Şimdi Ara

Sürüş keyfi nedir ? nasıl yapılır ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
1.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Virajlarda gaz emirlerine, ayağı gazdan çekip bırakmaya tepki verebilmesi arabanın, iyi tutsa da her zorlayınca domuz gibi dümdüz gitmemeli, hem ön hem arka aksı kıvrakça kontrol edilebilecek. Tepkili, direkt, güzel yol hissi veren bir direksiyon, elektronik olmayan, anında tepki veren bir gaz pedalı, canlı, yüksek devirli, tercihen turbosuz, atak bir motor, kesinlikle çok sportif hissettiren alçak bir sürüş pozisyonu, net geçen, hafif kemikli vitesler veya yıldırım gibi çalışan bir çift kavrama şanzıman.

    Yine tercihen Rwd ve kilitli diferansiyelli olması, önde uzunlamasına veya ortadan motorlu-Rwd altyapılı olması ayrı bir keyif katar tabi.

    Örneğin, Toyota GT-86, E46 M3, Honda Civic ep3 Type-R, Focus mk1-mk2 RS, Lotus Exige S, Porsche Cayman-Boxster-GT3, Peugeot 306 GTI, Clio RS, İmpreza RB320, Evo IX-X MR benzeri sürücü otomobilleri.
  • şirket arabası sürmek keyifli olsa gerek bedava benzin.
  • Bir çok araba kullandım ama dizel C3 1.4 92hp den aldığım zevki hiç birinden alamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlışlıkla kasise yakalandığım bir yerde 'kaşlarımı kırıştırtmayacak' kalitede süspansıyon sistemi

    Yüksek hacim benzin yada yüksek tork Turbo dizel

    Sessiz kabin

    Bel destekli koltuk

    Kaliteli bir sigara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozak07 -- 2 Nisan 2014; 20:36:24 >
  • -Güzel gaz tepkisi
    -Doğal bir fren pedalı( bir sürü yardımla benim 1 bastığımı 5 basmayacak)
    -Hisli bir direksiyon ( önden kaymayı anlatacak, üstünden geçtiğim çukuru haber verecek, yumuşacık olmayacak)
    -Sürekli kafadan kopan değil arkası oynayan bir şasi ( önden çeker için gazı bırakıp direkiyonu kırdığımda arkası gelecek)
    -Biraz kemikli geçen kısa yollu, kısa oranlı manuel şanzıman
    -Güzel görüş açıları.
    -Sürüşe etki edecek her türlü 3 harfli elektronik donanımı istediğimde tamamen kapatılabilen bir araba

    Bütün bunlara arkadan itiş ve cabrio yu eklersek içinde yaşanılası bir araba olur
  • Çıkarım sessiz bi otobana.Saat gece 3-4 gibidir.Bomboş, yolda bi gazlayanlar boy gösterenler oluyor.O yolda sağa çekilip 80 le arabayı hissede hissede sürmek.O sakinliği tatmak.Bide oldukça sakin bir müzik.Ardından 140-150 hızlarda ara hızlanmalar yapmak.Hızı azaltıp tekrardan ivmelenmek ama bu sırada gazı hiçbir şekilde köklememek.En sonunda iyice devirlenmek.Bana çok keyif veren şeyler..
  • Benim için sürüş keyfi ; atmosferik 6 silindir veya 8 silindir manuel coupe bir araçla yaşanır.Direksiyonun yönlenmesini hissetmek yani hisli direksiyon..

    Kısacası E46 M3 diyebiliriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Araç kendi bildiğini değil de benim isteklerimi yerine getiriyorsa sürüşü keyiflidir bana göre.

    İstediklerim ise
    Adam gibi geçişler yapan hızlı bir şanzıman
    Hızlı tepki veren direksiyon
    Orta sertlikleki süspansiyon
    Yüksek hızda stabilite
    Gaz fren dozajına düzgün tepki veren araç benim için sürüş keyfi yüksek araçtır. Mesala focus,giu, 3 serisi.

    Bunun haricinde birde az takarsa kadayıfın üstündeki kaymak gibi olur.

    yeni corollanı saymamışsın hocam

    efsane kasa corolladaki sürüş keyfi güzeldi bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Garadayı265

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Araç kendi bildiğini değil de benim isteklerimi yerine getiriyorsa sürüşü keyiflidir bana göre.

    İstediklerim ise
    Adam gibi geçişler yapan hızlı bir şanzıman
    Hızlı tepki veren direksiyon
    Orta sertlikleki süspansiyon
    Yüksek hızda stabilite
    Gaz fren dozajına düzgün tepki veren araç benim için sürüş keyfi yüksek araçtır. Mesala focus,giu, 3 serisi.

