Şimdi Ara

Superonline paket değişikliğine Türk Telekom izin vermiyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar başlığı yanlış okumadınız. Superonline adsl paket değişikliğine Türk Telekom firması izin vermiyor. Nasıl mı? Açıklayayım.

    15.01.2017 tarihinde Superoline firması ile olan taahhütlü sözleşmem sona erdi. Sona eren bu sözleşme içeriğinde kullandığım paketim ise 8 mbit AKK limitsiz paketti. Gerek Superonline fiyatlarının yüksekliği gerekse an itibari ile Türk Telekom'un daha cazip fiyatlar sunması nedeniyle hat taşıma talebinde bulundum. Yaklaşık olarak 15-20 gün gibi bir süreçte hat taşımayı beceremeyip 3 defa başvurumu yenilediler. Bu durumda hem faturamın çok yüksek gelecek olması hemde böylesine bir işlemi bile beceremeyen bir firmanın güvenilirlik endişesi gibi etkenler sebebiyle Superonline ile taahhüt yeniledim. Ve güncel tarife olarak 8 mbit 100 gb AKK olan tarifeyi seçtim. Ancak henüz 12 gün gibi bir sürede dijital oyun indirme, youtube, haber, evdeki android cihazlar vs derken AKK yüzünden tekrar eski tarifem olan 8 mbit AKK limitsiz tarifeye geçmek istedim. Ve şenlik burada başladı.

    Öncelikle Superonline sitesinde ki Hesabım üzerinden denedim ve hata aldım. Ardından müşteri hizmetlerini aradım arıza var yarın arayın dediler. Ertesi gün aradım sorunla ilgili ekran görüntüsü aldık aranmayı bekleyin dediler. Ve 4. gün tarafım arandı. Paket değişikliğinin yapılamayacağı gerekçe olarak ise Türk Telekom'un santrale olan uzaklığım nedeniyle bu işleme izin vermediği söylendi. Temmuz 2016-Ocak 2017 arasında tek bir kopma hız düşme vs sorun yaşamadan 8 mbit AKK limitsiz kullandığım interneti meğerse benim hattım santrale çok uzak olduğu için desteklemiyormuş. Yani sizin anlayacağınız ya 12 günde benim evim yerinden kalktı daha uzağa gitti yada santral hiç internet kesintisi vs olmadan taşındı. Her neyse konuya dönelim. Daha sonra tekrar arayarak bu interneti 6 ay aynı adreste sorunsuz kullandığımı loglardan görebileceklerini söyledim. Sistemden kontrol edip " evet kullanmışsınız " cevabını aldım ve bir form açıldı. Daha sonra aranacaksınız denilip bugüne aktarıldı konu.

    Bugün arandım ve yine santrale olan uzaklık vs bahaneler sıralandı. Kendilerine bu işleri bildiğimi santrale ve kutuya olan uzaklığın hızı etkileyeceğini kotanın ise sistem tarafından tanımlandığını söyledim ve karşı taraftan bu konuda teyit aldım. Ancak sonrasında ufak bir kıvırma hareketi ile Türk Telekom'un bölgede yaptığı alt yapı çalışmaları sebebiyle ADSL ve VDSL paketlerinden bazılarının verilemeyebileceği bu durumun doğal olduğu tarafıma iletildi. Bu noktada ise konuştuğum kişinin konuyu her türlü sarpa saracağını anladığım için konuşmayı sonlandırmayı tercih ettim.

    Biraz uzun yazı oldu farkındayım. Ancak bunu mümkün olan her mecraya taşıyorum. BTK'ya şikay ettim. Şikayetvar'a yazdım. Bimer ve Cimer'e yazmayı düşünüyorum. Ayrıca Tüketici hakları derneklerine başvurmayı düşünüyorum. Ve hatta gerekirse adli mercilere taşımayı düşünüyorum. Yarın itibari ile Türk Telekom'dan hattımı etkileyecek alt yapı çalışmalarını tarafıma bildirmesi yönünde talepte bulunup bu doğrultuda adli makamlara başvurmayı düşünüyorum. Zira bir alt yapı çalışması olmadığı kanaatindeyim. Burada tek sorunun farklı firmada ki müşteriyi yıldır ve müşteri edin politikası olduğunu düşünüyorum. Ancak bu tuzağa düşmem ve hakkımın peşini de bırakmam.

    Şikayetvar linki :https://www.sikayetvar.com/turk-telekom-paket-degisikligine-onay-verilmiyor







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.