Şimdi Ara

Suzuki'nin yeni Crossover ı S-cross sx4 ölü doğdu (SS eklendi) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
5
Favori
12.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu aracın en büyük sıkıntısı; crossover boyutları ile uzaktan yakından alakası olmaması.. Yani en azından B-SUV denilen yeni sınıfın böyle bir vaadi pek yok, bunu başlangıç fiyatları ile de pekiştiriyorlar.. Ama S-Cross özellikle fiyatı ile Sportage, IX-35 veya QQ ile aynı şeyi vaad ediyorum dese de en fazla sunması gereken SUV tasarımını sunamıyor.. Hepimiz biliyoruz ki bu araçları alanların en büyük referans noktası SUV tasarımı ve sürüş pozisyonudur.. Hal böyle olunca da rakiplerinden bir hayli geride kalıyor..
  • Roque_Jn R kullanıcısına yanıt
    Boyut sorunu sadece S-Cross için var olan bir sorun değil. Daha doğrusu bu bir sorun değil. B-SUV veya C-SUV en nihayetinde farklı iki alternatif olarak ortada duruyor, seçim tüketicinin. S-Cross, Capture, 2008, Juke gibi B-SUV'lar küçük geliyorsa C-SUV tercih edilebilir. Bu segmentte boyut sorunu olan araç asıl 2008. crossoverdan çok station vagon bir 208 gibi duruyor.

    Boyut işine gelince; S-Cross'un rakiplerinden pek farkı yok, hatta daha büyük. Boyu Capture'dan 18, 2008'den 14, Juke'tan 17, 500L'den 15, Yeti'den 8 cm. daha uzun. Qashqai'den 3 cm. kısa. Yüksekliği ise Capture ve Juke'tan 1cm, 2008'den 2 cm yüksek, Qashqai'den ise 4 cm daha alçak. İx35, Yeti, Sportage, 500L'den 6-12 cm. daha alçak.

    Bu aracın asıl sorunu deri koltuk, multimedya-navigasyon ekranı, otomatik park, cruise control vs. gibi özellikler sunmadan ulaştığı yüksek fiyatlar. Yoksa genel görünüm, kalite, motor ve şanzıman sorunu olmayan iyi bir araç bence.

    Değişiklik : Resim eklendi
     Suzuki'nin yeni Crossover ı S-cross sx4 ölü doğdu (SS eklendi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nusretziya -- 6 Kasım 2013; 10:43:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusretziya

    Boyut sorunu sadece S-Cross için var olan bir sorun değil. Daha doğrusu bu bir sorun değil. B-SUV veya C-SUV en nihayetinde farklı iki alternatif olarak ortada duruyor, seçim tüketicinin. S-Cross, Capture, 2008, Juke gibi B-SUV'lar küçük geliyorsa C-SUV tercih edilebilir. Bu segmentte boyut sorunu olan araç asıl 2008. crossoverdan çok station vagon bir 208 gibi duruyor.

    Boyut işine gelince; S-Cross'un rakiplerinden pek farkı yok, hatta daha büyük. Boyu Capture'dan 18, 2008'den 14, Juke'tan 17, 500L'den 15, Yeti'den 8 cm. daha uzun. Qashqai'den 3 cm. kısa. Yüksekliği ise Capture ve Juke'tan 1cm, 2008'den 2 cm yüksek, Qashqai'den ise 4 cm daha alçak. İx35, Yeti, Sportage, 500L'den 6-12 cm. daha alçak.

    Bu aracın asıl sorunu deri koltuk, multimedya-navigasyon ekranı, otomatik park, cruise control vs. gibi özellikler sunmadan ulaştığı yüksek fiyatlar. Yoksa genel görünüm, kalite, motor ve şanzıman sorunu olmayan iyi bir araç bence.

    Değişiklik : Resim eklendi
     Suzuki'nin yeni Crossover ı S-cross sx4 ölü doğdu (SS eklendi)

    Benim referans noktan başlangıç fiyatı.. Araç 51.560 TL'den başlıyor ve donanımları da hemen hemen B-SUV'lar seviyesinde.. Bir üst modelde 60.000 TL'ye uzanıyor ve Sportage, IX-35 fiyatınında üzerine çıkıyor neredeyse.. Yani C-SUV oluveriyor bir anda ki zaten kendisini de bu şekilde tanıttı araç.. Şimdi bu rakamı iddia ederek, bu karoserle yola çıkamazsınız, benim dediğim budur. Bu araç kendisini 2008, Capture'un üzerine konumlandırıyor ise en basit özelliği ile crossover tasarımını ve yüksek sürüş profilini vermek zorunda. Ama vermiyor.. Onun için bu fiyatlarla, bu aracı konuşurken bir kere B-SUV ları hiç konuşmamız lazım.. Son tahlilde ise Qashqai, Sportage, IX-35 arasında seçim yaparken de şansı hiç yok..




