İş yerinde kullanım için 2018 Eylül ayında bu firmaya geçiş yaptım. Kullanmaya başladığımız günden itibaren Aralık 11'ine kadar sorunsuz şekilde devam ettik. Son tarihten itibaren internetimiz kesildi ve 54 gün boyunca hiç bir şekilde kullanım yapamadık. Bu süreç içerisinde Superonline firması tarafından teknik ekip istedik ve sadece bir kere gelmişler bina hattında sorun olduğunu belirtmişler sisteme.(Biz kimseyi görmedik şirkette) Daha sonra ben tekrar kayıt oluşturdum, tekrar oluşturdum, tekrar oluşturdum ve totalda 21 adet arıza bildirimi bıraktım. Bana geri dönüş yaptıklarında kendileri ile alakalı teknik sorun olduğunu belirttiler ve telafi edilebileceğini söylediler. Geçen süre içinde yine telafi edilmedi ve biz kullanamadığımız internetin faturasını ödememek için tekrar şikayet oluşturduk. Biri kabul edildi diğeri ret yedi.Bu arada hala internet kullanamıyoruz! Daha sonra taahhüt bedeli ödemeksizin iptal talebi oluşturduk o da ret yedi. Tüketici hakem heyetine çıkan faturalar, taahhüt bedeli ve sözleşmemiz ile şikayet talebi oluşturdum. Bu sırada Superonline'de savunma olarak ''Şikayetin Reddine'' diye kısacık bir yazı yazmış. Sağ olsunlar tüketici hakem heyeti de delil yetersizliğinden benim dosyamı düşürmüş. Şu an son fatura dahil 472 Lira ödememi istiyorlar. Sizce ne yapabilirim ? Heyetten geri döndü tamam ama 470 lira için avukatlık olmaya değer mi ? Avukatlık olsak kazanma şansımız ne olur ? Bize ne faydası olur ? Bir fikir alış verişi yapsak çok makbule geçer.
DİPNOT!
KESİNLİKLE BU İŞ AHLAKSIZLARINDAN UZAK DURUN. BENİM AĞZIM YANDI SİZİN YANMASIN..