Şimdi Ara

Suzuki'nin yeni Crossover ı S-cross sx4 ölü doğdu (SS eklendi) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
125
Cevap
5
Favori
12.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuaner

    isteyen alır almaz orası beni ırgalamaz bu 1 , ikincisi demek ki 7 iletimden de anlıycagın üzere ilgimi çeken sadece suzuki konusuymuş.Kendimde şuan suzuki kullanıyorum.Begendiğim bir aracın böyle haksız yere kötülenmesi saçma sapan akla izan olmayan yorumlara karşı durmak en doğal hakkım diye düşündüm.Yoksa herkes istediği aracı alsın ben bir mühendis olarak kendimce aracın begendiğim ve test ettikten sonra ki fikirlerimi söyledim.Arkadaş aracı süremeden öldürüp mezara koymuş ve bunu dile getirme hakkı varsa bende 10 numara 5 yıldız taş gibi araç deme hakkına sahibim.Suzukiyi kullanan biri olarak aracının saglamğınıda bilen birisi olarak sınıfındaki diğer araçlardan benim fikrime göre üstün bir araç fiyat konusunda daha ucuz olabilirdi.Ama mevcut piyasa koşullarında eşek arabalara at parası ödendiği düşünülürse onunda çok büyük bir mesele olmadıgını düşünüyorum

    arkadaşım ben de bir suzuki severim, geçen yıl grand vitara 1.9 ddis aldım taş gibi arabaydı, tam bir arazi arabası,gidemiyeceği yol yok fakat şehir içi kullanım pratik olmadığı için kısa bir süre sonra sattım,,, haziran ayında yeni araba alıcaktım sıfır swift lerde dizel olmadığı için almadım,eski kasa sx4 de çok hoşuma giden bir modeldi ama onun da dizeli yoktu,,, ben 6 aydır s-cross u açıya almıştım, büyük bir hevesle bekliyordum, bir insan çıktığı hafta bir aracı inceliyorsa o araç o kişinin ilgi alanında olması gerekir öyle değilmi? ben kaç yıldır bu forumdayım, benim yeni model inceleme yazımı gören olmamıştır,, ben aracı almaya kararlıydım ve en az 10 yıl binmeyi planlıyordum , 5-10 bin pahalı olmasını da fazla umursamıyordum,,yani bayiye gittiğimde ben aracı beğenmeye hazırdım,araca pozitif ayrımcılık yaparak yaklaştım ama ne yapıyım yalan mı söyliyim durum bu...

    üstad araç içi genişliğini görmezden gelip s-cross 4x4 sistemini değerlendirebilirmisiniz yani qashqai veya diğer muadilleri ile ,belkide sizin arazi canavarı dediğiniz grand vitara ile karşılaştırma yapabilirmisiniz??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurse

    quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuaner

    isteyen alır almaz orası beni ırgalamaz bu 1 , ikincisi demek ki 7 iletimden de anlıycagın üzere ilgimi çeken sadece suzuki konusuymuş.Kendimde şuan suzuki kullanıyorum.Begendiğim bir aracın böyle haksız yere kötülenmesi saçma sapan akla izan olmayan yorumlara karşı durmak en doğal hakkım diye düşündüm.Yoksa herkes istediği aracı alsın ben bir mühendis olarak kendimce aracın begendiğim ve test ettikten sonra ki fikirlerimi söyledim.Arkadaş aracı süremeden öldürüp mezara koymuş ve bunu dile getirme hakkı varsa bende 10 numara 5 yıldız taş gibi araç deme hakkına sahibim.Suzukiyi kullanan biri olarak aracının saglamğınıda bilen birisi olarak sınıfındaki diğer araçlardan benim fikrime göre üstün bir araç fiyat konusunda daha ucuz olabilirdi.Ama mevcut piyasa koşullarında eşek arabalara at parası ödendiği düşünülürse onunda çok büyük bir mesele olmadıgını düşünüyorum

    arkadaşım ben de bir suzuki severim, geçen yıl grand vitara 1.9 ddis aldım taş gibi arabaydı, tam bir arazi arabası,gidemiyeceği yol yok fakat şehir içi kullanım pratik olmadığı için kısa bir süre sonra sattım,,, haziran ayında yeni araba alıcaktım sıfır swift lerde dizel olmadığı için almadım,eski kasa sx4 de çok hoşuma giden bir modeldi ama onun da dizeli yoktu,,, ben 6 aydır s-cross u açıya almıştım, büyük bir hevesle bekliyordum, bir insan çıktığı hafta bir aracı inceliyorsa o araç o kişinin ilgi alanında olması gerekir öyle değilmi? ben kaç yıldır bu forumdayım, benim yeni model inceleme yazımı gören olmamıştır,, ben aracı almaya kararlıydım ve en az 10 yıl binmeyi planlıyordum , 5-10 bin pahalı olmasını da fazla umursamıyordum,,yani bayiye gittiğimde ben aracı beğenmeye hazırdım,araca pozitif ayrımcılık yaparak yaklaştım ama ne yapıyım yalan mı söyliyim durum bu...