  • Göreceli bir kavram için kendimi banlarım demişsiniz fakat hiç o kadar küçük gözükmüyor. Bu sınıf için zaten arka diz ve baş mesafeleri sınırdadır. Arka konforu isteyen D sınıfı araçlara bakar. Sanki coupe gibi anlatmışsınız. Biz öğrencilere verin orada kaç kişi otururuz valla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abiciğim eski bir bayi olarak şunu söyleyebilirim, gidin skoda superb alın aracın her bölgesinde bacak bacak üzerine atıp oturun boyunuz 2 m bile olsa. Bagajı zaten çok ferah. Suzuki motor olarak çok kaliteli ama bazı hastalıklardan kurtulamadı. Yeni teknolojiler çok geriden takip ediyor. Mevcut araçlar şerit takip yada çarpışma önleyici sistemler kullanırken suzuki daha yeni park sensörü takıyor araçlarına. İç malzemede sert plastikte ısrar ediyorlar. Distribütör ciddi anlamda hakkını veremiyor markanın. Muhtemelen tanıtım fiyatı hikayesiyle bayinin de yüzünü güldürmüyordur.
    Neyse ben skoda superb kullanıcısı olarak yeni teknolojilerle dolu ve dolgun arabaları seviyorum. Ailem genişlediği için 7 kişilik araç bakıyorum ve şu sıralar Seat Alhambra ile ilgiliyim. Fiyatları da yakın zaten s cross a.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu ne la cam açma kapama kilit ayna tuşları benim arabanın aynısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusretziya

    Aracı dün test ettim. Oldukça keyifli bir sürüştü. Araç iç hacmi ve oturma pozisyonuyla çok vaatkar olmasa da yapılan eleştirilerin bir kısmı desteksiz. 2008 vs. önerenler sanırım hiç binmemiş 2008'e. Bu araç hem ön hem arka hacmi ile 2008, Capture, Juke gibi B bazlı araçlardan daha iyi. Tüketim çok cazip, bizim Jazz kadar yakıyor. CVT şanzıman ise gerçekten harika. Araçla ilgili sıkıntılar ise; sade iç ve dış görünüm ve yüksek fiyat. Yani insan 65.000 TL verip aldığı GL+ araçta en azından HID far veya hadi o olmadı led gündüz farı bekliyor [çok önemli değil ama o parayı verince en azından kendini tatmin etmek için bir kaç sebep lazım :) ] Yukarıda içi sade demiştim, kötü anlamında söylemiyorum ama 65.000 TL etmem ben diyor (63.000 TL'ye bırakıyorlar bu arada).

    Sonuç; araç kaliteli ve güzel. Artı ve eksileri var. Alınır mı? Alınır. Ancak bence 1.6 GL+'ın olması gereken fiyat 58.000 -59.000 TL civarıdır.

    Aracın fiyatlandırması çok çok yüksek.Onun dışında aracı beğeniyorum.

    Daha önce yazdığımı yine yazayım.Aracın benzinlisi 10 bin civarı dizeli 12 bin civarı pahalı.



