Şimdi Ara

SuperOnline Taahhüt

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar 2 3 tane eski forumlardan okudum da yine de bilgili olan bazı arkdaşlardan yorum almak istedim. 2 gün önce mahalleye kablo net alt yapısı döşendi ve internetleri güzel olduğu için ona geçmek istedik,lakin babam


    kablo net alt yapısından önce yani bundan 5 4 gün önce superonline taahhütünüz bitmekte yeni bir taahhüt ister misin diye sormuş ve babam da alt yapının geleceğini bilmiyor olduğu için malesef kabul etmiş daha sonraki günlerde alt yapının aktif olduğu zaman superonline'ı arayıp iptal ettirmek istediğmizi söyleyince bize 950tl bir bedel sundular ve bizim iptal kaydımzı alıp daha sonra arıyabileceklerini söylediler sonrasında akşam avukat bir abimizle konuştuğum zaman da bize sunulmayan aktif olmayan bir internetin taahhütünü alamıcaklarını söyledi(daha önceki taahhüt ağustos 8de biticek) babamı da bugün aradıkları zaman şuanda 2 tane taahhütümüzün aktif olduğunu söylediler "bitmeyen taahhütümüz" ve "bize sunulmayan taahhütümüz". Babam da ağustosun 7sinde veya 8inde arıyacak ve kullanmadığımız internetin cayma bedelinin kaç para olduğunu soracak. Daha kullanmadığımız internetin taahhütünü iptal etme şansımız var mı veya 950tlnin bu kadar fazla olması bitmeyen taahhütümüzden mi yoksa bize sunulmayan taahhütten mi olduğunu bilemiyorum sizlerin de yorumunu almak istedim ^^




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AydınG -- 28 Temmuz 2020; 0:17:51 >







  • Taahhütü yeni uzatmış olsanız bile herhangi bir cezai şart ödemeksizin 14gün içinde gerekçe göstermeksizin yasal cayma hakkınız var. Bu sözleşmede bile yazmakta. Avukatın sizi bu konuda uyarmaması ilginç olmuş. Eğer bu mesleği icra edecekse 6502 sayılı tüketici kanunu araştırmasında fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden kablonete geçmek istiyorsunuz?
  • jademugla kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Ortada bir yanlışlık var. Sizi arayanın süperonline olduğundan emin misiniz. Çünkü daha başlamamış bir taahhütten hiçbir ücret alamaz. Başlamış olsa bile alacalı cayma bedeli kullandığınız günlere ait indirimsiz fiyat kadar olacaktır. Öncelikle taahhütünüzün ne zaman biteceğini tam olarak öğrenin. Hep İngiliz faturanızın bir köşesinde mutlaka taahhüt detayları yazar. Sonra bana yazın ne yapmamız gerektiğini anlatayım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jademugla kullanıcısına yanıt
    Abonelik sözleşmelerinde cayma hakkı yoktur kesin ve net. Bahsettiğiniz tüketici kanununu neredeyse ezbere biliyorum. hiçbir yerde abonelik sözleşmelerinde cayma hakkından bahsetmiyor. Aksine cayma bedelinden bahsediyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    hocam kullandığımız internetin taahhütü ağustos 8de biticek
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    ilk 14 gun veya gun 7 icinde cayma hakkiniz var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Taahhütsüz İNTERNET ???
    10 ay önce açıldı
    TTNet Hipernet 20Mbps
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Hayır yok. Ben o bahsettiğiniz kanunları ve bağlı olduğu yönetmelikleri ezbere biliyorum. Var diyorsanız buyrun kanun maddesi ile yazın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 950 tl tutması pek mümkün gözükmüyor kurulum bedeli vs. İlk sözleşmeye dahil olduğunu düşünürsek uzatılan sözleşmede ne biliyim size ekstra 1 gb internet verdik 900 tlye falan dememişlerse bu kadar çıkmaması lazım ma turkcell yapıyor

