Şimdi Ara

Sürüş keyfi nedir ? nasıl yapılır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
1.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı geceler.
    Zaman zaman hoş sohbet muhabbet ortamlarında klasik tabirler kullanıyoruz.
    Bir taneside Suruş keyfi.Ben bir çok araç kullandım sizler gibi.fakat getzden aldıgım keyfi hiçbir araçtan alamadım.

    Arkadaşlarımla bunu paylaşıyorum.Vay efendim getz araba mı kütük gibi araba vs vs.

    Bence sürüş keyfi..
    1-vites geçiş atikliği hissi.
    2-direksiyon hakimiyeti.
    3-ara hızlanmalar gaza verilen tepkiler.
    4-görüş alanı,sutun ve aynaların ergonomisi.
    5-debriyaj ,fren,gaz üclüsü.

    sizce nedir?tam tarifi var mıdır ?



  • Benim için Mitsubishi MIVEC motorun 4000-5000 rpm'de kudurma sesidir. Bilmeyenlerde "turbo" algısı yaratır.
  • kişiye göre değişir,benim için ses,gaz tepkisi,debriyaj,arabanın gittiğini anlamam lazım,vites geçişlerini hissetirmesini özellikle isterim.(makul bir şekilde) iç konsolda ne kadar yarış konseptine uygunsa benim için o kadar daha zevkli olur.
  • gece 10 da 11 de '' hadi biraz gezip geliyim bari '' dedirten arabada sürüş keyfi vardır , gaza dokununca koltuğa yapıştırıyorsa,az yakıyor çok kaçıyorsa ,,güzel bir ses sistemi,güzel bir far aydınlatması, sessiz ve yumuşak güzel lastikleri,üstün yol tutuş ve denge varsa sürüş keyfi vardır ,
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    Hocam sen bombayı kurmuşsun ne yaptın
    Ben sürüş zevki deyince en fazla direksiyon hissini önemsiyorum .
    Büyük motorlu aracım olmadı , olunca başka şeyler de keşfederim belki .
  • bana sürüş keyfini tattıran araç gerek vitesiyle, gerek gaz tepkisi ile gerekse de konforuyla 1985 model mercedes 280 SE'dir.
    keşke tekrar kullanabilsem
  • KOltuğa yapışıyorsan o aracı direksiyonuna verdiğin yönü iliklerine kadar hissetiriyorsa.

    Vites kaymak gibi geçip ama motoru bağırtırıyorsa zevk bu.

    Kısaca sürüş zevki benim için motor patlatmak devir çevirmek,koltuğa yapışmak ve sesten ibaret.

    Birde en önemlisi direksiyon tepkisi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BU ARAÇ ALINIR MI
    7 ay önce açıldı
    Bu araç alınır mı
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sizi çok iyi anlıyorum.

    2005 Volvo S80 T6 ve 2013 BMW X1 kullanıyorum.
    İkisi de gençliğimde sahip olduğum 1997 Fiat Tipo 2.0ie 16V kadar keyif vermiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş keyfi demek benim için bir depoyla çok km yapmak demek. (Yaş 44)
  • Araç kendi bildiğini değil de benim isteklerimi yerine getiriyorsa sürüşü keyiflidir bana göre.

    İstediklerim ise
    Adam gibi geçişler yapan hızlı bir şanzıman
    Hızlı tepki veren direksiyon
    Orta sertlikleki süspansiyon
    Yüksek hızda stabilite
    Gaz fren dozajına düzgün tepki veren araç benim için sürüş keyfi yüksek araçtır. Mesala focus,giu, 3 serisi.

    Bunun haricinde birde az takarsa kadayıfın üstündeki kaymak gibi olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş keyfi diyince direk aklıma Bmw geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Benim için Mitsubishi MIVEC motorun 4000-5000 rpm'de kudurma sesidir. Bilmeyenlerde "turbo" algısı yaratır.





    Forumdakiler bilmez hocam, hele o devirlerdeki koltuğa yapıştırma etkisi dizelleri aratmayıp, benzinlinin o şahane sesini veriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 5 Nisan 2014; 18:23:24 >
  • Araçtan bağımsız olarak;

    - Güzel bir yol, boş veya seyrek trafikli, çukursuz,

    -Hoş bir müzik,

    -Sabit hız,

    -sessiz kabin,

    -Manzara izleyerek seyir

    Kombini de benim için sürüş keyfidir.
  • Sürüş keyfi bence yüksek devirli güçlü bir benzinlidir (2 arabam oldu su ana kadar ikiside dizel )
  • Hepsi boş 10 binlik araçla keyif olmuyor

    Sürüş keyfi için 50 bin TL ve üstü değerinde araban olacak konforlu konforlu mis gibi kokulu binecen
  • bana sorarsan insanın makineyle birleştiği noktada sürüş keyfi ortaya çıkar.sürüş keyfi birazda sürücü ile araç arasındaki bağ ile alakalı.
  • ben ne adamlar gördüm şahinle keyfi çok ne bmw ler gördüm içinde keyif yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan981

    ben ne adamlar gördüm şahinle keyfi çok ne bmw ler gördüm içinde keyif yok

    Yani herşey araç sahibine bağlı diyorsan. Haklısın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Knıght -- 2 Nisan 2014; 2:54:41 >
  • İki türlü sürüş keyfim var. Birincisi adrenalin ikincisi huzur odaklı.
  • Bu herkese göre değişir. Kimine göre konfordur, kimine göre atikliktir, kimine göre hissiyattır.

    Mesela benim için, süspansiyon konforu+otm vites+büyük hacimli motorun rahatlığı ve sesidir. Misal E320. Boşta gaz verdiğinde motorun burulma torku o kasayı, konsolu illaki sağa doğru bükecek hafiften. Yoksa ben o arabadan zevk almam.

    Ha sportiflik olacaksa yine büyük hacim, güzel motor sesi ve sert kullanıma gelen mekanik bir yapı zevk verir. Hani vitesi çat çat vuracaksın yollarına, debriyajı yarım yarım basıp ani vites değiştireceksin. Aracın mekaniği ve aksamları böyle sert sürüşü tolere edebilecek sağlamlıkta olacak. Ama bu şimdiki araçlarla mümkün değil, hepsi narin, hepsi çıtkırıldım, hepsi otoban bebesi. Kız sever gibi sürmezsen hemen ordan burdan arıza lambası yakıyorlar, sorun çıkarıyorlar, bozuluyorlar. Eski arabalar daha iyiydi. 90lar dönemi.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.