    İngilterede 1.6 benzinli başlangıç Sx4 scross 14.999 £ bizde 51.560 TL

    İngilterede 1.2 tsi başlangıç Leon 15.850 £ bizde 42.900 TL



    İngilterede Skoda Yeti 1.6 dizel başlangıç 18.095 £ Türkiye'de 53.200

    İngilterede Suzuki s-cross 1.6 dizel başlangıç 16.999 £ Türkiye'de 64.400




  • Geçen gün ilk defa bayi önünde gördüm, önceki kasasından sonra gördüğüm en tipsiz suzuki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 gündür Kia sportage (düz vites), Subaru Xv, Peugeot 3008, Nissan Qashqai (hem 1.6 cvt benzinli hem de 1.5 dizel), Mitsubishi Asx (Sadece düz vites var ) ve Suzuki SX4 S- Cross denedim. Niyetim bu ay arabalardan bir tanesi almak.
    Bu iş zevk meselesi. Herkes farklı şeylere önem veriyor. Bana göre Suzuki oldukça güzel bir araba. Bayiisi GL+ 1.6 cvt modelini 61.000tl ye bırakıyor. Diğer araçlar için yorumlarım ise şunlar: 3008; param yetse büyük ihtimal bunu alırım. Aradığınız şey konfor ve az yakıt tüketimi ise bu araça mutlaka bir göz atın. Kia ve Hyundai ix35 hemen henem aynı araba. İx 35 otomatik ablamda var ve gerçekten çok yakıyor. Kendisi işten eve, evden işe gider o yüzden pek problem değil ama ben eşim ve 8 yaşında oğlum gezmeyi severiz. Kia sportage(düz vites) sürmesi zevkli, konforu yerinde bir araba ama otomatik olunca çok yakıyor. Qashqai... tepki alacağımı biliyorum ama 1.6 cvt şanzımanlı olan modeli bana göre hayal kırıklığı. Yokuşlarda ciddi sıkıntı yaratıyor. Dizeli ise gayet güzel ama otomatik yok. Bir de 3 ay sonra yenisi çıkacak arabanın ve ben kendimi biliyorum "ah keşke" derim o yüzden nissanı da geçtim. Subaru'nun adı yeter diyecektim ama 72.000 lira seviyesinde insan biraz daha donanım bekliyor ve kullanılan malzemeler pek hoşuma gitmedi. Mitsubishi Asx tip olarak en beğendiğimiz model oldu ama hem otomatik yok hem de araba fazla ses alıyor içeriye. Bir de ben ön yolcu koltuğunda hiç rahat edemedim o arabada. Titreşimleri fazlasıyla hissetim.

    Gelelim Suzuki'ye: Arka koltukta tavan evet biraz alçak ama Qashqai'da da aynı. Hatta Suzuki biraz daha rahat geldi bana. Boyum 1.93. Dimdik oturursam kafam tavana değiyor. Ön koltuğu kendime göre ayarladım, sonra arkaya geçip oturdum. Diz mesafesi yeterli. Bizim çocuk 8 yaşında, o büyüyene kadar zaten idare eder bizi. Bir şeyi de eklemeden geçmeyeyim normalde o kadar dik oturmuyoruz hiç bir arabada. Biraz rahat oturdum ve hem dizim hem kafam rahat etti arabada.

    En merak ettiğim şey arabanın istediğim zaman biraz kaçıp kaçamayacağı idi. Kaçıyor :) Hemde hiç fena değil. Vitesi siz devir alın ve eğlenin. Ankara'da yaşıyorum ve İstanbul yolunda bayaa bir makas attık denemek için. Normal koşullarda arabayı zaten hiç zorlamam ve sakin kullanırım.

    Yokuş yukarı testlerimiz gayet başarılı geçti. (Eşim ve ben sıra ile kullandık bütün arabaları).

    Evet Led farlı model 62, 63 bin olsa hiç düşünmeden arırım Suzuki'yi. Ancak 68 civarı ve gözüm o modelde kaldı.

    Herkese gönlüne göre güzel ve sağlam arabalar dileğimle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vademacum -- 10 Aralık 2013; 23:13:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vademacum