    üstad araç içi genişliğini görmezden gelip s-cross 4x4 sistemini değerlendirebilirmisiniz yani qashqai veya diğer muadilleri ile ,belkide sizin arazi canavarı dediğiniz grand vitara ile karşılaştırma yapabilirmisiniz??

    grand vitara SUV, bunlar crossover, crossoverler ş.içi kullanım için geliştirilmiş olup arazi koşulları için uygun araçlar değildir,,, grand vitara arazinin kralıdır ve arazi kullanımı olarak bunlarla mukayese edilemez





  • ben arazi performansını sormadımki 4x4 sistemin sordum , çekiş yani ...neyse efendim anlaşamadık..
  • ugurse U kullanıcısına yanıt
    4x4 versiyon araçta allgrip diye bir düğme vardı.Çalışma merkezinin genel olarak volkswagen grubunun 4 motion sistemine ve volvoların haldex sistemine benzerlik gösterdiği ancak istenildiğinde manuel olarak 2 çeker durumun getirilebildiği söylendi.Ancak mevcut suzuki markası olarak arazide çok güçlü bir firmanın 4 çekerinin başarısız olma ihtimali düşük ancak tabi agır arazide yaklaşma açısı olarak uygun değil onun dışında 4 çeker sistemi merkezi sistem üzerinden bir kontrolle seçilen moda göre tork dağılımını tekerlere ayarlıyor bunu da yaparken oldukça kısa bir sürede lastik sensörlerinden aldıgı tepkiyle gereken reaksiyonu gösteriyor.Benzer teknolojinin üst versiyonu bmw nin x drive teknolojisinde ve baya ilkel versiyonu sayılabilecek peugeot nun 4x2 önden çekerlerde kullandıgı sistem vardı..Ama tabi benim sürdüğüm test aracı sürdüğüm 4x2 cvt şanzımanlı model idi.Aracın çekişi bence gayet başarılı bir önceki kasaya göre farkı biraz daha tok ivmelenmesi önceki kasayı sürdüğümde vites değişimleri 3-4 bininci devirlerde gerçekleşiyordu ancak cvt şanzıman genel olarak 2 bine devir civarlarında yada öncesinde yapıyordu buda ivmelenme hissinin daha kesintisiz olmasını saglıyordu.yakıt tüketimi anlık değerleri test sırasında 6.3 litre civarındaydı yl bilgisayarının gösterdiği bunda biraz da ankaranın mevcut dur kalk durumlarıda etkili oldu.




  • tuaner T kullanıcısına yanıt
    mesele 1 önden birde arkadan teker patinaja düşse kalan diğer 2 teker arabayı götürebiliyormu ,malum bu işleri diff. lock yapıyor klasik arabalarda , allgrip ,traction control gibi bir sistem olsa gerek ama tabi bunun etkinliği tartışılıyor (not bu araç arazi aracı değil,bunu iyi biliyorum ama karda buzda bu 4x4 etkinliği önemli kalıyor tabi)
  • ugurse U kullanıcısına yanıt
    aynen dediklerini yapabiliyor zaten aracın modlarından bir tanesi yanlış bilmiyorsam snow modu ve diğer modlarından birisi de lock moduydu lock modu direk diferansiyeli kilitliyor.Araçta çekişin kayboldugu zor durumlarda aracı tekerlek hız sensörleri vasıtasıyla güç ve tork aktarımını yapıyor.Diğer modlardan biri de işte normal durumlarda yakıt tüketimini minimize etmek için 4x2 gibi sürüş modu.
  • iyi ki yeni Suzuki SX4 S-Crosslar çıktı...ve iyi ki bu kadar pahalı..çünkü ben ve benim gibi 8-9. aylarda yani bu yeni tip çıkmadan hemen önce SX4 alanlar çok karlı çıktı...arabaları çok hesaplı aldık...yeni aracı da inceledim bariz fark olarak sadece biraz donanım farkı var..görsellikte bile fazla fark yok....yan yana koyup bakın resimlerine..hatta eski tip daha göz alıcı duruyor.....bence suzuki klasic SX4'e koyması gereken ama koymadığı donanımları bu araca koymuş ve fiyatını arttırmış...klasic SX4'e bu donanımları ilave edebilirsiniz...bence gerek eski SX4'ler gerek yeni SX4 S-Crosslar taş gibi araba..ve fiyatlarına rağmen satar....çünkü bizde fiyat yükseldikçe güven de yükselir..fiyatları 45 bin seviyesinde tutsalardı satmayabilirdi ama bu fiyatlarla satacak..göreceksiniz...yenileri çıktığından beri yani 1,5 aydır ikinci el fiyatları bile 3-5 bin lira arttı....
  • kesinlikle katilmiyorum. araci inceledim, 185 boyum var onu arkayi kendime gore ayarladigimda gayet rahat bi alan sundu. bagajida yeterli bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasaya çıkalı nerdeyse 3 hafta oldu , yollarda hiç görmedim. Bu fiyatla bu araç satmaz bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    kesinlikle katilmiyorum. araci inceledim, 185 boyum var onu arkayi kendime gore ayarladigimda gayet rahat bi alan sundu. bagajida yeterli bence

