Şimdi Ara

TAAHHÜTÜ BİTEN ABONEYE YENİLENEN TAAHHÜTTE YANSITILAN CAYMA BEDELİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba aşağıda yazdığım konu ile ilgili görüşlerinizi bekliyorum, word'de büyük harfle yazmıştım c/p yaptığımdan büyük harf için özür dilerim.


    23 / 08 / 2013 TARİHİNDE SUPERONLINE FİRMASINDAN 24 AY TAAHHÜTLE EVİME FİBER İNTERNET BAĞLATTIM, GEÇTİĞİMİZ MAYIS AYINDA İSE EVİMİ ŞİŞLİ’YE TAŞIDIM VE BURADA FİBER İNTERNET OLMADIĞI İÇİN MEVCUT ABONELİĞİMİ “TAAHHÜTE DEVAM KAMPAYASIYLA” YALIN ADSL VE TELEFON OLARAK NAKİL YAPTIRDIM BU SÜREÇTE MÜŞTERİ HİZMETLERİ BANA ABONELİĞİMİ 24 AYIN DOLDUĞU 23 / 08 / 2015 TARİHİNE KADAR İPTAL ETTİRMEDİĞİM SÜRECE HİÇBİR CEZAİ BEDEL (KURULUM-NAKİL VB.) ÖDEMEYECEĞİMİ DİLERSEM BU TARİHTEN SONRA HİÇ BİR CEZAİ BEDEL ÖDEMEDEN ABONELİĞİMİ SONLANDIRABİLECEĞİMİ SÖYLEDİLER.

    GEÇTİĞİMİZ AY BAŞINDA TAAHHÜT SÜREM BİTTİĞİ İÇİN İNDİRİMLİ TARİFEYE GEÇMEK İÇİN YENİDEN TAAHHÜT VERDİM FAKAT BUGÜN İTİBARİYLE ABONELİĞİMİ İPTAL ETTİRMEK İSTEDİĞİMDE BENDEN 201 TL CEZAİ BEDEL TALEP ETTİLER AYRINTISI ŞU ŞEKİLDEDİR : 100 TL KURULUM – 37 TL AKTİVASYON – 40 TL İNDİRİMLER – 14 TL 100 DK ÜCRETSİZ ALO PAKETİ – 8 TL VERGİ ŞEKLİNDEDİR.

    BEN HALİ HAZIRDA TAAHHÜTÜ BİTMİŞ VE YENİDEN TAAHHÜT VERMİŞ ABONEYİM, 4 AY DAHA KULLANDIĞIM ESKİ TAAHHÜTÜMDE YANSITILMAYACAK CEZAİ BEDEL YENİDEN TAAHHÜT VERDİĞİMDE İNDİRİMLER HARİÇ 100 TL KURULUM + 37 TL AKTİVASYON ÜCRETİ OLARAK BENDEN NEDEN ALINIYOR ? BUNLAR ESKİ TAAHHÜTTÜMDE GECERLİ OLAN BEDELLERDİ VE 4 AY KARŞILIĞINDA ALINMAYACAKTI..

    YENİDEN TAAHHÜT VERİRKEN BENİ YENİ MÜŞTERİ OLARAK TANIMLAMIŞLAR,

    TAAHHÜTÜ BİTEN ESKİ ABONE YENİDEN TAAHHÜT VERDİĞİNDE BU BEDEL YANSITILABİLİRMİ ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NAXTERRA -- 5 Kasım 2015; 0:00:02 >







  • Bu konuyu ben de sormustum. Yeni bir taahhut yapilmasi ve ileride bunun bozulmasi halinde kurulum ve modem ucretleri yansitilmayacakti. Bunu bana musteri hizmetlerinden soylemislerdi. Tecrube etmedim. Mantikli olan da bu zaten. Herhangi bir kurulum yapilmiyor ikinci seferde. Ilk seferde aliyorlar bunlarin parasini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetleri cayma bedeli yansıyor diye diretiyor, bugün twitter üzerinden tekrar şikayet ettim incelenip bilgi vereceklerini söylediler..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.