    15 gündür Kia sportage (düz vites), Subaru Xv, Peugeot 3008, Nissan Qashqai (hem 1.6 cvt benzinli hem de 1.5 dizel), Mitsubishi Asx (Sadece düz vites var ) ve Suzuki SX4 S- Cross denedim. Niyetim bu ay arabalardan bir tanesi almak.
    Bu iş zevk meselesi. Herkes farklı şeylere önem veriyor. Bana göre Suzuki oldukça güzel bir araba. Bayiisi GL+ 1.6 cvt modelini 61.000tl ye bırakıyor. Diğer araçlar için yorumlarım ise şunlar: 3008; param yetse büyük ihtimal bunu alırım. Aradığınız şey konfor ve az yakıt tüketimi ise bu araça mutlaka bir göz atın. Kia ve Hyundai ix35 hemen henem aynı araba. İx 35 otomatik ablamda var ve gerçekten çok yakıyor. Kendisi işten eve, evden işe gider o yüzden pek problem değil ama ben eşim ve 8 yaşında oğlum gezmeyi severiz. Kia sportage(düz vites) sürmesi zevkli, konforu yerinde bir araba ama otomatik olunca çok yakıyor. Qashqai... tepki alacağımı biliyorum ama 1.6 cvt şanzımanlı olan modeli bana göre hayal kırıklığı. Yokuşlarda ciddi sıkıntı yaratıyor. Dizeli ise gayet güzel ama otomatik yok. Bir de 3 ay sonra yenisi çıkacak arabanın ve ben kendimi biliyorum "ah keşke" derim o yüzden nissanı da geçtim. Subaru'nun adı yeter diyecektim ama 72.000 lira seviyesinde insan biraz daha donanım bekliyor ve kullanılan malzemeler pek hoşuma gitmedi. Mitsubishi Asx tip olarak en beğendiğimiz model oldu ama hem otomatik yok hem de araba fazla ses alıyor içeriye. Bir de ben ön yolcu koltuğunda hiç rahat edemedim o arabada. Titreşimleri fazlasıyla hissetim.

    Gelelim Suzuki'ye: Arka koltukta tavan evet biraz alçak ama Qashqai'da da aynı. Hatta Suzuki biraz daha rahat geldi bana. Boyum 1.93. Dimdik oturursam kafam tavana değiyor. Ön koltuğu kendime göre ayarladım, sonra arkaya geçip oturdum. Diz mesafesi yeterli. Bizim çocuk 8 yaşında, o büyüyene kadar zaten idare eder bizi. Bir şeyi de eklemeden geçmeyeyim normalde o kadar dik oturmuyoruz hiç bir arabada. Biraz rahat oturdum ve hem dizim hem kafam rahat etti arabada.

    En merak ettiğim şey arabanın istediğim zaman biraz kaçıp kaçamayacağı idi. Kaçıyor :) Hemde hiç fena değil. Vitesi siz devir alın ve eğlenin. Ankara'da yaşıyorum ve İstanbul yolunda bayaa bir makas attık denemek için. Normal koşullarda arabayı zaten hiç zorlamam ve sakin kullanırım.

    Yokuş yukarı testlerimiz gayet başarılı geçti. (Eşim ve ben sıra ile kullandık bütün arabaları).

    Evet Led farlı model 62, 63 bin olsa hiç düşünmeden arırım Suzuki'yi. Ancak 68 civarı ve gözüm o modelde kaldı.

    Herkese gönlüne göre güzel ve sağlam arabalar dileğimle...




    hocam hiç kendimizi kandırmayalım,aracın içi tabut gibi dar, şöför koltuğunda saçım tavana değiyor,arka koltukta kafamı eğmeden oturamıyorum, benim boyum 1.80 iken böyleyken sizin 1.93 ken rahat demeniz aklıma bazı soru işaretleri getirdi ( malum, bu araçtan suzuki 3 ayda 1300 adet satmayı planlıyordu ama 2 ayda 150 adet satabildi, şimdi duyduğuma göre forumlara adam yollayıp gerçekleri çarpıtmaya çalışıyorlarmış) ,,, bu konuda bazı itirazlar oldu (üstteki yorum gibi) bunun üzerine bu cumartesi ablama swift göstermek için suzuki bayisine gitmişken iyice emin olmak için bir daha inceledim aracı, yaa arkadaşlar yapmayın etmeyin göz var nizam var yukarda allah var yaa,,, adam 1.93 boyla arkaya rahat diyor,, pes diyorum başka bişey demiyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dionysos_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: vademacum

