< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
*** T-CROSS KULLANICI KULÜBÜ *** (8. sayfa)
-
-
Merhaba, T Cross Life DSG geçen hafta aldım şu an 200km de, kalkışlarda düşük hızlarda anlık tüketim göstergesinde 20 Litreleri görüyor. İş için 2-3 km gittiğim mesafelerde ortalama 10 Litre yakıt tüketimi görünüyor. Acaba yanlış yaptığım bir şey mi var ? Gaza yüklenmeden kullanıyorum.
Araç ile ilgili olarak deneyimimi paylaşmam gerekirse, dışardan küçük görünse de içi geniş, 180cm üzeri boy ortalamasına sahip bir aile olmadığımız için ihtiyaç halinde bagaj derinliğini 10cm daha arttırabiliriz gibi görünüyor. Güvenlik ve pratiklik için yapılmış bir araç olduğunu düşünüyorum, şehir içi günlük ortalama 5-10 km yaptığımız için aşırı konfor, sportiflik beklemiyoruz zaten. Uzun yol da rahat götürür ama 120-130 km üzeri hızlarda aerodinamiği nedeniyle biraz yorabilir. Yakıtı kısa mesafede biraz daha düşerse daha da mutlu olacağım.
-
Tekrar merhaba. Aracım haftaya pzt yada salı teslim olacak bir aksilik olmazsa. Bugün komple ppf şeffaf kaplama için araştırma yaptım. Ankara da kime yaptırılır işin içinden çıkamadım. Var mıdır bildiğiniz f/p düzgün bir esnaf?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracınız hayırlı olsun. Ben de Ankara'da çok yere sordum. Komple ppf kaplamalar 20-30 bini bulabildiğinden hiç araştırmadım. Llumar, solargard gibi markalarda sadece cam filmi 4500 tl idi. Daha sonra Endura markanın da iyi olduğunu okudum. Bayileri arasında en uygun fiyatı Balgat'taki Bukalemun Garage verdi. Cam ve kaput filmlerini orada yaptırdım. Komple kaplamada yapıyorlar. Nerede yaptırirsaniz yaptirin mutlaka pazarlık edin. Çunku maliyet neredeyse yok ama fiyatlar her yerde gökyüzünde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba bende severek aldım ama ne acı ki şuan arabam serviste ve tüketici hatası dedikleri olay fabrikasyon hata olup komple motor değişimine kadar gitti yada gidiyor ... sizlerden ricam yakın zamanda benim gibi sorun yaşayan olursa haberleşmek isterim. Birden yolda kaldım ve çekici ile gitti arabam servise . Duyduklarım şok etti yettide arttı bile. Psikolojik olarak zaten alt geçitte kalmamin şokunun üstüne birde üretimle ilgili hata tüketici değil uretici kusuru hemde motorda bunu duydum duyali kendime gelemiyorum . Twitterda balata diye başlayan hikaye. Lütfen bu vb sorun varsa konuyu güncel tutalım mağdurum ve zannımca devam edecek mağduriyetim . Saygılar sunuyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu tarz bir sorun yaşayan olursa Twitter'dan ulaşırsa sevinirim . @aktash7 herkese kazasız belasiz binmek nasip olsun. Ben yandım başkası yanmasın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hem öne doğru uzuyor hem de yükseklik ayarı yapılabiliyor. Style paketlerde deri, life pakette kumaş olarak geliyor. 2'sini de denedim 2'si de gayet konforlu.
-
Bayiye sorduğumda 2022 hazirandan sonra gelen tüm t-crosslarda standart olarak dijital gösterge bulunduğunu söylediler ayrıyeten opsiyon olan 10,25” Dijital Gösterge Paneli “Digital Cockpit Pro” satın alırsanız daha büyük ve daha fazla özelliği olan bir dijital ekrana sahip oluyorsunuz. Youtube da ikisinin de videoları mevcut.
-
Üretim hatasını, size mi yansıtıyorlar anlamadım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Size tavsiyem 1000 km yi geçtiğinizde göstergeleri ayarlardan sıfırlayın. Benim aracım 1500-2000 kilometrelerden sonra daha az yakmaya başladı (Şehir içi aynı sürüş şekliyle gittiğim 15 dakikalık aynı yollarda 10-11 litre yakarken 8'e kadar düştü) ama şehir içi ışıklarda dur kalk yaptığınız, yokuş çıktığınız, trafiğe takıldığınız kısa mesafe yollarda her araç gibi bu araç da normalinden çok yakar. Anlık tüketim göstergesine çok takılmayın derim. İstanbul-İzmir arası yolculuğumda herhangi rahatsız edici bir yönü olmadı arabanın bence tam bir uzun yol konfor aracı. İzmir-İstanbul (500 km) arası ortalama 110-120 km hızla gittim ve 6.8litre/100km yaktı. 120-130'dan sonra çok yakmaya başlıyor araç. Bir de 2-3 kilometre çok az bi mesafe olduğu için hata payı olabilir. 1 saatlik yolculuğum sonucu olan verileri fotoğraf olarak bırakıyorum buraya.
-
Arabadan anlayan bir usta ile konuşun gerekirse birlikte servise giderek işi tüm ayrıntılarıyla düzgünce öğrenin sonrasında tüketici haklarına müracaat edin veya bir avukata gidin bence.
