Şimdi Ara

...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::... (89 üyesi ile) (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.078
Cevap
0
Favori
211.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    İnşallah grande...........beyler bu arada herkes bi team açmış..demin baktım iyice çoğalmış ve fiat markası yok.....napsak bizde fiat team mi açsakki?


    evet ya!!.grande punto team var ama FİAT TEAM adında genel olursa daha da güzel olur.fiatçı olarak önder olabilirsin
  • Valla b en varım tofaşcılarıda fiatcılarıada burda toplayalım isterseniz........ evet beyler imza işini nasıl halledicez?
  • FIAT firması araba çıkaramaz diyenlerin gözüne dursun bu araçlar
  • Fiat 124 Spyder ve Barchetta süper

    Ayrıca X1-9 modeli ne öyle yaa. İlk defa burada gördüm bu modeli. Eğer yanlış okumadıysam, 1.8 litre atmosferik motordan 210 HP'yi nasıl çıkartmışlar o yıllarda, gerçekten şaşılası bir durum
  • sevgili fiatçı sen bilirsin? fiat mareada kullanılan 2.0 lt lik motorun uretimini bitirdi mi
    Keske marea yı simdi 1.6 motorla satacaklarına 2.0 lt lik motorla satsalar zaten marea nın sua an fazla bir sıfır satısı yok hiç degilse o zaman o motora hayran olan kişiler alırdı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selenge

    sevgili fiatçı sen bilirsin? fiat mareada kullanılan 2.0 lt lik motorun uretimini bitirdi mi
    Keske marea yı simdi 1.6 motorla satacaklarına 2.0 lt lik motorla satsalar zaten marea nın sua an fazla bir sıfır satısı yok hiç degilse o zaman o motora hayran olan kişiler alırdı



    Fiat ın efsane motorlarından biriside 2.0 20 vlik o motordu ancak marea makyajlandıktan sonra o motor üretimden kalktı şu an sadece 1.6 16 v lik motor üretimi var 103 hp lik..... eski kasada 1.6 2.0 ve 1.9 jtd de vardı..........


    Bu arada beyler ne diyosunuz kuralımmı şu fiat team i? Üye olmak isteyenler buraya yazsınlar bide imza olayıunı ayarlayabilecek varmı?
  • daha önce bu arabaların resimlerini hiç görmemiştim bence hepsi mükemmeller.
  • Birazda yarış araçlarının resimlerini koyalım;

    Drag araçlarından başlayalım.......

    Gökhan okur isimli pilotun turbo şahin i;

     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)



    Emre kahraman isimli pilotun doblosu;

     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)



    emrah saka isimli pilotun albeası:

     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)



    Doblo ve albea 2005 sezonunda kendi sınıflarının birincileri olmuştur.......Şahin ise sınıf saptaması yüzünden birinciliği kaçırmıştır ancak geçildiği pek görülen bişey değildir..............


    bunlar 0-400 metredeki aslanlar.....




  • Tofaş ın tarihini de yazmamak olmaz:

    Bu tofaş ın tarihi;

    TÜRK OTOMOTİV SANAYİNİN ÖNCÜSÜ...

    Vehbi Koç'un yaşamındaki en büyük hayallerinden biri, Türkiye'ye bir otomobil fabrikası kazandırmaktı. Bu özlemini 1968 yılında gerçekleştirerek Türk Otomobil Fabrikası A.Ş.'yi kurdu. Kısa adıyla TOFAŞ… Türk otomotiv sektörünün temelleri işte bu büyük projeyle atıldı.

    Tofaş, bugün, Türk Otomotiv Sektörü'nün olduğu kadar, Türkiye ekonomisinin de lokomotif kuruluşlarından biri olma özelliğini hala koruyor. Hem iç pazar hem de dünyanın birçok ülkesi için üretim yapıyor
    Genel Müdürlüğü İstanbul'da olan fabrikanın temeli 13 Nisan 1969'da atılarak 12 Şubat 1971 tarihinde de ilk seri üretime başlandı. Fabrika alanı kuruluşta 61.848 metrekaresi kapalı olmak üzere toplam 735.170 metrekareydi. Şimdi ise, yeni ihtiyaçlar doğrultusunda gerçekleştirilen yatırımlarla sürekli artarak, 350.000 metrekaresi kapalı olmak üzere 1 milyon metrekareye ulaştı.