    15 gündür Kia sportage (düz vites), Subaru Xv, Peugeot 3008, Nissan Qashqai (hem 1.6 cvt benzinli hem de 1.5 dizel), Mitsubishi Asx (Sadece düz vites var ) ve Suzuki SX4 S- Cross denedim. Niyetim bu ay arabalardan bir tanesi almak.
    Bu iş zevk meselesi. Herkes farklı şeylere önem veriyor. Bana göre Suzuki oldukça güzel bir araba. Bayiisi GL+ 1.6 cvt modelini 61.000tl ye bırakıyor. Diğer araçlar için yorumlarım ise şunlar: 3008; param yetse büyük ihtimal bunu alırım. Aradığınız şey konfor ve az yakıt tüketimi ise bu araça mutlaka bir göz atın. Kia ve Hyundai ix35 hemen henem aynı araba. İx 35 otomatik ablamda var ve gerçekten çok yakıyor. Kendisi işten eve, evden işe gider o yüzden pek problem değil ama ben eşim ve 8 yaşında oğlum gezmeyi severiz. Kia sportage(düz vites) sürmesi zevkli, konforu yerinde bir araba ama otomatik olunca çok yakıyor. Qashqai... tepki alacağımı biliyorum ama 1.6 cvt şanzımanlı olan modeli bana göre hayal kırıklığı. Yokuşlarda ciddi sıkıntı yaratıyor. Dizeli ise gayet güzel ama otomatik yok. Bir de 3 ay sonra yenisi çıkacak arabanın ve ben kendimi biliyorum "ah keşke" derim o yüzden nissanı da geçtim. Subaru'nun adı yeter diyecektim ama 72.000 lira seviyesinde insan biraz daha donanım bekliyor ve kullanılan malzemeler pek hoşuma gitmedi. Mitsubishi Asx tip olarak en beğendiğimiz model oldu ama hem otomatik yok hem de araba fazla ses alıyor içeriye. Bir de ben ön yolcu koltuğunda hiç rahat edemedim o arabada. Titreşimleri fazlasıyla hissetim.

    Gelelim Suzuki'ye: Arka koltukta tavan evet biraz alçak ama Qashqai'da da aynı. Hatta Suzuki biraz daha rahat geldi bana. Boyum 1.93. Dimdik oturursam kafam tavana değiyor. Ön koltuğu kendime göre ayarladım, sonra arkaya geçip oturdum. Diz mesafesi yeterli. Bizim çocuk 8 yaşında, o büyüyene kadar zaten idare eder bizi. Bir şeyi de eklemeden geçmeyeyim normalde o kadar dik oturmuyoruz hiç bir arabada. Biraz rahat oturdum ve hem dizim hem kafam rahat etti arabada.

    En merak ettiğim şey arabanın istediğim zaman biraz kaçıp kaçamayacağı idi. Kaçıyor :) Hemde hiç fena değil. Vitesi siz devir alın ve eğlenin. Ankara'da yaşıyorum ve İstanbul yolunda bayaa bir makas attık denemek için. Normal koşullarda arabayı zaten hiç zorlamam ve sakin kullanırım.

    Yokuş yukarı testlerimiz gayet başarılı geçti. (Eşim ve ben sıra ile kullandık bütün arabaları).

    Evet Led farlı model 62, 63 bin olsa hiç düşünmeden arırım Suzuki'yi. Ancak 68 civarı ve gözüm o modelde kaldı.

    Herkese gönlüne göre güzel ve sağlam arabalar dileğimle...




    hocam hiç kendimizi kandırmayalım,aracın içi tabut gibi dar, şöför koltuğunda saçım tavana değiyor,arka koltukta kafamı eğmeden oturamıyorum, benim boyum 1.80 iken böyleyken sizin 1.93 ken rahat demeniz aklıma bazı soru işaretleri getirdi ( malum, bu araçtan suzuki 3 ayda 1300 adet satmayı planlıyordu ama 2 ayda 150 adet satabildi, şimdi duyduğuma göre forumlara adam yollayıp gerçekleri çarpıtmaya çalışıyorlarmış) ,,, bu konuda bazı itirazlar oldu (üstteki yorum gibi) bunun üzerine bu cumartesi ablama swift göstermek için suzuki bayisine gitmişken iyice emin olmak için bir daha inceledim aracı, yaa arkadaşlar yapmayın etmeyin göz var nizam var yukarda allah var yaa,,, adam 1.93 boyla arkaya rahat diyor,, pes diyorum başka bişey demiyorum...

    Alıntıları Göster

    hocam hiç kendimizi kandırmayalım,aracın içi tabut gibi dar, şöför koltuğunda saçım tavana değiyor,arka koltukta kafamı eğmeden oturamıyorum, benim boyum 1.80 iken böyleyken sizin 1.93 ken rahat demeniz aklıma bazı soru işaretleri getirdi ( malum, bu araçtan suzuki 3 ayda 1300 adet satmayı planlıyordu ama 2 ayda 150 adet satabildi, şimdi duyduğuma göre forumlara adam yollayıp gerçekleri çarpıtmaya çalışıyorlarmış) ,,, bu konuda bazı itirazlar oldu (üstteki yorum gibi) bunun üzerine bu cumartesi ablama swift göstermek için suzuki bayisine gitmişken iyice emin olmak için bir daha inceledim aracı, yaa arkadaşlar yapmayın etmeyin göz var nizam var yukarda allah var yaa,,, adam 1.93 boyla arkaya rahat diyor,, pes diyorum başka bişey demiyorum...