-
Serviste bir gizem doğusta bir gizem kendi beyanları bu yönde . Araba uretim hatalı motor gezinti yatağı krank vs ben anlamam bir kadın olarak anladığım tek şey var bunlar bunu kabul ediyor ve beni mağdur etmek için uğraşıyor . Sıfır aldığım arabanın üstüne yenisini vermek için benden cash istiyorlar. Motor yeni binersiniz daha iyi diyorlar . İnsan hayatı bunların ticaretinde önemsiz onu gördüm
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet ben aracıma dokunmayın açmayın motor vs dememe rağmen doğustan gelen talimatla heryerini sökmüsler ve üstüne para istiyorlar. Ben yenisi ile değişim talep ettim motor degişimi yaptılar. Tamir yaparlarmış da imkansız olduğu için motor degismisler. Birde böyle düşmanca tavır sergiliyor gibiler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar arkadaşlar. Ben konuyu açmıştım ve 1 ay önce T-Cross’ umu satıp T-Roc aldım. Yakıtı ekonomik olarak kullanmak isteyenler için bir uyarı. Araba ilk çalıştığında rolantide 3.2 l/100 km gösterir. Ama 15-20 saniye motor açık rölantide beklerseniz yakıt tüketimi 1.1 l/100 km lere düşüyor ve bundan sonra da daha az yakıt tüketiyor. Eğer kısa süreli yolculuk yapıyorsanız bu söylediklerimi uygulayınız.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bakın bu adamlarla 2 yıldır uğraşıyorum. Araçtaki kronik problemi çözemeyip, yapmadan geri veriyorlar. Sizin olayı tam anlamadım ama yeni aracın motoru bozuk ise aracı geri almaları gerekli veya zararınızı tanzim etmeleri gerekli.
Bu servisler ilk önce güzel güzel konuşur sizle, "he he" der bildiklerini yaparlar. Genel merkezlerini arasanız bile gazınızı almak için alttan alırlar önce, sonra tepkinize göre saçmalamaya başlarlar.
Aracımdaki sıkıntıyı garanti süresince çözemediler, ben aracı geri alın misliyle değiştirin dedim. Takmadılar tabi ama aracıda düzeltemediler. Mahkemeye vereceğim uygun zamanda.
Sizin araçta "motor değişti" vs diye servis kaydı oluştu. E siz bu aracı satacağınız zaman, alan kişi "hayırdır" deneyecek mi, sorgulamayacak mı bu durumu. Eğer araç çok yeni ise değiştirmek zorundalar.
Mahkeme yoluna da gidin, boşverin size ne dediklerini!!!
Not:
Mesele her ne olursa olsun, eğer bir mal garanti süresince aynı arızayı 3 veya daha fazla verirse, malı misliyle değiştirmelidir firma.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benim aracım 3 hafta önce aniden hiçbir belirti uyarı vs yokken şehir merkezinde alt geçitte stop etti üzerime onlarca araç sürerken ... çekici çağırıp servise nasıl gittim bilmiyorum. Servis baski balata yakmissin öde parayı dedi. 22 yıldır manuel arac kullanarim. Baskı balata değil motor arızasi dedim inanmadılar. Sonra baskı balata değişimi ücret şu kadar ödeme formu imzalattılar. Sonra baskı balata istemişler gelince takmışlar yine aynı sorun doguşa resim atmışlar onlar baskı balata tüketici hatası para odeyecek kısmında . Ustlara skalayi açmış motora bakmış üretim hatası gezinti yatağı ve bilimum kusurlar var . Şimdi araba oldu üretim hatası . Bir telefon geldi. Hadi gözün aydın biz para almadan baskı balata nida yapacağız. Ooo dedim harika. Bende kara cahilim ya. Ne dediginizin farkindamisiniz canımdan oluyordum. Misli ile değişim dışında hiç birşeye razı değilim. Şimdi 3 hafta bitti yeni teklif bize sat ama ikinci el piyasasından . Yani takasa gidelim deyip daha benden kar elde etmeye çalışıyorlar. Tüketici hakkı nerde ? Nerde adalet mekanizmasi? Üstüne ikame aracı alıp beni araçsız bırakmakla korkutuyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Araçla ilgili servis geçmişini gösteren dökümanları isteyin. Hepsini. Aracı teslim almayın. Direk bir avukata gidip ihtarname çekin. Gerekirse sesinizi yükseltin. İkame aracı alamazlar sizden.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yazılı metin talebim karsilanmiyor kesinlikle durun açmayın motoru talimatım var yazılı buna rağmen açmışlar hatta yeni motor isteyip takıyorlar şuan . Bende diyorumki madem motor üretim hatalı yenisinde hata olmayacağı ne malum. Muhattap var ama cevap olabilir size denk gelmiş takas gibi şeyler teklif ediliyor. Kabul etmiyorum yada üste para isteniyor. Heryere yazıyorum ne yapacağım şaşırdım motor değişince ruhsat degiscek TÜVTÜRK rapor alınacak bunlara vaktim yok ama ehliyet ruhsat sahibi benim bana ceza çıkabilir. Avukat yolu göründü. Teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorunu çözebildinizmi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkürler. Ben de Bukalemun ile anlaştım. İsmail bey ilgili ve bilgili. komple tpu ppf yapacak. Endura ultimate 190 mikron olanmış.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X