Şimdi Ara

SUZUKI SWIFT FUN CLUB (177. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
12 Misafir (2 Mobil) - 10 Masaüstü2 Mobil
5 sn
3.559
Cevap
85
Favori
202.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 174175176177178
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aramir A kullanıcısına yanıt
     SUZUKI SWIFT FUN CLUB
  • Merhabalar

    Dün 2023 model Swift için kışlık lastik taktırdım. Sol ön lastikte basınç uyarısı veriyor. Bugün yine gittim lastikçiye ve 34psi ayarladık tüm lastikleri fakat uyarı hala geçmedi. TPMS sensörü zarar görmüş olabilir mi?

    Yanıtlar için şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kozbijan K kullanıcısına yanıt

    Lastkçilerdeki hava saatlerinde sanırım hep sıkıntı var. Önler 36 arkalar 32 normal 3 kişiye kadar. Aracın kadranında bulunan yerden tpms olması lazım oradan lastik basınçlarına bakabilirsin kpa olarak gösteriyor önler yaklaşık 248 kpa olmalı arkalarda 220 kpa olmalı. Araca önerilen bu ben bu ayarda kullanıyorum. Bu ayarı yakıt istasyonunda önler 36 psi arkalar 32 psi yapıp bakabilirsin. Değişim sırasında sensör kırılmadısya araç ile biraz hareket ettikten sonra hala sönmezse aracı kadran ayar kısmındaki tpms den konfordan yük e alıp sonrasında tekrar normale alınca lastik uyarısı sönmeli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aramir A kullanıcısına yanıt

    Cevap için çok teşekkür ederim. Ebat bulamadığım için 185/55/R16 yerine 195/55/R16 kışlık taktırdım. O mu etkili oldu anlamadım. En son dört tekerde 33psi ile uyarı kalktı. Sensör kırılmamış görünüyor. Bir dahaki sefere önleri biraz daha artırayım.

  • Ben hepsini 250 kpa yapmistim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kozbijan K kullanıcısına yanıt
    Biz de araca 195/55r16 kışlık taktırmayı düşünüyoruz? Nasıl oldu bir sorun var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EKE58 kullanıcısına yanıt

    Çok kullanma şansım olmadı ama lastik basınçlarını ayarlamak dışında sorun yok gibi duruyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 2019 1.2 glx at swift aldım. Yetkili serviste 39bin km bakımı yaptırdım. Servis ecstar 5w30 yağ kullanmış. Ankara'da yaşıyorum. Aracın yağı 0w20 mi 5w30 mu bilemedim. 5w30 problem çıkarır mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metin.eroglu96 M kullanıcısına yanıt

    fabrikasyonu 0w16

    ama piyasada 0w20 kullanılıyor

    5w30 da klavuzunda kullanılabilir yağlar arasında yazıyor diye hatırlıyorum..

    5w30 da zaten en orta yollu en standart yağ kodu bütün yeni nesil motorlar için

    bir sorun çıkaracağını zannetmiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar.
    1. Sabahları aracı motor soğukken çalıştırınca 1300-1500 devirde çalışıyor. Bu sanırım normal. Bunun düşmesini beklemek gerekir mi ya da motoru çalıştırdıktan sonra ne zaman hareket etmek gerekir.
    2. Trafikte ışıklarda ya da sıkışık trafikte beklemelerde boşa mı almak lazım yoksa gerek yok mu?
    Bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aramir A kullanıcısına yanıt

    1 - Beklemenize gerek yok, araba tüm parçaları birlikte ısınmalı, zaten dizel araç değil.

    2 - Beklemelerde boşa almayın, frene basın, bence gerek yok.

    3 - tablet ekran ayar kısmı fotoğrafı istemiştiniz, fotoğrafını çekip ekledim, işinize yaramıştır umarım.

  • adepex kullanıcısına yanıt

    Sağ olasınız. Oradan internetten güncelleme bulmuyor. Zaten çalıştırıp kemerdi vs. derken 30 sn sonra gibi hareket ediyorum. Ben de öyle biliyorum kitapçığında bekleyin demiyor. Vitesi de boşa almıyorum. Çok fazla bu konuda yanlış bilgi var. Evet dediğiniz gibi benzinli ve turbo da yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  SUZUKI SWIFT FUN CLUBMert Yılmaz | automaggyoutube
    Yeni Suzuki Swift'in 1.2 litrelik yarı hibrit versiyonunu test ettik. Yeni Suzuki Swift Türkiye'de Life ve Pulse donanım seçenekleriyle satılıyor. Bakalım 83 HP'lik 1.2 lt motor Suzuki Swft'e yetiyor mu? Yarı hibrit Suzuki Swift'in yakıt tüketimi ne? 1.2 motor Suzuki Swift Hybrid'e tatmin edici bir performansı sağlıyor mu? 2024 Suzuki Swift Hybrid kaç para? Yarı hibrit motorlu Suzuki Swift'in fiyatı ne? Bu fiyata küçük sınıfta tercih edilir mi? Mert Yılmaz, tüm bu soruların cevabını 2024 Suzuki Swift Hybrid test sürüşünde cevaplandırmaya çalışıyor. 2024 Suzuki Swift Hybrid inceleme videosunda tüm detayları anlatmaya gayret ettik. "Suzuki Swift test sürüşü (2024) | Fiyatının karşılığını veriyor mu?" #suzuki #suzukiswift #swift TEST SÜRÜŞLERİ Audi A3 Sedan: https://youtu.be/TiSB05WRYqs Renault Austral: https://youtu.be/TCo6k8Rb5II Hyundai Ioniq 5 N: https://youtu.be/kJRfYlx9ECE Renault Captur: https://youtu.be/UlP30bn4VVo Renault 5: https://youtu.be/Tao3eSzYMco DİĞER VİDEOLAR Renault 11 restorasyon: https://youtu.be/WLN3z93Hm_A Renault 5 restorasyon (bölüm 3): https://youtu.be/CNjfYEqZ1mk Renault 5 restorasyon (bölüm 2): https://youtu.be/X5WWY23Sexo Renault 5 restorasyon: https://youtu.be/8KRR9UDwImE Citroen C4 X: https://youtu.be/vUk5Hsyt66o Web sitesi: https://www.automagg.com e-mail: yilmazmert@gmail.com Sosyal medya Instagram: mert_rs Instagram: automaggTV Facebook: automaggTV Twitter: MertYilmazRS
    https://www.youtube.com/watch?v=XTUgVLevE6s
  • Merhaba Arkadaslar


