Şimdi Ara

Superonline vdsl geçiş sıkıntısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar 1 hafta önce superonline adslden vdslye geçiş yaptım modem gönderdiler hemen geçebileceğimi söylediler aynı hat üzerinden sinyal göndereceklerini ve hat değerlerimin mükemmel olduğunu bildirdiler. neyse geçiş yaptık 1 hafta oldu ama gel gelelimki 1 haftadır 3 megabitte takıldık 2.99 u geçemedim bir türlü bu 1 hafta içerisinde arıza kayıtları olusturdular ama her dönüşte ya evimdeki kablolara sorun buldular yada sorununuz çözümlenmiştir modemi kapatıp açınız diye mesaj yolladılar ama değişen birşey olmadı en son konusmamda bana hanımefendi kotanız dolmuş ayın birinden sonra normale dönecektir dedi bende dedimki ne kotası ben geçişimden 1 gün sonra bile arıza kayıtı bıraktım hız alamıyorum diye eğer dedim böyle bi saçmalık varsa ve ayın 1 inde hızım yükselirse ben direk aboneliğime kadar iptal edeceğim dedim. evet arkadaşlar şimdi ben geçiş için sözleşme yenilemiştim sözleşme iptali yapabilecekmiyim yada ne yapmam lazım başına böyle olay gelmiş arkadaşlar varmı.

    NOT: Bu arada modem arayüzünde vdsl olarak gözüküyor ve hızımın 24 megabit olduğuda gözüküyor ama ilk günden beri test hızım 2.99 megabit.

    modem arayüzündeki bilgiler.

    DSL Bilgisi
    DSL senkronizasyon durumu:
    Yukarı
    Bağlantı durumu:
    Showtime
    Yukarı akım hattı hızı (kbit/s):
    3070
    Aşağı akım hattı hızı (kbit/s):
    24574
    Maksimum yukarı akım hızı (kbit/s):
    48839
    Maksimum aşağı akım hızı (kbit/s):
    119904
    Yukarı akım gürültü güvenliği katsayısı (dB):
    34.8
    Aşağı akım gürültü güvenliği katsayısı (dB):
    33.4
    Yukarı akım aralık derinliği:
    1
    Aşağı akım aralık derinliği:
    1
    Hat standardı:
    VDSL
    Yukarı akım hat zayıflaması (dB):
    2.6
    Aşağı akım hat zayıflaması (dB):
    8.7
    Yukarı akım çıkış gücü (dBm):
    -6.7
    Aşağı akım çıkış gücü (dBm):
    11.4
    Kanal türü:
    Hızlı







  • 2 hafta sonunda eve teknik ekip gelip herhangibir sorun olmadığını söyledi ve yanımda temsilciyi arayıp sorun olmadığını onada söyledi konustuğu temsilcide problemin kota aşımından kaynaklandığını ayın 1 inde düzeleceğini bildirdi. bende yeni tarifede olduğum için kota sıfırlandı ve şuan hala 40 cigebayt kaldığını söyledim ama inat ettiler ve baska yapacakları birşey olmadığını söyleyip gittiler bende tekrar müşteri temsilcisiyle görüştüm kota aşımından kaynaklıymış problemim 2 haftadır bunu söleyemedinizmi dedim oda bana hayır yanlış bilgi vermişler kotanız dolmamış dedi:)) haydaa gelde işin içinden çık sinir oldum dedimki beni iptal etmem için gerekli birime aktarın ve iptal biriminede anlattım olayı siz bunu çözemezsiniz sözleşmemi iptal edip eski tarifeme geçiş yaptırın dedim oda yapamayız dedi hat iptalindede sözleşme olduğundan ceza ödersiniz dedi dedimki beni vdslye geçiren sizsiniz hattımın mükemmel olduğunu 2 saat içerisinde sıkıntısız kullanabilirsiniz diyende sizsiniz ama 2 hafta bu dediklerinizi yapamayıp beni sizin problemi çözemeyip kendinizi haklı görür gibi beni 2 sene sözleşme ye mahkum etmeye çalısıyosunuz sizinle konusulacak bişi kalmamış bundan sonrasını tüketici mahkemesinde konusuruz dedim suratına kapattım. evet arkadaşlar bu rezil superonline veremiyeceği hizmet için sözleşme yapıp sonra sizi peşinden koşturuyor mahkeme sonrası buradan olup biten herşeyin bilgisini vereceğim herkese iyi forumlar.




  • asterix_58 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu olayda bişey yok adslde kullandığınız paketin kotası kaç gbdi şuan geçtiğiniz paketle aynı mı?
  • Yok hocam adslde 50 idi şimdi 75 yani 25 cigebaytlık fazlalığım var eğer kota için dediyseniz bana 25 cigebayt kullanma hakkı daha verilmeliydi ben hiç 3 ü geçemedim tarifeye geçeli.
  • sozman1 S kullanıcısına yanıt
    Sorun nasıl yok hocam ben ilk aramamda sölemiştim acaba kota yüzündenmi böyle diye hayır yeni tarifede olduğunuzdan kotanız sıfırlandı şuan yeni kota üzerinden hız alacaksınız yani 24 megabit görmeniz lazım denildi yukardada durumu anlattım.
  • asterix_58 kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri yanlış bilgi vermiştir ama eğer 50 GB kotaniz VDSLE geçmeden önce 75 GB kullanım olduysa VDSLE geçtiğinizde 75 GB kullanım olduğu için akkye girmissinizdir kota kullanım detaylarınizi atın bi kaç GB kullanım gözüküyor
  • Hocam şuan baktığımda 75 cigebayt kotanın 25 cigebaytı kaldığı gözüküyor. Yalnız eğer dediğiniz gibiyse 2 haftadır koca firma bunu bilemiyormu ve alt yapıdanmıı problem var diye eve ekip gönderiyor 2 haftadır her görüştüğüm müşteri temsilcisi yalnış bilgi veriyorsa durum dahada vahim.
  • sozman1 S kullanıcısına yanıt
    Adsldeki kota aşımına bakmaya çalıstımda bulamadım hocam geçmiş dönemlere baktığımda gözükmüyor sadece vdsl gözüküyor 15 günlük kullanımım müşteri temsilcisine soracağım bunu eğer 75 gigebayt aşmışsa haklı olabilirsiniz teşekkürler bilgilendirme için umarım bu sebebtendir ayın 1 ini bekleyeceğim ozaman.
  • asterix_58 kullanıcısına yanıt
    Hat değerlerinde problem yok çünkü büyük ihtimal 1 Ocaktan itibaren normal bir şekilde kullanacaksınız hattı birde adslden vdsle geçince müşteri hizmet numaranız mı değişti benim değişmemiştide hiçbirsey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sozman1

