Şimdi Ara

Taahhüt cayma bedelini ödemek istemiyorum!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Babamın vefatı dolayısıyla hat değişimi yaptık ailecek. Bize söylenen, hattımızı değiştirip, yeni bir pakete geçmemiz gerektiğiydi. Telefonda bir kaç müşteri temsilcisiyle görüştüm, çoğunun konudan alakası yok, bilmeyenleri koymuşlar oraya. En son 2 müşteri temsilcisinden de telefonda konuştum. Bana dedikleri şuydu, ben yeni pakete geçeceğim, bu süreçte ortaya çıkan eski taahhütten cayma bedelimi sildirmek için dilekçe yazıp yollamam gerektiğiydi. Yaptım da . Ancak hala inadına faturama 350 küsür lira taahhüt cayma bedelini yansıtıyorlar. Güya Türkiye'nin en büyük telekomünikasyon şirketi ama bir işi beceremiyorlar. Ben inadına bunu ödemeyeceğim ve hakkımı savunacağım. Kendi müşteri temsilcileriyle yaptığım telefon görüşmeleri kayıt altında. Gerekirse bakalım ne demişler diye. Derhal bu bedelin silinmesini istiyorum. Hem beni zorla taahhütümden vazgeçiriyorlar, hem de ben vazgeçmişim gibi paramı istiyorlar. Şaka gibi bir firma. Yazık.








  • şikayetvar ve twitter üzerinden yazarsanız daha hızlı sonuca ulaşırsınız hocam.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.