    Bunun haricinde birde az takarsa kadayıfın üstündeki kaymak gibi olur.

    yeni corollanı saymamışsın hocam

    efsane kasa corolladaki sürüş keyfi güzeldi bence.

    Hocam corolla yüksek hızda stabiliteden biraz puan kaybediyor. Onun haricinde araç gerçekten keyifli. Hele birazcık sakin kullanırsan araç yolda alıyor resmen.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Siz gidinde hız dişlisi takmış massey 240s yada bir scania tır kullanın sürüş zevki neymiş görün :)
  • Çok yumuşak olmayan, hisli bir direksiyon sistemi.
    Ortalama üzeri donanım.
    Yolu hissettiren geniş taban & ince yanak jant lastik kombinasyonu.
    6 ileri, geçişleri kemikli vites kutusu.
    Düşük yakıt tüketimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aarmaganozturk -- 3 Nisan 2014; 1:45:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hersey soylenmis bide
    Yolda manitalar sana bakiyosa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınla yola çıktın saatlerce araç kullandın arada ufak molalar verdin ve gideceğin menzile ulaştın yolculuk bitti keyf aldıysan araç seni daha önceki kullandığın araçlara göre yormadıysa bana göre o araç senin için biçilmiş kaftandır sürüş zevkide vermiştir sana bence budur sürüş keyfi.
  • yol saglı sollu orman
    radyoda en sevdıgım şarkı

    viraj yatan egılen tıplı bır yol sık vıraj

    aracın o virajda içerde kalan kısmının sankı uzuyormus gibi yatması yolu sarması :)
    direksıyonun ani sertlesmesı
    vites dusurmesı ile gelen kucuk hırıltı
    ve virajdan cıkısım

    bu hıssı bana yasatabılen üç araç tanıdım

    biri w140 mercedes s320
    digeri e39 5
    ve
    transporter caravelle :)
  • Bizim forum makas atanlara, apaçilik yapanlara kızıyordu, şimdi "şöyle hızlanma böyle koltuğa yapıştırma, gece yarısı çıkıp hız yapmak" gibi yazılar okuyorum.

    Çoğu kişi kaza haberlerinde ölen kişiler için iyi olmuş dercesine yazı yazıyordu, şimdi herkes pilot olmuş.

    Bu forum kadar değişken bir grup daha olamaz.

    Cevaba gelirsek şu ana kadar bireysel sahip olduğum en yüksek segment C dir. Bu sınıfta Türkiye şartlarında bile lüks gelen 1.600cc motorlardan hiç biri forumumuzda ki kişilere verdiği zevki bana veremedi. Demek ki doyumsuz bir insanım.

    Alanlara hayırlı uğurlu olsun işin kolayını bulmuşlar, insanlar boşu boşuna araçlarını geliştiriyor yurtdışında.
  • bana göre sessiz yolculuk (yalıtım)
    ayağının altında cesaret verici gaz pedalı
    uzun yolculuklarda yormayacak süspansiyon
    arkadan abur cubur verecek birisi
    şimdiki aracımdan memnunum ımprezaaa
  • Gaza her dokunduğumda hırlayan bir güçlü atmosferik Motor.

    Ayağımın ağırlığıyla bile duracak kadar güçlü frenler.

    Ne sert ne yumuşak orta karar süspansiyonlar.

    Birde olmazssa olmazım elimi tutan sevgilim yanımda olursa o yol benim için paha biçilemez derecede keyifli olur.

    Bu keyifi bir kez tattım E90 330i ile SAMSUN-GÜRCİSTAN Yolculuğumda

    Birde bunu Şehir Keyif'i versiyonu var

    Turbo beslemeli veya Güçlü veya yüksek devir çevirme yeteneğine sahip olan bir atmosferik motorlu araç.

    Çift kavrama veya Manuel kemikli bir vites

    Sert süspansiyolar VE 3 Harfli araca müdahele eden sistemlerin olmaması veya kapatılabilmesi.
  • güçlü motor ,iyi yalıtım vs vs ama yakıt sıkıntı olursa keyif falan kalmıyor.Kısaca para var huzur var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koltugun rahat, direksiyonun hassasiyetinin orta ayarda, gaza basinca surucuyu koltuga yapistirmasidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim icin surus keyfi demek trafik olmadan motor sesi guzelolan, konforun yaninda performansi olan bir aracla yan koltugumda cok hos bir bayanla sehayat etmektir. Bu durumda Mercedes 500-560 SEC demek geciyor icimden kismetse mezun oldugumda alacagim.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.