    Hat değerlerinde problem yok çünkü büyük ihtimal 1 Ocaktan itibaren normal bir şekilde kullanacaksınız hattı birde adslden vdsle geçince müşteri hizmet numaranız mı değişti benim değişmemiştide hiçbirsey

    Hayır hizmet numaram aynı hocam.
  • asterix_58 kullanıcısına yanıt
    1 Ocaktan sonra asıl hızı alırsınız hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sozman1

    1 Ocaktan sonra asıl hızı alırsınız hocam

    Umarım öyle olur hocam teşekkür bilgilendirme için.
  • asterix_58 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim
  • Bugün hızım 7 megabite çıktı kota kaynaklı olmadığı anlaşıldı müşteri temsilcisiyle görüşmemde superonline ile telekomun gönderdiği hızlar farklı ve uyuşmazlık var ve telekomun bakır kablo ile yeni hat çekmesi eski hatta sorun var desteklenmiyor dendi ne zaman olur dediğimdede bilemiyorum telekomla iletişim halindeyiz sorununuz açık denildi telekom bakır kablo çekecekte ben göreceğim bakalım arayıp ne diyecekler arıza kaydı sonucuna telekom zor çeker hattı :)
  • asterix_58 kullanıcısına yanıt
    Bende de benzer sorun var Çarşamba gününden beri internetim Yok sol MH bana dediği ya dolaptan ankestreye yada ankstreden eve gelen hatta problem var dedi arıza kaydı aldı ekip gelince sorun belli olacak dsl ışığı yanmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Izmır85

    Bende de benzer sorun var Çarşamba gününden beri internetim Yok sol MH bana dediği ya dolaptan ankestreye yada ankstreden eve gelen hatta problem var dedi arıza kaydı aldı ekip gelince sorun belli olacak dsl ışığı yanmıyor

    Allah kolaylık versin hocam sizde internet yokmuş dahada kötü sinir bir durum umarım düzelir diyceğim ama kısa bi zamanda düzeleceğini sanmıyorum açıkcası benimki 2 hafta oldu hat çekimine bilemiyoruz dediler görüşme halindelermiş en azından netiniz olsa iyi olurdu.
  • bende adsl kullaniyorum ilimde superonline fiber yok bu vdsl icin gecis yapabikiyor muyum bende ? Vdsl dedigimiz superonline altyapisinda ki fiber mi ?
  • asterix_58 kullanıcısına yanıt
    Betta_54 kullanıcısına yanıt
    Sağol hocam bekleyeceğiz yapacağımız bir şey yok bakalım hayırlısı neyse o artık...

    Yok hocam vdsl genel olarak saha dolabına kadar fiber kablo oradan eve bakır kablo ile gelmesidir altyapı Türk telekomun ama son zamanlarda yurt dışı çıkışları süperonline kendi veriyormuş yinede net bilgim yok yanlış yönlendirmiyeyim...
    Superonline vdsl geçiş yapabilirsin bölgende vdsl varsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Izmır85 -- 1 Ocak 2017; 18:15:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Betta_54

    bende adsl kullaniyorum ilimde superonline fiber yok bu vdsl icin gecis yapabikiyor muyum bende ? Vdsl dedigimiz superonline altyapisinda ki fiber mi ?

    Hocam vdsl de 100 megabite kadar hız alabiliyorsunu santrale uzaklığınıza göre servis sağlayıcınızdan öğrenebilirsiniz destekleyip desteklemediğini. telekomda hipernet olarak geçiyor servis sağlayıcınzı arayarak kontrol ettirin hocam .
  • Evet arkadaşlar bugüne kadar hala çözemediler en son gelen ekip bilemiyorum bizde şaşırdık dedi ve bende tek çareolarak abonelik iptali için aradım ve herhangi bir ücret ödemeden sözleşmeli aboneliğimi kapatabileceğimi söylediler ve iptal işlemini onayladım vede eposta yoluyla dilekçe gönderdim 3 gün içinde döneceklerini söylediler bekliyorum hat babamın üstüneydi ve bende kendi adıma yalın hipernet 24 megabit aldım eve gelip mevcut olan cat 6 kablo içindeki diğer uclardan bağlantı yapıldı aktif edildiğinde test sonucu 23 megabit hız ve 2.50 upload aldım tek sıkıntı superonlinenin biran önce kapatılması kaldı. bu arada telekomun kesin parmağı var benim superonline vdsl deki hız alamayışımda.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.