Şimdi Ara

Suzuki'nin yeni Crossover ı S-cross sx4 ölü doğdu (SS eklendi) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
5
Favori
12.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32

    Ben de aracı inceleme fırsatı buldum. Test aracı henüz gelmemişti. Ölü doğdu ifadesi çok ağır kaçmış bence. Gayet güzel bir araç olmuş. İç dizaynı kendi sınıfındaki çoğu araçtan çok daha iyi. Cvt otomatik olması, yakıt tüketiminin makul seviyede olması aracı cazip kılıyor bana.

    arkadaşım dikkat ediyorsan benim eleştirim sadece arka koltukla ilgili, 1.80 boyunda biri (mesela ben) kafasını eğmeden oturamıyor diyorum sen bana cvt şanzımandan bahsediyorsun,,, haa ben arka koltukta yolcu taşımıycam,en azından 1.80 den uzun birinin benim aracımın arka koltuğuna oturma olasılığı yok diyorsan buyur al güle güle kullan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail76

    Acaba ön koltuklar cok mu gerideydi ondan oyle dar gelmis olabilir. Dikkat ettiniz mi ön koltuklara. Bu degilde swifti cok begeniyorum ama onunda sifirina neredeyse fiesta 1.0 ecoboost fiyati istiyorlar
    Açıkçası birçok crossover model dışarıdan gözüktüğü kadar geniş ve ferah iç hacim sunamıyor. S-cross da beklediğim gibi çıktı zaten.

    Mesela peugeotun yeni crossoveri 2008 i inceledim. Arka yolcu diz mesafesi ve tavan yüksekliği çok dar geldi. Birçok C sınıfı HB araçdan daha yetersiz baş ve diz mesafesi sunuyordu.

    Örneğin golf ve astra hb araçların dahi arka yolcu diz ve baş mesafeleri çok daha iyi.

    Crossoverlar bence iç hacmi geniş araç arayan kişilere hitap etmiyor. Sadece dıştan görsellik sunuyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu1616

    Açıkçası birçok crossover model dışarıdan gözüktüğü kadar geniş ve ferah iç hacim sunamıyor. S-cross da beklediğim gibi çıktı zaten.

    Mesela peugeotun yeni crossoveri 2008 i inceledim. Arka yolcu diz mesafesi ve tavan yüksekliği çok dar geldi. Birçok C sınıfı HB araçdan daha yetersiz baş ve diz mesafesi sunuyordu.

    Örneğin golf ve astra hb araçların dahi arka yolcu diz ve baş mesafeleri çok daha iyi.

    Crossoverlar bence iç hacmi geniş araç arayan kişilere hitap etmiyor. Sadece dıştan görsellik sunuyorlar.

    Alıntıları Göster
    crossoverdan iç hacim bekliyorsanız markanın C segmenti üzerine yükselmiş araçlarına bakmalısınız, 2008, 208 B sınıfı aracın üzerine inşa edilmemiş mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32

    Ben de aracı inceleme fırsatı buldum. Test aracı henüz gelmemişti. Ölü doğdu ifadesi çok ağır kaçmış bence. Gayet güzel bir araç olmuş. İç dizaynı kendi sınıfındaki çoğu araçtan çok daha iyi. Cvt otomatik olması, yakıt tüketiminin makul seviyede olması aracı cazip kılıyor bana.

    arkadaşım dikkat ediyorsan benim eleştirim sadece arka koltukla ilgili, 1.80 boyunda biri (mesela ben) kafasını eğmeden oturamıyor diyorum sen bana cvt şanzımandan bahsediyorsun,,, haa ben arka koltukta yolcu taşımıycam,en azından 1.80 den uzun birinin benim aracımın arka koltuğuna oturma olasılığı yok diyorsan buyur al güle güle kullan