    Mesela kotalı superbox larda ilk ay 500 gb hediye yazıp 400 tl indirim yazıyor sonra iptal edince 400 tl istiyor yani böyle bir çakallık yapmış olabilirler

    Yani Taahut süresi daha baslamadiysa cayma durumunda çıkaracaklari ücret ne onu öğrenmek gerek 950 tlnin detaylarını öğrenmeye çalışın ne için istiyorlar o parayı dediğim gibi bir çakallık olabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Hayır yok. Ben o bahsettiğiniz kanunları ve bağlı olduğu yönetmelikleri ezbere biliyorum. Var diyorsanız buyrun kanun maddesi ile yazın
    Buyurun


    Donanım Haberyoutube
    Taahütlü sözleşmeden cayma ve ceza | Tüketici Haklı
    https://www.youtube.com/watch?v=ZhBi3X1zawM&app=desktop

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    🙂🙂 bu videoyu örnek vereceğinize adım gibi emindim. Kanunları ezbere biliyorum demiştim daha önce. o videoda konuşan kişi tüketici başvuru merkezi onursal başkanı Aydın Ağaoğlu. Ben de onursal başkanlığını yaptığı derneğin uzman ekibindeyim. Kendisiyle iki günde bir görüşüyorum. Neyse uzatmayayım. Orada bahsedilen abonelik sözleşmelerinden 15 günde cayma hakkı değil. Bir yıldan uzun süreli sözleşmelerde cayma hakkı. Fakat şöyle bir durum var. Türkiye'de daha o maddeyi kabul edip de cayma bedelini iptal eden hakem heyeti çıkmadı. hiçbirisi o maddeyi kabul etmiyor sözleşme ile taahhütü ayrı şey olarak tutuyorlar ve hepsi davaları reddediyor. Velhasıl o videodan yola çıkarak taahhütlü aboneliğini iptal eden herkes cayma bedelini ödemek zorunda kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 28 Temmuz 2020; 20:54:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    🙂🙂 bu videoyu örnek vereceğinize adım gibi emindim. Kanunları ezbere biliyorum demiştim daha önce. o videoda konuşan kişi tüketici başvuru merkezi onursal başkanı Aydın Ağaoğlu. Ben de onursal başkanlığını yaptığı derneğin uzman ekibindeyim. Kendisiyle iki günde bir görüşüyorum. Neyse uzatmayayım. Orada bahsedilen abonelik sözleşmelerinden 15 günde cayma hakkı değil. Bir yıldan uzun süreli sözleşmelerde cayma hakkı. Fakat şöyle bir durum var. Türkiye'de daha o maddeyi kabul edip de cayma bedelini iptal eden hakem heyeti çıkmadı. hiçbirisi o maddeyi kabul etmiyor sözleşme ile taahhütü ayrı şey olarak tutuyorlar ve hepsi davaları reddediyor. Velhasıl o videodan yola çıkarak taahhütlü aboneliğini iptal eden herkes cayma bedelini ödemek zorunda kalıyor.
    Ben iptal etdim kurulum vs ücret ödemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 28 Temmuz 2020; 21:18:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kablonette hız düşümü var.
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Hangi gerekçeyle iptal ettiniz. Cayma hakkı gerekçesi ile İptal ettiyseniz Bu mümkün değil. Hiç bir firma bunu kabul etmez. ha oldu ki hakem heyeti kararıyla iptal ettiniz O zaman buyurun kararı paylaşın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Hangi gerekçeyle iptal ettiniz. Cayma hakkı gerekçesi ile İptal ettiyseniz Bu mümkün değil. Hiç bir firma bunu kabul etmez. ha oldu ki hakem heyeti kararıyla iptal ettiniz O zaman buyurun kararı paylaşın
    ozamanlar btk'ya dilekçe yazdım iptal oldu superonline aradım ozamanlar akn vardı 4 Mbps'ye kadar internet'siz ev kalmasından üye oldum 2 gun içinde kurulum için turk telekom geldi port verdi superonline kullanıcı adı ile şifresini mesaj atdım aldım sonra evde modem vardı kurulum yaptım 3 ay boyunca bedava kullandım sonra müşteri hizmetlerine iptal olduğunu 14 gun cayma hakkını olduğunu söyledim evet iptal talebi bekleme cayma bedeli vs olmadan iptal olacak dedi iptal olmadı btk'ya şikayet etdim ücretsiz iptal etdiler
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Sizinki kampanyalı bir paket. Firma kampanya yapmış 3 ay deneme hizmeti sunmuş. Öyle bir kampanya sunma saydı böyle bir hakkınızı asla olmayacaktı. Kısacası bunun tüketici kanunundaki bir durumla alakası yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Bu arada şunu da belirteyim. Abonelik sözleşmelerinde cayma hakkı yoktur. Fakat eğer sözleşme evde imzalanmışsa (Bazı firmalar böyle yapıyor) bu işyeri dışında kurulan sözleşmeler statüsüne girer ve o zaman 14 gün sözleşmeden cayma hakkı olur. Fakat bu cayma hakkı sadece paket tutarının taahhütsüz fiyattan ücretlendirilmesini önler. Fakat kurulum ücreti cihaz ücreti gibi ücretler yine ödenir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Sizinki kampanyalı bir paket. Firma kampanya yapmış 3 ay deneme hizmeti sunmuş. Öyle bir kampanya sunma saydı böyle bir hakkınızı asla olmayacaktı. Kısacası bunun tüketici kanunundaki bir durumla alakası yok
    3 ay deneme filan yok işte