    çok ilginç, benim boyum 1.81 arkaya oturunca kafam tavana değiyor demiyorum bak dikkat et, kafamı eğmeden oturamıyorum diyorum,,, hadi onu geçtim ordaki satış temsilcisi bile kabul etti, japonlar ufak tefek insanlar, aracı kendilerine göre yapmışlar dedi, arkaya hanımı çocukları oturtursun yapacak bişey yok dedi, ,,, 1,85 mişte cartmış curtmuş, yalanmı söylüyoruz burda, ayar mayar demişsin nasıl ayarmış o ben anlamadım, arka koltuk yükseklik ayarı mı var,, haa öyle bişey olsa güzel olur, bağdaş kurup otururuz ( ben mesajınızı okuyunca s-cross ları elinde patlamış bir bayi çalışanı mesaj atmış diye kafamda bir düşünce oluştu, hadi itiraf et şurda biz bizeyiz )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura


    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    kesinlikle katilmiyorum. araci inceledim, 185 boyum var onu arkayi kendime gore ayarladigimda gayet rahat bi alan sundu. bagajida yeterli bence

    çok ilginç, benim boyum 1.81 arkaya oturunca kafam tavana değiyor demiyorum bak dikkat et, kafamı eğmeden oturamıyorum diyorum,,, hadi onu geçtim ordaki satış temsilcisi bile kabul etti, japonlar ufak tefek insanlar, aracı kendilerine göre yapmışlar dedi, arkaya hanımı çocukları oturtursun yapacak bişey yok dedi, ,,, 1,85 mişte cartmış curtmuş, yalanmı söylüyoruz burda, ayar mayar demişsin nasıl ayarmış o ben anlamadım, arka koltuk yükseklik ayarı mı var,, haa öyle bişey olsa güzel olur, bağdaş kurup otururuz ( ben mesajınızı okuyunca s-cross ları elinde patlamış bir bayi çalışanı mesaj atmış diye kafamda bir düşünce oluştu, hadi itiraf et şurda biz bizeyiz )





  • quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura


    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    kesinlikle katilmiyorum. araci inceledim, 185 boyum var onu arkayi kendime gore ayarladigimda gayet rahat bi alan sundu. bagajida yeterli bence

    çok ilginç, benim boyum 1.81 arkaya oturunca kafam tavana değiyor demiyorum bak dikkat et, kafamı eğmeden oturamıyorum diyorum,,, hadi onu geçtim ordaki satış temsilcisi bile kabul etti, japonlar ufak tefek insanlar, aracı kendilerine göre yapmışlar dedi, arkaya hanımı çocukları oturtursun yapacak bişey yok dedi, ,,, 1,85 mişte cartmış curtmuş, yalanmı söylüyoruz burda, ayar mayar demişsin nasıl ayarmış o ben anlamadım, arka koltuk yükseklik ayarı mı var,, haa öyle bişey olsa güzel olur, bağdaş kurup otururuz ( ben mesajınızı okuyunca s-cross ları elinde patlamış bir bayi çalışanı mesaj atmış diye kafamda bir düşünce oluştu, hadi itiraf et şurda biz bizeyiz )