    Ben genel olarak yazmıştım aslında. Siz, ölü doğdu ifadesini kullandığım için alındınız herhalde. Bu tip araçların genel sorunu bence arka koltuğun alçak olması. Aynı yer mazdanın da bayisiydi. Mazda 3'e bindim, onun sürücü tarafında bile başım tavana değecekti nerdeyse (boyum 182) Bakalım yeni mazda 3 nasıl olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32

    quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32

    Ben de aracı inceleme fırsatı buldum. Test aracı henüz gelmemişti. Ölü doğdu ifadesi çok ağır kaçmış bence. Gayet güzel bir araç olmuş. İç dizaynı kendi sınıfındaki çoğu araçtan çok daha iyi. Cvt otomatik olması, yakıt tüketiminin makul seviyede olması aracı cazip kılıyor bana.

    arkadaşım dikkat ediyorsan benim eleştirim sadece arka koltukla ilgili, 1.80 boyunda biri (mesela ben) kafasını eğmeden oturamıyor diyorum sen bana cvt şanzımandan bahsediyorsun,,, haa ben arka koltukta yolcu taşımıycam,en azından 1.80 den uzun birinin benim aracımın arka koltuğuna oturma olasılığı yok diyorsan buyur al güle güle kullan

    Ben genel olarak yazmıştım aslında. Siz, ölü doğdu ifadesini kullandığım için alındınız herhalde. Bu tip araçların genel sorunu bence arka koltuğun alçak olması. Aynı yer mazdanın da bayisiydi. Mazda 3'e bindim, onun sürücü tarafında bile başım tavana değecekti nerdeyse (boyum 182) Bakalım yeni mazda 3 nasıl olacak.

    Alıntıları Göster
    Cihandan sonra başka sahte hesaplarlar da türedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stand Alone -- 5 Ekim 2013; 13:40:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Cihandan sonra başka sahte hesaplarlar da türedi.
    hayırdır?pm alayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    hayırdır?pm alayım
    Üst komşuya baksana, sence de ilginç bir şey yok mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stand Alone -- 5 Ekim 2013; 13:50:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32


    quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32

    Ben de aracı inceleme fırsatı buldum. Test aracı henüz gelmemişti. Ölü doğdu ifadesi çok ağır kaçmış bence. Gayet güzel bir araç olmuş. İç dizaynı kendi sınıfındaki çoğu araçtan çok daha iyi. Cvt otomatik olması, yakıt tüketiminin makul seviyede olması aracı cazip kılıyor bana.

    arkadaşım dikkat ediyorsan benim eleştirim sadece arka koltukla ilgili, 1.80 boyunda biri (mesela ben) kafasını eğmeden oturamıyor diyorum sen bana cvt şanzımandan bahsediyorsun,,, haa ben arka koltukta yolcu taşımıycam,en azından 1.80 den uzun birinin benim aracımın arka koltuğuna oturma olasılığı yok diyorsan buyur al güle güle kullan

    Ben genel olarak yazmıştım aslında. Siz, ölü doğdu ifadesini kullandığım için alındınız herhalde. Bu tip araçların genel sorunu bence arka koltuğun alçak olması. Aynı yer mazdanın da bayisiydi. Mazda 3'e bindim, onun sürücü tarafında bile başım tavana değecekti nerdeyse (boyum 182) Bakalım yeni mazda 3 nasıl olacak.

    abi?
    Trend olmussun ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32


    quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32

    Ben de aracı inceleme fırsatı buldum. Test aracı henüz gelmemişti. Ölü doğdu ifadesi çok ağır kaçmış bence. Gayet güzel bir araç olmuş. İç dizaynı kendi sınıfındaki çoğu araçtan çok daha iyi. Cvt otomatik olması, yakıt tüketiminin makul seviyede olması aracı cazip kılıyor bana.

    arkadaşım dikkat ediyorsan benim eleştirim sadece arka koltukla ilgili, 1.80 boyunda biri (mesela ben) kafasını eğmeden oturamıyor diyorum sen bana cvt şanzımandan bahsediyorsun,,, haa ben arka koltukta yolcu taşımıycam,en azından 1.80 den uzun birinin benim aracımın arka koltuğuna oturma olasılığı yok diyorsan buyur al güle güle kullan

    Ben genel olarak yazmıştım aslında. Siz, ölü doğdu ifadesini kullandığım için alındınız herhalde. Bu tip araçların genel sorunu bence arka koltuğun alçak olması. Aynı yer mazdanın da bayisiydi. Mazda 3'e bindim, onun sürücü tarafında bile başım tavana değecekti nerdeyse (boyum 182) Bakalım yeni mazda 3 nasıl olacak.

    abi?
    Trend olmussun ?