    Kampanya 22 Kasım 2017 - 01 Ocak 2019 tarihleri arasında geçerlidir.
    Kampanyadan tesis adresinde daha önce hiç abonelik yapılmamış ve tesis adreslerinde abonelik iptali üzerinden en az 3 (üç) ay geçmiş yeni bireysel xDSL müşterileri 24 ay taahhüt vererek yararlanabilirler.
    Mevcutta abonelik bulunan adreslerde ikinci bir abonelik tesis ettirilerek yapılacak abonelikler kampanyadan faydalanamayacaktır.
    ADSL kampanyasında taahhüt süresince aktivasyon ücreti alınmamaktadır. Bu bedel kampanya iptal bedeline dahildir.
    Kampanyadan yararlanabilmek için hattın ADSL2+ teknolojisini desteklemesi gerekmektedir. Hattın kalitesi ve hizmet alınan santrale uzaklığına göre abonelik hızı değişkenlik gösterebilir. Müşteri belirtilen hıza kadar hattının desteklediği en yüksek hızı kullanacaktır.
    Kampanya kapsamında verilen modemler stoklarla sınırlıdır ve Turkcell Superonline mülkiyetindedir. Kampanya kapsamında tüm vergiler dahil 4 TL modem kullanım ücreti alınmaktadır. İlgili ücret kampanya fiyatları bölümünde gösterilen tablodaki kampanya fiyatına dahildir. Modem Turkcell Superonline mülkiyetindedir ve abonelik sonunda modem geri teslim edilmelidir. Aksi durumda taahhütname de belirtilen süreç uygulanır.
    Turkcell Superonline’a yeni xDSL müşterisi olma durumunda taahhüt süresince kurulum ücreti alınmamaktadır. Bu bedel kampanya iptal bedeline dahildir.
    Kampanya kapsamında Diğer İSS Cayma Bedeli karşılanmamaktadır.
    Aboneliğin taahhüt süresinden önce sonlandırılması durumunda abonelik süresince kullanılan ücretsiz ve/veya indirimli servisler BTK kuralına göre hesaplanıp kampanya iptal bedeli olarak müşteriye yansıtılır.
    Kampanya taahhütnamesinden kaynaklanan damga vergisi bir defaya mahsus olmak üzere, Turkcell Superonline faturasına yansıtılır.
    Kampanyaya tüm Turkcell Superonline satış kanallarından ve müşteri hizmetlerinden katılım sağlanabilir.
    Ay içerisindeki veri indirime değeri 4 Mbps’ye kadar limitsiz 20 GB AKK paketinde 20 GB’ye ulaştığında internet veri indirme hızı 1 Mbps'ye düşürülecektir. ​Bir sonraki aya girildiğinde, internet hızı tekrar abone olduğunuz hıza göre düzenlenecektir. 02:00 - 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımlarınız AKK’ya dahil edilmeyecek ve bu zaman dilimlerinde AKK sonrası hız kısıtları uygulanmayacaktır. ​​(AKK: Adil Kullanım Koşullar)
    Turkcell Superonline’dan numara tahsisi ile telefon hizmeti alındığı takdirde aksi Turkcell Superonline tarafından duyurulmadıkça her ay tüm vergiler dahil 4,99 TL minimum kullanım ücreti uygulanmaktadır.