    Aracı beğenmedim fiyatina gore yeterli kalitede degil ve fotograflardaki kadar guzel degil. nasil bi kafaniz var bilmiyorum altiniza puset felan koymus olmalari lazim o denli rahatsiz olmak icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tuaner T kullanıcısına yanıt
    Geçen yıl bu zamanlar piyasada satılan tüm uygun fiyatlı ikinci el 4x4 araçları incelemiştim. Esk SX4 de tipine göre başarılıydı.Youtube'da arazi ve kar videoları var. Dediğiniz gibi aracın kasa yapısı müsait değil. Fakat kaç kişi zaten o yeteneklere ihtiyaç duyar ayrı konu. Zaten Duster 4x4 de Nissan'ın 4x4 tekniğini kullanıyor. Bir Vitara olamasa da çoğu insanı şaşırtır.
  • bende345 kullanıcısına yanıt
    bakalım ya bende aracın özelliklerini güzel buldum ama sanırım negatif düşünenler kamuoyunda çoğunluğu oluşturan taraf olmuş.Bir de tabi fiyatı biraz yüksek onun etkiside olabilir.Ama tiguan sürdüm ve kesinlikle tiguan o fiyatları ediyorsa s-cross ucuz yav.Haldexli sistemi kullanıyor ve yani sürüşü bir yapaylık akıyor.Bir de distribütör bence birşey yapmalı yoksa harbi araç ölebilir.
  • Yıl sonuna kadar 1200 tane satma hedefleri var yanlış bilmiyosam.Bu fiyattan çok satması imkansız.Yılbaşında sağlam damping olur bu arabada.(2013 modeller için)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün yolda gördüm,çok sağlam araba görüntüsü vardı,muadili denilebilecek qashqaiden biraz daha yere yakın ve yaygın duruyor dolayısı ile yol tutuşunun çok iyi olduğunu düşünüyorum,param olsa alırım bu arabayı..
  • Aracı dün test ettim. Oldukça keyifli bir sürüştü. Araç iç hacmi ve oturma pozisyonuyla çok vaatkar olmasa da yapılan eleştirilerin bir kısmı desteksiz. 2008 vs. önerenler sanırım hiç binmemiş 2008'e. Bu araç hem ön hem arka hacmi ile 2008, Capture, Juke gibi B bazlı araçlardan daha iyi. Tüketim çok cazip, bizim Jazz kadar yakıyor. CVT şanzıman ise gerçekten harika. Araçla ilgili sıkıntılar ise; sade iç ve dış görünüm ve yüksek fiyat. Yani insan 65.000 TL verip aldığı GL+ araçta en azından HID far veya hadi o olmadı led gündüz farı bekliyor [çok önemli değil ama o parayı verince en azından kendini tatmin etmek için bir kaç sebep lazım :) ] Yukarıda içi sade demiştim, kötü anlamında söylemiyorum ama 65.000 TL etmem ben diyor (63.000 TL'ye bırakıyorlar bu arada).

    Sonuç; araç kaliteli ve güzel. Artı ve eksileri var. Alınır mı? Alınır. Ancak bence 1.6 GL+'ın olması gereken fiyat 58.000 -59.000 TL civarıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusretziya

    Aracı dün test ettim. Oldukça keyifli bir sürüştü. Araç iç hacmi ve oturma pozisyonuyla çok vaatkar olmasa da yapılan eleştirilerin bir kısmı desteksiz. 2008 vs. önerenler sanırım hiç binmemiş 2008'e. Bu araç hem ön hem arka hacmi ile 2008, Capture, Juke gibi B bazlı araçlardan daha iyi. Tüketim çok cazip, bizim Jazz kadar yakıyor. CVT şanzıman ise gerçekten harika. Araçla ilgili sıkıntılar ise; sade iç ve dış görünüm ve yüksek fiyat. Yani insan 65.000 TL verip aldığı GL+ araçta en azından HID far veya hadi o olmadı led gündüz farı bekliyor [çok önemli değil ama o parayı verince en azından kendini tatmin etmek için bir kaç sebep lazım :) ] Yukarıda içi sade demiştim, kötü anlamında söylemiyorum ama 65.000 TL etmem ben diyor (63.000 TL'ye bırakıyorlar bu arada).

    Sonuç; araç kaliteli ve güzel. Artı ve eksileri var. Alınır mı? Alınır. Ancak bence 1.6 GL+'ın olması gereken fiyat 58.000 -59.000 TL civarıdır.

    Teşekkür ederiz. İlk kez test eden biri çıktı :)) Yalnız keşke biraz daha ayrıntı verseydiniz. Hangi bayide test ettiniz acaba ? Bir de gerçek alıcıya 63000 TL'den aşağıya bırakırlar mı?




  • yakıtı nasıl ?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.