    Bütün araçlar ufaldı artık, özellikle arka kısımları.Satarmı satmaz mı orasını bilemem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Bütün araçlar ufaldı artık, özellikle arka kısımları.Satarmı satmaz mı orasını bilemem.


    Alıntıları Göster
    Fiyatı daha makul olabilirdi.Bu ülkede dandik vw nin gördüğü muamele çekilen fiyatlara bakılınca aslında bence o kadar facia değil.Ayrıca aracın içinde kullanılan malzeme kalitesi Qashqai karada havada ambiyane tabirle halleder.Ben de bu sınıf araçları çogunu inceledim bunun içerisinde Qashqai yi eledikten sonra Kia Sportage ı ineceledim onunda otomatik tüketim değerleri uçuk ve donanımsal karşılaştırdıgımda S cross daha dolu ve fiyat olarak daha uygun.Bence aracın tek sorunu 5 tane izbandut gibi kişiyle binmek 5 tane basketçi oturmadıgı sürece sıkıntı olmaz ki test sürüşünde de araç gayet güzel ve cruise control vesaire aracın içi dolu duruyor tavanda açılırsa aracın içerisi çok daha ferah oluyor.Söyleyecegim azıcık pahalı ama onun dışında 10 numara 5 yıldız taş gibi araba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32


    quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk32

    Ben de aracı inceleme fırsatı buldum. Test aracı henüz gelmemişti. Ölü doğdu ifadesi çok ağır kaçmış bence. Gayet güzel bir araç olmuş. İç dizaynı kendi sınıfındaki çoğu araçtan çok daha iyi. Cvt otomatik olması, yakıt tüketiminin makul seviyede olması aracı cazip kılıyor bana.

    arkadaşım dikkat ediyorsan benim eleştirim sadece arka koltukla ilgili, 1.80 boyunda biri (mesela ben) kafasını eğmeden oturamıyor diyorum sen bana cvt şanzımandan bahsediyorsun,,, haa ben arka koltukta yolcu taşımıycam,en azından 1.80 den uzun birinin benim aracımın arka koltuğuna oturma olasılığı yok diyorsan buyur al güle güle kullan

    Ben genel olarak yazmıştım aslında. Siz, ölü doğdu ifadesini kullandığım için alındınız herhalde. Bu tip araçların genel sorunu bence arka koltuğun alçak olması. Aynı yer mazdanın da bayisiydi. Mazda 3'e bindim, onun sürücü tarafında bile başım tavana değecekti nerdeyse (boyum 182) Bakalım yeni mazda 3 nasıl olacak.

    abi?
    Trend olmussun ?


    Galiba yine haluk32 ile haluk23 karıştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Cihandan sonra başka sahte hesaplarlar da türedi.

    Ne oluyor ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuaner

    Fiyatı daha makul olabilirdi.Bu ülkede dandik vw nin gördüğü muamele çekilen fiyatlara bakılınca aslında bence o kadar facia değil.Ayrıca aracın içinde kullanılan malzeme kalitesi Qashqai karada havada ambiyane tabirle halleder.Ben de bu sınıf araçları çogunu inceledim bunun içerisinde Qashqai yi eledikten sonra Kia Sportage ı ineceledim onunda otomatik tüketim değerleri uçuk ve donanımsal karşılaştırdıgımda S cross daha dolu ve fiyat olarak daha uygun.Bence aracın tek sorunu 5 tane izbandut gibi kişiyle binmek 5 tane basketçi oturmadıgı sürece sıkıntı olmaz ki test sürüşünde de araç gayet güzel ve cruise control vesaire aracın içi dolu duruyor tavanda açılırsa aracın içerisi çok daha ferah oluyor.Söyleyecegim azıcık pahalı ama onun dışında 10 numara 5 yıldız taş gibi araba.

