Yüksek sürat dediğiniz 120 ve üstünü mü düşünmeliyiz? |
Suv araçlar ile daha çok mu kaza yapılıyor? (2. sayfa)
-
-
Aslında SUV araclari Hiz sınırları cercevesinde insancil kullandiginizda daha guvenlidir.
1.Yüksek araç Hız hissiyati daha fazla oluşturur. 120 ile Mercedes E kasa ile giderken ve Mercedes GLE ile giderken farkli hissiyatlar olur. Bunun en büyük nedeni ruzgar direncinin cikardigi ruzgar sesi, buyuk tekerleklerin yaptigi surtunme ve ugultudur..Buna ek olarak Yukarida konumlandiginizda Savrulma Kuvveti ile vucudunuz kafaniz boynunuz daha fazla momente maruz kalir. Bu da uzun yolda daha yorucu olur. Hizli gitme isteğini torpuler.
2. Yüksek aracta görüş , alcak araca gore daha fazladir. Bunun iki nedeni vardir, Farlar gece daha yukarida konumlanir, oturma pozisyonu sedan bir araca gore 40-50cm daha fazladir. Bu da daha ileriyi gormenizi saglar, ayrica pek cok SUV aracta Cam boyu daha fazladir. Bu da 360° hakimiyeti artirir.
3. SUV arac kullanirken, Araziye daha elverisli yapildigindan süspansiyon daha yumusak olur, bu da virajlarda yatmayi artirir. Bir sedan gibi yol tutmasini beklemeyin. Ama arazi kabiliyeti nedeniyle, yoldaki tumsek ve cukurlarda sedan kadar problem yaratmaz lastik yarmaz vs.
4. SUV kutlesi daha yuksek oldugundan, devrilme eglimi fazla olsa da seda ile yapilan carpismalarda cok daha avantajli durumdadir.
Kisacasi Kendini bilene SUV daha guvenli. Kendini bilmeyen zaten bisiklet kullansa bile düşer ölür.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 4 Eylül 2022; 13:42:45 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bize öpücükle vermediler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
5 serisi ile X5’in ic trim benzerligi haricinde ozellikle mekanik ve yuruyen aksam olarak uzaktan yakindan alakasi yok, talihsiz bir yorum olmus bu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
hızı geç, aracın büyük ve geniş olması, sürtmeleri dokunmaları arttırır sağa sola
-
Evet, aynı bu platformun hbi ile 130 civarinda koptugu cift serit devistirme testinde suv yaklasik 10 km daha yavasken kopuyor. Hiz arttikca altina giren havanun etkisi de katlamarak artiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Pek öyle değil. İnip binmesi kolay, bagajı ciddi kullanışlı, her taraf felik deşik ve tümsek dolu geneelde bu yüzden alınıyor. Yoksa yanındaki araçtan 15 cm yüksek olsan ne olacak.
Zaten suvcuk alan adamın 20 gram beyni varsa sürat ile işi olmaz her taraf kamera.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 4 Eylül 2022; 16:30:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her şey kullandığın aracın limitlerini bilmek ile alakalı. En iyi yol tutan aracı da kullansan limitleri bilmeyince kaza yaparsın. Aracı tanımak, biraz zaman geçirmek lazım.
Tüm bunları bir kenara bırakırsak, SUV tarzı araçlar genellikle hatchback veya sedan muadillerinden daha güvenli oluyorlar. Ayrıca tüm kasa tiplerini kullanmış birisi olarak söylüyorum, SUV araçlar hız limitleri içerisinde kullanımı en rahat araçlar. Görüş açıları iyi, kullanımı rahat vs. Elbette limit üstüne çıkıldığında yüksekliğin etkisiyle daha zor kontrole sahipler diğerlerinden
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
SUV aracın limitleri normal binek araçlara göre daha "az" değil midir hocam ?
-
Arabadan anlayan yerden yüksek araç alır Halit bolkan dahi aynı fikirde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen yerden yükseltilmiş Pejo VW alınca bir anda arabadan anlıyorsunuz !
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne boş bi yorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizinkiyle aynı olsun yabancılık çekmesin dedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Boş yorumlarınız bitmiyor sayın thecaliph
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bloklayin kâle almaya değmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Suv çok aradığım bişe değil.
Şöyle güzel bir station araç olsa
Misal
Volvo V90 Cross,
Passat Variant,
Superb Combi
Gerisi hikaye
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ne demiş Halit Bolkan ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hay çok yaşa. D segment düz vites sw araçlar her daim ilk tercihim olur. Malesef turkiyede çok azaldılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herkes aptal bir siz akıllısınız zaten. İnsanlar niye suv alıyormuş yok yüksek hbmiş cart curt. Ya kardeşim herkesin kilosu bir değil, boyu bir değil, yaşı bir değil, ihtiyaçları bir değil. İnsanlar İHTİYAÇlarına göre tercih yapıyor. Babama bir kere Qashqai aldık adam o gün bugündür sedan/hb araç sevmiyor inip binemiyor bile. Yaşı geldi dizleri ağrıyor rahatça alçak arabaya binemiyor. Ayrıca suv araca yük yüklemek de çok kolay. Bagajına yükleme yapması için 40 takla atmasına gerek kalmıyor poşetini bırakıyor alıyor rahatça. İstediği her yola sürebiliyor, altı değdi altı sürttü derdi yok. Çukura düştüm lastik yarıldı derdi yok. Herkes yol tutuştan dem vurmuş. Gören de F1 pilotu sanar. Yok limitlerde gezmekmiş yok sedanla 160'la girdiğin viraja 140'la suvla girsen devrilmişmiş. Zaten hız sınırları belli. Senede 4-5 kere 160 yapacağım diye çevreye hakim olma hissinden, rahat inip binmekten, bolca kullanışlı özellikten, her yola rahat rahat gitme lüksünden feragat edeceğim öyle mi?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X