsunuz nasıl bir yaman çelişkidir bu Allah aşkına yapmayın artık yeter.Size son bir şans daha veriyorum artık problem istemiyorum dedim.Nihayetinde bundan 10 gün, iptal birimi ile konuşmamdan 1 ay sonra telefonu taşıdılar.Bende hemen superonline'ı arayarak kampanyamı tanımlayın dedim.Yine bir 72 saat dendi ve beni 72. saatde aradılar.Açıkçası şaşırdım.Ben kampanyamın tanımlandı problem çözüldü haberini beklerken bir de ne duyayım! Benim 2 yıldır 16 mbps'kadar destekleyen hattım birden 8 mbps'e kadar desteklemeye başlamış.Hanımefendi nasıl olur ben 2 yıldır 16 mbps'e kadar kullanıyorum zaten.Şuanda 14 mbps hız alıyorum dedim.Sözde konuştuğum çözüm merkezi mahallesinizde kutu veya santraliniz uzağa taşınmış olabilir gibi yuvarlak cevaplar vermeye başladı.Madem taşındı ben bu ay akn ye kadar 14 mbps olarak kullandım.Bu ay mı oldu bu durum öyle şey nerede görülmüş.Türk telekom adresinizde fiber var diye mesaj atıyor siz maksimum 8 mbps diyorsunuz.Söylediklerinize kendiniz inanıyormusunuz dedim.konuştuğum hanımefendi ben yapamıyorum şikayetinizi mail olarak bildirin dedi .Bende Allah belanızı versin hattımı iptal edip sizi btk'ya bimere şikayet edeceğim diyip telefonu kapattım.uzun lafın kısası sakın superonline!a bulaşmayın.Eğer aboneliğin varsa taahhüt biter bitmez kapatın.Paranızla rezil ve mağdur olursunuz.Böyle ciddiyetsiz firmadan hizmet alacağınıza hiç kullanmayın daha iyi.Zaman ayırıp tamamını okuduğunuz için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 14531992 -- 30 Ocak 2017; 17:25:14 >







  • geçmiş olsun kardeş al bendende o kadar işte bunlar acemice yapılan işler gel görki bu firmalar milyonlar kazanıyor.

    https://forum.donanimhaber.com/superonline-adsl-hakkinda-mutlaka-okuyun--123654172#123659147?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber
  • Kuhleep kullanıcısına yanıt
    Eyvallah kardeşim.Son 2 aydır bize yapılanlar avrupa ülkelerinde yada gelişmiş ülkelerde yapılacak firmaya devlet ceza yağdırırdı.Superonline bildiğin dolandırıcı çıktı.Resmen bizim üzerimizden haksız kazanç elde ediyor.Yine de ben hem btk ya hem de bimere şikayet ediceğim bunları.
  • Çok geçmiş olsun hocam :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • porsheli kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TT sabotaj team seni keşfetmiş... şansına küs... iftira atıp durma boşuna ağlama...
  • geçmiş olsun. tavsiyem sorun yaşadığınızda telefonla aramak yerine yazın. heryere yazın. twittera yazın. ulaşabiliyorsanız üst yönetimine yazın, sitelerine yazın şikayet sitelerine yazın. btk'ya yazın.

    söz uçuyor, ama yazdığınız birçok insan tarafından okunuyor.
  • ozan_k kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam her yere yazacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.