    arkadaşım ben basketçi değilim ama arka koltukta kafamı eğmek zorunda kaldım, sen neden bahsediyon ben anlamadım, basketçi değilsen sığarsın diyor yaa,,, bu yorumunuz kafamda 3 olasılık oluşturdu 1. aracı canlı incelemediniz sadece tahminde bulunuyorsunuz 2. incelediniz, sizin ve tüm arkadaş ve akrabalarınızın içinde 1.75 ten ızun adam yok 3. suzuki firmasının forum memurlarındansınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ya da 2 olasılık sen de 1. araçta ayakta durmaya çalıştın? yada 2. aracı rakip gören biri olarak böyle yeni gelen bir araca olmayacak başlık yazıyorsun ki bu ihtimal bana çok kuvvetli geldi.Bunu bi sataşma olarak algılama da genel başlık açılıp içinde eleştirilir anlarım ama direk oraya ölü doğdu yazman sadece benim tezimi güçlendiriyor .Sen yukarda belirttiğim sürüş karakterlerine bakmadan sadece kendince bir tavan yüksekliğinden araca bunları söylemiş olmanda manidar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuaner

    ya da 2 olasılık sen de 1. araçta ayakta durmaya çalıştın? yada 2. aracı rakip gören biri olarak böyle yeni gelen bir araca olmayacak başlık yazıyorsun ki bu ihtimal bana çok kuvvetli geldi.Bunu bi sataşma olarak algılama da genel başlık açılıp içinde eleştirilir anlarım ama direk oraya ölü doğdu yazman sadece benim tezimi güçlendiriyor .Sen yukarda belirttiğim sürüş karakterlerine bakmadan sadece kendince bir tavan yüksekliğinden araca bunları söylemiş olmanda manidar.

    güzel kardeşim 7 mesajın var 7'si de suzuki ile ilgili.

    ben sana söyleyeyim yurtdışı fiyatları belli bu aracın en dolu versiyonu 70.000 tl olmalı 45.000'den başlamalı ortalama doluluktaki 4*4 otomatik versiyonu ise 60.000 civarında olmalıydı.

    durum budur kimse salak değil. yok aracın içi süpermiş, yok cartmış yok curtmuş. kimse yemez bunları. aracın her tarafı demode rakiplerinden sadece qq'inin
    iç mekanı daha kötü. hele kuga, sportage ile falan kıyaslarsanki bu fiyatlarla kıyaslaman gerekir her açıdan tam çöp.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 5 Ekim 2013; 23:14:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuaner

    ya da 2 olasılık sen de 1. araçta ayakta durmaya çalıştın? yada 2. aracı rakip gören biri olarak böyle yeni gelen bir araca olmayacak başlık yazıyorsun ki bu ihtimal bana çok kuvvetli geldi.Bunu bi sataşma olarak algılama da genel başlık açılıp içinde eleştirilir anlarım ama direk oraya ölü doğdu yazman sadece benim tezimi güçlendiriyor .Sen yukarda belirttiğim sürüş karakterlerine bakmadan sadece kendince bir tavan yüksekliğinden araca bunları söylemiş olmanda manidar.

    güzel kardeşim 7 mesajın var 7'si de suzuki ile ilgili.

    ben sana söyleyeyim yurtdışı fiyatları belli bu aracın en dolu versiyonu 70.000 tl olmalı 45.000'den başlamalı ortalama doluluktaki 4*4 otomatik versiyonu ise 60.000 civarında olmalıydı.

    durum budur kimse salak değil. yok aracın içi süpermiş, yok cartmış yok curtmuş. kimse yemez bunları. aracın her tarafı demode rakiplerinden sadece qq'inin
    iç mekanı daha kötü. hele kuga, sportage ile falan kıyaslarsanki bu fiyatlarla kıyaslaman gerekir her açıdan tam çöp.