    Öncelikle almayı düşündüğüm araba için tabut benzetmesi pek hoş olmadı, kelimeleri lütfen düzgün seçelim. "Adam" dediğin kişi sana dert anlatmak zorunda değil. Senin paranoyalarını burada sadece bir kez cevaplandırıyorum, devamında yazacağın hiçbirşey de umurumda olmaz. Ben düşüncemi yazdım isteyen okur katılır istemeyen fikirlerime katılmaz. Sen git istediğin arabayı al, sev, yorum yap ama saygı sınırlarını aşma. Arkada rahat otumak istiyorsan git kendine makam arabası al. Ben yıllarca Laguna'ya bindim toplasan 5 defa arka koltuğa oturdum. Bu arada arka koltuğun 2 ayrı pozisyonu var arabada sen dik halinde oturmuş olabilirsin. Bu arada evet bildin, benim adım Ahmet Suzuki. Ne kadar arabayı översem o kadar para kazanacağım.




  • bugün çok kısa sürede bir inceledim kendisini antalya'da havalimanından dönerken.

    o arka koltukla birinin bu aracı almasına imkan yok. benim c4 hem baş hem diz mesafesi olarak bu araçtan çok daha üstün. fiyatı konuştuk, komikti, çalışan arkadaş çok iyi satıyor lansman fiyatı kaçırmayın dedi, 1200 tane getirdiniz sene sonuna kadar 3000 satışı hedeflediniz 200 tane satamadınız daha nasıl iyi, üstüne lansman fiyatından kampanyaya gittiniz dedim, eee siz bu işten anlıyorsunuz dedi.

    seneye en az 5000 tl daha inermiş 2013'lerde fiyatlar sonradan itiraf ettiğine göre, bayiiler bayaa huzursuzmuş, araçtan çok umutlularmış. araç iyi ama fiyat politikası ne yazıkki yanlış dedi.

    zaten suzuki bayiisinde her markadan araç vardı acayipti.

    araç şık falan değil tam laz burnu var, ama üst versiyonda jantlar yan ve arka görünüş deri döşemeler fena değil. boyum 185 cm, açılan tavanlı araçta kafam direkt tavanda, açılmayanda yarım santim kalıyor.

    içi sade ve şık döşemeler hoşuma gitti, kalite hissi var. test sürüşü yapamadım 4*2 otomatik gl için 61.000 tl fiyat aldım sıfır pazarlıkla.

    sonuç bu araç alınmaz, o arka koltukla hiç şansı yok




  • Suzuki, SX-4 2013 kullanma kılavuzunu indirmek isteyenlerden 3.95 $ istiyor. Nasıl? Şaka mı?
  • 1.87 yim qushqai de arka koltuga boydan sigamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen ben de detaylı inceledim, arka diz mesafesi yeterli geldi ama sunroofla baş mesafesi yok gibi birşey.Bunun dışında fiyatı her versiyon için 7-8 bin pahalı bence.

    Onun dışında aracı çok beğendiğimi söyleyeyim ki bu araç için GL+ yeter fazladan GLX'e gerek bile yok.Malzeme kalitesi,görüş açıları, sürüş pozisyonu çok başarılı.

    Not:Bu arada boyum 179 ve arkaya oturduğumda tavan ile mesafe kalmamıştı.Biraz vicdan lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    bugün çok kısa sürede bir inceledim kendisini antalya'da havalimanından dönerken.

    o arka koltukla birinin bu aracı almasına imkan yok. benim c4 hem baş hem diz mesafesi olarak bu araçtan çok daha üstün. fiyatı konuştuk, komikti, çalışan arkadaş çok iyi satıyor lansman fiyatı kaçırmayın dedi, 1200 tane getirdiniz sene sonuna kadar 3000 satışı hedeflediniz 200 tane satamadınız daha nasıl iyi, üstüne lansman fiyatından kampanyaya gittiniz dedim, eee siz bu işten anlıyorsunuz dedi.

