Şimdi Ara

SUPERONLINE NAKİL REZİLLİĞİ !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli DH forum üyeleri,

    Yaklaşık 1 senin üzerinde Superonline Fiberoptik kullanıyorum. Bizim siteye gelir gelmez hemen almıştım ve açıkçası gayet memnun ve mesut şekilde kullanıyordum. Gerçi Limitsiz olayını telekom gibi "adaletli kullanım" adı altında çaktırmadan kotalı hale getirmesi bile açıkçası çok gözümde büyütmemiştim. Daha ki geçen hafta yan siteye nakil yaptırana kadar.

    Malum yeni bir eve taşınmadan dolayı Superonline Abonman işlerinden nakil talebinde bulundum. Kendileri yeni taşınılan yerde aktif bir fiber hat olduğunu ilk önce aktif hattın iptal edilmesi gerektiğini söylediler. Bende üşenmedim eski oturan vatandaşı bulup konuyu açıkladım ve hattı iptal etmesini söyledim ancak eski kiracı hattı zaten iptal ettiğini ama tekrardan Superonline'ı arayıp bilgilendireceğini söyledi. Daha sonra tekrardan Superonlinı arayıp hattın zaten kapatılmış olduğunu ve nakil işlemlerini başlamalarını söyledim. Müşteri temsilcisi bey hattın iptal edildiğini teyit etti ancak sistemde aktif gözüktüğünü sistemsel bu problemle ilgili saat 18:00'e kadar bilgi verileceğini söyledi.
    Saat 18:00'e kadar bekledim ne arayan var ne soran. Ertesi gün tekrardan aradığımda bu sefer bayan Müşteri Temsilci 1 gün sonra bilgi verileceğini söyledi.Ertesi gün tekrardan aradım bu sefer 3 "iş günü" içersinde bilgi verebileceklerini yine aynı kalıp biçiminde (resmen MTlere söylenecekleri ezberletilmiş robot gibi) cevap verdiler.

    Resmen 1 hafta oyalama taktiğiyle geçti şimdi Pazartesi veya Salı günü sonuç bekliyorum. Kullanamadığım internet bağlantısı içinde çatır çatır para alıyorlar.

    Bu konuyla ilgili resmi mrecilere başvurmayı bile düşündüm.
    Superonline müşteri temsilcileri ve teknik servis maalesef sınıfta kaldı. 1 sene önce herkese tavsiye ettiğim en az 10 kişiyi de üyesi yaptığım teknoloji firması çuvalladı :(

    Maalesef fiberde alternatif olmadığı içinde elimiz kolumuz mahkum bu firmalarla uğraşıyoruz.

    Bu başlığı yaşadığım sıkıntıyı yazmak ve bu tarz sıkıntıarı yaşayan arkadaşalrla paylaşmak için açtım.

    Saygılar,

    /TM







  • bi yanlışınız var.. müşteri temsilcileri sınıfta kalmadı.. aksine 2 sınıf atladılar..
    bu tarz oyunları birçok kişiye oynuyorlar. yok 2 günlük faturanız yok şu yok bu.. yarın sizi arayacağız vs.


    dediğiniz gibi alternatif yok



    yeni alacaklar için ;kampanyalarına da katılın ama çok dikkatli olun derim.. yoksa acımıyorlar
  • Aynı şekilde taşınmadan 1 gün önce nakili bildirdim. 3 iş günü dediler. 3 oldu 5 oldu 10 oldu 17 günün sonunda dün bağladılar. Tam bir reziillik. Türk Telekomdan onay bekliyoruz diye diye. tam 17 gün beklettiler. Hizmet süperdi. 200 gblere dayansamda 1 mb nin altına düşmüyordu fiberde. Şimdi mecburen dsle geçtik. Yazıklar olsun aynı oyunu 4 günde indiriyorum 3 saate indiriceğime. Aman siz olun taşınma ihtimaliniz varsa bağlatmayın. Yoksa hiçbi şikayetim yoktu. Şuanda fiber kullansam bu kadar sinirli olmazdım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.