    Suzuki Swift 1.2 Hybrit 2021 model aracim 73.000 KM'de. Suana kadar hicbir sorun yasatmadi. En buyuk sorunum ne derseniz Antalya Suzuki bayisi. Artik araci onlara goturmeyecegim. Iscilikleri, fiyatlari ve takmadiklari mazleme icin para almalari beni artik delirtti.


    Bunun disinda 45.000 KM'de aracin On disk ve Balatalar degistir yetkili serviste. Diski niye degistiriyorsunuz diye de sordum. Ben hic hayatimda 45.000KM diskin degistigine sahit olmamistim. Bazi araclarda 150.000 KM kadar bile kolay kolay disk degismez.


    Bir yigin laf kalabaligi soylediler. Sonra isin uzmani bir arkadasla konusunca isin dogrusunu ogrendim.


    Normalde eger disklerde balata izi kanallar gibi seyler olusmus - ki olusmasi olagandir !- Bu durumda diskler cikar sonra tornacida duzlestirene kadar traslanir. Sifirlanmis halde yeni balata ila takilir.


    Tabi beyfendiler bunlarla ugrasmamak icin - hicbir yetkili serviste torna tezgagi yoktur - ustune bana iki disk parasi da yazdilar. Bir de yeni taktiklari disk de 73.000'de dis kisimlardan tirnak yapti. Yani balata diskin icine cok az asindirmis.


    Simdi bunu ogrendigim icin yedek parcalari orginal servisten alip bir ustaya yaptirtacam.


    Bunun disinda Suzuki Swift bu kadar hizli on balata tuketmesi normal mi? Bu arada arka diskler ve balatalar hala bitmedi. Muhtemelen 100.000 KM'e kadar beni idare edecek. Ama on balatanin bu kadar hizli bitmesi normal degil.


    Suzuki'nin sagladigi balatanin kalitesiz oldugundan supheleniyorum.


    Bir ara EBC on firen balatasi alip deneyecegim. 107 euro +kdv imis fiyati. Yaklasik 2-3 ayda geliyormus.


    Ulke dondu acik hava hapishanesine..





  • Aramir A kullanıcısına yanıt

    1 dakika durdugu yerde calistirildiktan sonra aracinizi nazikce hizlandirirsaniz bir sey olmaz. Motor sicakligi normale gelene kadar hicbir arac mobeli motora tam yuk verilmemelidir. Dizel motorlarda buna cok daha fazla dikkat edilmeli.


    0-20 ya da 0-16 Tam sentetik motor yaglari sabah rahat calismasinda yardimci olur. Deneyebilirsiniz. Aracin kitapciginda da ozellikle 0-20 tavsiye edilen motor yagidir.

  • EKE58 kullanıcısına yanıt

    Merhabalar

    Neden aracin orjinal ebatlari disina cikiyorsunuz?

  • MURATSPLAT M kullanıcısına yanıt

    Sağ olasınız. Bakımda 0W20 yağ koymuşlardı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suzuki Swift on balata takimi 5000TL olmus. Ustelik Subat ayina kadar da tedarik edilemiyormus. Hadi hayirli olsun..

  • Start-Stop sistemini kalıcı devredışı bırakmanın basit bir yolu var mıdır?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aramir A kullanıcısına yanıt

    ben neredeyse 4 yildir Start Stop kapatmadim. Arac 74.000 KM dayandi. en az 60.000 KM'sini sehir icinde kullandim.


    Korkmayin bu araclardaki start-stop Avrupali araclara gore cok daha iyi calisiyor.


    Gergi kayislarini(iki adettir. biri klima ve digeri de dinamo ve motor calistirma icin.) 75.000KMde bir degistirirseniz kolay kolay birsey olmaz.


    Kayislari da cok pahali degil.


    • Suzuki Belt 17521-62R70 - Klima Kayışı 367,29 TL
    • Suzuki Belt 17522-62R70 - Motor Gergi Kayışı 1296,97 TL

    arti KDV'leri de var.

  • 
Sayfa: önceki 174175176177178
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.