    Başlangıçta yılda 20.000 otomobil üretmek üzere kurulan Tofaş, genişleyen iç pazar ve ihracat potansiyelini dikkate alarak sürekli büyüdü. Sonuç olarak, bugün yılda 250 bin adet araç üretebilecek ekonomik ölçeğe sahip modern bir işletme haline geldi.

    Kuruluşunda 124 modeli ile seri üretime başlayan Tofaş, 131 serisi ve daha sonra Fiat Auto ile aynı anda olmak üzere Tempra üretimine geçti. Bu modelleri sırasıyla Tipo ve Uno izledi. Tofaş halen Palio, Albea, Marea ve Doblò modellerini üretiyor.

    Başlangıçta yaklaşık 1.000 kişi olan işçi, teknisyen ve mühendis sayısı da artan kapasiteyle birlikte bugün 5.000'e yaklaştı.

    Tasarımdan kullanılan malzemeye, üretimden satışa ve satış sonrası desteğe varıncaya kadar, "kalite"yi bir yaşam felsefesi haline getiren Tofaş, bu amaçla başlattığı çalışmalar sonunda Kasım 1998'de de çevre standardı olan ISO 14001 Çevre Yönetim sistemi Belgesi'ni alarak kendi sektöründe bir ilke imza atmıştır. Ocak 2002 tarihinde ise 2.kez ISO 14001 Belgesi almaya hak kazanmıştır.

    1990 yılından bu yana çevreyi korumaya yönelik olarak 10 milyon dolar yatırım yapan Tofaş, ürettiği otomobillerde çevre kirliliğine yol açmayan malzemeler kullanmaya özen gösteriyor. Bütün Tofaş modellerinde, atık gazların, hava kirliliğini önlemesi için katalitik konvertör sistemi kullanılıyor.Avrupa Birliği'nin hava kirliliği ile ilgili diğer yeni kurallarını da çok önceden yerine getirmiş durumda. Üretim sırasında oluşan atıkların %95'i geri kazanılıyor. Geri kazanılamayan diğer atıklar ise yasalara uygun olarak zararsız hale getiriliyor.Tofaş 2001 yılı başından itibaren tüm ürünlerinde, Avrupa Birliği'nin emisyon ile ilgili yeni değerlerini içeren Euro 3 normuna geçti.

    Dünyanın önde gelen gelen diğer otomotiv kuruluşları gibi, Tofaş'da motor sporlarına özel önem veriyor. Yarışlara 1970'lerde başlayan Tofaş, 1993 yılında düzenlediği Uno Cup ile pistlere yeni bir heyecan getirdi. Bu serüven Tipo Cup ve Palio Cup ile devam etti. Türkiye'nin ilk ralli otomobili olan Fiat Palio Kit Car ile Ralli, Ralli Kros, Pist ve Tırmanma kategorilerinde yarışarak 2001 ve 2002 yıllarında Türkiye markalar Şampiyonluğu'nu elde etti.




    Buda kısaca fiat ın tarihi:


    Fiat, 1899 yılında kuruldu. İsim, aslında "Fabbrica Italiana Automobili Torino" kelimelerinin kısaltılmış hali olup, "Torino İtalyan Otomobil Fabrikası" anlamına geliyor. Kuzey İtalya'da bulunan Torino, tamamen yeniliklerle dolu endüstri şehri olarak, Fiat gibi bir sanayi birliğin büyümesi ve gelişmesi için uygun şartlara sahipti...
    Seçkin bir tüketici grubu için lüks bir ürün olarak üretilen otomobiller,hem italya da hemde yurt dışında cabucak popüler oldular.çok kısa bir süre sonra FIAT yarıs konusunda kımsenın geçemeyeceği bir duruma geldi.1909 yılın da FIAT birleşik devletlerde bir fabrika kurdu ve orada özel otomobillerin dısında,traktör,kamyonet,tren,gemi motorları ve uçak üretimi de yaptı.1922 yılında FIAT sayıları sürekli artış gösteren normal tuketıcıye yonelık araçlar yapmaya başladı...