    Alıntıları Göster
    Bu kadar pahalı olmasa pazarda yer bulabilirdi, ancak gereksiz düzeyde pahalı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dionysos_07

    Bu mesaj silindi.
    Reklamlara baya abanmışlar, ne kadar satış yapacak merak ediyorum.
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    isteyen alır almaz orası beni ırgalamaz bu 1 , ikincisi demek ki 7 iletimden de anlıycagın üzere ilgimi çeken sadece suzuki konusuymuş.Kendimde şuan suzuki kullanıyorum.Begendiğim bir aracın böyle haksız yere kötülenmesi saçma sapan akla izan olmayan yorumlara karşı durmak en doğal hakkım diye düşündüm.Yoksa herkes istediği aracı alsın ben bir mühendis olarak kendimce aracın begendiğim ve test ettikten sonra ki fikirlerimi söyledim.Arkadaş aracı süremeden öldürüp mezara koymuş ve bunu dile getirme hakkı varsa bende 10 numara 5 yıldız taş gibi araç deme hakkına sahibim.Suzukiyi kullanan biri olarak aracının saglamğınıda bilen birisi olarak sınıfındaki diğer araçlardan benim fikrime göre üstün bir araç fiyat konusunda daha ucuz olabilirdi.Ama mevcut piyasa koşullarında eşek arabalara at parası ödendiği düşünülürse onunda çok büyük bir mesele olmadıgını düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuaner

    isteyen alır almaz orası beni ırgalamaz bu 1 , ikincisi demek ki 7 iletimden de anlıycagın üzere ilgimi çeken sadece suzuki konusuymuş.Kendimde şuan suzuki kullanıyorum.Begendiğim bir aracın böyle haksız yere kötülenmesi saçma sapan akla izan olmayan yorumlara karşı durmak en doğal hakkım diye düşündüm.Yoksa herkes istediği aracı alsın ben bir mühendis olarak kendimce aracın begendiğim ve test ettikten sonra ki fikirlerimi söyledim.Arkadaş aracı süremeden öldürüp mezara koymuş ve bunu dile getirme hakkı varsa bende 10 numara 5 yıldız taş gibi araç deme hakkına sahibim.Suzukiyi kullanan biri olarak aracının saglamğınıda bilen birisi olarak sınıfındaki diğer araçlardan benim fikrime göre üstün bir araç fiyat konusunda daha ucuz olabilirdi.Ama mevcut piyasa koşullarında eşek arabalara at parası ödendiği düşünülürse onunda çok büyük bir mesele olmadıgını düşünüyorum

    arkadaşım ben de bir suzuki severim, geçen yıl grand vitara 1.9 ddis aldım taş gibi arabaydı, tam bir arazi arabası,gidemiyeceği yol yok fakat şehir içi kullanım pratik olmadığı için kısa bir süre sonra sattım,,, haziran ayında yeni araba alıcaktım sıfır swift lerde dizel olmadığı için almadım,eski kasa sx4 de çok hoşuma giden bir modeldi ama onun da dizeli yoktu,,, ben 6 aydır s-cross u açıya almıştım, büyük bir hevesle bekliyordum, bir insan çıktığı hafta bir aracı inceliyorsa o araç o kişinin ilgi alanında olması gerekir öyle değilmi? ben kaç yıldır bu forumdayım, benim yeni model inceleme yazımı gören olmamıştır,, ben aracı almaya kararlıydım ve en az 10 yıl binmeyi planlıyordum , 5-10 bin pahalı olmasını da fazla umursamıyordum,,yani bayiye gittiğimde ben aracı beğenmeye hazırdım,araca pozitif ayrımcılık yaparak yaklaştım ama ne yapıyım yalan mı söyliyim durum bu...




  • arkası qashqai'ye benziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.