    seneye en az 5000 tl daha inermiş 2013'lerde fiyatlar sonradan itiraf ettiğine göre, bayiiler bayaa huzursuzmuş, araçtan çok umutlularmış. araç iyi ama fiyat politikası ne yazıkki yanlış dedi.

    zaten suzuki bayiisinde her markadan araç vardı acayipti.

    araç şık falan değil tam laz burnu var, ama üst versiyonda jantlar yan ve arka görünüş deri döşemeler fena değil. boyum 185 cm, açılan tavanlı araçta kafam direkt tavanda, açılmayanda yarım santim kalıyor.

    içi sade ve şık döşemeler hoşuma gitti, kalite hissi var. test sürüşü yapamadım 4*2 otomatik gl için 61.000 tl fiyat aldım sıfır pazarlıkla.

    sonuç bu araç alınmaz, o arka koltukla hiç şansı yok

    hocam 2 mesaj üstte bir arkadaş 1.93 boyla arka koltuk rahat diyor,bu konu hakkındaki yorumunuz nasıl olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 16 Aralık 2013; 1:12:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    bugün çok kısa sürede bir inceledim kendisini antalya'da havalimanından dönerken.

    o arka koltukla birinin bu aracı almasına imkan yok. benim c4 hem baş hem diz mesafesi olarak bu araçtan çok daha üstün. fiyatı konuştuk, komikti, çalışan arkadaş çok iyi satıyor lansman fiyatı kaçırmayın dedi, 1200 tane getirdiniz sene sonuna kadar 3000 satışı hedeflediniz 200 tane satamadınız daha nasıl iyi, üstüne lansman fiyatından kampanyaya gittiniz dedim, eee siz bu işten anlıyorsunuz dedi.

    seneye en az 5000 tl daha inermiş 2013'lerde fiyatlar sonradan itiraf ettiğine göre, bayiiler bayaa huzursuzmuş, araçtan çok umutlularmış. araç iyi ama fiyat politikası ne yazıkki yanlış dedi.

    zaten suzuki bayiisinde her markadan araç vardı acayipti.

    araç şık falan değil tam laz burnu var, ama üst versiyonda jantlar yan ve arka görünüş deri döşemeler fena değil. boyum 185 cm, açılan tavanlı araçta kafam direkt tavanda, açılmayanda yarım santim kalıyor.

    içi sade ve şık döşemeler hoşuma gitti, kalite hissi var. test sürüşü yapamadım 4*2 otomatik gl için 61.000 tl fiyat aldım sıfır pazarlıkla.

    sonuç bu araç alınmaz, o arka koltukla hiç şansı yok

    hocam 2 mesaj üstte bir arkadaş 1.93 boyla arka koltuk rahat diyor,bu konu hakkındaki yorumunuz nasıl olur

    sallamış ya da suzuki çalışanı olur.




  • bu ara da screen shot ıle fotograf ekleme denklemı sureklı karıstılan bır olay.

    Laptop,desktop,tablet ve mobıle phone standların enkranlarından alınan kısa yol tusları ıle alınabılen ve aktarılabılen bır kısa yolken,fotograf makınası,vıdeo kamera veya her turlu fotograf cekebılme ozellıgı bulunan lensler ıle cekılen mevzuata ıse photo snap yanı fotograf cekme olayı.

    Keza konu dısı ergenlerın dılıne,elıne doladıgı SS kavramı aslında cekıp yayınladıkları fotografların SS kavramı ıle hıc bır alakası yoktur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    bu ara da screen shot ıle fotograf ekleme denklemı sureklı karıstılan bır olay.

    Laptop,desktop,tablet ve mobıle phone standların enkranlarından alınan kısa yol tusları ıle alınabılen ve aktarılabılen bır kısa yolken,fotograf makınası,vıdeo kamera veya her turlu fotograf cekebılme ozellıgı bulunan lensler ıle cekılen mevzuata ıse photo snap yanı fotograf cekme olayı.

    Keza konu dısı ergenlerın dılıne,elıne doladıgı SS kavramı aslında cekıp yayınladıkları fotografların SS kavramı ıle hıc bır alakası yoktur :)

    Snapshot olamaz mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperSantorelli kullanıcısına yanıt
    bunu bende biliyorumda bizim forumun genlerine işlemiş bu hata,, böyle gelmiş böyle gider deyip bende ss kervanına katıldım napim
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.