    DSL İnternetinizi Superonline tarafından sunulan kurulum hizmetini alarak nakil ettirmeniz durumunda tüm vergiler dahil 120 TL faturaya yansıtılır.
    Kampanya süresi boyunca geçişe uygun diğer xDSL kampanyalara geçiş yapılabilir.
    Kampanya kampanyasına gelen yeni müşteriler için faturalar yalnızca SMS yoluyla iletilecek, ayrıca posta ile iletilmeyecektir. Dileyen aboneler kampanya aktiflendikten sonra müşteri hizmetlerini arayarak veya Turkcell Superonline Abone Merkezleri üzerinden posta yolu ile fatura alma tercihini seçebilirler.
    Kampanya kapsamında sunulan hız seçeneklerinin upload hız değeri 1024 kbps’dir. Kullanıcı ilgili upload hızı kapsamında hattının desteklediği en yüksek hızı kullananabilecektir.
    Sunulan hizmet bireysel kullanım içindir, ticari amaçla kullanılamaz. Turkcell Superonline böyle bir kullanımdan şüphelenmesi halinde, Abonelik Sözleşmesinde de belirtildiği üzere ve aboneyi koruma amacı ile öncelikle aboneyi uyarır. Abonenin kullanımında ticari amaç tespit edilmesi halinde; Turkcell Superonline, hattı kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar.
    Varsa Turkcell Superonline diğer katma değerli servisleriniz ve ALO Hizmetiniz ayrıca faturalandırılır.
    Kampanya, hizmet içerikleri ve tarifeleri hakkında detaylı bilgi için 0 532 532 0 222​ Turkcell Superonline Müşteri Hizmetleri’ni arayabilir veyawww.superonline.net’i ziyaret edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Bu arada şunu da belirteyim. Abonelik sözleşmelerinde cayma hakkı yoktur. Fakat eğer sözleşme evde imzalanmışsa (Bazı firmalar böyle yapıyor) bu işyeri dışında kurulan sözleşmeler statüsüne girer ve o zaman 14 gün sözleşmeden cayma hakkı olur. Fakat bu cayma hakkı sadece paket tutarının taahhütsüz fiyattan ücretlendirilmesini önler. Fakat kurulum ücreti cihaz ücreti gibi ücretler yine ödenir
    teknoseyir
    Taahhüt Süresi Dolmadan İnternet Aboneliğini İptal Ettirmek
    https://teknoseyir.com/blog/taahhut-suresi-dolmadan-internet-aboneligini-iptal-ettirmek




    SuperOnline Taahhüt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    😆 Bu kararı da biliyorum. İnanın bu konular hakkındaki her şeyi biliyorum. Yalnız kararı okumamış sınız belli ki. Paylaşan kişi her ne kadar sizin savunduğunuz şekilde iptal ettirdiğini beyan etse de, kararın iptal edilme nedeni son cümlede de belirtildiği gibi o değil. Tüketicinin her sayfasında imzası olmadığı için sözleşmenin geçersizliği. Burada hakem heyeti ne yapardı Bu adamı kurtarırız diye düşünmüş taşınmış ve haklı bir gerekçe yakalamış. Kısacası 52. Madde ile alakası bile yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.