  • Sevgili fiatci dost,içindeki bu dehşet fiat aşkını kutluyorum.

    Bende de 2004 fiat marea var,dediğiniz 2000 20 valvelik motorlar kalkmıştı ben aldığımda.
    Üretimde olsaydı bu dehşet makinenin -0- ını alırdım allahın izniyle.Yada 1.9 jtd sini,Türkiyede az var jtd marea,alanda satmıyor kolay kolay.

    Hem dizel hem süper performans,sanırım 105 hp olması lazım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    Sevgili fiatci dost,içindeki bu dehşet fiat aşkını kutluyorum.

    Bende de 2004 fiat marea var,dediğiniz 2000 20 valvelik motorlar kalkmıştı ben aldığımda.
    Üretimde olsaydı bu dehşet makinenin -0- ını alırdım allahın izniyle.Yada 1.9 jtd sini,Türkiyede az var jtd marea,alanda satmıyor kolay kolay.

    Hem dizel hem süper performans,sanırım 105 hp olması lazım.



    Sağolasın.kendimi bildim bileli fiat araçları içinde büyüdüm ve ilk arabamda şimdiki arabamda fiat..ve inanırmısın bi ton araç kullandım kendimi sadece fiat ın içinde rahat hissediyorum.benimki aşk değil kara sevda

    şaka bi yana gerçekten üretimden kalkmayacak bi araçtı içi dışı motoru herşeyi dört dörtlüktü......... ve ilk common rail sistemine sahip araçta buydu dizel konusunda 1.9 jtd.....ama nedense türkiyede tutmadı.......Büyük ihtimal yeni bi sistem olduğu için.......


    Bu arada shamsheytani arkadaşımız aramıza hoş geldin.......




  • Bir de şu tofaş-fiat nefretini anlayamıyorum bazı concon bebelerinde.

    Tofaşlar 80 li yıllarda Türk insanının kaderini paylaşan arabalardır.Gelir düzeyi ve ekonomisi düşük olan Türkiyede belirli bir yükü misyonu karşılamışlardır.

    İnsanların o dönemde parası olan zaten mercedes alırdı,yollarda epey miktarda mercedes,bmw ile tofaş,reno serisi olurdu hatırlıyorum.Çünkü gelir düzeyinde epey uçurum vardı.
    Merso 280 se,sel ler doğan 1.6 lar,şahin,hacı muratlar.

    Tabiki 90 lardan sonra 2000 li yıllarda gelir yavaş yavaş artınca fiattan beklenti yükseldi,belirli bir müşteri kaçtı bunu gözlemledim,özellikle japon arabalarına.

    Fiat biraz geç kalmış olabilir,daha doğrusu fiat değilde Tofaş.
    Fakat herkesin gördüğü üzere geç de olsa sonuçta talebe karşılık verildi,son teknolojik fiatlar artık Türkiyede.
    Tipo 2.0 daki muhteşem motor,2.0 mareadaki 20 valvelik 150 lik motor,bravo-brava daki muhteşem motorlar hgt ler,stilo 3 kapılıarın muhteşem görüntüsü ve grandeler...

    Tofaş ve fiat T.C nin artan beklentilerine cevap veremeseydi yokolur giderdi ama yeteri kadar eskikleride olsa veriyor kaanatindeyim.




  • kardeş benide ekle takıma

    araç:2004 punto 1.3multijet

    93 yılında bir tempra sxa vardır..zamanında öyle bir araba yok gibiydi hele gösterge tablosu cok etkileyiciydi..o günden beri fiat arabalara bi sempatim war..

    edit:bi önceki mesajı görmedim..

    HOŞBULDUK

    FİATCI kardeş janjanlı bi imza yapmamız lazım varmı elinde bişeler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shamsheytani -- 28 Mayıs 2006; 11:41:48 >
  • benide ekleyebilirmisiniz acaba takıma?şimdiye kadar ki aldığımız arabaların %99'u fiat-tofaş'tır,sadece 2002 senesinde 94 model bmw 3.16 aldık onuda 1 ay sonra sattık.kartal aldık,doğan aldık,tipo aldık,palio'muz oldu,yerli marea'lar ilk çıkınca hemen aldık,scudo aldık,tempra 2.0 i.e 16v aldık ve bu son ikisini hala kullanıyoruz.fiat kullandığım içinde mutluyum

    yalnız imzayı nasıl değiştircez???
  • Var shamsheytanı ona çalışıyoruz..........şu anki imzayla idare edelimde biraz kodunu yazıcam.
    nadir arkadaşımız sağolsun çalışıyo.............
  • Arkadaşlar imza kodumuz;

    [*center][*image]http://img140.imageshack.us/img140/4198/fiattofas9nf.jpg[/simage]
    [*link=http://forum.donanimhaber.com/m_7005394/tm.htm]...::: /T/A/K/I/M/:::/F/I/A/T/:::&:::/T/O/F/A/Ş/ :::...[/link]



    Yanlız * işaretlerini silin ve sildikten sonra kopyala yapıştır yaparak değişin......bi süre bununla idare edelim.............

    Bu arada sende hoşgeldin bucaklı..... hemen ekliyorum......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fiatci -- 31 Mayıs 2006; 22:35:17 >
  • Arkadaşlar bende takıma katılmak istiyorum. Aracım Fiat Palio 1.2 8v 75 hp. Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum ve memnunum. Ha birde burada hiçbir dayanağı olmadan kulaktan dolma bilgilerle yapılan Fiat düşmanlığına
  • Aramıza hoşgeldin serdar_39 arkaşım.......


    evet beyler msn adresim başta yazılı isteyen olursa msn adresini eklerim........ herhangi özel bir sorunuz sorununz olursa buradan pm den mail veya msn den ulaşabilirsiniz... bilgileri elimden geldiğince hızlı güncellemeye çalışacağım...........Geç kalırsam kusura bakmayın..............
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    Bir de şu tofaş-fiat nefretini anlayamıyorum bazı concon bebelerinde.

    Tofaşlar 80 li yıllarda Türk insanının kaderini paylaşan arabalardır.Gelir düzeyi ve ekonomisi düşük olan Türkiyede belirli bir yükü misyonu karşılamışlardır.

    İnsanların o dönemde parası olan zaten mercedes alırdı,yollarda epey miktarda mercedes,bmw ile tofaş,reno serisi olurdu hatırlıyorum.Çünkü gelir düzeyinde epey uçurum vardı.
    Merso 280 se,sel ler doğan 1.6 lar,şahin,hacı muratlar.

    Tabiki 90 lardan sonra 2000 li yıllarda gelir yavaş yavaş artınca fiattan beklenti yükseldi,belirli bir müşteri kaçtı bunu gözlemledim,özellikle japon arabalarına.

    Fiat biraz geç kalmış olabilir,daha doğrusu fiat değilde Tofaş.
    Fakat herkesin gördüğü üzere geç de olsa sonuçta talebe karşılık verildi,son teknolojik fiatlar artık Türkiyede.
    Tipo 2.0 daki muhteşem motor,2.0 mareadaki 20 valvelik 150 lik motor,bravo-brava daki muhteşem motorlar hgt ler,stilo 3 kapılıarın muhteşem görüntüsü ve grandeler...

    Tofaş ve fiat T.C nin artan beklentilerine cevap veremeseydi yokolur giderdi ama yeteri kadar eskikleride olsa veriyor kaanatindeyim.




    Düşüncem seninle aynı............yıllardır bu ülke insanının o kadar hor kullanılma,bakılmama ve yol şartları altında o araçlar hizmet verdi ve hala veriyor........ve dikkat edin o yıllardan geride kalan araçlar ya renault 12 yada 131 124 serisi....Kaç tane mercedes veya başka bi araç kaldı?........bu kadar yıldır ayaktalar fakat değerleri bilinmiyor.....



    bence tofaş kuş serisini günümüze uyarlayıp yeniden çıkarmalılar-ki çıksa inanın eski satış rakamlarınıda geçer ve piyasaya yeniden bu seriyle girmeleri lazım..........




  • benimde bi yararım olsun sızlere altta verdıgım karıkaturu ıster saklayın ıster ımzanızda kullanın bı hatıra olsun benden sıze
     ...:::/T/A/K/I/M/:::/T/O/F/A/Ş/:::&:::/F/İ/A/T/:::...  (89  üyesi ile)
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.